Miepsepieps schreef:
En we zijn echt geen mensen die op alle slakken zout legt laat dat duidelijk zijn want we wonen hier al 12 jaar en van de geluidoverlast van de containers (zijn overigens zeecontainers die omgebouwd zijn ) die meneer heeft een schuur waar wel 10 olifanten in kunnen staan, maar het vol heeft met troep dat hij nooit gebruikt.
Wij wonen hier hij niet..... die container staat zo dicht op ons huis zit misschien 4 meter tussen.
Terwijl hij een enorm stuk land heeft met heel veel ruimte, waar die container niemand tot last is.
De container is maar bijzaak het gaat om het gedrag van deze persoon daar moet wat aan gedaan worden.
Eerst gaat het om de containers,dan weer niet,dan om het gedrag van die persoon.
Miepsepieps schreef:
Hij heeft mijn zoon nu twee keer een tik gegeven maar waren geen getuigen bij dus doen ze er niks mee.
En je kan van me aannemen dat hij al heel veel ellende op zijn kerfstok heeft, ook geweldpleging.
Heb jij dat zelf gezien,dan ben jij getuige.
Of heeft je zoon dit aan je verteld.
Om jullie nog kwader te krijgen,kinderen vangen wel eens wat op.
Vooral als ouders op bepaalde personen gaan schelden.
Wie weet wat je zoon heeft gedaan ,dat hij een tik krijgt(of verzonnen)
Niemand mag met zijn tengels aan andermans kinderen komen.
Maar zijn jullie dan altijd even vriendelijk en redelijk geweest?
Nu is de boel uit de hand gelopen,maar waar 2 vechten ,hebben 2 schuld.
En hier horen wij het verhaal maar van 1 kant(jullie en je buren)
Jullie wonen daar al 12 jaar,misschien willen jullie daar niemand bij hebben, en dat jullie ook dwars liggen.
Ik vind het vreemd dat politie en gemeente niets doet.Hoe zou dat komen?