LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lening voor afbetalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EE
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 aug 2003 00:27

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door EE »

daarom is het ook zo jammer dat mensen door de knieen gaan (wat ik overgens goed kan begrijpen) maar ik verdom het gewoon aan die boeven bende te betalen, ze antwoorden geneens op je brieven die je schrijf. moet ik betalen en van men rechten afzien, is toch waanzin. en wil je afbetalen in delen reageren ze niet op je schrijven, ze zijn niet goed wijs daar.

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Misschien gebruik ik de naam rechtertje oneerbiedig in jouw ogen maar mijn gevoel zegt me, dat het pschychisch gezien een grote rol speelt. De media wacht dit juridisch gevecht met spanning af en dat weten de rechters ook.

In die richting zoek ik het. Mijn woordkeus zal wel niet helemaal goed zijn in jouw ogen maar zo voel ik het wel.

EE
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 aug 2003 00:27

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door EE »

Ik heb dus in het begin onder protest een brief geschreven en gezegt als ik deurwaarder zou krijgen dat ik een afbetalings regeling wil en als hun daar accoord mee zouden gaan, hebben ze geneens op gereageerd, ff later kwamen ze met hun aanbod (niet dus wurg bod) pff van men rechten afzien en dan 85 maanden lang 115 € betalen ..leuk aanbod

EE
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 aug 2003 00:27

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door EE »

nu bekijken ze het maar en laat ik het er op aankomen.
Ze zijn ontzettend gemeen bezig dat is een ding wat zeker is

en sara je bent best goed bezig hier maar je ziet bepaalde dingen iets anders denk ik

mensen worden kapot gemaakt

door dat stelletje boeventuig

ze willen ons wurgen, nouh hun worden gewurgd

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

XYZ,

Rechters doen gewoon hun ding. En als je denkt dat ze het niet goed doen ga je in beroep.

En wat de media betreft. Valt reuze mee. Ook al omdat uit de media blijkt dat een deel van de 'gedupeerden' kennelijk in het geheel geen mogelijkheden heeft om schade af te wentelen nu die groep er gewoon willens en wetens mee in zee ging en nu meelift op de ellende van werkelijk benadeelde personen.

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Sara,

Helemaal met je eens als je de wanbetalers bedoeld.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

hahaha, oh, en wat zijn volgens jou 'wanbetalers'? Geldt die term in jouw ogen ook voor personen die door vernietiging geen betalingsverplichting meer hebben, geldt dat ook voor een kind van vijf met een contract dat op naam van en voor rekening van dat kind is gesloten. Is dat kind een wanbetaler in jouw ogen indien deze na vernietiging van het contract geen geld meer aan Dexia geeft?

Gewoon voor de duidelijkheid, wat is wanbetalen volgens jou in deze???

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Sara,

Ik dacht dat jij doelde op de groep, die meeliften en derhalve hun contract niet meer betaalden en contractbreuk pleegden. Dat zijn toch wanbetalers ? Althans zo zie ik het. Deze mensen worden toch gedaagd ??

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

En nee, ik doel niet op wanbetalers, ik doel op de groep die wist wat de bedoeling was, daar veelal eerder profijt van heeft getrokken en nu het jammer vind dat het niet goed ging. En wil kijken of ze kunnen meeliften op andermans ellende.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Sommige niet betalers betalen niet omdat er vernietigd is. Sommige niet betalers betalen niet omdat ze een procedure willen uitlokken om in verweer vernietiging in te kunnen roepen (verjarings gebeuren) en sommigen lokken er gewoon een procedure mee uit omdat ze zelf al dan niet gerechtvaardigd denken een zaak te hebben. Maar dit is niet wat ik bedoel met meelifters.
Laatst gewijzigd door Sara Etty op 24 sep 2003 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Ja ik wist niet dat die er ook zijn maar die zullen er ook zijn. Blijft het toch een hele complexe materie. Ben ik toch blij dat we jou hebben. Zelf ben ik EL maar ben bij een advocaat geweest, die ook heel eerlijk zegt even de kat uit de boom kijken.

Probeer ook een bijdrage te leveren om er het beste voor de gedupeerden uit te halen.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

van E(l) naar XYZ???

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

eegalease EL

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Iemand heeft deze stelling onder mijn initialen gepost ? Ik weet niet wie heb wel een idee.

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Sara,

Als je niet meer reageert, goede nachtrust dan maar.

xyz.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Welke stelling?

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Are you lonesome to-night etc. Elvis met jou blijf je praten. Waarom, waarvoor, voor wie . Ik ga slapen en jij hoop ik zo ook.

Wat ben je toch een lieverd.

xyz.

Sara Etty
Berichten: 654
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:34

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door Sara Etty »

hmmm. Ik ook zo, nog even wat afmaken en morgen (te!) vroeg weer op. Ik geloof niet dat ik te kwalificeren ben als 'lieverd' althans niet in zijn algemeenheid, maar slaap lekker.

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Lening voor afbetalen

Ongelezen bericht door xyz »

Welterusten. En bedankt voor alles waarvoor je je inzet.

XYZ

Gesloten