Ach vroem mijn vergelijking met een garage vind je niet kunnen.vroem schreef:heel apart...de hele maatschappij hangt aan elkaar met lager betaald personeel waar de ondernemer / bedrijf verdient aan het werk wat een ander voor hem doet, en dat is normaal, maar zodra het een tandarts betreft is het ach en wee...
Ze zijn overigens de directieleden van zorgverzekeraars vergeten in de lijst, met een 500.000 per jaar, de voorzitters van diverse stichtingen (hartstichting etc) die voor hun bijbaan wat het is vorstelijk betaald krijgen (absoluut al, laat staan relatief..) en zo kan ik nog wel even doorgaan.. Begrijp trouwens de verschillen tussen de diverse ""inkomensvergelijkers"" al niet, klopt dan toch eea niet in..
zo ontzettend calvinistisch nederlands...inkomens van anderen onder het vergrootglas leggen en beoordelen...
echt niets beters met de tijd te doen?
Wat is dan met jou vergelijking?
Hier gaat het om zorgverlener niet om een bedrijf welk medewerkers hebben, die voor de baas werken.
Een tandarts heeft een bepaalde opleiding , die een assistente niet heeft, dus heeft deze ook geen bevoegdheid werkzaamheden die de tandarts moet doen, uit te voeren.
De vraag van chocomelk was, hoeveel verdient een tandarts, en niet wat andere verdienen.
Je mag van mij best een goed inkomen hebben, maar schei uit om steeds te roepen wat andere niet verdienen.
In de media staat genoeg over prijsverhogingen van de tandartsen, dus sluit je ogen niet voor wat er is, ook sta je op oorlogspad met de journalisten.
Ik had al eens geschreven, wachten wij af, wat het jaar nog brengt, dus wij zijn pas in maand vier!