LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell Computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Victor
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:40

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Victor »

trouwens hierboven zie ik een bericht van iemand die uiterst tevreden is, ook over de klantenservice...ze zet er tussen haakjes bij dat ze ze vaak heeft gebeld....

waarom heb je de klantenservice vaak gebeld als je zo tevreden bent???

Eef Neleman

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Eef Neleman »

Ik heb zojuist via Dell's site mijn order getracht te annuleren. Waarom? Omdat ik na een maand nog steeds mijn computer niet heb (besteld tijdens de 24 uurs actie).
Vandaag was de 4e mislukte afleverpoging.
dell belooft je op de hoogte te houden van de aflevering. Dat doen ze dus niet waardoor er niemand thuis was tijdens de eerste poging. Op het briefje dat de vervoerder, Walsh Western, achterliet stond dat ik met hen een nieuwe(?) afspraak kon maken.
Deze dag, vrijdag 5 maart heeft mijn vriendin de hele dag voor niks zitten wachten, ondanks toezegging van Walsh Western dat de spullen in de vrachtqwagen lagen en onderweg waren... maar het kon wel tot half zeven duren...en na half zes kan je ze niet meer bellen... Dat is ongeveer 95 Euro gederfde inkomsten.
Op dinsdag 9 maart lag er weer een briefje van Walsh Western op de mat....
Hierna heb ik met Dell zelf gebeld. De medewerker van het callcenter beweerde glashard dat ik nooit de afspraak met Walsh Western had moeten maken omdat alles via Dell moet lopen. Waarom gooien ze dan zo'n briefje in de bus (tweemaal)?
Vervolgens de afspraak gemaakt via Dell om de computer bij mij op de zaak te laten bezorgen vandaag 16 maart. gisteren nog gecheckt of Walsh Western op de hoogte was van het nieuwe aflever adres, dat klopte.
Vandaag ook nog twee maal gebeld, alles zou onderweg zijn.

Niets dus.

En dit was voor mij de laatste keer. Morgen maar met Dell bellen en proberen mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk zijn zij de leverancier en dus verantwoordelijk voor de aflevering van hun producten. Dat zij ervoor kiezen om met een onbetrouwbare vervoerder in zee te gaan moet hun probleem zijn, niet het mijne.
ik hou U op de hoogte.

dellsucks

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door dellsucks »

Mijn Dell Inspiron is exact 9 dagen oud en het scherm houdt er reeds mee op. Dits chijnt een bekend en veelvuldig probleem te zijn met de backlighting. Over 2-3 weken kan ik een vervangibng krijgen en geld terug kan niet omdat dat alleen de eerste 7 (ipv9!!) dagen is,,, :twisted:

Rianne

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Rianne »

Ik heb net vandaag mijn Dell PC gekregen. Ik had deze 4 maart besteld. Bij mijn eerste mailtje stond gelijk vermeld dat er wat vertraging kon komen ivm, de grote drukte. Echter in eerste instantie zou de PC de 19e maart geleverd worden. Dit is dus 3 dagen eerder gebeurd. Via de site van Dell kun je alles bekijken in welke stadia je pc is. Ook later via Track&trace bij de transporteur.

Ik wil echt niet zeggen dat al die problemen met Dell dus maar onzin zijn. Maar vond het toch belangrijk ook positieve ervaringen hier te melden.

:D

Eric Z

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Eric Z »

Vorige week dinsdag werd de laptop bezorgd welke ik had besteld bij Dell. Direct bleek dat
het apparaat een irritante fluittoon produceert die normaal gebruik van deze laptop
(Inspiron 5150) onmogelijk maakt. Met hulp van de Technische Dienst (welke overigens zeer
behulpzaam was) werd geconstateerd dat het waarschijnlijk de fan was die het geluid
veroorzaakt. Hierop werd een monteur langs gestuurd die de fan verving, maar het probleem
bleef. Een oorzaak konden ze niet vinden.

Naspeuringen op de website van Dell in Amerika leverde vele soortgelijke klachten op
waarvoor echter geen remedie schijnt te zijn. Het is dus een probleem waar Dell bekend mee
is.

Afgelopen maandag nam ik wederom contact op met Dell (binnen de hiervoor gestelde termijn
van 7 dagen) om mijn onvrede te uiten en te kennen te geven dat ik het apparaat niet meer
wens te hebben en wil retourneren.

Na in eerste instantie moeilijk te doen en in de wacht te worden gezet kwam de betreffende
medewerker terug met het antwoord dat hij had overlegd en dat de laptop zou worden
teruggenomen en de aankoopsom (€ 1845) zou worden teruggestort minus € 155 kosten
(eigenlijk wil ik helemaal geen kosten betalen, maar ik kon niet veel doen in deze
situatie). Tevens zou de afdeling Logistiek worden benaderd zodat zij een afspraak met mij
zouden kunnen maken om de laptop op te halen. Op mijn vraag of ik een schriftelijke
bevestiging kon krijgen t.a.v. de afspraak tot terugname en terugbetaling werd ontkennend
geantwoord: dat mocht men niet. Op dat moment heb ik deze medewerker de gemaakte afspraak
laten herhalen tegenover een collega van mij (beter iets dan niets) en heb ik de
betreffende afdeling direct een fax gezonden met daarin gerecapituleerd het gesprek en de
gemaakte afspraken.

Omdat ik vanaf morgen voor een week in het buitenland verblijf (dit had ik ook doorgegeven
en ik wilde natuurlijk het liefst voor dit vertrek al het een en ander geregeld hebben),
en ik nog niets had gehoord van de afdeling Logistiek, stuurde ik maandagavond een e-mail
met de vraag mij vooral niet thuis te bellen maar op mijn mobiele nummer, omdat ik vanwege
mijn werk alleen 's avonds thuis ben.

Wat schetst mijn verbazing toen ik gisterochtend een e-mail terug kreeg met de mededeling
dat er nog geen sprake kan zijn van de afdeling Logistiek contact met mij zou opnemen
omdat er eerst nog akkoord moest worden gegaan met de terugname! Hierop heb ik direct
(weer per fax) laten weten dat dit niet door de beugel kan, dat ik binnen de gestelde
termijn heb laten weten het apparaat te willen retourneren, en dat het absoluut niet kon
dat zij op deze wijze terug komen op gemaakte afspraken.

Er is verder (nog) geen reactie hierop gekomen.

Kooi

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Kooi »

Nou, het lijkt er op dat ik pure mazzel heb gehad als ik al dit geklaag zo hoor. Ik heb sinds augustus een computer van Dell, en gisteren heeft de monitor daarvan het opgegeven. Met het ordernummer in de hand belde ik naar Dell Customer Care, bang voor de lange wachttijden, maar ik werd binnen een halve minuut na het doorgeven van mijn ordernummer geholpen en doorverwezen naar de goede afdeling.
Na mijn probleem uitgelegd te hebben werd het de medewerker al snel duidelijk dat mijn monitor niet meer gered kon worden en zegde hij me zonder moeilijk doen een nieuwe monitor toe. Gisteravond had ik hierover al een bevestigingsmailtje ontvangen en ik ging er vanuit dat ik over een week of wat wel een nieuwe monitor zou ontvangen.
Ik was dus ook extreem verbaasd dat vanmiddag mijn nieuwe monitor al voor de deur stond, binnen 24 uur dus. Of de heren bij Dell hebben hun service heel snel verbeterd, of ik heb dus mazzel gehad. Wou het gewoon evenl laten weten, omdat mijn moeder me had aangegeven dat er bij Radar net een onderwerp over was geweest. Het kan dus ook zo.


Martijn

P.S. ook de levering van de PC in augustus was binnen 7 dagen, sindsdien tot nu toe geen enkel probleem gehad.

Gast

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Dell heeft bij ons een prima pc afgeleverd, en vandaag ook bij een collega.
Maar om er achter te komen wanneer de PC geleverd wordt kost nogal wat moeite.
Als je bij Dell bij orderstatus nr. 5 bent aangeland dan kun je via de web-site van UPS jouw pakket traceren, d.m.v. een tracknummer.
Zodra er transit Amsterdam wordt vermeld dan wordt de PC nog dezelfde dag afgeleverd, bij ons was dit een deel van het systeem, de rest kwam een dag later.
Dell is niet er niet van op de hoogte wanneer evt. systemen bij de klant afgeleverd worden.
Toen ik hen belde kon het nog weken duren, terwijl een deel van de PC de volgende dag afgeleverd werd en het andere deel de dag daarop.

Op 5 maart heeft mijn collega ook bij Dell een systeem besteld.
Op vrijdag 12 maart stond de orderstatus op 5 en werd er verwezen naar de koeriersdienst UPC die het pakket zou afleveren.
Het pakket was echter bij UPC helemaal niet meer te traceren, er kwam ook geen trackingnummer en het ordernummer was hen onbekend.
Telefonisch contact met Dell leerde ons dat de PC niet door UPC werd afgeleverd maar door een ander bedrijf.
Er werd een ander ordernummer gegeven en wij moesten maar op de web-site kijken van deze koeriersdienst wanneer het pakket werd afgeleverd, dit leverde echter niets op er moest een wachtwoord o.i.d. ingetypt worden.
Toen maar gebeld met deze koeriersdienst en daar werd gemeld dat de PC waarschijnlijk nog dezelfde dag afgeleverd zou worden.
Tussentijd nog wel een boze mail naar Dell gezonden die in haar antwoord nog steeds te kennen geeft met UPC te werken en ook ineens met een trackingnummer op de proppen kwam???
De PC is afgeleverd zoals de koeriersdienst al eerder meldde.

Wij zijn van mening dat je zo niet met klanten om gaat.
Dell hoort de klant van A tot Z op de hoogte te houden wanneer een dergelijk systeem wordt afgeleverd en niet door te verwijzen naar een engelstalige site van UPC, sommige mensen worden daar geen wijs uit.

Bonnevent
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2004 13:04

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Bonnevent »

Ik had eerst ook mijn bedenkingen bij Dell. Ik had namelijk op 14 februari een laptop bij Dell besteld en die heb ik ook meteen betaald. Maar na 3 weken had ik nog steeds geen orderbevestiging. In die tijd heb ik een aantal keren met Dell aan de telefoon gehangen, maar de mensen bij Customer Care konden me niet verder helpen.
Het enigste wat ze konden doen, was een mail naar de fabriek sturen. Na een paar keer bellen, snapten de Customer Care mensen het ook niet meer. Ze kregen maar geen respons van de fabriek. Ik heb hen toen ook een mailtje gestuurd dat ik nog een week zou wachten en als ik dan niks zou horen zou ik mijn heil ergens anders zoeken.
Op dat mailtje werd ik meteen gebeld dat ze de zaak zouden uitzoeken.

Vervolgens kreeg ik het bevrijdende telefoontje. De mensen van Customer Care hadden een mail van de fabriek teruggekregen (na 3 weken), dat er problemen waren met het leveren van de processor en dat ik die dag ook een orderbevestiging zou krijgen. Die kreeg ik inderdaad dezelfde dag.

Nu moest de laptop nog gemaakt en geleverd worden. Ik hield mijn hoofd al vast over hoe lang dat wel niet zou duren. Maar de werkelijkheid is anders. Ik kreeg de orderbevestiging maandag en vandaag (donderdag) werd het systeem al geleverd.

Door deze ervaring ben ik toch te spreken over Dell. Ze zouden alleen eens aan de interne communicatie moeten werken.

no dell

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door no dell »

Na 3 maal toe een verkeerde offerte te hebben ontvangen,, hebben wij toch nog vol vertrouwen op 25 feb de order geplaatst en direct betaald.

Daar de verwachte leverings datum 6 maart ( op zaterdag ) zou zijn heb ik op 4 maart gebeld of dat dit dan zou gaan geschieden omdat wij niet via hun systeem op internet konden zien hoe de status was.

De eerste reactie was dat het dan op vrijdag geleverd zou worden,, maar toen ik vroeg ofdat hij dat toch even wilde controleren bleek dat
DE ORDER DOOR HUN SYSTEEM WAS GECANCELD ,en konden ze me ook niet vertellen waarom.. Maar ze konden wel opnieuw gaan invoeren,, mijn reactie hierop was dat wanneer zij zelf niet weten waarom ze zelf de order cancellen,, ik geen nieuwe order wilde plaatsen en eiste daarom dat mijn geld werd terug gestord.. Toen werd het stil en werd de lijn zelfs verbroken.. Na enkele onvriendelijke personen van de klanten service te hebben gesproken waarbij zelfs enkele hun achternaam niet wilden vertellen :cry: hebben ze het geld toch na 2 weken terug geboekt ,,
Zoals ik door hun behandeld ben ben ik nu blij dat ik niets meer hun te maken heb,,
trek zelf U conclusie

Buster

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Buster »

Ja jullie ook al?
Ik kreeg een verkeerd scherm afgeleverd. Ik kon hierdoor kiezen: het goede scherm krijgen óf 250 euro terug; ik koos het tweede, 5 maanden geleden!!!!!!
Nu nog steeds niets mogen ontvangen. Ik herhaal anderen: slechte klantenservice, terugbel afspraken worden niet nagekomen, mailtjes worden niet beantwoord, je wordt naar verkeerde afdelingen doorverbonden. Ook is er een probleem dat verkopers geen baas blijken te hebben, en hierdoor dus niet hun verplichtingen nakomen.
Ik blijf bellen………..

Henkx

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Henkx »

UP

DrDellta

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door DrDellta »

In oktober 2003 heb ik via internet een Dell portable Navigatiesysteem besteld en per credit card volledig vooruitbetaald. Al vanaf de eerste dag is er grote onmin met Dell omtrent de afhandeling van deze order, waarvan ik u gaarne een flink dossier doe toekomen.
Samenvattend om het kort te houden kan ik zeggen dat ik ondanks mijn herhaalde pogingen om Dell tegemoet te komen in haar onmacht mij mijn reeds betaalde spullen te bezorgen enkel als een kleuter ben behandeld en vele loze beloften heb mogen noteren. Naast ettelijke e-mails zijn twee aangetekende brieven ook onbeantwoord gebleven.

In januari is na veel gesteggel tot ontbinding van de koop besloten en zou restitutie van het geld volgen, uiteraard gebeurde er niets, totdat ik me woedend per telefoon (twee middagen en een ochtend lang) naar het juiste bureau heb laten doorverbinden. Hier kon men me vertellen dat er nog immer geen enkele actie was ondernomen om mij mijn geld te restitueren.

Deze week is er eindelijk (een gedeelte) van het geld binnengekomen.

Mijn vraag is dus wat ik kan doen om Dell een rentevergoeding over het uitstaande geld te laten betalen en of ik diverse schades door dit fiasco (dagen voor niets thuis zitten wachten op niet komende bezorgers, dagen eerder terugkomen van vakantie om te wachten op niet komende bezorgers, telefoon en portokosten) kan verhalen. Dat ik een rentevergoeding zou gaan eisen heb ik al geruime tijd aan de firma Dell laten weten, ook per aangetekende brief.

Mijn vriendelijke dank voor opbouwende reakties.




Overigens werk ik nu met een HP IPAQ en de ENGIN navigator, welke ik 4 dagen na internetbestelling reeds op het dashboard kon leggen.

Verder heb ik een heel fijn Medion pc-systeem.

Dell go to hell.

Joop_W

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Joop_W »

LvM
Gast

Heb jij die GPS kit nog steeds? Misschien valt er wat te overleggen...

Gr,

Joop

de ellende

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door de ellende »

Wanneer je een probleem hebt bij DELL en ze moeten je geld terug boeken dan moet je nadat je dit met hun customer care hebt besproken , eerst een bevestiging per email vragen , in mijn kwestie wilden ze dit niet doen,, ze konden niet naar buiten emailen,, let wel een bedrijf wat handeld in PC'"s kan niet eens naar buiten emailen . :evil:
Je moet hierna ook geen zaken meer gaan doen met de customer care je wordt daar alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd,, De enige waar je nu naar moet vragen is de financieele administratie , na een week bel je nogmaals en hierna moet je frequnetie steeds verdubbellen tot dat je uiteindelijk elke dag belt ,vraag altijd naar de naam en het telefoon nummer van de DELL medewerker, en refereer in de volgende gesprekken naar die namen. Wanneer ze je hun naam niet willen geven , geven ze zowieso al blijk van het feit dat ze niets voor je willen doen en ben je bij de verkeerde persoon beland. Je moet ze zo vaak bellen dat wanneer zij zich niet aan hun afspraak houden ze gewoon hartstikke gek van je worden. Maar blijf wel altijd netjes van taal en antwoord ,dit is iets wat hun eigen customer care niet kan en doet.
Zet ze onder druk maar hou de eer aan jezelf

Victor
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:40

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Victor »

Ik zal ook even iets "positiefs" melden: Sinds vandaag kan ik de nachtmerrie die Dell heet afsluiten, ze zijn eindelijk over de brug gekomen met het geld!!!!

Na 6 weken touwtrekkerij waar mn geld was gebleven hadden ze het eindelijk gevonden (nadat ik hun bank om info heb gevraagd), na nog wat loze beloften heb ik de order zelf gecancelled.
En vandaag is dan eindelijk de "refund" binnen, een aangetekende brief heeft het klusje uiteindelijk geklaard (met verwijzing naar enkele juridische stappen). Gelukkig maar, want het heeft me zeeen van tijd gekost.
Het nogal naieve meisje aan de telefoon kon me eerst nog vertellen dat ze vergeten waren het refund-formulier in te vullen...nog 3 weken vertraging.
Maar gelukkig dat zij zelf zo slim was om dit dan direct via de financiele afd. te regelen. Petje af hoor meisje, maar sorry dat ik geen gat in de lucht sprong... de hele afwikkeling van Dell is niet iets om blij van te worden.

Het zal misschien vaak goed gaan via Dell, maar wanneer het fout gaat... Een goed bedrijf wordt trouwens gekenmerkt door de afhandeling van uitzonderingen/klachten. Dell is dus geen goed bedrijf.

Frans Deauville

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Frans Deauville »

Bestel ik een product, krijg ik na 11 dagen van de salesmanager te horen dat ik niet betaald zou hebben, terwijl ik mijn bankafschrift voor me neus heb liggen. Ik wordt gestressed door zijn continu herhaalde zin, dat ik het van zijn kant uit moest bekijken, daar het ook zo druk is bij Dell en dat ik het misschien wel verkeerd ingevuld heb mijn betaling.
Ik wordt het zat en annuleer de bestelling op 26 maart bij hem, hij gooit de telefoon erop.
Ik naar custom care bellen en een vriendellijke man staat mij te woord en toont begrip en biedt excuses voor zijn collega aan en zegt de bestelling te annuleren zodat ik mijn geld retour krijg.
Ik vertrouw het toch niet en stuur tevens nog een annulering via email naar klantondersteuning van Dell en dacht dat het dan afgedaan zou zijn.
Wat blijkt die eerste meneer waar ik dus een meningsverschil mee had heeft gewoon willens en wetens de annulering genegeerd en en mijn reeds geannulleerde order toch een dag erna verstuurd.
Dagen daarna heb ik weer gesproken met de afdeling klantondermeining en wederom worden mij exuses aangeboden en wordt mij inderdaad verteld dat de eerste meneer iets over het hoofd had gezien. Ook deze meneer nu is vriendellijk en wil een extra korting of kadoo geven, als de bestelling toch door kan gaan. Ik vertel dat ik al tegen de 2e meneer heb gezegd dat ik pertinent wil annuleren, waarop ook deze 3e meneer meedeeld dat hij de annulering verder af zal handelen en dat het hem toch speet.
Wel vriendelijk deze 2 heren van support, veel vriendelijker dan die meneer van verkoop die willen en wetens mij met problemen opzadelt, want moet ik straks dat spul aan de deur nou weigeren en kan ik dat eigenlijk wel?
Easy as Dell difficult as Hell zal ik maar zeggen dus

Dirk_Timmer
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2004 17:27

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Dirk_Timmer »

Ik zou gaarne willen reageren op ten eerste iedereen die op dit forum meldt dat Dell een goede service levert.

Ik ben een klant die vanaf half dev=cember bezig is om een compleet systeem uitgeleverd te krijgen, hiervoor heb ik ondertussen 45 keer in de voor meerdere onder ons oh zo bekende wachtrij van Support gezeten. Steevast worden door afspraken/beloftes, gemaakt door medewerkers van deze afdeling niet door hun werkgever nagekomen.

Ik ben zelfs gekomen tot een aangetekende in gebreke stelling, waarin ik ook mijn complete klacht en het dossier van de telefonische contacten en niet nagekomen beloftes heb toegestuurd. Hier is nooit op gereageerd. Het is op gegeven moment bij een escalatiemanger bij Dell gekomen, ook deze functionaris deed mij beloftes. Die niet nagekomen werden.

Daarnaast heb ook ik een 3-jaars "Next-Business_On-Site"garantie aangeschaft. Dit is bij Dell vormgegeven als volgt: Wij beloven u dat we de dag na de melding door een monteur laten opbellen, deze zal dan met het benodigde onderdeel (in mijn geval een grafische kaart) langs komen om dit euvel te verhelpen. Wat wij dan vervolgens doen is zeker niet de monteur laten bellen, maar na herhaaldelijk contact van de klant na 3 en een halve week het onderdeel via UPS afleveren, en de klant het verder uit laten zoeken. Een vrije vertaling lijkt me, op zijn minst.

Toen ik contact had met HCC bevestigde om advies in te winnen, over verder te volgen stappen, kreeg ik daar te horen dat Dell ondertussen bij hun bekend stond als een leverancier die pas reageert bij een dagvaardiging.

Dus mensen, vooral doen, koop bij Dell...

Easy as Hell...

Reinier

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Reinier »

Ik begrijp al dat geklaag over Dell niet. Is echt een top bedrijf. Ik bestel er al jaren zonder problemen en mijn vrienden/collega's ook. Wij zijn allemaal werkzaam in de IT. Dell is m.i. juist een voorbeeld van goede prijs/kwaliteitsverhouding en geeft tevens goede service. Uiteraard gaat er overal wel eens wat mis, kijk wel even naar de omvang van het bedrijf. Ieder bedrijf kan worden afgebrand, als je alleen maar ruimte over laat voor de klagers. Geloof me ik ben zelf een vreselijke azijnpisser, maar over Dell niets dan lof. En nee, ik werk niet bij Dell. En oh ja, noem mij een bedrijf waar je bij het bellen tegenwoordig niet uren in de wacht staat! Ik kan best wat negatiefs over Dell opschrijven, maar zet dan wel hun prijs/kwaliteit/service tegenover die van andere leveranciers.

hansH

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door hansH »

Binnen twee weken alles rond.
Van mij kant geen enkele wanklank over DELL.

een drama

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door een drama »

Reinier vind het al normaal dat je uren aan de telefoon zit,, hij wel maar normaal is het zeker niet,,er zijn vele bedrijven waar je binnen enkele minuten wordt geholpen,, zo hadden wij ook een pc besteld bij dell welke zij uiteindelijk niet in de gewenste configuratie konden leveren ,terwijl de verkoopster ons had verzekerd dat dit wel kon ,,wij betaald hebben en na veel moeite uiteindelijk onze centen terug hebben gekregen,, de mensen van de customer care mogen ze direct ontslaan,,brutale apen ,, wie is er nu de klant en wie maakt nu de fouten en wie zijn geld moeten ze terug boeken ,,je moet bijna op je knieen gaan liggen wil je je geld terug krijgen..Bij de order zeggen ze wel dat het beste telefonisch kunt overboeken terwijl ze er zelf 5 weken over doen om het geld terug te sturen

toen we uiteindelijk ons geld hadden gekregen konden we lokaal een pc kopen met nog betere specificaties dan die van dell

Reinier moet toch zijn blik eens gaan verbreden maar ja hij zit uren aan de telefoon bij dell en vind dit normaal

Gesloten