LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort laks met deblokkeren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
An1978

Re: Telfort laks met deblokkeren

Ongelezen bericht door An1978 »

volgens mij 15 mei

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@An1978,

Wij hebben een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen. Ook al maakt u het bedrag over via het GWK, de verwerkingstijd blijft gelijk. Graag bekijk ik voor u of er iets is misgegaan met het deblokkeren van uw nummer. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

JeffreyVtn schreef:Ik heb zelf al een poosje telfort... En je moet het bij hun wel heel erg maken wil je eenzijdig afgesloten worden. Laat staan compleet afgesloten.

Ik had ooit zonder dat ik het wist een factuur openstaan van 4 maanden oud. Ze zijn laks inderdaad, met het opsporen van wanbetalers en schoppen onder hollen verkopen... Ik heb alleen toen na die keer maand 5 nog niet te hebben betaald een blokkade gehad.

Telfort geeft ook in hun voorwaarden aan een week in beslag te nemen voor het verwerken van je betaling. Daarna moeten ze je nog heraansluiten.
Providers hanteren over het algemeen per individuele klant bepaalde statussen. Dit houdt in dat per klant naar de betaalgeschiedenis (etc.) wordt gekeken. Op basis daarvan wordt dan bepaald welke status een klant krijgt.

Als jij dus altijd op tijd betaald, dan mag je over het algemeen meer maken dan klanten die altijd te laat betalen.

Gesloten