LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kruidvat Mobiel
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 sep 2010 08:03
Contacteer:

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Kruidvat Mobiel »

Beste Moleman,

Als uw verbinding verbroken wordt terwijl u bent gebeld, dan was u wellicht tijdelijk buiten bereik van het netwerk of degene die u heeft gebeld had een bereikprobleem of deze werd afgesloten door zijn/haar provider. Wij verbreken enkel de verbinding als u geen beltegoed meer hebt.

U betaalt bij Kruidvat Mobiel niet voor binnenkomende gesprekken uit Nederland. Deze gegevens treft u wel in het overzicht omdat onze klanten deze gegevens regelmatig willen inzien.

De reden waarom u niet meer voor acht euro kunt opwaarderen op de website, is omdat hier een lage vraag naar was onder onze klanten, waarna wij deze optie hebben weggelaten.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare

moleman schreef:
Teunbosseman schreef:
moleman schreef:Nou kijk eens aan hoe snel je geholpen wordt. Wat wil je nog meer?
Hulde aan webcare! :D

Zou de Webcare van Watson het beginnen te leren?? Nog meer willen we dat het opwaarderen in 1 keer goed gaat......dan zou huld egerechtvaardigd zijn.
Toevallig heb ik net opgewaardeerd. Geen probleem.Na 2 min. kon ik weer belleuh.

Ik heb wel zo langzamerhand het idee dat kruidvat inkomende calls laat betalen.Waarom? Ik werd net gebeld, en werd ineens verbroken. Iets wat normaal niet gebeurd. Ik wilde terugbellen, maar ik had geen bel tegoed meer.Dat kan natuurlijk al daarvoor geweest zijn. Maar ze nemen ook inkomende calls op in de verbruikslijst.Waarom? Iets dat onnodig is, behalve als je vanuit het buitenland gebeld wordt. Maar in het binnenland is voor mij niet relevant.

Ook vind ik het irritant dat Kruitvat de €8,-(online) opwaardeer optie heeft verwijderd. Je kan online alleen nog voor €12 of €16 opwaarderen.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman,

Als uw verbinding verbroken wordt terwijl u bent gebeld, dan was u wellicht tijdelijk buiten bereik van het netwerk of degene die u heeft gebeld had een bereikprobleem of deze werd afgesloten door zijn/haar provider. Wij verbreken enkel de verbinding als u geen beltegoed meer hebt.
Ja dat laatste dat klopt. Maar ik hoef toch niet te betalen voor inkomende gesprekken? Waarom dan verbreken? Dat heb ik nog bij geen enkele provider meegemaakt.
U betaalt bij Kruidvat Mobiel niet voor binnenkomende gesprekken uit Nederland. Deze gegevens treft u wel in het overzicht omdat onze klanten deze gegevens regelmatig willen inzien.
Ik blijf het vreemd vinden. Het is nl. geen verbruik die inkomende gesprekken.
De reden waarom u niet meer voor acht euro kunt opwaarderen op de website, is omdat hier een lage vraag naar was onder onze klanten, waarna wij deze optie hebben weggelaten.
Nou niet bij mij dus. Ook in de winkel kun je gewoon voor €8,- opwaarderen.
Je kunt extra beltegoed in alle Kruidvatwinkels kopen, en online via deze link. In de Kruidvat-winkels vind je beltegoedkaarten van € 8, € 12 en € 16. Deze kun je bij de kassa afrekenen en daarvoor krijg je een opwaardeerbon. Daarmee kun je makkelijk via je telefoon of online het beltegoed activeren.
Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare
Laatst gewijzigd door moleman op 05 sep 2011 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Kruidvat Mobiel
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 sep 2010 08:03
Contacteer:

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Kruidvat Mobiel »

Beste Moleman,

Wij maken uit uw antwoord op dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Wij verbreken enkel de verbinding indien u uitgaand belt én uw beltegoed tijdens dat gesprek op is geraakt; u wordt hier door middel van een piepje op geattendeerd tijdens het gesprek. Wij zullen nooit uw verbinding verbreken bij een inkomend gesprek. Als dit wel gebeurt, dan is de oorzaak hiervan één van de eerder genoemde oorzaken.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare
moleman schreef:
Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman,

Als uw verbinding verbroken wordt terwijl u bent gebeld, dan was u wellicht tijdelijk buiten bereik van het netwerk of degene die u heeft gebeld had een bereikprobleem of deze werd afgesloten door zijn/haar provider. Wij verbreken enkel de verbinding als u geen beltegoed meer hebt.
Ja dat laatste dat klopt. Maar ik hoef toch niet te betalen voor inkomende gesprekken? Waarom dan verbreken? Dat heb ik nog bij geen enkele provider meegemaakt.
U betaalt bij Kruidvat Mobiel niet voor binnenkomende gesprekken uit Nederland. Deze gegevens treft u wel in het overzicht omdat onze klanten deze gegevens regelmatig willen inzien.
Ik blijf het vreemd vinden. Het is nl. geen verbruik die inkomende gesprekken.
De reden waarom u niet meer voor acht euro kunt opwaarderen op de website, is omdat hier een lage vraag naar was onder onze klanten, waarna wij deze optie hebben weggelaten.
Nou niet bij mij dus. Ook in de winkel kun je gewoon voor €8,- opwaarderen.
Je kunt extra beltegoed in alle Kruidvatwinkels kopen, en online via deze link. In de Kruidvat-winkels vind je beltegoedkaarten van € 8, € 12 en € 16. Deze kun je bij de kassa afrekenen en daarvoor krijg je een opwaardeerbon. Daarmee kun je makkelijk via je telefoon of online het beltegoed activeren.
Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Het is uberhaupt raar dat bedrijven een webcareteam nodig hebben.
Als alles via klantenservice/servicedesk netjes en goed opgepakt was, hoefden er niet zoveel klachten via fora's aangemeld te worden.
De service vanuit de verschillende bedrijven zou optimaal moeten zijn en tevreden klanten moeten creëren. Het feit dat er op fora's wordt geklaagd, klopt dus in feite al niet, want dat doen de ontevreden klanten.

Los van het feit dat het vervolgens door het webcareteam wel snel opgepakt wordt, sluit niet uit dat het voordat het op een forum terecht komt ook allang goed opgepakt had moeten zijn!

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door angel1978 »

De service vanuit de verschillende bedrijven zou optimaal moeten zijn en tevreden klanten moeten creëren. Het feit dat er op fora's wordt geklaagd, klopt dus in feite al niet, want dat doen de ontevreden klanten.
Niet geheel terecht.
Er zijn ook zat melden die al vooraf klagen zonder ook maar ooit met een KS contact te hebben opgenomen. Mensen die weigeren betaalnummers te bellen of mensen die ontevreden zijn met het gekregen antwoord en alsnog hun klachten op een forum dumpen..

wat mij betreft doen dus veel webcare-teams goed werk..
Dat sommige klanten eigenlijk al veel sneller hadden moeten worden geholpen ben ik het wel mee eens.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Radar »

Geruzie verwijderd. Graag de discussie voortzetten zónder de gedragsregels te overtreden.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman,

Wij maken uit uw antwoord op dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Wij verbreken enkel de verbinding indien u uitgaand belt én uw beltegoed tijdens dat gesprek op is geraakt; u wordt hier door middel van een piepje op geattendeerd tijdens het gesprek. Wij zullen nooit uw verbinding verbreken bij een inkomend gesprek. Als dit wel gebeurt, dan is de oorzaak hiervan één van de eerder genoemde oorzaken.Met vriendelijke groet,Kruidvat Mobiel Webcare
Ik heb het duidelijk gehad over INKOMENDE gesprekken. Dus eergisteren werd een INKOMEND gesprek na 13 secs verbroken. Toen ik wilde terugbellen bleek ineens m'n beltegoed op te zijn.
Zoals ik al schreef. Er was geen andere oorzaak. NA opwaardering heb ik geen probleem meer gehad, vreemd toch? Dat het verbreken van gesprekken altijd, ik heb het 2x ervaren, gebeurd als je beltegoed op is. Ik geloof niet in toeval

Een "piepje"als waarschuwing dat het beltegoed op is heb ik nog nooit gehoord.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

angel1978 schreef: Niet geheel terecht.
Er zijn ook zat melden die al vooraf klagen zonder ook maar ooit met een KS contact te hebben opgenomen. Mensen die weigeren betaalnummers te bellen of mensen die ontevreden zijn met het gekregen antwoord en alsnog hun klachten op een forum dumpen..

wat mij betreft doen dus veel webcare-teams goed werk..
Dat sommige klanten eigenlijk al veel sneller hadden moeten worden geholpen ben ik het wel mee eens.
Nou kijk aan. Iemand die het met me eens is. Maar over webcare heb ik een aparte thread aangemaakt. Misschien kunnen we daar verder gaan en dit laten voor wat het is, "Kruidvat Mobiel"
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=99954

Kruidvat Mobiel
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 sep 2010 08:03
Contacteer:

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Kruidvat Mobiel »

Beste Moleman,

Ondanks dat het lijkt alsof dit gebeurt doordat uw beltegoed op is, kan dit niet de oorzaak zijn van het verbreken van de verbinding.

In uw verbruiksoverzicht zien wij dat gisteren enkele binnengekomen gesprekken na ongeveer 13 seconden zijn doorgeschakeld naar uw voicemail. Bedoelt u dit met het verbreken van de verbinding, of wordt de verbinding verbroken terwijl u met iemand aan het praten bent over de telefoon?

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare
moleman schreef:
Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman,

Wij maken uit uw antwoord op dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Wij verbreken enkel de verbinding indien u uitgaand belt én uw beltegoed tijdens dat gesprek op is geraakt; u wordt hier door middel van een piepje op geattendeerd tijdens het gesprek. Wij zullen nooit uw verbinding verbreken bij een inkomend gesprek. Als dit wel gebeurt, dan is de oorzaak hiervan één van de eerder genoemde oorzaken.Met vriendelijke groet,Kruidvat Mobiel Webcare
Ik heb het duidelijk gehad over INKOMENDE gesprekken. Dus eergisteren werd een INKOMEND gesprek na 13 secs verbroken. Toen ik wilde terugbellen bleek ineens m'n beltegoed op te zijn.
Zoals ik al schreef. Er was geen andere oorzaak. NA opwaardering heb ik geen probleem meer gehad, vreemd toch? Dat het verbreken van gesprekken altijd, ik heb het 2x ervaren, gebeurd als je beltegoed op is. Ik geloof niet in toeval

Een "piepje"als waarschuwing dat het beltegoed op is heb ik nog nooit gehoord.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman,

Ondanks dat het lijkt alsof dit gebeurt doordat uw beltegoed op is, kan dit niet de oorzaak zijn van het verbreken van de verbinding.

In uw verbruiksoverzicht zien wij dat gisteren enkele binnengekomen gesprekken na ongeveer 13 seconden zijn doorgeschakeld naar uw voicemail. Bedoelt u dit met het verbreken van de verbinding, of wordt de verbinding verbroken terwijl u met iemand aan het praten bent over de telefoon?

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare
Ik gebruik de VM niet. Ik gebruik een profiel vanaf mijn telefoon en die stuurt aut. een sms als ik niet de telefoon kan oppakken. Ik werd eergisteren inderdaad gebeld en na enige tijd, 10-20 sec verbroken. De rest van het verhaal kent u.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door seconds-out »

:D
Laatst gewijzigd door seconds-out op 06 sep 2011 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Kruidvat Mobiel
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 sep 2010 08:03
Contacteer:

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Kruidvat Mobiel »

Beste Moleman,

Als u de voicemail niet wenst de gebruiken, dan kunt u deze uitzetten door te bellen naar 1331, te kiezen voor optie 1, daarna voor optie 1 en tot slot voor optie 0. Als u niet opneemt, dan zal niemand worden doorgeschakeld naar uw voicemail. Dit zal de oplossing zijn voor uw probleem.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare
moleman schreef:
Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman,

Ondanks dat het lijkt alsof dit gebeurt doordat uw beltegoed op is, kan dit niet de oorzaak zijn van het verbreken van de verbinding.

In uw verbruiksoverzicht zien wij dat gisteren enkele binnengekomen gesprekken na ongeveer 13 seconden zijn doorgeschakeld naar uw voicemail. Bedoelt u dit met het verbreken van de verbinding, of wordt de verbinding verbroken terwijl u met iemand aan het praten bent over de telefoon?

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare
Ik gebruik de VM niet. Ik gebruik een profiel vanaf mijn telefoon en die stuurt aut. een sms als ik niet de telefoon kan oppakken. Ik werd eergisteren inderdaad gebeld en na enige tijd, 10-20 sec verbroken. De rest van het verhaal kent u.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman
U weet het niet, heh?
Ik had geen probleem met Voicemail. Vergeet het lees onderstaande nog eens goed.

Nogmaals mijn probleem waarvoor u geen oplossing heeft
Ik heb het duidelijk gehad over INKOMENDE gesprekken. Dus eergisteren werd een INKOMEND gesprek na 13 secs verbroken. Toen ik wilde terugbellen bleek ineens m'n beltegoed op te zijn.
Zoals ik al schreef. Er was geen andere oorzaak. NA opwaardering heb ik geen probleem meer gehad, vreemd toch? Dat het verbreken van gesprekken altijd, ik heb het 2x ervaren, gebeurd als je beltegoed op is. Ik geloof niet in toeval

Een "piepje"als waarschuwing dat het beltegoed op is heb ik nog nooit gehoord
1. Jullie verbreken lopende verbindingen als het beltegoed op is!
2. dat geeft mij het idee dat jullie kosten in rekening brengen voor inkomende gesprekken.

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door angel1978 »

moleman schreef:
1. Jullie verbreken lopende verbindingen als het beltegoed op is!
2. dat geeft mij het idee dat jullie kosten in rekening brengen voor inkomende gesprekken.
1. is een idee dat je hebt.. maar kun je dat ook op enige manier onderbouwen ? Dan kun je er namelijk iets mee
2. Zou je makkelijk kunnen testen door je beltegoed te checken, en daarna je te laten bellen en nogmaals te checken.. Je beltegoed zou dan gelijk moeten zijn.. Alleen een vermoeden heeft niemand iets aan.

Kruidvat Mobiel
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 sep 2010 08:03
Contacteer:

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Kruidvat Mobiel »

Beste Moleman,

Wij verbreken geen binnenkomende gesprekken van onze klanten en tevens berekenen wij geen kosten voor het ontvangen van gesprekken. De situatie die zich bij u heeft voorgedaan kunnen wij enkel beschouwen als toeval.

Indien u dit nogmaals meemaakt, verzoeken wij u contact op te nemen met onze helpdesk via nummer 0900 - 588 1200 of via 1200 met uw Kruidvat Mobiel SIM-kaart. Wij willen dan graag enkele testgesprekken met u opzetten om de oorzaak hiervan te achterhalen.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare



moleman schreef:
Kruidvat Mobiel schreef:Beste Moleman
U weet het niet, heh?
Ik had geen probleem met Voicemail. Vergeet het lees onderstaande nog eens goed.

Nogmaals mijn probleem waarvoor u geen oplossing heeft
Ik heb het duidelijk gehad over INKOMENDE gesprekken. Dus eergisteren werd een INKOMEND gesprek na 13 secs verbroken. Toen ik wilde terugbellen bleek ineens m'n beltegoed op te zijn.
Zoals ik al schreef. Er was geen andere oorzaak. NA opwaardering heb ik geen probleem meer gehad, vreemd toch? Dat het verbreken van gesprekken altijd, ik heb het 2x ervaren, gebeurd als je beltegoed op is. Ik geloof niet in toeval

Een "piepje"als waarschuwing dat het beltegoed op is heb ik nog nooit gehoord
1. Jullie verbreken lopende verbindingen als het beltegoed op is!
2. dat geeft mij het idee dat jullie kosten in rekening brengen voor inkomende gesprekken.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

angel1978 schreef:
moleman schreef:
1. Jullie verbreken lopende verbindingen als het beltegoed op is!
2. dat geeft mij het idee dat jullie kosten in rekening brengen voor inkomende gesprekken.
1. is een idee dat je hebt.. maar kun je dat ook op enige manier onderbouwen ? Dan kun je er namelijk iets mee
2. Zou je makkelijk kunnen testen door je beltegoed te checken, en daarna je te laten bellen en nogmaals te checken.. Je beltegoed zou dan gelijk moeten zijn.. Alleen een vermoeden heeft niemand iets aan.
1. lees m'n berichtjes hierboven
2. dat heb ik uiteraard al gecheckt. En ik kan niet tot een andere conclusie komen.

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door angel1978 »

moleman schreef:
angel1978 schreef:
moleman schreef:
1. Jullie verbreken lopende verbindingen als het beltegoed op is!
2. dat geeft mij het idee dat jullie kosten in rekening brengen voor inkomende gesprekken.
1. is een idee dat je hebt.. maar kun je dat ook op enige manier onderbouwen ? Dan kun je er namelijk iets mee
2. Zou je makkelijk kunnen testen door je beltegoed te checken, en daarna je te laten bellen en nogmaals te checken.. Je beltegoed zou dan gelijk moeten zijn.. Alleen een vermoeden heeft niemand iets aan.
1. lees m'n berichtjes hierboven
2. dat heb ik uiteraard al gecheckt. En ik kan niet tot een andere conclusie komen.
Heb ik gelezen, daar staat niet wat ik vroeg!

Het moet niet zo moeilijk zijn je beltegoed te vergelijken na een inkomend gesprek.
Een verloren verbinding zegt niets.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door moleman »

moleman schreef:
angel1978 schreef:
2. Zou je makkelijk kunnen testen door je beltegoed te checken, en daarna je te laten bellen en nogmaals te checken.. Je beltegoed zou dan gelijk moeten zijn.. Alleen een vermoeden heeft niemand iets aan.
1. lees m'n berichtjes hierboven
2. dat heb ik uiteraard al gecheckt. En ik kan niet tot een andere conclusie komen.
Heb ik gelezen, daar staat niet wat ik vroeg!

Het moet niet zo moeilijk zijn je beltegoed te vergelijken na een inkomend gesprek.
Een verloren verbinding zegt niets.
Je leest niet, heh :roll:

Jan van Westland
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 jan 2012 17:51

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Jan van Westland »

lilaes schreef:Sinds een jaar bellen wij met z'n 3-en thuis via Kruidvat mobiel. Een maand geleden is mijn zoonnaar een abo Vodafone gegaan. Sinds die tijd kunnen wij hem niet meer sms-en! In eerste instantie liet Kruidvat niets horen op mijn ingezonden klacht, na lang zeuren en aanhouden heeft Kruidvat eindelijk toegegeven dat er een technisch probleem is, en dat dit hopelijk over een week of 6 (!) is opgelost ... voor MIJN nummer. Dit schijnt dus per nummer opgelost te moeten worden. Geen sorry, helemaal niets. Lekker dan, niet kunnen sms-en met je kind. Gelukkig wel bellen, maar dat is uiteraard een stuk duurder.

Voor gesprekken ontvangen in Turkije wordt € 1,70 (ongeveer) per minuut berekend, dit valt nl onder "rest van de wereld" (in tegenstelling tot veel andere providers, waar Turkije onder Europa valt).

Bij opwaarderen wordt er telkens een paar tot tientallen centen "afgesnoept" van het bedrag. Code voor € 20,--, wordt bv bijgeschreven € 19,55, € 19,78 ed. Als ze dat bij alle klanten doen ...

Nee, ik kan Kruidvat mobiel alleen maar afraden!
Wat ik nu zo raar vind is dat uw probleem speelt tussen uw Kruidvat abonnement en het Vodafone abonnement van uw zoon.

Terwijl vervolgens door Kruidvat Mobiel wordt gereageerd op uw klacht met de opmerking contact met hun klantenservice op te nemen via 1200.

Laat dat nu net ook het nummer van Vodafone zijn !!!

Tineke59
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 sep 2009 19:38

Re: Kruidvat Mobiel

Ongelezen bericht door Tineke59 »

Jan van Westland schreef:
lilaes schreef:Sinds een jaar bellen wij met z'n 3-en thuis via Kruidvat mobiel. Een maand geleden is mijn zoonnaar een abo Vodafone gegaan. Sinds die tijd kunnen wij hem niet meer sms-en! In eerste instantie liet Kruidvat niets horen op mijn ingezonden klacht, na lang zeuren en aanhouden heeft Kruidvat eindelijk toegegeven dat er een technisch probleem is, en dat dit hopelijk over een week of 6 (!) is opgelost ... voor MIJN nummer. Dit schijnt dus per nummer opgelost te moeten worden. Geen sorry, helemaal niets. Lekker dan, niet kunnen sms-en met je kind. Gelukkig wel bellen, maar dat is uiteraard een stuk duurder.

Voor gesprekken ontvangen in Turkije wordt € 1,70 (ongeveer) per minuut berekend, dit valt nl onder "rest van de wereld" (in tegenstelling tot veel andere providers, waar Turkije onder Europa valt).

Bij opwaarderen wordt er telkens een paar tot tientallen centen "afgesnoept" van het bedrag. Code voor € 20,--, wordt bv bijgeschreven € 19,55, € 19,78 ed. Als ze dat bij alle klanten doen ...

Nee, ik kan Kruidvat mobiel alleen maar afraden!
Wat ik nu zo raar vind is dat uw probleem speelt tussen uw Kruidvat abonnement en het Vodafone abonnement van uw zoon.

Terwijl vervolgens door Kruidvat Mobiel wordt gereageerd op uw klacht met de opmerking contact met hun klantenservice op te nemen via 1200.

Laat dat nu net ook het nummer van Vodafone zijn !!!

1200 is ook het telefoonnummer (gratis) voor de Klantenservice van de UPC, alleen voor abonnees bij de UPC met een vaste telefoonaansluiting, zo werd mij vanmiddag verteld door de Klantenservice van de UPC die ik belde met 0900-1580. Voortaan bel ik dus met 1200

Gesloten