LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Loina

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Loina »

Beste Ilona... als die brief die jullie geschreven hebben aan Best Alert, ook maar een KLEIN beetje lijkt op die zooi die je hier neer zet, kun je maar beter ALLE hoop op een reactie laten varen!! Lees je eigen tekst eens VOORDAT je op die knop klikt -- of gebruik een spellingscontrole! Gebruik op zijn minste wat leestekens ofzo... het lijkt zo alsof je de basisschool niet eens gehaald hebt! Sorry hoor...

:idea:

whim

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door whim »

Ilonca is klaar. :oops: Iedereen is klaar met gal spuwen. Wordt vervolgd.

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

loina kijk na je eigen stomwijf

Yuri G

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Yuri G »

====================================================

Wordt het niet eens tijd dat we gezamenlijk die lui in Best eens KEI HARD aanpakken.
Er zijn inmiddels genoeg voorbeelden en bewijzen, dat het bij het bedrijf van de heer Kantelberg goed mis is, en dat ze alleen uit zijn op jouw geld.


. :twisted: Samen staan we sterk!! :twisted:

====================================================

Hmmz...

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Hmmz... »

loina kijk na je eigen stomwijf
Je leert niet snel he? :lol:

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

hoi allemaal..
mijn vriend heeft dus een brief aan bestalert gesgreven dat hij wil stoppen met de opleiding omdat hij het niet meer vertrouwt.
hij heeft onlangs een brief terug gekregen. waarin staat dat hij zijn cureses geld niet terug krijgt!! :(
maar hij heeft bestalert gebeld later en hij heeft gezegt als wij er niet normaal uit kunnen komen dat zet ik er een rechtbijstand verzekering achter.
we worden nu snel terug gebeld en wat daar uitkomt horen jullie nog!! :roll:
greetzzzzz maurice en ilona!!

anoniem

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door anoniem »

Kijk gewoon goed uit voor Jack Kantelberg.

Ik heb er zelf gewerkt dus ik ken hem persoonlijk.
Als de opleiding erkend is (b.v. beveiligingsbeambte) dan nog zou ik zeggen, ga naar een ander instituut, want de organisatie Best Alert/De Kaderschool/Best Business School is een grote puinhoop.

Maar als je je hebt aangemeld voor een niet erkende opleiding (b.v. Bodyguard) dan heb je dus wel een probleem. Kantelberg is een kei in het aanspannen van rechtzaken en zal er voor gaan het cursusgeld van je te krijgen.

Ex werknemer

anoniem

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door anoniem »

ik had me ook ingeschreven voor opleiding tot bodyguard en een week na mijn betaling zag ik dat van radar op tv en had er dus geen vertrouwen meer in.Als je binnen een maand de bank belt,kan je je geld weer terug laten storten op je rekening!Dat heb ik dus ook gedaan en heb mijn geld terug. :D Nu moet h9ij t maar proberen terug te halen! De ***.Succes iedereen.

sander

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door sander »

Hoi radar panel,

ik heb me ook ingeschreven voor best alert en wil mijn geld terug,want ik heb er geen vertrouwen meer in.Ik heb zelf al een paar brieven gestuurd,maar ze doen net of ze gek zijn.Hebben jullie misschien de naam en telefoonnr van de advocaat die ook geholpen heeft met de leerlingen die bij jullie uitzending zaten?Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

HHM

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door HHM »

Vriendelijk verzoeken wij gedurpeerden van het Best Business College contact met ons op te nemen via het bovenstaand emailadres.
Graag daarbij jullie bevindingen en evt. contacten te vermelden.
Reacties worden vertrouwelijk behandeld.

Alvast dank voor de te nemen moeite.

"Cursisten"

HHM

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door HHM »

[email protected]

Emailadres behorend bij vorige reactie.

"cursisten"

Femke

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Femke »

Hallo allemaal,

Ik zoek nog steeds mensen die op 17 december gaan beginnen met criminologie in Best. Ik ben een van die gedupeerden die pas na betaald te hebben alle verhalen heeft gehoord. Ik wil graag weten wat iedereen van plan is die in december gaat beginnen. En of er zelfs nog mensen komen op die eerste lesdag. Ook als je al stappen hebt ondernomen, wil ik het graag weten.
Graag een reactie op mijn eigen mailadres. Ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad, maar ik kan toch niet de enige zijn.
Ik zou graag willen weten wat er met de kosten van de vakopleidingen
( beveiliger/boa/recherche) gebeurt als ik besluit alleen het eerste jaar te gaan volgen. Ik denk niet dat ik hier een normaal antwoord op krijg van de medewerkers. misschien kan de ex-medewerker van hierboven daar iets over vertellen of de studenten die al gestopt zijn met criminologie.

groeten,

Femke Loohuizen

e-mail:

[email protected]
[email protected]

sander

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door sander »

Hoi "cursisten",

het e-mail adres wat jullie opgegeven hebben werkt niet.Jebben jullie misschien een ander adres?

Alvast bedankt

Gedupeerde

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gedupeerde »

Graag zou ik wat vernemen van de mannen die op tv waren. Ik heb de zelfde ervaringen en zou graag mee willen doen in een aktie tegen Kantelberg. Ik ken ook wel wat jongens die mee willen doen.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Ernstige waarschuwing!!

Het gaat niet goed bij Best Alert en Best Business school.
Het gaat al een tijd niet echt goed bij Best Alert, maar vooral de laagste 6 maanden gaat het zelfs slecht. Er zijn weinig nieuwe aanmeldingen voor cursussen, en niet alleen leerlingen maar ook leraren lopen weg. Verder heeft Best Alert de grootste moeite om nieuwe leraren te vinden. Maar wie wil er werken voor een pitbull als Kanterberg? Ik niet meer! En al die negatieve publiciteit. Als het zo doorgaat, kan het wel een snel afgelopen zijn met de firma’s van Jack Kanterberg. Dus als jullie je geld willen hebben, dan zal je snel moeten zijn.

Ex werknemer.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Captain-America »


maup

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door maup »

ik heb 1nov een heel mooi verhaal gehoord van Kantelberg waar achteraf helemaal niks van waar is maar ik had me eigen wel ingeschreven maar heb nog niks betaald ik heb een annuleringsbrief gestuurd maar hun hebben gewoon een brief teruggestuurd dat ik gewoon naar de opleiding kan komen en moet betalen en ze zeggen dat helemaal niets is gelogen (ik ga dus absoluut niet betalen)
wat moet ik hieraan doen.?????????[/b]

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Maup.

Je hebt je ingeschreven (formulier ingevuld en handtekening gezet)
Maar nu wil je ervan af.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat ze het jou heel moeilijk gaan maken.
Ze zullen alles doen om het geld te krijgen. Tot een rechtszaak toe!
Ik denk dat je het beste een advocaat kunt nemen, of naar een rechtsbijstandwinkel kunt gaan. Wacht niet te lang!

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

nee maup wacht zeker niet te lang..want het gaaat heel erg slecht bij bestalert..
en het word zeker moeilijk ..mijn vriend heeft 4 lessen gehad en is ook gestopt maar hij heeft ook al briefen geschreven..gebeldt..en er heen geweest :roll: ....
maar het had allemaal weinig zin helaas... :cry: ...
het enigste wat je kunt doen is je rechtsbijstand verzekering erachter zetten gaat mijn vriend nu ook doen!! :evil: ....
veel suc6 maup...en de rest!!
als ik meer weet mail ik...
groetjesss ilona!! :!: :!:

martin17

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door martin17 »

Safetyman is zo te spreken over de bodyguard opleiding/lichting van BestAlert..... Struin het internet eens af en constateer zelf, dat er zelfs (gerenomeerde) bedrijven zijn, die expliciet vermelden, dat wanneer je in het bezit bent van een diploma uit Best, je a b s o l u u t niet hoeft te reageren, omdat je sollicitatie niet in behandeling wordt genomen!!!
Fijn hè, zo'n opleiding, Safetyman wakker worden! :evil: of moet ik zeggen, Mr. BestAlert?
:evil:

Gesloten