Jij weet kennelijk dus niet dat je in een Rechtsstaat leeft (NL)?
Zo zou ik namelijk ook concluderen als ik niet beter wist en als ik keer en keer met Telfort te maken had. Maar gelukkig leven we wel in een Rechtsstaat die er voor zorg moet dragen om willekeur te voorkomen en rechtszekerheid en rechtsgelijkheid te bevorderen! (zie wikipedia voor de rest ...)
Bedrijven mogen hun eigen beslissingen nemen.. Het is aan jou om naar de rechter te stappen als je het er niet mee eens bent..
Enne... Bij welke provider zit jij?
Stomtoevallig ook telfort...
Ben niet geweldig tevreden over de kwaliteit, maar kan voor dat bedrag ook geen betere vinden, dus blijf er nog maar even..
En wat is jouw pseudoniem ..
Ik heb geen tijd en zin om me daar op het forum te begeven...
Ik vind dat je wel erg op de man speelt en niet echt inhoudelijk ingaat op de vragen eigenlijk..
Welke vragen ? Voor zover ik weet heb ik elke vraag die je me gesteld hebt beantwoord.. Maar als je er nog een of 2 hebt hoor ik 't wel.
En overweeg eens alle argumenten.
Heb ik gedaan.. Je bent over de schreef gegaan en telfort heeft daar blijkbaar maatregelen op genomen..
Mag iemand alleen op basis daarvan een uitspraak doen volgens jou? Of vind jij dat de wederpartij gehoord moet worden?
ik denk dat de mensen van telfort wel toegang tot het forum hebben en dus je bijdragen hebben kunnen lezen..
Nog een keer persoonlijk met je in gesprek lijkt me overbodig...