Marges van 70 - 80% zijn heel gewoon
Als je eerst 50% korting krijgt, houdt de winkel nog steeds marge over. Bij die opgeklopte prijzen kom je echt in de buurt van 70%.Marges van 80 % slaat nergens op
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Marges van 70 - 80% zijn heel gewoon
Als je eerst 50% korting krijgt, houdt de winkel nog steeds marge over. Bij die opgeklopte prijzen kom je echt in de buurt van 70%.Marges van 80 % slaat nergens op
Gelukkig niet.Ferry26 schreef:Ik krijg steeds meer het gevoel dat je werkzaam bent in het magazijn van Ikea...
Ik houd van vroeg opstaan en de hele dag werken. Zie niet in wat dat met keukenprijzen of - marges te maken heeft.Ferry26 schreef:Het feit dat je om 6:25 uur al op trosradar aanwezig bent geeft aan dat je, of geen leven hebt of je slaappilletje vergeten bent.
Werkt zeker in de "glasbak" (geintje...natuurlijk bij KC, Grando of Brugman; met zo'n uitspraak!)Blijft het feit dat een bevriende keukenverkoper uit Zwaag (NH) me heeft vertelt dat de marges enorm zijn.
Dus trosradar behoort tot de werkzaamheden ? En blijkbaar doen je vrienden dus precies waar jij een hekel aan hebt ? Mensen een poot uitdraaien..Ik houd van vroeg opstaan en de hele dag werken
Grando in elk geval niet. Die droomt ook van zulke marges. Kan jij (zelfstandigste) misschien beamen dat je voor 5000 euro geen 6 meter keuken met massief graniet en montage en een inductie kookplaat + vaatwasser kunt krijgen in het gemiddelde kwaliteitssegment ? Dan gaat Fiesiekus het wellicht ook inzien. Dan krijgt TS ook een beter beeld dan de mislijdende 5000 euro die steeds terug komt.natuurlijk bij Grando of Brugman
Ik had het over een keuken monteren, niet over een stapel planken aan elkaar schroeven..ikea keuken
Klopt, zo rond de €4000 - €5000. Zie ook Bianca's bericht, met de mededeling dat haar zus dat prima zelf heeft gemonteerd!GJvdZ schreef:Mijn ervaring is dat je bij IKEA de beste prijs/kwaliteit verhouding hebt qua keukens. Kwalitatief net zo goed als keukens van verschillende keukenleveranciers, maar de prijzen zijn lager .
Goh, mijn ervaring is anders. Leuk om te zien dat mensen die een IKEA keuken hebben de prijs/kwaliteit steeds maar weer als stokpaartdje gebruiken. Prijs is laag dus kwaliteit mag dat ook zijn. En wees eerlijk, de kwaliteit is niet denderend.Mijn ervaring is dat je bij IKEA de beste prijs/kwaliteit verhouding hebt qua keukens
Ja, klopt meneertje. Dit is ook een auto, maar dan zonder dat steigerende paardje op de motorkap. Maar u moet het zo zien..... hij rijdt als u het gaspedaal intrapt en heeft 4 banden. U ziet het verschil toch ook niet? Wat? U wel? Oke, mijn fout.... kijk nog even door deze mooie roze transparante prijzen bril met beperkt budgetlenzen. Ziet u wel. Auto is auto tochKwalitatief net zo goed als keukens van verschillende keukenleveranciers
Welke leveranciers dan?Mijn ervaring is dat je bij IKEA de beste prijs/kwaliteit verhouding hebt qua keukens. Kwalitatief net zo goed als keukens van verschillende keukenleveranciers, maar de prijzen zijn lager omdat de keuzemogelijkheden beperkter zijn.
Graag, AstridZal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen van vandaag?
Dit geeft aan dat keukenverkopers niet met de klant, maar met hun winsten bezig zijn. Het is toch van de zotte dat je 50% van de populatie, dus je klantenbestand, niet serieus neemt. Hierover kan je klachten bij het hoofdkantoor deponeren. Vermeld daarin de vestiging en de naam van de verkoper(s).astrid38123 schreef: Eerst wil ik eventjes opmerken dat het als vrouw zijnde echt niet meevalt in de keukenboerenland. Ik had het gevoel vaak niet serieus te worden genomen. Jammer en in mijn ogen een gemiste kans van de heren keukenboeren..
Nou, wat zei ik Ferry26; €4000,- - €5000,- en zelfs lager. Prima zet Astrid! Laat die keukenkerels maar in de h*nd*nsh*t zakken.astrid38123 schreef: Op naar Ikea. Zelf het e.e.a. op de computer geknutseld, de keukens uitvoerig bekeken. betast en bevoeld. Daar kom ik op een prijs van 3.900,00 euro!! Daar wil ik best zelf voor aan de slag gaan.
Inderdaad, als het zo gaat, zijn het "boeren". Geen bezoek van een klant (van welk geslacht of van welke kledij dan ook voorzien) waard.pfffff schreef:Had je je overall al aan of had je je een beetje leuk opgetut en gekleed voor de ''boeren" ?.
Ik snap direct waarom jij jezelf Viezekus noemt als je dit soort dingen in de mond neemt. Je praat in ieder geval po*p als de beste.Laat die keukenkerels maar in de h*nd*nsh*t zakken.