LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boot wordt niet geleverd.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora

Re: Boot wordt niet geleverd.

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk simpelweg dat er twee verliezers zijn, en dat was op het moment dat er een discussie/ruzie/benoem-het-maar uitbrak. Ik denk dat het wijsheid was om dan maar de koop te ontbinden.

Het is inderdaad irritant als het bedrijf belooft te bellen en het niet doet, maar aan de andere kant, men heeft natuurlijk meer te doen. Een beetje begrip van beide kanten, en van beide kanten er niet al te veel een drama van maken, zou wonderen gedaan hebben, denk ik.

Immers, waar gaat het om: er moet een boot geleverd worden die er ook is, er moeten alleen een paar hijsogen gemonteerd worden onder het altoeziend oog van koning klant, alleen, het kan niet op het afgesproken moment, dus dat moet even op een ander moment. Niks meer, niks minder. Een hoop drukte om niks.

Het lijkt er op dat TS zijn 'gelijk', dat hij niet gebeld is, belangrijker vond dan zijn boot. En nu heeft hij dus geen boot. :lol:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Een beetje begrip van beide kanten, en van beide kanten er niet al te veel een drama van maken, zou wonderen gedaan hebben, denk ik.

Dit is het key-woord in vele conflicten. Soms ff tot 3 tellen doet wonderen.

GaryHolland

Ongelezen bericht door GaryHolland »

Ik ben verbaasd om deze hele geschiedenis te lezen inzake problemen met de botenboet maar ik kan u zeggen dat ik op voohand de versie van de Botenboet het meest voor de hand vind liggen.

Ik ben zelf enkele jaren klatn geweest bij de botenboet en uit deze ervaring kan ik hier melden dat ik altijd zeer tevreden ben geweest. Zowel de klatnvriendelijkheied, de service en de kwaliteit van hun werk was altijd tot volle tevredenheid. In eerste instantie heb ik een Trident Rubberboot met 15 PK Parsun BB motor en trailer gekocht. Na enkele vaartochten vertoonde de Parsun motor echter kuren en uiteindelijk deed het het zo slecht dat ik de Botenboet om raad vroeg. Zonder enig probleem werd de hele moter voor een spikspinternieuwe omgeruild en met die laatste heb ik enkele jaren perfect vaarplezier gehad. Uiteindelijk heb ik zoalas veel vaarder besloten een groter boot te kopen en van een merk dat de botenboet niet verkocht maar voor deze nieuwe boot heb ik alsnog een nieuwe trailer bij de botenboet gekocht terwijl ze op consignatie basis mijn oude boot hebben verkocht. Ik heb echt nooit onvriendelijkheid meegemaakt maar juist altijd heel vriendelijke en prettige behandeling en ook qua prijs had altijd het gevoel correct te worden behandeld en zeker niet te duur.
Toen ik dan ook het verhaal las van de klager in deze geschiedenis bekroop mij het gevoel dat hij als klant zich zeer onheus heeft gedragen en in dat soort gevallen heeft een bedrijf wel degelijk het recht om dan te zeggen: met u willen we geen zaken meer doen. Het antwoord van de Botenboet bevestigde slechts mijn gevoel. Deze klant heeft zich niet als klant gedragen en is terecht eruit gegooid. Wie zich als klant normaal gedraagd heeft aan de botenboet een prettig en goed bedrijf voor boten en watersportartikelen.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

GaryHolland schreef:Ik ben verbaasd om deze hele geschiedenis te lezen inzake problemen met de botenboet maar ik kan u zeggen dat ik op voohand de versie van de Botenboet het meest voor de hand vind liggen.

Deze klant heeft zich niet als klant gedragen en is terecht eruit gegooid. Wie zich als klant normaal gedraagd heeft aan de botenboet een prettig en goed bedrijf voor boten en watersportartikelen.
Laat ik nu verbaasd zijn dat u zichzelf meer dan een jaar later (15 okt 2011 16:51 laatste reactie)aanmeld op dit forum om te vertellen hoe het wel zit.

Dus u kent deze klant helemaal niet maar weet precies dat die zich niet juist heeft gedragen en er terecht uitgegooid is??? U was er toch helemaal niet bij of kan je mij ook zo een glazen bol bezorgen, wat een flauwekul reactie om recht te praten wat krom is (lijkt).

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Sorry Garry, ook op mij komt je verhaal een beetje ongeloofwaardig over. Ieder verhaal heeft twee kanten, dat besef ik terdege. Ik zal ook niet snel het verhaal van een topicstarter voor 100% waar aan nemen. Maar mijns inziens heeft jouw verhaal ten gunste van botenboet een averechts effect.

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

GaryHolland schreef:Ik ben verbaasd om deze hele geschiedenis te lezen inzake problemen met de botenboet maar ik kan u zeggen dat ik op voohand de versie van de Botenboet het meest voor de hand vind liggen.

Ik ben zelf enkele jaren klatn geweest bij de botenboet en uit deze ervaring kan ik hier melden dat ik altijd zeer tevreden ben geweest. Zowel de klatnvriendelijkheied, de service en de kwaliteit van hun werk was altijd tot volle tevredenheid. In eerste instantie heb ik een Trident Rubberboot met 15 PK Parsun BB motor en trailer gekocht. Na enkele vaartochten vertoonde de Parsun motor echter kuren en uiteindelijk deed het het zo slecht dat ik de Botenboet om raad vroeg. Zonder enig probleem werd de hele moter voor een spikspinternieuwe omgeruild en met die laatste heb ik enkele jaren perfect vaarplezier gehad. Uiteindelijk heb ik zoalas veel vaarder besloten een groter boot te kopen en van een merk dat de botenboet niet verkocht maar voor deze nieuwe boot heb ik alsnog een nieuwe trailer bij de botenboet gekocht terwijl ze op consignatie basis mijn oude boot hebben verkocht. Ik heb echt nooit onvriendelijkheid meegemaakt maar juist altijd heel vriendelijke en prettige behandeling en ook qua prijs had altijd het gevoel correct te worden behandeld en zeker niet te duur.
Toen ik dan ook het verhaal las van de klager in deze geschiedenis bekroop mij het gevoel dat hij als klant zich zeer onheus heeft gedragen en in dat soort gevallen heeft een bedrijf wel degelijk het recht om dan te zeggen: met u willen we geen zaken meer doen. Het antwoord van de Botenboet bevestigde slechts mijn gevoel. Deze klant heeft zich niet als klant gedragen en is terecht eruit gegooid. Wie zich als klant normaal gedraagd heeft aan de botenboet een prettig en goed bedrijf voor boten en watersportartikelen.
Wij van Botenboet adviseren Botenboet?

Gesloten