Pagina 11 van 22
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:02
door snoepie
Hoi ND,
Bedankt voor je reactie. Ik ga dit gelijk doen. Maar geld dit hele verhaal ook als je telefonisch de voorwaarde e.d. hebt doorgenomen?
Ze wisten het namelijk allemaal erg mooi te brengen maar bij nader inzien willen we het toch niet.
Groeten, snoepie
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:02
door Gast
Zoals hierboven gemeld is hoef je dus NIET helemaal moeilijk te gaan doen om een brief te schrijven.
bel gewoon. en zeg dat je het niet wilt. klaar en dan wordt het geannuleerd.
simpel zat
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:04
door Gast
@ SNOEPIE:
Bel gewoon. als je gaat schrijven kan het zijn dat de post weer verkeerd gaat en dat ze het weer niet hebben ontvangen enzo. Dus bellen! Is het makkelijkst en het snelst.
Groeten!
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:05
door snoepie
Oke bedankt.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:05
door Gast
jazeker, ik ben ook gebeld. Je hebt telefonisch ALTIJD het recht om binnen 7 dagen de afspraak te ontbinden.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:06
door DURION SALESMEN
Waarom zou je willen annuleren?
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:07
door ND
alleen bellen levert je geen bewijs !!
ze kunnen zeggen dat ze van niets weten en dat je nooit gebeld hebt !
Jij neemt immers de telefoon gesprekken niet op, wat zij WEL doen.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:08
door snoepie
Omdat mijn vriend het er niet mee eens is. Hij wil liever bij de huidige leverancier blijven.
En zoals ik het nu hier allemaal lees is het niet makkelijk om ervanaf te komen.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:11
door ND
@DURION SALESMEN
..wat denk je ????
Waarom worden er niet gewoon brieven verstuurd en gaat het via een vaag telefoon gesprek ? Waarom zo proberen "klanten" te winnen ?
Waarom kan Durion wel zo een "klant" afnemen van bijv. NUON en andersom niet ?
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:12
door DURION SALESMEN
Je vriend blijft ook gewoon bij zn huidige netwerk aangesloten.
want de service, onderhoud behoudt hij ook gewoon. dus als je zonder stroom komt te zitten bel je durion niet op maar je huidige leverancier.
Snappie?
Durion regelt alleen de inkoop van stroom dat gewoon goedkoper is.
En dat kunnen we alleen doen met toestemming van de consument dus alles wat ik hier heb gelezen kan op zich wel kloppen maar dehelft is echt onzin.
maar goed....
Is er ook gezegt dat Durion haar tarieven zal aanpassen als er een leverancier is die lager dan ons komt te zitten met haar tarieven?
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:14
door Gast
@ND
Wist je dat er in nld door alle leveranciers 300.000.000 EURO wordt uitgegeven aan domme RECLAME!
En je weet vast wel dat NUON een heel voetbal team sponsort?
Vraag je je dan niet af waar je geld naar toe gaat??? Of heb je het er nog niet zo over nagedacht.
Dus kosten besparing is wat wij doen. en 7 WERKdagen (dus 1 volle week en 2 dagen) is toch best lang genoeg om je te kunnen bedenken?
En dat van dat we moeilijk doen om te annuleren is CRAP!
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:15
door DURION SALESMEN
btw... dit hierboven komt van mij.. DURION SALESMEN
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:15
door snoepie
Oke, maar doen jullie ook niet moeilijk als er telefonisch al een akkoord is gegeven?
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:19
door DURION SALESMEN
@ SNOEPIEPOEPIE!
Nee hoor, want we kunnen je de papieren alleen sturen als je akkoord geeft. Want als jij nee zegt heeft het weinig zin om het te sturen. Dus no matter what. Cancel is CANCEL. Wel verrot voor die gene die je aan de lijn heeft want een cancelation staat zo zielig op je saleslist.
Zodra je de papieren hebt. DUS GELIJK BELLEN NAAR HET NR DIE ERBIJ STAAT!.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:24
door snoepie
Oke
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:27
door Gast
@ SNOEPIE:
goedzow!
@ND:
Nog iets te vragen?
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:28
door snoepie
Nog een vraag:
Wat ik heel veel lees hier op het forum is dat als iemand het heeft opgezegd dat ze geen bevestiging krijgen. Waarom niet... Het lijkt mij toch wel erg handig om een bevestiging van annulering te hebben op papier.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:30
door ND
@snoepie
waarom denk je dat ze jou telefonisch al een contract aansmeren?
Ze hadden ook alleen je adres gegevens kunnen noteren (als je geintereseerd blijkt te zijn). Vervolgens had je een contract kunnen tekenen na het rustig doorlezen van de stukken. Zoals het hoort en niet via een misleidend gesprek !
Dat DURION het zo aanpakt geeft al aan dat het je zo moeilijk mogelijk proberen te maken.
@ de sales manager.......... durf jij op een verjaardag te vertellen wat voor "werk" jij doet ? daar kun je trots op zijn.
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:33
door DURION SALESMEN
@ SNOEPIE:
Als je belt en je wilt een schriftelijke bevestiging moet je er naar vragen.
Om eerlijk te zijn vind ik ook dat ze dit gewoon automatisch moeten doen. Maar jah... dit bedrijf heeft als target om zo veel mogelijk te besparen. Dus doen ze dat ook ECHT! hahaha!
Paar weken geleden ging het als volgt:
vb) Als de switch NIET gelukt was zodat de rekening van Durion zou komen, kreeg je GEEN bericht. Maar dat vonden werknemers van Durion geen goede instelling. Je kan zoveel mogelijk besparen maar dat was gewoon een deel van goede imago behouden. Dus doen ze dat nu wel.
Maar nogmaals! VRAAG OM JE SCHRIFTELIJKE BEVESTIGING!
Nog vragen?
Re: Durion
Geplaatst: 01 okt 2004 12:36
door snoepie
Ik ga het in ieder geval wel proberen om te annuleren op beide manieren. Schrijven en gelijk bellen.
Ik hou jullie op de hoogte of het gelukt is of niet.