LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kikkerprins bruidsmode

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
spiritualchild

Re: kikkerprins bruidsmode

Ongelezen bericht door spiritualchild »

Wij hebben inmiddels de jurk gekregen na veel berichten te hebben gepost op de eigenaar zijn prive social media. Er zitten wel wat vlekjes in en de jurk is kleiner dan besteld maar dat moeten we maar laten vermaken en dat moet goed te doen zijn.

dus wel levering maar niet als afgesproken en niet zonder mankementen

Loan

Re: kikkerprins bruidsmode

Ongelezen bericht door Loan »

Begin maart 2011 heb ik ook op de website van kikkerprins bruidsmode een jurk besteld.

De afspraak was dat mijn jurk na betaling in het atelier ingepland zou worden. De levertijd van maximaal 12 weken zou dan ook ingaan na datum van betaling. Dit houdt in dat mijn bestelling begin juni 2011 bezorgd had moeten worden.

De leverancier heeft helaas zich niet aan de levertijd van max 12 weken gehouden want mijn bestelling is tot heden niet bezorgd.

Ik kreeg zelfs geen reactie meer op al mijn mailtjes met de vraag en dringend verzoek om mij te informeren wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Sterker nog, op een gegeven moment is de website 'tot nader bericht' gesloten. Een email naar de webwinkel leverancier van kikkerprins bruidsmode heeft ook weinig geholpen. Zij hebben mij op 5 juli jl. laten weten dat mijn klacht bij de betreffende webwinkel is ingediend met het verzoek deze naar behoren af te handelen. Dit is tot heden niet gebeurd.

Inmiddels is een aangetekende brief de deur uit met de eis het betaalde bedrag terug te vorderen. Deze brief is noodzakelijk om aangifte te kunnen doen bij de politie.

Inmiddels heb ik noodgedwongen een andere trouwjurk bij een bruidsmode zaak gekocht.

Ik wil graag een dringend beroep doen naar andere gedupeerden van Kikkerprins bruidsmode:

Doe aangifte zodat de politie een onderzoek hiernaar kan starten en eventueel andere slachtoffers kunnen behoeden.

Samen staan we sterker!

Gesloten