LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
yekki77

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef: - Euphony comfort 46,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken en vaste telefoon standaard 2 uur gratis bellen
De gebruikelijke appels met peren vergelijking. Het Euphony zender pakket is minder dan de kabelaars (bijna géén HD), het "onbezorgd opnemen" klopt voor géén meter, extra TV's in huis werken niet of nauwelijks (en alleen met kostbare wifi kastjes) en die vaste telefoon 2 uur "gratis bellen" is een leugen want dat geld alleen voor de eerste 2 minuten van elk gesprek.

Joh, fiets toch een end weg met die leugens, die hebben we allemaal al een keer voorbij zien komen van je "collega's" die voor jou ontmaskerd zijn.

Het is één grote bel gebakken lucht en het blijft een vies spelletje.
Met bovenstaande bericht heb ik je onzin onderuit gehaald met gewoon concrete feiten. Nu kom je weer met een hoop onzin :
HD zenders
Standaard pakket :

1. Ziggo biedt 16 HD zenders
2. KPN biedt 11 HD zenders
3. UPC biedt 10 HD zenders
4. Euphony biedt 11 HD Zenders

Extra kastje voor ontvangst interactieve TV :
- UPC 6,--
- Ziggo kastje zelf kopen
- KPN 4,--
- Euphony 4,--

Opnemen :
- UPC gebeurt met harddisk
- KPN gebeurt online bij KPN in Cloud 6 zenders max
- Ziggo gebeurt op harddisk
- Euphony gebeurt online bij KPN in Cloud 6 zenders max

Standaard VOIP telefonie
- UPC betalen voor elk gesprek
- KPN betalen voor elk gesprek
- Ziggo betalen voor elk gesprek
- Euphony standaard 2 gratis bellen naar vast en mobiel. 60 keer 2 minuten.

Zender pakket :

- UPC standard 54 zenders
- Ziggo standaard 60 zenders
- KPN standaard 60 zenders
- Euphony standaard 60 zenders

Hier weer een net overzicht van de werkelijke feiten. Gewoon een concurrerend pakket van Euphony.
Het verhaal van eerste 2 minuten van het gesprek wordt gewoon duidelijk gecommuniceerd naar de klant. Als de postcode checker aangeeft dat er 2 TV kasjes geleverd kunnen worden dan werken 99% van de tijd gewoon. Onze checker is namelijk veel strenger dan van KPN en Tele2. :)

Ik zeg niet dat Euphony het beste product levert en ik vind ook niet dat iedereen Euphony moet afnemen.

yekki77

Jolijn schreef:
yekki77 schreef:Als mensen bij ons vanaf het begin een goed salaris willen. Enige advies schrijf elke maand diensten.
Eh ja, dat is DE bedoeling toch ook, dat is toch DE verkoop waarmee het geld binnenkomt?
Maar dat werkt niet 1 kant op toch? Je kunt niet aan je bureau zitten met een dagboek voor je en lekker voor je uit schrijven? Om diensten uit te schrijven heb je kopers nodig, dat is toch net de clou?
Beste Jolijn,

Daar sla je de spijker op zijn kop!!!
Het is dus niet voor iedereen geschikt!!

Allereerst dien je discipline te hebben om elke dag actie te ondernemen. Je moet in staat zijn telefonische bedrijven en consumenten te benaderen. Tevens moet je sales kunnen bedrijven.

Het lijkt net een ondernemer!!! Iedereen kan starten, maar schuilt er in iedereen een succesvolle ondernemer.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Kopers moeten ook willen natuurlijk, die hebben ook nog iets in te brengen in deze?

Het is ook niet de bedoeling dat iedereen geschikt is, voor geen enkel beroep.

Jij kan nog zo goed in sales zijn, maar als ik geen bootje met buitenboordmotor wil, dan koop ik 'm niet.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

eerst zeg je:
yekki77 schreef:4-1 pakket (KPN) met circle goedkoper niet te krijgen.
en dan zeg je:
yekki77 schreef:Euphony pretendeert niet de alle goedkoopste te zijn en de allerbeste te zijn, maar wij leveren kwalitatieve producten tegen een scherpe prijs
Wat wil je nu ?

Daarnaast krijg ik met gemak voor een veel lagere prijs dezelfde kwaliteit ( KPN ), dus ook dat is onzin.. Zonde om dat bij Euphony af te nemen...

Ik zie ook nergens dat Onbezorgd opnemen gratis is.. Sterker nog, bij het 4-in-1 pakket kost dit bij het comfort-gedeelte zelfs 5 euro extra.. Lijkt me sterk dat dit bij het 3-in-1 gedeelte dan ineens gratis is. Dit moet je er dus nog eens extra bij de prijs op tellen.
Dan komt daar nog 4 euro bij voor een extra kastje.. Daarmee is Euphony zelfs veruit NIET de goedkoopste.

Ter vergelijking:

Ik heb nu eenzelfde pakket:

60 TV-zenders, waarvan 10 HD
2 ontvangers ( zonder extra kosten voor het 2e kastje )
Opnemen in de cloud mogelijk ( tegen extra kosten )

Voor € 38,50 per maand

Zou je toch eigenlijk stom zijn als je naar Euphony gaat...

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:Je moet in staat zijn telefonische bedrijven en consumenten te benaderen. Tevens moet je sales kunnen bedrijven.
Ik neem aan dat de laatste e bij het woord telefonische een fout is. Dan bedoel je dus dat je je telefonisch mensen en bedrijven moet benaderen. Wat blijft er nog over van het hele multilevel en netwerk als je niks anders doet dan een gewone verkoper?
Adviseer jij mensen dan ook nog om eerst het bel-me-niet-register te raadplegen voordat ze zomaar consumenten gaan bellen?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef:Het verhaal van eerste 2 minuten van het gesprek wordt gewoon duidelijk gecommuniceerd naar de klant.
Door wie wordt dat "duidelijk" gecommuniceerd dan? Niet door jou in ieder geval:
yekki77 schreef: - Euphony comfort 46,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken en vaste telefoon standaard 2 uur gratis bellen

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

En nòg meer gebakken lucht:
yekki77 schreef: 4. Euphony biedt 11 HD Zenders
En zegt er zelf wèl bij: "Om gebruik te maken van de HD kanalen dient u wel voldoende bandbreedte op uw adres te hebben."
yekki77 schreef: Extra kastje voor ontvangst interactieve TV :
- Ziggo kastje zelf kopen
- Euphony 4,--
Pardon? Ziggo is een kabelaar, daar heb je voor extra TV's gewoon het analoge pakket zonder ook maar één "kastje" aan te schaffen. Dat extra kastje had je er niet bijgerekend, toch?
yekki77 schreef: Ik zeg niet dat Euphony het beste product levert en ik vind ook niet dat iedereen Euphony moet afnemen.
Pardon? dat zeg je juist wèl en het is één grove leugen bedoeld om de consument een poot uit te draaien voor een belabberd produkt met belabberde service van een belabberd bedrijf.

Maar goed, als er één eigenschap van mlm'ers is die we nu vaak genoeg gedemonstreerd hebben gezien is het het volledig gebrek aan realiteitszin. Alles wat telt is het scoren van nieuwe slachtoffers, het produkt is natuurlijk ook alleen maar bijzaak, een dekmantel om het werkelijk pyramidespel te verhullen.

yekki77

Jolijn schreef:Kopers moeten ook willen natuurlijk, die hebben ook nog iets in te brengen in deze?

Jij kan nog zo goed in sales zijn, maar als ik geen bootje met buitenboordmotor wil, dan koop ik 'm niet.
Wij leveren diensten die iedereen al heeft. Het betreft besparing.

angel1978

yekki77 schreef:
Jolijn schreef:Kopers moeten ook willen natuurlijk, die hebben ook nog iets in te brengen in deze?

Wederom een leugen ! Je bent zelfs duurder uit met Euphony

yekki77

angel1978 schreef:eerst zeg je:
en dan zeg je:
yekki77 schreef:Euphony pretendeert niet de alle goedkoopste te zijn en de allerbeste te zijn, maar wij leveren kwalitatieve producten tegen een scherpe prijs
Wat wil je nu ?

Daarnaast krijg ik met gemak voor een veel lagere prijs dezelfde kwaliteit ( KPN ), dus ook dat is onzin.. Zonde om dat bij Euphony af te nemen...

Ik zie ook nergens dat Onbezorgd opnemen gratis is.. Sterker nog, bij het 4-in-1 pakket kost dit bij het comfort-gedeelte zelfs 5 euro extra.. Lijkt me sterk dat dit bij het 3-in-1 gedeelte dan ineens gratis is. Dit moet je er dus nog eens extra bij de prijs op tellen.
Dan komt daar nog 4 euro bij voor een extra kastje.. Daarmee is Euphony zelfs veruit NIET de goedkoopste.

Ter vergelijking:

Voor € 38,50 per maand

Je hebt gelijk onbezorgd opnemen is per 01 februari niet meer standaard en kost 5,--
Welk provider en welk pakket heb je dan ? (link)
De prijs wordt dus 46,95 + 5 = 51,95

We zijn gewoon concurrerend met ander providers. Wat jij dus zegt is het volgende :

Ik kan bij een klant een besparing op zijn 3-1 pakket realiseren van 17,50,--. Neem geen Euphony, want Tele 2 is de goedkoopste in de markt. Ik zal zo eens kijken op het KPN forum of je KPN ook zo neerhaalt of is het MLM systeem wat je zo nijdig maakt.

Als men het 4-1 pakket afneemt bij ons met de circle dan nemen de gebruikskosten inderdaad flink af. Vooral als ieder gezinslid een mobiel heeft. Men kan namelijk gratis onderling bellen naar vast naar mobiel en andersom. Ook van mobiel naar mobiel.

Wij zijn gewoon scherp en dat maakt je nijdig!!! De scherpste is Tele 2!!!

yekki77

yekki77 schreef:
Wat wil je nu ?
Euphony wordt compleet afgebrand aan alle kanten. Er zijn een aantal dingen waar, maar ook een aantal dingen niet. Er staat geen positief bericht over Euphony. Newmickey komt met een verhaal : TV kastjes werken niet, te weinig HD zenders etc... allemaal negatieve bla bla. Ik maak een overzicht om te laten zien dat het allemaal niet waar is. Je hoort niks meer.

Dan komt er weer een aanval dat er in de markt een pakket is van 38,--- klanten zouden gek zijn als ze bij Euphony zouden aansluiten. (of Ziggo, UPC en KPN)

yekki77

angel1978 schreef:
yekki77 schreef:

Wederom een leugen ! Je bent zelfs duurder uit met Euphony
Klanten zijn nooit duurder uit!! Wij laten klanten alleen overstappen als er daadwerkelijk besparing is.
Weer een hoop bla bla van jou Angel1978 of moet ik misschien tegen mijn klanten zeggen : " De besparing is per maand 15,-- , maar bij Tele 2 zou het 22,-- zijn. "

angel1978

Je hebt gelijk onbezorgd opnemen is per 01 februari niet meer standaard en kost 5,--
Het zoveelste voorbeeld waarbij je eigenlijk wel wist hoe het zat, maar het gewoon verzwijgt. Ga je zo ook met je klanten om ?
Neem geen Euphony, want Tele 2 is de goedkoopste in de markt.
Dat zeg ik niet, want het gaat hier niet om Tele2, maar om een provider die ook gebruik maakt van de diensten van KPN.. Dit geeft dus aan hoe goed jij de markt kent...
Dan komt er weer een aanval dat er in de markt een pakket is van 38,--- klanten zouden gek zijn als ze bij Euphony zouden aansluiten. (of Ziggo, UPC en KPN)
Niet zo vreemd als Euphony beweert dat ze de goedkoopste zijn ( jouw letterlijke tekst ). Dan kun je reactie terug verwachten.
Euphony wordt compleet afgebrand aan alle kanten.
Als reactie op al die juichverhalen van MLM-verkopers zoals jij. Niet meer, niet minder..
Verkopers die stelselmatig dingen verzwijgen ( kosten voor opnemen ), dingen beweren die niet kloppen ( klanten besparen bij ons altijd, we zijn de goedkoopste, enz.. enz.. )
Weer een hoop bla bla van jou Angel1978 of moet ik misschien tegen mijn klanten zeggen : " De besparing is per maand 15,-- , maar bij Tele 2 zou het 22,-- zijn. "
Als je hart voor je klanten zou hebben, dan zou je ze idd wijzen op de goedkoopste ( wat niet Euphony is ). Nu gaat het alleen om je eigen geld en gewin en ben je dus niets minder dan een ordinaire verkoper.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:Je hebt gelijk onbezorgd opnemen is per 01 februari niet meer standaard en kost 5,--
Waarom moet Angel1978 dat dan opmerken voordat je het toegeeft?
yekki77 schreef:Ik zal zo eens kijken op het KPN forum of je KPN ook zo neerhaalt of is het MLM systeem wat je zo nijdig maakt.
Nijdig vind ik nogal een overstatement. Maar wat mensen tegenstaat zijn de leugens die worden verteld. Eerst zijn ze de goedkoopste en dan toch weer niet. Mlm helpt mensen, nou ja, eigenlijk niet, want jij als mlm-er wil eraan verdienen. Een advies waarmee je werkelijke de klanten helpt is het allang niet meer.
yekki77 schreef:Wij zijn gewoon scherp en dat maakt je nijdig!!! De scherpste is Tele 2!!!
Nogmaals, wat irriteert zijn de incorrecte beloftes, de valse aanbiedingen etc.
yekki77 schreef:Euphony wordt compleet afgebrand aan alle kanten. Er zijn een aantal dingen waar,
Hoe zou dat nou toch komen? Als het zo'n geweldig bedrijf is zou er toch niks slechts te melden zijn. Waarom moeten de dingen die waar zijn van de "tegenstanders" komen?
yekki77 schreef:Klanten zijn nooit duurder uit!! Wij laten klanten alleen overstappen als er daadwerkelijk besparing is.
Opnieuw een halve waarheid. Klanten zijn wel degelijk duurder uit, want jij raadt ze alleen dat aan waar jij aan verdient, niet datgene waarmee ze echt maximaal besparen.
yekki77 schreef:of moet ik misschien tegen mijn klanten zeggen : " De besparing is per maand 15,-- , maar bij Tele 2 zou het 22,-- zijn. "
JA. JA. JA. Als je echt een klant wil helpen, ja, dan moet je dat zeggen.

yekki77

angel1978 schreef:
Het zoveelste voorbeeld waarbij je eigenlijk wel wist hoe het zat, maar het gewoon verzwijgt. Ga je zo ook met je klanten om ?
Ik vind het heel naar dat je suggereert dat ik onwaarheden vertel aan mijn klanten. Dit is gewoon een foutje, omdat het net veranderd is. Als ik iets fout zou doen bij mijn klanten dan corrigeer ik dat.
Neem geen Euphony, want Tele 2 is de goedkoopste in de markt.
Dat zeg ik niet, want het gaat hier niet om Tele2, maar om een provider die ook gebruik maakt van de diensten van KPN.. Dit geeft dus aan hoe goed jij de markt kent...
Hoe kom je erbij dat ik niet weet dat Tele 2 gebruikt maak van KPN. Het verhaal is dat KPN slecht is. Welke redenen liggen hier aan te grondslag ? Wie is volgens jou dan wel goed ? en Waarom ?
Niet zo vreemd als Euphony beweert dat ze de goedkoopste zijn ( jouw letterlijke tekst ). Dan kun je reactie terug verwachten.
Wij zijn inderdaad goedkoper dan UPC, ZIggo en KPN. Kan jij mij het tegendeel bewijzen ??
Ik heb nooit gezegd dat wij de goedkoopste uit de markt zijn.
Euphony wordt compleet afgebrand aan alle kanten.
A
ls reactie op al die juichverhalen van MLM-verkopers zoals jij. Niet meer, niet minder..
Verkopers die stelselmatig dingen verzwijgen ( kosten voor opnemen ), dingen beweren die niet kloppen ( klanten besparen bij ons altijd, we zijn de goedkoopste, enz.. enz.. )
Ik heb helemaal geen juich verhalen!!!!!!!! Volgens mij heb ik redelijk realistisch MLM beschreven. Als er een down to Earth is dan ben ik het wel. Volgens mij heb ik redelijk wat negatieven dingen benoemd. Ik heb ook niet gezegd dat ons product het beste in de markt is. Ik noem het een scherp product.

Ik maak een fout met het opnemen, omdat dit net veranderd is 01 februari. Ik corrigeer het meteen. Ben ik nu meteen niet betrouwbaar of ben ik menselijk.
Als je hart voor je klanten zou hebben, dan zou je ze idd wijzen op de goedkoopste ( wat niet Euphony is ). Nu gaat het alleen om je eigen geld en gewin en ben je dus niets minder dan een ordinaire verkoper.
Bedrijven die dus het hele product assortiment hebben kunnen een onafhankelijk advies geven. Alle bedrijven dit dat niet hebben zijn dus niet onafhankelijk en de sales afdeling van die bedrijven zijn ordinair omdat ze niet alles kunnen aanbieden en uit zijn op geld verdienen. Jesus zeg!! Een onderneming is altijd uit op winst maken en 90 % van de ondernemingen is niet volledig onafhankelijk.

Alle commerciële werknemers die niet volledig onafhankelijk zijn ordinair = mens= ik= ordinair
Iedere andere werknemer die weet heeft van de praktijken van deze commerciële afdeling is ook ordinair.

Wat doe jij voor de kost ? :)

Ik heb geen hart!!!!

Je slaat echt helemaal door!!!

yekki77

kuklos schreef:
yekki77 schreef:Je hebt gelijk onbezorgd opnemen is per 01 februari niet meer standaard en kost 5,--
Waarom moet Angel1978 dat dan opmerken voordat je het toegeeft?
Voor 1 februari was dit standaard. Ik had alle opties van een verouderde lijst afgehaald.

yekki77 schreef:Ik zal zo eens kijken op het KPN forum of je KPN ook zo neerhaalt of is het MLM systeem wat je zo nijdig maakt.
Nijdig vind ik nogal een overstatement. Maar wat mensen tegenstaat zijn de leugens die worden verteld. Eerst zijn ze de goedkoopste en dan toch weer niet. Mlm helpt mensen, nou ja, eigenlijk niet, want jij als mlm-er wil eraan verdienen. Een advies waarmee je werkelijke de klanten helpt is het allang niet meer.
Welke leugens heb ik verteld???
Euphony is goedkoper dan KPN, Ziggo en UPC.
Wij komen een besparing brengen op diensten die ze gebruiken. Ik verkoop die besparing tegen vergelijkbare voorwaarden als het huidige product. Ik ben een verkoper, manager en geef presentaties en trainingen. Dit doe ik naar eer en geweten. Maakt dit mij ordinair ???

Mag ik vragen wat jij doet ?

yekki77 schreef:Wij zijn gewoon scherp en dat maakt je nijdig!!! De scherpste is Tele 2!!!
Nogmaals, wat irriteert zijn de incorrecte beloftes, de valse aanbiedingen etc.
Welke valse beloftes en aanbiedingen ???
Kom nou niet weer met het opnemen!!!!
yekki77 schreef:Euphony wordt compleet afgebrand aan alle kanten. Er zijn een aantal dingen waar,
Hoe zou dat nou toch komen? Als het zo'n geweldig bedrijf is zou er toch niks slechts te melden zijn. Waarom moeten de dingen die waar zijn van de "tegenstanders" komen?
Tros radar is bij uitstek bijzonder negatief. Over elk bedrijf zijn negatieve dingen te melden. Dingen als een normale bedrijfsvoering en normale producten worden door jullie negatief gemaakt. Puur omdat het een MLM systeem is. Jullie zijn niet actief op het KPN forum zag ik. Deze bedrijven ook sales met hun product?????
yekki77 schreef:Klanten zijn nooit duurder uit!! Wij laten klanten alleen overstappen als er daadwerkelijk besparing is.
Opnieuw een halve waarheid. Klanten zijn wel degelijk duurder uit, want jij raadt ze alleen dat aan waar jij aan verdient, niet datgene waarmee ze echt maximaal besparen.
Jesus zeg!!!! Je slaat compleet door!! Zullen we samen strijden tegen 90 % van alle bedrijven welke niet onafhankelijk zijn. Dit is wat ik precies zeg tegen mijn klanten. (let op ik ben een verkoper in deze rol mijn werk kent vele facetten) Wij brengen besparing op diensten die u al gebruikt. Wij zien niet de goedkoopste uit de markt. Wij leveren kwalitatieve producten tegen een scherpere prijs dan u nu heeft.
yekki77 schreef:of moet ik misschien tegen mijn klanten zeggen : " De besparing is per maand 15,-- , maar bij Tele 2 zou het 22,-- zijn. "
JA. JA. JA. Als je echt een klant wil helpen, ja, dan moet je dat zeggen.
Als ik de mensheid echt wil helpen dan zou ik als dokter in Afrika mensen helpen.
Wellicht werk jij ook bij een bedrijf die winst wil maken. Wat doe jij precies ?

Jij maakt mij als persoon een derderangs burger. De andere dame maakt mij ordinair.

Jolijn

yekki77 schreef:

Die besparing is er niet altijd en wanneer wel, gaat niet iedereen voor besparing.
Het advies 'diensten blijven schrijven' is gewoon knokken om klanten, net zoals iedere andere (reguliere)verkoper doet.

yekki77

Jolijn schreef:
yekki77 schreef:

Die besparing is er niet altijd en wanneer wel, gaat niet iedereen voor besparing.
Het advies 'diensten blijven schrijven' is gewoon knokken om klanten, net zoals iedere andere (reguliere)verkoper doet.
Hier is geen hogere wiskunde voor nodig. Er is geen besparing als onze producten met gelijke voorwaarden duurder zijn. Dit is gewoon sales!!

Jolijn

Ja, sales, verkoop.

Mijn broertje verdiend op deze manier z'on 5.500,-- pm. Puur alleen diensten schrijven...

Hoe verdien je je brood met een reguliere winkeL
"O puur alleen je producten verkopen".

Verkopen dus, daar heb je niet alleen een verkoper bij nodig.

yekki77

en dan zeg je:
Wat wil je nu ?

Ter vergelijking:

Voor € 38,50 per maand

We slaan deze even niet over!!!
Kom je nog met feiten. Welke provider ?
weblink naar pakket ?? met gelijke voorwaarde zoals vergelijking van mij ?

Gesloten