LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Concrete vragen t.a.v. dagvaardingen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Concrete vragen t.a.v. dagvaardingen

Ongelezen bericht door Yvo »

Ik heb met hun dezelfde ervaring als Andrea ook via Albert een hele goeie gevonden.
Geplaatst op 02 Oct 2003 21:23 door Andrea


--------------------------------------------------------------------------------

Al weken geleden zouden ze een offerte sturen. Bij navraag wisten ze van niets.

Dus zulke mensen laat ik mijn zaken niet behartigen, heb inmiddels via Albert wel een hele goede advocaat gevonden.

Groetjes, Andrea.

andre
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:18

Re: Concrete vragen t.a.v. dagvaardingen

Ongelezen bericht door andre »

ik ben gedagvaard 15 oktober, mijn contract was februari afgelopen ben niet op voorstellen ingegaan van dexia, laat de rechter daar maar een uitspraak over doen. voor wat betreft rechtsbijstand wat ik zelf ook heb die nemen deze zaken niet in behandeling. ik heb dus een advocaat in de arm en laat hem het werk doen. mijn restschuld is ca. 13.000,-- Euro
ik ben benieuw wat er uitkomt, we hebben allemaal evenveel rechten of we nou burger zijn of een bank. ze hopen en willen dat je door je hoeven zakt. kom tijd kom raad!

gegroet andre

Pat

Re: Concrete vragen t.a.v. dagvaardingen

Ongelezen bericht door Pat »

Hoi, ik kreeg afgelopen woensdag de dagvaarding voor 19 november.
Mijn contract liep december 2002 af, wel alle termijnen betaald maar niet de restschuld a E 14003.00 nu E 15779.00. Ga nu op zoek naar een advocaat, heeft iemand een tip voor mij omgeving Alkmaar?
Alle tips welkom op [email protected] BEDANKT

Gast

Re: Concrete vragen t.a.v. dagvaardingen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 02 Oct 2003 21:07 door Mario


--------------------------------------------------------------------------------

http://www.advokaat.lokaalzoeken.nl/


micros
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 aug 2003 13:07

Re: Concrete vragen t.a.v. dagvaardingen

Ongelezen bericht door micros »

Zoals ik eerder in deze forum had geschreven dat Dexia mij kwijtschelding had beloofd maar dat ik toch eerst moest tekenen, werd er toch daarna een bedrag van 114 euro afgeschreven en zou ik het 10 jaar moeten betalen. Ik heb het direckt laten terug storten en de rekening laten blokeren. Ik heb een advocaat van onvermogen toegewezen gekregen en inmiddels heeft mijn advocaat het bandje opgevraagd en mag hij van Dexia naar het gesprek luisteren wat er toen is afgesproken. Ik heb geen aanmaning gekregen tot nu toe en zie ik het vol vertrouwen tegemoet omdat ik voor 100% zeker weet dat zij mij dat beloofd hadden. Hopelijk dat Dexia zo sportief is om dan ook daadwerklijk kwijtschelding te geven,maar ik heb een goeie advocaat dus heb ik misschien geluk. Duimen jullie voor me?

Groetjes Tonnie.

Gesloten