LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met demon adsl
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Demon stond in de top 3 bij Radar van allemaal. Tiscali zuigde daarbij enzo met hun beloftes. Neem Demon. Demon is super, betrouwbaar, houd zich keurig aan de afspraken en heeft geen "extra kosten".
Mijn modem was opeens kapot. Dezelfde dag nog monteur en nieuw modem zonder enige vragen of andere technische dingen waar je niets van snapt. Ze kwamen vriendelijk bij mij thuis, meteen nieuw modem bij zich. Deze hebben ze aangesloten, naar de service gebeld en modem werd meteen geaktiveerd. .... Kan ik niet zeggen van Chello of andere providers (wat ik erover lees). service
Mijn modem was opeens kapot. Dezelfde dag nog monteur en nieuw modem zonder enige vragen of andere technische dingen waar je niets van snapt. Ze kwamen vriendelijk bij mij thuis, meteen nieuw modem bij zich. Deze hebben ze aangesloten, naar de service gebeld en modem werd meteen geaktiveerd. .... Kan ik niet zeggen van Chello of andere providers (wat ik erover lees). service
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Demon is vooral een provider voor mensen die iets weten van computers en internet, dat merk je ook aan hun helpdesk, zijn echt specialisten maar zijn wat minder goed in communiceren met digibeten
XS4ALL is de optie voor mensen die wat minder kaas gegeten hebben van computers en internet
beide goed , beide betrouwbaar, maar wel voor een andre doelgroep
XS4ALL is de optie voor mensen die wat minder kaas gegeten hebben van computers en internet
beide goed , beide betrouwbaar, maar wel voor een andre doelgroep
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Ik heb weken geleden ADSL aangevraagd bij Demon. Je wordt er aan het lijntje gehouden. Op 23 februari een mailtje gehad dat het binnen 3 weken in orde moest zijn. Tot op heden nog steeds geen internet!
Vorige week was beloofd dat het aan het einde van de week opgelost zou zijn. Wat ik er uit begreep was, dat er een aantal nieuwe gebruikers niet doorgezet waren en in de database waren blijven hangen. Vrijdag j.l. nogmaals gebeld, het zou begin deze week echt in orde zijn.
Zojuist (4 dagen later) weer gebeld........... ze zijn er mee bezig geweest. Omdat ik vorige week al een paar keer gebeld had waren ze er achter gekomen dat er dingen waren blijven liggen??? Het zou eind van de week in orde moeten zijn............. Jaja, als ik morgen niet op het internet kan, dan mogen ze me schrappen. Ga ik wel naar een andere provider!
Vorige week was beloofd dat het aan het einde van de week opgelost zou zijn. Wat ik er uit begreep was, dat er een aantal nieuwe gebruikers niet doorgezet waren en in de database waren blijven hangen. Vrijdag j.l. nogmaals gebeld, het zou begin deze week echt in orde zijn.
Zojuist (4 dagen later) weer gebeld........... ze zijn er mee bezig geweest. Omdat ik vorige week al een paar keer gebeld had waren ze er achter gekomen dat er dingen waren blijven liggen??? Het zou eind van de week in orde moeten zijn............. Jaja, als ik morgen niet op het internet kan, dan mogen ze me schrappen. Ga ik wel naar een andere provider!
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
nou nou nou
het duurt dus al met al een maand nu, er staat bij de meeste providers toch echt nog steeds 6 weken voor
tuurlijk gaat er ook bij de twee echte goede providers in nederland (demon en xs4all) wel eens wat mis. Ze zijn het toch aan het oplossen.
Veel plezier bij UPC zal ik maar zeggen, snel aangesloten maar daarna niets dan verdriet
het duurt dus al met al een maand nu, er staat bij de meeste providers toch echt nog steeds 6 weken voor
tuurlijk gaat er ook bij de twee echte goede providers in nederland (demon en xs4all) wel eens wat mis. Ze zijn het toch aan het oplossen.
Veel plezier bij UPC zal ik maar zeggen, snel aangesloten maar daarna niets dan verdriet
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Sorry, ik was een beetje voorbarig. We hebben inmiddels aansluiting en het werkt prima. Ik wil ook even zeggen dat de medewerkers van het Support Center en de Customer Care heel correct en klantvriendelijk zijn. Mijn complimenten.
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
wij hebben nu ook zo'n 1.5 jr demon.
nog nooi tmaar dan ook nooit problemen gehad.
idd als ze eens aan de lijn gaan werken is dat in de nachtelijke uurtjes.
hiervoor hebben wij jaren chello gehad voor de zelfde maandelijkse euro's en dat was niks anders als problemen.
nou weet ik wel dat kabel en adsl niet het zelfde zijn maar toch.
bij chello kreeg je een of ander persoon aan de tefefoon dat volgens mij nog net weet hoe die en pc aan moet sluiten maar dan houd het ook echt op!
bij demon is dat wel anders!
plus je hebt elke moment van de dag gewoon de snelheid van internet die betaald,bij chello moest je eigenlijk internetten als iedereen op zijn werk of op school was anders was het te druk en zat je een uur te wachten voor er een pagina in geladen was!.
tuurlijk dan zitten er gewoon teveel mensen op de kabel ,dan moeten ze daar wat aan doen wandt 50 euro voor iets wat maar voor 1/3 werkt is niet leuk...dus demon kan voor mij niet meer stuk!!
een dikke 10 .hopen dat het zo blijft en wat mijn voorganger al zei ....hopen dat ze niet teveel klanten krijgen haahah
nog heeeel veel internet plezier
anna
nog nooi tmaar dan ook nooit problemen gehad.
idd als ze eens aan de lijn gaan werken is dat in de nachtelijke uurtjes.
hiervoor hebben wij jaren chello gehad voor de zelfde maandelijkse euro's en dat was niks anders als problemen.
nou weet ik wel dat kabel en adsl niet het zelfde zijn maar toch.
bij chello kreeg je een of ander persoon aan de tefefoon dat volgens mij nog net weet hoe die en pc aan moet sluiten maar dan houd het ook echt op!
bij demon is dat wel anders!
plus je hebt elke moment van de dag gewoon de snelheid van internet die betaald,bij chello moest je eigenlijk internetten als iedereen op zijn werk of op school was anders was het te druk en zat je een uur te wachten voor er een pagina in geladen was!.
tuurlijk dan zitten er gewoon teveel mensen op de kabel ,dan moeten ze daar wat aan doen wandt 50 euro voor iets wat maar voor 1/3 werkt is niet leuk...dus demon kan voor mij niet meer stuk!!
een dikke 10 .hopen dat het zo blijft en wat mijn voorganger al zei ....hopen dat ze niet teveel klanten krijgen haahah
nog heeeel veel internet plezier
anna
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Als je wilt opzeggen dan kan dat (volgens Demon) heel eenvoudig per Fax... Maar ik zou de schriftelijke opzegging aangetekend versturen.
Demon laat hun ontvangen faxen blijkbaar rondslingeren waardoor je opzegging 'niet in het systeem' komt...
Aangetekend versturen kost wat meer, maar het scheeld je een maand of twee extra betalen, want na de maand opzeg-termijn duurt het nog weer een maand voor je in de gaten krijgt dat het abbo niet is opgezegd.
Demon laat hun ontvangen faxen blijkbaar rondslingeren waardoor je opzegging 'niet in het systeem' komt...
Aangetekend versturen kost wat meer, maar het scheeld je een maand of twee extra betalen, want na de maand opzeg-termijn duurt het nog weer een maand voor je in de gaten krijgt dat het abbo niet is opgezegd.
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Ik heb al 2 1/2 jaar een abonnement bij Demon. Nog nooit problemen met ze gehad. Ik heb de helpdesk dus ook nooit hoeven bellen.
Afgelopen week had ik ze wel nodig. Ik had een nieuwe PC gekocht en ik moest mijn nieuwe MAC-adres doorgeven. Ik belde rond 20:00 en had binnen een halve minuut de helpdesk aan de lijn. Na mijn Mac adres doorgegeven te hebben zei men dat ik binnen een uur toegang tot internet zou moeten hebben. Binnen een uur inderdaad, want na 5 minuten zag ik het lampje dat aangeeft dat er internetverbinding is al branden op mijn modem. Ook ben ik blij met het feit dat je minimaal een week van te voren wordt ingelicht dat er ('s-nachts) aan het netwerk wordt gewerkt.
Ik ben echt blij dat ik Demon heb genomen en dat ik van het ellendige UPC af ben. Want bij UPC was een wachttijd van 45 minuten normaal en kwam de hulp niet verder dan de suggestie het modem te resetten en de computer opnieuw op te starten. Afgezien nog het feit, dat bij Demon de helpdesk een gratis 0800 nummer heeft en een hoop andere een betaald 0900 nummer.
Afgelopen week had ik ze wel nodig. Ik had een nieuwe PC gekocht en ik moest mijn nieuwe MAC-adres doorgeven. Ik belde rond 20:00 en had binnen een halve minuut de helpdesk aan de lijn. Na mijn Mac adres doorgegeven te hebben zei men dat ik binnen een uur toegang tot internet zou moeten hebben. Binnen een uur inderdaad, want na 5 minuten zag ik het lampje dat aangeeft dat er internetverbinding is al branden op mijn modem. Ook ben ik blij met het feit dat je minimaal een week van te voren wordt ingelicht dat er ('s-nachts) aan het netwerk wordt gewerkt.
Ik ben echt blij dat ik Demon heb genomen en dat ik van het ellendige UPC af ben. Want bij UPC was een wachttijd van 45 minuten normaal en kwam de hulp niet verder dan de suggestie het modem te resetten en de computer opnieuw op te starten. Afgezien nog het feit, dat bij Demon de helpdesk een gratis 0800 nummer heeft en een hoop andere een betaald 0900 nummer.
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Hallo,
Ik heb nu sinds maart 2005 een abonnement bij Demon en ik ben erg ontevreden over Demon.
Al vanaf het begin had ik het probleem dat mijn verbinding ongeveer elke week wegviel.
Als dat gebeurde, moest ik mijn modem uit- en aanzetten en al mijn instellingen opnieuw invoeren. Bij de helpdesk van Demon vertelde ze mij dat ik het modem anders in moest stellen. Ik heb dit modem nu op ongeveer 45 verschillende manieren ingesteld, inclusief alle beschikbare firmwares geprobeerd en niets hielp. Totdat ik op eigen initiatief (lees: eigen kosten) een nieuw modem heb gekocht. Nu zijn mijn problemen dus opgelost, maar de helpdesk van Demon reageert niet eens meer op mijn mails !!
Een zeer zeer slechte provider. Zo snel als ik kan opzeggen (ik zit er *#&#%# een jaar aan vast) ben ik weg naar XS4ALL, waar ik voorheen een abonnement had en nooit problemen heb gehad. De enige reden dat ik weg gegaan ben is omdat Demon 5 euro p/m goedkoper is en een hogere upload snelheid heeft. Je bent Nederlander of niet....
Bastiaan Duijnhouwer
Ik heb nu sinds maart 2005 een abonnement bij Demon en ik ben erg ontevreden over Demon.
Al vanaf het begin had ik het probleem dat mijn verbinding ongeveer elke week wegviel.
Als dat gebeurde, moest ik mijn modem uit- en aanzetten en al mijn instellingen opnieuw invoeren. Bij de helpdesk van Demon vertelde ze mij dat ik het modem anders in moest stellen. Ik heb dit modem nu op ongeveer 45 verschillende manieren ingesteld, inclusief alle beschikbare firmwares geprobeerd en niets hielp. Totdat ik op eigen initiatief (lees: eigen kosten) een nieuw modem heb gekocht. Nu zijn mijn problemen dus opgelost, maar de helpdesk van Demon reageert niet eens meer op mijn mails !!
Een zeer zeer slechte provider. Zo snel als ik kan opzeggen (ik zit er *#&#%# een jaar aan vast) ben ik weg naar XS4ALL, waar ik voorheen een abonnement had en nooit problemen heb gehad. De enige reden dat ik weg gegaan ben is omdat Demon 5 euro p/m goedkoper is en een hogere upload snelheid heeft. Je bent Nederlander of niet....
Bastiaan Duijnhouwer
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Bastiaan, volgens mij was je modem gewoon kapot vanaf dag 1. Als ik het verhaal zo lees (alle instellingen opnieuw invoeren na herstart) zal er ergens een onderdeel in het modem gewoon kapot zijn geweest wat de problemen veroorzaakte ...
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Ben een heel tevreden klant van DEmon maar heb nu toch een probleempje met ze.Ze adverteren nu met demon FLEX is veel goedkoper en hogere snelheid voor veel minder geld en als vast klant van DEMON kan je niet overstappen.Het enig antwoord dat je krijgt is dan zeg je hem op en ga je 3 weken zonder zitten en dan kan je opnieuw aanvragen vind ik niet netjes tegenover hun vaste klanten,ik vraag me trouwens af of dat wel mag heeeeel raaaaar allemaal of ben ik de enige die me daaraan stoort.groetjes avanda [/i]
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Komt wel meer voor dat bestaande klanten niet kunnen overstappen naar een andere productrange.
In dit geval biedt Demon ook geen mogelijkheid om over te stappen als je al DSL hebt naar Flexpress en kan het alleen aangevraagd worden als je telefoonlijn DSL-vrij is.
Dus dat je als bestaande abonnee ook niet kunt overstappen is niet onwilligheid dan natuurlijk.
Overigens zie je ook vaak bij ISP's acties voor nieuwe klanten. Een periode lagere kosten en geen aansluitkosten etc. Dat geldt wel vaak alleen voor nieuwe klanten. Je kan niet van een actie product naar 't volgende actieproduct overstapppen natuurlijk
In dit geval biedt Demon ook geen mogelijkheid om over te stappen als je al DSL hebt naar Flexpress en kan het alleen aangevraagd worden als je telefoonlijn DSL-vrij is.
Dus dat je als bestaande abonnee ook niet kunt overstappen is niet onwilligheid dan natuurlijk.
Overigens zie je ook vaak bij ISP's acties voor nieuwe klanten. Een periode lagere kosten en geen aansluitkosten etc. Dat geldt wel vaak alleen voor nieuwe klanten. Je kan niet van een actie product naar 't volgende actieproduct overstapppen natuurlijk
Re: Wie heeft er ervaring met demon adsl
Wacht maar tot je 7 dagen moet wachten, voordat ze daadwerkelijk gaan kijken wat er mis is, of je het dan nog allemaal zo goed vind.