LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johnny

Re: Hypotheek

Ongelezen bericht door Johnny »

Wil,

Ik heb ook mijn woning verkocht en wilde na een korte huurperiode ook een huis kopen.
Kreeg dus geen lening ivm BKR registratie.
Had geen rare coderingen o.i.d.
Feit is gewoon dat bedragen te hoog zijn bij BKR om met mij in zee te gaan. Aldus de banken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Willem, ja die kans is dus heel erg groot. Ligt er ook een beetje aan hoe hoog jou nieuwe hypotheeksom zal zijn en de maandlast die je hebt aan legiolease.

Indien je overwaarde hebt uit je oude woning zou je wellicht kunnen gaan inlossen. Ben je van het gezeik af.

Nieuwe hypotheek nemen en opnieuw beginnen.

Laat eea eens toetsen door een hypotheekadviseur. Neem je loonstroken mee, de verkoopwaarde van je oude woning en uiteraard de koopprijs van de nieuwe woning. Laat eea berekenen.

groet en succes,

Jean

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Johnny, heel waarschijnlijk is dan de te lenen hypotheeksom en je legiolease lasten te hoog ten opzichte van je salaris.

Kijk eens of je een goedkopere woning kunt vinden die er goed uitziet en je executiewaarde hoger ligt dan normaal. Kun je misschien toch eea regelen.

succes,

groet,

Jean

willem

Ongelezen bericht door willem »

De woning die ik weer koop is waarschijnlijk goedkoper.
De eventuele overwaarde van de woning wil ik achter de hand houden indien dexia de rechtzaken toch wint al is dit lang niet voldoende..
De huidige lasten van legio zijn €221 per maand, maar dit kan ik gezien mijn inkomen wel missen.
Verder bedankt voor de info.

Wil

Gesloten