Pagina 2 van 2

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 18 jun 2011 15:50
door ciske
Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen
hoezo snap je dat niet ? ja dat alles duurder is geworden zal TS ook wel begrijpen , maar die inkt is inderdaad idioot duur.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 18 jun 2011 16:08
door Jakob.J
Rickyman schreef:Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen.
We nemen veel te dure; stroom af, gas, benzine, zorgpolissen, sigaretten, fruit, koffie, kleding (3x over de kop) en daar hoor je bijna niemand over.
Maar als de consument voor 100 euries een printer koopt (die technisch gezien wel 350 euro moet kosten) waarvan de inkt duur is staat NL op zijn kop. Neem een dure printer met voordeligere inkt.
We kiezen in de winkel helemaal overtuigd voor merk x-y-z en thuis komen we er pas achter dat dat ding gruwelijk duur is in gebruik.

Rick

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 18 jun 2011 16:24
door Jakob.J
Rickyman schreef:Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen.
We nemen veel te dure; stroom af, gas, benzine, zorgpolissen, sigaretten, fruit, koffie, kleding (3x over de kop) en daar hoor je bijna niemand over.
Maar als de consument voor 100 euries een printer koopt (die technisch gezien wel 350 euro moet kosten) waarvan de inkt duur is staat NL op zijn kop. Neem een dure printer met voordeligere inkt.
We kiezen in de winkel helemaal overtuigd voor merk x-y-z en thuis komen we er pas achter dat dat ding gruwelijk duur is in gebruik.

Rick

Hoi Rick,

Met alle respect, spreek je je zelf niet een beetje tegen in je bericht staat: (( en thuis komen we er pas achter dat dat ding gruwelijk duur is in gebruik)).
Wij vinden ook dat ze gruwelijk duur zijn in gebruik.
Dus je bent het wel eens met ons.

Mvg,
Jakob.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 18 jun 2011 18:05
door oinkoink12
Lexmark heeft op al zijn printers minimaal 2 jaar on site swap garantie, houdt in als je belt naar lexmark dat ie stuk is, sturen ze per post een nieuwe op.

Heb dit met mijn bijna 3 jaar oude S305 wireless ook gehad.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 21 jun 2011 12:58
door mukkiefuk
Zoals ik het lees stuurt de Harendse Smit u weg ipv u te helpen. En dan vind u de service van HS helemaal top??

Doe mij maar een bus vol van deze klanten.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 21 jun 2011 14:06
door Rickyman
Hoi Rick,

Met alle respect, spreek je je zelf niet een beetje tegen in je bericht staat: (( en thuis komen we er pas achter dat dat ding gruwelijk duur is in gebruik)).
Wij vinden ook dat ze gruwelijk duur zijn in gebruik.
Dus je bent het wel eens met ons.

Mvg,
Jakob.

Hoi Jakob, wat ik bedoel te zeggen is dat we ons vaak laten verleiden voor een voordelige printer en dan veel te laat erachter komen dat dat ding juist heel duur is in gebruik. Geef je bv 200 euro uit voor een printer dan is het verbruik vaak al lager en de inkt vaak voordeliger. Het verschil verdien je dus terug.
Maar we kijken vaak niet verder als onze neus lang is.....

Ik hoop dat ie nu duidelijker is. :D

I

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 aug 2011 15:28
door Jakob.J
Beste Leden,

We mochten een nieuwe printer uitkiezen bij de Harense Smid Ebbingestraat (Gr)
Ze vonden het ook maar niets dat Lexmark niets meer van zich heeft laten horen, van Lexmark zullen we nooit meer iets kopen.

De nieuwe printer is een genot, een dikke pluim voor de Harense Smid,
De Lexmark is de prullebak in gegaan en niet voor niets, er was aardig wat loos.

Hartelijk gedankt voor Jullie reacties,
Tot de volgende keer.

Mvg J. Ps, de Schoenen Reus daar gaan we nog een berichtje overschrijven.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 aug 2011 16:16
door ciske
Jakob.J

gefeliciteerd en veel plezier met de printer.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 jul 2013 14:39
door A.T
Beste forumers,

We kunnen niet meer inloggen onder de naam Jakob.J met het bij behorende email adres, wie heeft een oplossing.

De nieuwe gekregen printer van de Harense Smid werkt nog steeds goed, allen wordt er zoals bij veel printers veel inkt verkwist met koppen schoon maken, dat lijkt mij pure grootschalige oplichting, daar moet wat aan gedaan worden door Tros Radar, zeer veel mensen zij daar het slachtoffer van.

Groet,
A.T
Jakob.J schreef:Aan de leiding van het bedrijf Lexmark

We hebben over Jullie geklaagd bij de Heer G.H. T L van van de Harense Smid Oude Ebbingestr
die had die was verbaast dat Jullie niet reageren, en heeft gezegd de printer maar bij hem te brengen
en dan regelen ze het wel op het bedrijf met Jullie.

Dit is de eerst aankoop bij Jullie maar ook de laatste keer, wij willen eigenlijk de koop ontbinden en niets
meer met Jullie te maken hebben voor ons zijn Jullie een slecht bedrijf wat betreft de service,
en het toestel heef nooit goed gewerkt.

En na nog geen 40 zwart wit kopieën was alle inkt op ook het kleuren inkt.

Het beste kunnen Jullie wat mensen ontslagen tot nu zijn we er niet mee op geschoten.

Deze mensen verdienen een koude does van Tros Radar

Mvg J.J

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 jul 2013 14:42
door A.T
Beste forumers,

We kunnen niet meer inloggen onder de naam Jakob.J met het bij behorende email adres, wie heeft een oplossing.

De nieuwe gekregen printer van de Harense Smid werkt nog steeds goed, allen wordt er zoals bij veel printers veel inkt verkwist met koppen schoon maken, dat lijkt mij pure grootschalige oplichting, daar moet wat aan gedaan worden door Tros Radar, zeer veel mensen zij daar het slachtoffer van.

Groet,
A.T
Jakob.J schreef:Aan de leiding van het bedrijf Lexmark

We hebben over Jullie geklaagd bij de Heer G.H. T L van van de Harense Smid Oude Ebbingestr
die had die was verbaast dat Jullie niet reageren, en heeft gezegd de printer maar bij hem te brengen
en dan regelen ze het wel op het bedrijf met Jullie.

Dit is de eerst aankoop bij Jullie maar ook de laatste keer, wij willen eigenlijk de koop ontbinden en niets
meer met Jullie te maken hebben voor ons zijn Jullie een slecht bedrijf wat betreft de service,
en het toestel heef nooit goed gewerkt.

En na nog geen 40 zwart wit kopieën was alle inkt op ook het kleuren inkt.

Het beste kunnen Jullie wat mensen ontslagen tot nu zijn we er niet mee op geschoten.

Deze mensen verdienen een koude does van Tros Radar

Mvg J.J

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 jul 2013 15:18
door riddert
A.T schreef:
De nieuwe gekregen printer van de Harense Smid werkt nog steeds goed, allen wordt er zoals bij veel printers veel inkt verkwist met koppen schoon maken, dat lijkt mij pure grootschalige oplichting, daar moet wat aan gedaan worden door Tros Radar, zeer veel mensen zij daar het slachtoffer van.

Groet,
A.T
Waarom zou Tros Radar zich met het functioneren van printers gaan bezighouden?

Overigens is er een eenvoudige oplossing voor uw probleem; schaft u een printer aan die met toners werkt, dan is het inktprobleem opgelost.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 jul 2013 19:47
door olaf79
A.T schreef:Beste forumers,

We kunnen niet meer inloggen onder de naam Jakob.J met het bij behorende email adres, wie heeft een oplossing.

De nieuwe gekregen printer van de Harense Smid werkt nog steeds goed, allen wordt er zoals bij veel printers veel inkt verkwist met koppen schoon maken, dat lijkt mij pure grootschalige oplichting, daar moet wat aan gedaan worden door Tros Radar, zeer veel mensen zij daar het slachtoffer van.

Groet,
A.T
Reiniging is helaas wel nodig want anders gaan de spuitkoppen verstoppen en werkt je cartridge niet lang. Je kunt bij sommige printers de automatische reiniging uitschakelen.

Inderdaad zitten er bij veel printers bij levering niet volledig gevulde cartridges. Heeft weinig met merk en alles met prijs en type te maken.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 14 jul 2013 23:56
door 53o
Inkt kost 3000 euro per liter volgens de rekenkamer.

Daarom denk ik ook dat 3d printing absoluut geen gevaar is. Het is waarschijnlijk duurder om een wapen te printen dan deze gewoon in België te kopen.

Als inkt al 3000 euro per liter kost laat staan wat plastic dan gaat kosten.

In de tussentijd, voordat dit belangrijk is, de verf die wij in onze printer gebruiken kost 3k euro per liter. En personen zoals TS betalen dit gewoon. Ik print alleen op werk, omdat ik mijzelf geen inkt meer kan permitteren.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 15 jul 2013 13:51
door PeterW1572
Rickyman schreef:Ik snap niet dat mensen de prijzen van inkt aan de kaak willen stellen.
We nemen veel te dure; stroom af, gas, benzine, zorgpolissen, sigaretten, fruit, koffie, kleding (3x over de kop) en daar hoor je bijna niemand over.
Als het echt zo makkelijk ga stel ik voor dat je direct een bedrijf begint en deze spullen gaat verkopen. Om het voorbeeld van kleding aan te halen: ja, het klopt dat de verkoopprijs van de kleding een aantal keer de inkoopprijs is. Maar daarbij moet je je wel realiseren dat een winkelier ook personeelskosten, winkelhuur, belasting, ingecalculeerde risico's voor niet verkochte producten mee moet rekenen. En dan blijft er netto echt niet zoveel over. Hetzelfde geldt ook voor de andere producten die je noemt.

Re: Koop ontbinden bij Lexmark, Printer heeft nooit goed gewerkt

Geplaatst: 15 jul 2013 14:01
door sadfly
Het is bekend dat jaren geleden al geen volle inkt gatrides mee geleverd werden met nieuwe printers. geloof minimaal zo een 10 jaar terug dat het al zo was. Ik ga er dus eigelijk vanuit dat het nog steeds zo is.
Zeker als je kijtk voor welke prijs je printers kan kopen.