Met bovenstaande bericht heb ik je onzin onderuit gehaald met gewoon concrete feiten. Nu kom je weer met een hoop onzin :newmikey schreef:De gebruikelijke appels met peren vergelijking. Het Euphony zender pakket is minder dan de kabelaars (bijna géén HD), het "onbezorgd opnemen" klopt voor géén meter, extra TV's in huis werken niet of nauwelijks (en alleen met kostbare wifi kastjes) en die vaste telefoon 2 uur "gratis bellen" is een leugen want dat geld alleen voor de eerste 2 minuten van elk gesprek.yekki77 schreef: - Euphony comfort 46,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken en vaste telefoon standaard 2 uur gratis bellen
Joh, fiets toch een end weg met die leugens, die hebben we allemaal al een keer voorbij zien komen van je "collega's" die voor jou ontmaskerd zijn.
Het is één grote bel gebakken lucht en het blijft een vies spelletje.
HD zenders
Standaard pakket :
1. Ziggo biedt 16 HD zenders
2. KPN biedt 11 HD zenders
3. UPC biedt 10 HD zenders
4. Euphony biedt 11 HD Zenders
Extra kastje voor ontvangst interactieve TV :
- UPC 6,--
- Ziggo kastje zelf kopen
- KPN 4,--
- Euphony 4,--
Opnemen :
- UPC gebeurt met harddisk
- KPN gebeurt online bij KPN in Cloud 6 zenders max
- Ziggo gebeurt op harddisk
- Euphony gebeurt online bij KPN in Cloud 6 zenders max
Standaard VOIP telefonie
- UPC betalen voor elk gesprek
- KPN betalen voor elk gesprek
- Ziggo betalen voor elk gesprek
- Euphony standaard 2 gratis bellen naar vast en mobiel. 60 keer 2 minuten.
Zender pakket :
- UPC standard 54 zenders
- Ziggo standaard 60 zenders
- KPN standaard 60 zenders
- Euphony standaard 60 zenders
Hier weer een net overzicht van de werkelijke feiten. Gewoon een concurrerend pakket van Euphony.
Het verhaal van eerste 2 minuten van het gesprek wordt gewoon duidelijk gecommuniceerd naar de klant. Als de postcode checker aangeeft dat er 2 TV kasjes geleverd kunnen worden dan werken 99% van de tijd gewoon. Onze checker is namelijk veel strenger dan van KPN en Tele2.
Ik zeg niet dat Euphony het beste product levert en ik vind ook niet dat iedereen Euphony moet afnemen.