Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen
hoezo snap je dat niet ? ja dat alles duurder is geworden zal TS ook wel begrijpen , maar die inkt is inderdaad idioot duur.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen
hoezo snap je dat niet ? ja dat alles duurder is geworden zal TS ook wel begrijpen , maar die inkt is inderdaad idioot duur.
Rickyman schreef:Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen.
We nemen veel te dure; stroom af, gas, benzine, zorgpolissen, sigaretten, fruit, koffie, kleding (3x over de kop) en daar hoor je bijna niemand over.
Maar als de consument voor 100 euries een printer koopt (die technisch gezien wel 350 euro moet kosten) waarvan de inkt duur is staat NL op zijn kop. Neem een dure printer met voordeligere inkt.
We kiezen in de winkel helemaal overtuigd voor merk x-y-z en thuis komen we er pas achter dat dat ding gruwelijk duur is in gebruik.
Rick
Rickyman schreef:Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen.
We nemen veel te dure; stroom af, gas, benzine, zorgpolissen, sigaretten, fruit, koffie, kleding (3x over de kop) en daar hoor je bijna niemand over.
Maar als de consument voor 100 euries een printer koopt (die technisch gezien wel 350 euro moet kosten) waarvan de inkt duur is staat NL op zijn kop. Neem een dure printer met voordeligere inkt.
We kiezen in de winkel helemaal overtuigd voor merk x-y-z en thuis komen we er pas achter dat dat ding gruwelijk duur is in gebruik.
Rick
Jakob.J schreef:Aan de leiding van het bedrijf Lexmark
We hebben over Jullie geklaagd bij de Heer G.H. T L van van de Harense Smid Oude Ebbingestr
die had die was verbaast dat Jullie niet reageren, en heeft gezegd de printer maar bij hem te brengen
en dan regelen ze het wel op het bedrijf met Jullie.
Dit is de eerst aankoop bij Jullie maar ook de laatste keer, wij willen eigenlijk de koop ontbinden en niets
meer met Jullie te maken hebben voor ons zijn Jullie een slecht bedrijf wat betreft de service,
en het toestel heef nooit goed gewerkt.
En na nog geen 40 zwart wit kopieën was alle inkt op ook het kleuren inkt.
Het beste kunnen Jullie wat mensen ontslagen tot nu zijn we er niet mee op geschoten.
Deze mensen verdienen een koude does van Tros Radar
Mvg J.J
Jakob.J schreef:Aan de leiding van het bedrijf Lexmark
We hebben over Jullie geklaagd bij de Heer G.H. T L van van de Harense Smid Oude Ebbingestr
die had die was verbaast dat Jullie niet reageren, en heeft gezegd de printer maar bij hem te brengen
en dan regelen ze het wel op het bedrijf met Jullie.
Dit is de eerst aankoop bij Jullie maar ook de laatste keer, wij willen eigenlijk de koop ontbinden en niets
meer met Jullie te maken hebben voor ons zijn Jullie een slecht bedrijf wat betreft de service,
en het toestel heef nooit goed gewerkt.
En na nog geen 40 zwart wit kopieën was alle inkt op ook het kleuren inkt.
Het beste kunnen Jullie wat mensen ontslagen tot nu zijn we er niet mee op geschoten.
Deze mensen verdienen een koude does van Tros Radar
Mvg J.J
Waarom zou Tros Radar zich met het functioneren van printers gaan bezighouden?A.T schreef:
De nieuwe gekregen printer van de Harense Smid werkt nog steeds goed, allen wordt er zoals bij veel printers veel inkt verkwist met koppen schoon maken, dat lijkt mij pure grootschalige oplichting, daar moet wat aan gedaan worden door Tros Radar, zeer veel mensen zij daar het slachtoffer van.
Groet,
A.T
Reiniging is helaas wel nodig want anders gaan de spuitkoppen verstoppen en werkt je cartridge niet lang. Je kunt bij sommige printers de automatische reiniging uitschakelen.A.T schreef:Beste forumers,
We kunnen niet meer inloggen onder de naam Jakob.J met het bij behorende email adres, wie heeft een oplossing.
De nieuwe gekregen printer van de Harense Smid werkt nog steeds goed, allen wordt er zoals bij veel printers veel inkt verkwist met koppen schoon maken, dat lijkt mij pure grootschalige oplichting, daar moet wat aan gedaan worden door Tros Radar, zeer veel mensen zij daar het slachtoffer van.
Groet,
A.T
Als het echt zo makkelijk ga stel ik voor dat je direct een bedrijf begint en deze spullen gaat verkopen. Om het voorbeeld van kleding aan te halen: ja, het klopt dat de verkoopprijs van de kleding een aantal keer de inkoopprijs is. Maar daarbij moet je je wel realiseren dat een winkelier ook personeelskosten, winkelhuur, belasting, ingecalculeerde risico's voor niet verkochte producten mee moet rekenen. En dan blijft er netto echt niet zoveel over. Hetzelfde geldt ook voor de andere producten die je noemt.Rickyman schreef:Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen.