LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opmaak website

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

vogels schreef:
Staat bij mij op 1920x1080.

Heb je al een hogere resolutie geprobeerd? Ja, de letters worden dan wat kleiner, maar die kun je weer vergroten.
Net even gekeken, maar bij mij is het hoogst haalbare 1680 x 1050 of zoiets.

Maar dat zeg ik, deze pagina is weer normaal, alleen pagina 10 niet.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

vogels schreef: Staat bij mij op 1920x1080.
Heb je al een hogere resolutie geprobeerd? Ja, de letters worden dan wat kleiner, maar die kun je weer vergroten.
Hier ook op 27 Inch HD 1920x1080 een mooi goed gevormd beeld met nette kleuren. :wink:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door trail46 op 23 aug 2012 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Maar ik wordt er zo langzamerhand wel kriegelig van dat mensen over het getrol blijven doorzanikken
:lol: :lol:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Tros radar had beter wat meer tijd gestoken in een betere beveiliging zodat trollen minder kans hebben hun irritante gedrag hier ten toon te spreiden.

Laten ze een voorbeeld nemen aan het forum van kassa, daar komen trollen niet of nauwelijks voor.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

puma73 schreef:Tros radar had beter wat meer tijd gestoken in een betere beveiliging zodat trollen minder kans hebben hun irritante gedrag hier ten toon te spreiden.

Laten ze een voorbeeld nemen aan het forum van kassa, daar komen trollen niet of nauwelijks voor.
Nee, trollen komen daar bijna niet voor, maar er word wel, selectief, aan pesten gedaan, echt een mens de vernieling in helpen. En omdat u Kassa noemt, weet u best wat ik bedoel.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

tenormin schreef:[ maar er word wel, selectief, aan pesten gedaan, echt een mens de vernieling in helpen. .

Het is maar net wat je toelaat, je kan het beter zo zien....tis maar internet, Dommer kan een mens niet zijn, dan iemand treiteren op internet, gewoon naast je neerleggen.
Denk dat mensen internet als het gewone leven zien en dat is het niet.
Het is een forum waarvan je sommige dingen niet serieus moet nemen, vooral dat geziek van trollen, leg toch naast je neer,

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ciske ben het met je woorden eens,soms is het moeilijk negeren maar het effectiefste is toch niet op ingaan ,hoe vaak ik niet uitgedaagd ben de laatse weken, of ik buiten kwam spelen..pff ga weg zeg,speel liever binnen :lol:

Negeren en pc uit ,radartje weg...

bosse bol

Ongelezen bericht door bosse bol »

door nevermind » 23 aug 2012 18:40

bosse bol schreef:

Goede raad aan de moderator,haal die meldknop weg en het forum loopt gelijk 200% beter.
Wel modereren natuurlijk.

nevermind schreef:
Dat had je moeten schrijven, toen de moderator nog aanwezig was, maar jouw berichten zijn altijd na moderatietijd geschreven.

Misschien nog en tip voor de moderatie, maak nog een meldknop voor trollen, dan hoef je niet zo lang te zoeken.

Natuurlijk weer degene met de grootste smoel hier. Niks anders dan plaatjesdump neerzetten en behoorlijk
reageren hoo maar. Ik weet niet wanneer de moderator stopt hoor want soms worden ze 's avonds ook
wel weg gehaald.Jij hebt kontakt met de moderator zoals je zelf gemeld heb dus jij weet het wel.
Een meldknop voor trollen.je bent niet goed snik je hoort hier niet thuis.
Heb ik trouwens al vaker gelezen hier
En WA Ctrl indrukken en scrollen. Dacht dat je dat zelf neergezet had

Helaas is door de moderatie jouw andere bericht al weggehaald, waarom?Antwoord, wederom alleen stoken, maar geen inhoudelijke bijdrage leveren aan het topic.nevermind

Kijk ff op pag.9 onderaan.Zij het toch dat je halfbakken leest'
En waarom ik zo laat ben.Misschien weet je
het niet maar er zijn nog mensen die werken.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef:

Ik heb het zowel thuis als op mijn werk, dus het ligt echt wel aan het forum.

Maar zoals gezegd, er zijn ergere dingen ,zoals die kleur :mrgreen:
Ik heb het niet, heb het volledig op mijn beeldscherm staan dus zonder
scrollen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

rozemarijntje schreef:Ciske ben het met je woorden eens,soms is het moeilijk negeren maar het effectiefste is toch niet op ingaan ,hoe vaak ik niet uitgedaagd ben de laatse weken, of ik buiten kwam spelen..pff ga weg zeg,speel liever binnen :lol:

Negeren en pc uit ,radartje weg...

precies rozemarijntje, gewoon denken van...die zijn echt niet lekker, :lol: en dan ga je gewoon weer verder met je leven, die veel belangrijker is dan welk forum dan ook.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
tenormin schreef:[ maar er word wel, selectief, aan pesten gedaan, echt een mens de vernieling in helpen. .

Het is maar net wat je toelaat, je kan het beter zo zien....tis maar internet, Dommer kan een mens niet zijn, dan iemand treiteren op internet, gewoon naast je neerleggen.
Denk dat mensen internet als het gewone leven zien en dat is het niet.
Het is een forum waarvan je sommige dingen niet serieus moet nemen, vooral dat geziek van trollen, leg toch naast je neer,
O.T. Je hebt volledig gelijk, meer dan 100%, maar de één kan iets gewoon naast zich neerleggen, ik ben zo'n ullebol waar het door de kop blijft spoken. Daarom zit ik hier, totdat.....

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

tenormin schreef:
tenormin schreef: maar er word wel, selectief, aan pesten gedaan, echt een mens de vernieling in helpen. .
..
O.T. Je hebt volledig gelijk, meer dan 100%, maar de één kan iets gewoon naast zich neerleggen, ik ben zo'n ullebol waar het door de kop blijft spoken. Daarom zit ik hier, totdat.....
Echt ? Zit niet op kassa, dat vind ik niet zo'n prettige site hoe alles georganiseerd staat. Lees er wel zo af en toe maar niet genoeg om bepaalde patronen te zien of herkennen daarzo.

Niet doen, nergens voor nodig. Probeer die afschakelknop te vinden. Als ik niet op het forum zit, denk ik geen seconde na over het forum of wat iemand geschreven heeft. Dat soort dingen vergeet ik ook gewoon weer. Ik wil het hooguit wel eens inhoudelijk over een verhaal vertellen dat alhier te lezen valt.

Als u van zoiets met een of meer specifieke forumgebruikers last heeft, kunt u die mensen ook toevoegen op uw "vijandenlijst". Naar het schijnt ziet u die berichten van die personen dan ook niet voorbijkomen in het topic. Dit kunt u doen via de knop "gebruikerspanneel" bovenin naast "uitloggen" en dan het tabblad "vrienden en vijanden" kiezen. Dan kunt u links kiezen tussen "vrienden" en "vijanden". Daar kunt u dan ook het lid zoeken en toevoegen. Ik weet niet precies hoe het dan uitziet ik heb het nog nooit uitgeprobeerd, maar misschien weet iemand anders dat veel beter te vertellen dan ik.

witte angora

O ja, ik kan precies vertellen hoe het er uit ziet. Als iemand in je vijandenlijst staat, dan zie je niet de inhoud van het bericht. Je ziet een regel die ongeveer luidt: dit bericht is geplaatst door ... die staat in je vijandenlijst. En vervolgens komt er een knop, als je daarop drukt, kun je het bericht alsnog lezen.

Het grootste voordeel van die vijandenlijst is dat die ander geen pb's kan sturen, terwijl degenen die niet in je vijandenlijstje staan, dat nog wel kunnen.

witte angora

Skillz95 schreef:hahah hoe en wat er allenmaal veranderd is heb ik nog niet echt gezien :P

heb gister avond laat me eerste pb gestuurd :oops:
De meesten (ik ook) kennen niet alle mogelijkheden van deze site, niet in de vorige layout, en in deze layout net zo min. Er zijn sinds de nieuwe layout inderdaad veel dingen veranderd (mogelijkheden van de oude layout zijn terug gekomen), maar andere dingen waren er al, maar die zijn niet bij iedereen bekend.

witte angora

@ Skillz en @ Soldaatje, als ik jullie berichten zo lees hebben jullie wel verstand van computers en zo.

Wat vinden jullie van de opzet zoals het nu is? Wat zouden jullie anders willen zien?

Skillz95

Ongelezen bericht door Skillz95 »

hoe bedoel je witte angora ?

witte angora

Missen jullie bepaalde mogelijkheden, hebben jullie liever een andere kleur, zouden knoppen op een andere (logischere plaats) kunnen, dat soort dingen. Ander lettertype, letters op sommige plaatsen groter of juist kleiner, dat soort dingen....

Ik heb een beetje moeite met het gedeelte: Bekijk je eigen berichten - toon onbeantwoorde berichten - enzovoorts, ik had dat liever onder elkaar gezien, in een groter lettertype. dan is het wat overzichtelijker en wat makkelijker aan te klikken.

Als je een bericht invoert zie je met hele grote letters de titel van het topic (in dit geval opmaak website) terwijl alle andere dingen (Forumoverzicht > Overige > Diversen een beetje wegvallen.

En die poolkap hierzo, al dat wit en ijsblauw, had ik ook graag in een donkerder kleur gehad, zonder sneeuwbril houdt je het niet lang uit hier. Zeker niet omdat het contrast met de donkere balk erboven wel erg groot is. Misschien dat het de bedoeling is om hangouderen zoals ik weg te jagen, maar het is voor niemand prettig eigenlijk.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Wa

Idd ik vind het boven in ook moeilijk,staat teveel op elkaar gepropt.
En wat skilzz zegt,tja idd zit wat in,heel wat punten kunnen dus aangepakt worden.

Bij mij werkt alles wel althans was ik gebruik,

witte angora

zoals rechts waneer iemand geregistreerd is en hoeveel berichten die al geplaatst heeft is onnodige informatie.
Wat zou een reden kunnen zijn dat die informatie toch weergegeven wordt?

Een klets café hebben de vaste forummers meerdere malen aangedragen, helaas is het er nog steeds niet. Je idee wordt dus door meerderen gedeeld, hopen dat het toch een keertje komt.

Dat de moderators wat zichtbaarder zouden moeten zijn, hoe stel je je dat voor? Dat ze meedoen aan een discussie of iets dergelijks?
Maar kan wel veel aangepast worden , qua leden / moderator's moeten van alle bei de kanten het eens zijn, zo krijg je ook een beetje contact met de leden en de mod's.
Sja, een forum is natuurlijk geen democratie. Maar het zou misschien wel een stuk helpen als de moderators meer zouden aangeven waarom ze bepaalde berichten verwijderen/aanpassen. Soms gebeurt dat ook met een specifieke reden, maar meestal (als er al iets gezegd wordt) krijg je alleen een verwijzing naar de gebruikersvoorwaarden, maar dan weet je nog steeds niet waar je de fout bent ingegaan.
maar zoals hier ook werkt de helft niet met reageren sommige emoticons en qoute - code -list - list= 8[*] - Img - url.
Wat bedoel je precies met deze zin?

witte angora

De beheerders zijn inderdaad lastig te vinden. Eigenlijk helemaal niet.

Tip om je bericht leesbaarder te maken: soms wil je maar een deel van een bericht quoten, zoals ik net deed, en zoals je zelf ook probeerde. Wat je dan kunt doen is: tekst uit het oorspronkelijke bericht kopiëren en plakken. Dan die tekst opnieuw selecteren (in je tekstvak dus), en op de knop Quote drukken boven het tekstvak. Dan komt de tekst ineens in een kadertje.

Probeer het maar eens met de alinea hierboven, als het lukt, kun je altijd het bericht weer verwijderen door op het kruisje te drukken. Berichten verwijderen kan overigens alleen als er nog geen nieuwe reactie in het topic geplaatst is.

Gesloten