LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Groupon? Extra kosten bij PADI duikles

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Opgelicht door Groupon? Extra kosten bij PADI duikles

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste Manneke-Up,

De berekeningen voor de partner zijn afhankelijk van de branche en het soort onderneming. Bedrijven kunnen er natuurlijk altijd voor kiezen om zonder tussenkomst van Groupon een actie online te zetten, maar ze kiezen voor ons platform vanwege de publiciteit die je hiermee krijgt. Hier geldt altijd een no cure-no pay. Wanneer een deal niet wordt verkocht, heeft de partner hier dus ook geen kosten aan.

Wanneer een voucher niet verzilverd wordt, blijft het aankoopbedrag inderdaad bij ons. Dit omdat de klant zijn voucher binnen 7 dagen kan annuleren tegen een terugbetaling van het aankoopbedrag en na deze periode altijd kan inwisselen voor groupon credits (- 15% administratiekosten als de deal al is verlopen).

Voor meer informatie over de werkwijze van groupon verwijzen we je graag naar http://works.groupon.nl

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

colate
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2011 10:30

Re: Opgelicht door Groupon? Extra kosten bij PADI duikles

Ongelezen bericht door colate »

Beste lezer,
Wat een geweldige aanbieding die Padi cursus. Alleen zeggen ze er niet bij hoe het in zijn werk gaat. Er kwamen kosten bij, vooruit, als je de kleine letterjes leest dan zou dat duidelijk moeten zijn. Maar toen de lessen. We mochten alle vragen stellen die we wilden, want er bestaan geen domme vragen. Maar als je dat deed, kwam het antwoord: dat staat in het boek, dus dat heb je niet goed gelezen! Of: dat heb ik net gezegd, je hebt niet goed opgelet! Een beetje extra uitleg, daar was geen tijd voor. Toen het bad in, na de eerste zwembadtraining met 8 personen hadden we nog niet de helft van de oefeningen gedaan. De instructeur werd steeds knorriger, want er was een groot tijdgebrek. Als iets niet goed ging mocht het even herhaald worden maar geen twee keer, want daar was geen tijd voor. Tijdens de tweede zwembadtraining zijn er twee deelnemers uitgegooid, want die hadden meer tijd nodig! Voor de laatste zwembadtraining werd een half uur eerder begonnen met 6 mensen, en dat terwijl we elke keer niet om 10. 45 maar om 11.30 klaar waren!
De volgende deelnemers veel succes, ik ga een eventuele andere keer naar een andere duikschool, dit geeft geen rust, terwijl dat voorop zou moeten staan onder water!

Gesloten