Pagina 2 van 2
Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?
Geplaatst: 04 mar 2014 12:21
door crazyme
kudelgerrit schreef:Ook wij hebben een garantie voor 5 jaar gekocht voor de relax stoel van moeder helaas is zij na een jaar gebruik gemaakt te hebben van de stoel overleden.
Deze stoel kostte €1600,-
Bij mijn vraag of de garantie bij doorverkoop overdraagbaar is werd gezegd dat dat niet kon.
Ik heb nooit geen voorwaarde gelezen. Dus weg geld. Let dus op bij aankoop van de garantie bij Allin House
Waarom geld weg ? Die stoel is toch niet in rook opgegaan ?
De garantie kostte 60,- dus resteert 48,-
Wat een drama.
Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?
Geplaatst: 06 mar 2014 10:45
door bokkel
Zolang je de aankoopnota's nog hebt zou je gewoon gebruik kunnen maken van de garantie, indien nodig. Maar ik denk niet dat na het overlijden van moeder de stoel ineens op instorten staat. Of is moeder overleden door het instorten van de stoel?
Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?
Geplaatst: 30 okt 2015 11:17
door albert44a
Afgelopen oktober 2015 heb ik contact gehad met all in house over het loslaten van de bekleding op mijn relaxstoel. Moest hier foto's van opsturen, na enige tijd kwam er bericht dat de schade waarschijnlijk moeilijk te verhelpen was dus heeft all in house besloten om het totale bedrag! de stoel was op dit moment 3 jaar oud te vergoeden! dus alle lof voor deze snelle afwikkeling. Heb tot januari 2016 de tijd om dat bedrag te gaan besteden bij profijtmeubel waar de stoel ook was gekocht. dus zal zeker weer de nieuwe aankoop verzekeren...
mvg
Don
Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?
Geplaatst: 15 mei 2017 15:38
door Akgul
Ik en mijn vrouw hebben 2 jaar geleden een hoekbank bij pronto in cruqius gekocht.
De medewerkster garandeerde ons dat er nooit golfjes zou ontstaan op de bank. Want dat was de voornaamste reden dat wij hem daarom wilden.
En uiteraard smeerden ze ons all in house service aan. Voor een beetje geld.
En in die paar jaar zijn ze bij ons wel vier a vijf keer langsgekomen maar het schijnt dat ze niks aan die golfjes kunnen doen omdat het niet in die voorwaardes staan. (Kleine letters weer)
Tot op heden heb ik tegen pronto gevraagd of ze de bankstel terug wilden nemen en een deel van men geld wilden retoureren.
En om maar niet toe tegeven dat ze fout zaten en geld terug willen geven blijven ze koppig volhouden
Dat het normaal is dat bankstel zo doet.
En aan all in house service heb ik in principe ook niks aan.
Had ik liever een goedkope bankstel uit denhaag of ikea gekocht . Was ik veel minder kwijt. En koop ik ieder jaar een nieuwe komt op zelfde neer als je bij pronto haalt met all in house service.
Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?
Geplaatst: 15 mei 2017 20:31
door crazyme
Akgul schreef:
De medewerkster garandeerde ons dat er nooit golfjes zou ontstaan op de bank. Want dat was de voornaamste reden dat wij hem daarom wilden.
Wat een onzin.
Er is niemand, maar dan ook niemand die langer dan 2 dagen meeloopt in de meubelbranche die dat belooft.
Dat is vergelijkbaar met een auto verkoper die zegt dat er geen krassen in de lak kunnen komen.
Maar goed, u kunt naar de geschillencommissie. Maar u heeft vast geen enkel bewijs voor deze ongeloofwaardige bewering ?
Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?
Geplaatst: 15 mei 2017 21:03
door NeoDutchio
Akgul schreef:Ik en mijn vrouw hebben 2 jaar geleden een hoekbank bij pronto in cruqius gekocht.
De medewerkster garandeerde ons dat er nooit golfjes zou ontstaan op de bank. Want dat was de voornaamste reden dat wij hem daarom wilden.
En uiteraard smeerden ze ons all in house service aan. Voor een beetje geld.
En in die paar jaar zijn ze bij ons wel vier a vijf keer langsgekomen maar het schijnt dat ze niks aan die golfjes kunnen doen omdat het niet in die voorwaardes staan. (Kleine letters weer)
Tot op heden heb ik tegen pronto gevraagd of ze de bankstel terug wilden nemen en een deel van men geld wilden retoureren.
En om maar niet toe tegeven dat ze fout zaten en geld terug willen geven blijven ze koppig volhouden
Dat het normaal is dat bankstel zo doet.
En aan all in house service heb ik in principe ook niks aan.
Had ik liever een goedkope bankstel uit denhaag of ikea gekocht . Was ik veel minder kwijt. En koop ik ieder jaar een nieuwe komt op zelfde neer als je bij pronto haalt met all in house service.
Wat verstaat u onder golfjes? Als het gaat om de bekleding gaat plooien, dat is heel normaal. Zodra u namelijk op de bank gaat zitten duwt u de zitting en bekleding naar beneden toe. Dat op en neer bewegen geeft altijd plooivorming. En natuurlijk kunt u na 2 jaar de bank niet meer terug brengen. Dat heeft niets met wel of geen fout toegeven te maken.