hoi vogels
dat weet ik dat sommige kankerpatienten wel kunnen doorwreken,ik heb erzoveel om me heen dat wil je niet weten,helaas.
maar deze man werkt godzeidank op kantoor en zijn baas is godzeidank nog eens...menselijk..en laat hem zijn gang gaan.
weet je wat bestraling en chemo met je doen?
nu heeft hij ook nog eens hormonen...veel zweten,moe ,door de bestraling heeft hij artrose in de onderrug gekregen....
het werk is niet moeilijk gelukkig! en laat hem gaan,ben je moe ga maar naar huis ze laten hem nu om 10 uur beginnen,hij krijgt gewoon doorbetaald,ja er zijn nog goede werkgevers...
het is te gek voor woorden.....
kijk had hij nu alleen prostaatkanker gehad(ik weet daar aardig wat vanaf helaas)dan had hij gewoon kunnen werken.
je kan er 100 mee worden..maar niet met uitzaaingen operaties,en alles wat ik verder nog opnoemde en zijn psa (daar aan kunnen ze oa zien hoe het er voor staat is een tumormarker zo noemen ze dat)blijft ondanks alles stijgen,is geen goede zaak...
rechtsbijstand staat er nu op en het werk staat er volledig achter en gaat ook mee helpen...ze willen hem niet kwijt,maar wel het beste voor hem...
wat ik al zei...het gaat me niet om dat de wajong weg moet...ABSOLUUT niet,begrijp me aub niet verkeerd...maar sommige dingen kom op..
nou snap ik zo en zo niet veel van de wajong serieus..
waar wordt dan je uitkering op gebaseerd,wat krijg je dan?minimum?
dan krijgt ze meer als ik!!!!!!!!!!!!!!!! nou dan eet ik ze helemaal op! 2 paar nog wel
?dit is een serieuze vraag hoor..
en wat ik zeg mensen of kinderen nou ja 18...jongen mensen die echt iets goeds mankeren,moet het gewoon simpel!
maar het kan ook te makkelijk gaan....