LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank wil terug naar de Oerhypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
DJM
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:08

Re: Rabobank wil terug naar de Oerhypotheek

Ongelezen bericht door DJM »

wareman schreef:Een kennis van mij heeft een hypotheek van 134000 met NHG, en heeft er 25000 (geen NHG)bij geleent, alleen zijn woning is maar 145000 waard heeft hij dan een "tophypotheek".?
....Hij wil graag overstappen naar een annuteitenhypotheek, of bankspaar.
Zoals al te zien was bij DSB klanten neemt geen enkele hypotheekverstrekker zo'n hypotheek over.

wareman
Berichten: 162
Lid geworden op: 13 dec 2009 19:19

Re: Rabobank wil terug naar de Oerhypotheek

Ongelezen bericht door wareman »

heeft hij dan een tophypotheek?dat antwoord van jou kan ik zelf ook wel bedenken...hij zit bij de abn amro.mjah je moet eerst investeren voordat je huis meer waard wordt.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Rabobank wil terug naar de Oerhypotheek

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

DJM schreef:Dat is natuurlijk niet leuk voor jou maar aan de andere kant is het wel vreemd dat wij met z'n allen ruim 10 miljard moeten ophoesten om de HRA te betalen.
Zeker nu ze mensen 2 jaar langer willen laten doorwerken om 4 miljard te besparen.

Kortom, ik denk dat het uiteindelijk toch gaat verdwijnen dus.

Niet alleen voor mij, voor tig anderen ook. En zo vreemd is de HRA niet, is toch ooit door meerderheid akkoord bevonden?
Nee, tis weer als met zoveeeeeeeel andere zaken, alle voordeeltjes welke in het leven zijn geroepen worden wer teniet gedaan omdat niet goed is berekend dat wel eens veel heel veel mensen er gebruik van willen maken.

Ik betaal ook al tig jaar voor anderen zijn pensioen, wao, belastingen vergoedingen en wat dan ook nog meer en vindt prima, mijn tijd komt ook eens dat ik aan de beurt ben.

Ondertussen is de Rabo alweer terug gefloten.......blij dit te lezen....arrogante ballen.....en ja zit er ook bij.

wareman
Berichten: 162
Lid geworden op: 13 dec 2009 19:19

Re: Rabobank wil terug naar de Oerhypotheek

Ongelezen bericht door wareman »

heeft hij dan een tophypotheek?dat antwoord van jou kan ik zelf ook wel bedenken...hij zit bij de abn amro.mjah je moet eerst investeren voordat je huis meer waard wordt.

Gesloten