LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mvlens

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door mvlens »

Jaaaaa en ook hier iemand die er met beide benen in is getrapt!! Wel betaald maar niks ontvangen!

Bel je dat nummer wordt er niet opgenomen en mailtjes worden niet beantwoord. Wat is dit voor een oplichting!

Meneer van de laderwebshop als jij dit leest weet dan dat ik het er hier zeker niet bij laat zitten!!

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

daar reageert ie ook weleens. En ook op http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Laderwebshop/ reageert-ie, vooral om zichzelf met 5 sterren te kunnen beoordelen.
Dus, je kunt nog even een rondje klagen..

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Hij reageert overal, behalve via zijn eigen site. Doch als je dat hier zegt krijg je een PB over tendentieuze berichtgeving en dat hij straks mensen moet ontslaan vanwege de tendentieuze berichtgeving. Da's natuurlijk veel makkelijker dan de informatie op zijn site aanpassen zoals zoveel mensen al hebben voorgesteld.

bokkel

wat ik echt raar vind is dat hij/zij vooral heel angstvallig roept dat je vragen/klachten via die site kunt doorgeven. En toch wordt er dan niet op gereageerd. En ik vind het behoorlijk wat klagers voor zo'n webshopje.

bokkel

nog een saillant detail aan dit bedrijf: op TRUSTPILOT kun je het bedrijf terugvinden onder Nutville. Raar maar waar.

AnitaE

Ongelezen bericht door AnitaE »

Ik heb vanmorgen daar een lader besteld. Met mijn nog niet wakkere hoofd het verkeerde zag ik later.
Nu ik deze ervaringen lees ben ik toch wel een beetje bang dat ik mijn geld weg heb gegooid.
Of ze moeten natuurlijk het tegen deel bewijzen?
Maar telefoon word niet opgenomen, mailtjes tja daar zal ik ook wel niets op horen? :roll:

bokkel

AnitaE schreef:Ik heb vanmorgen daar een lader besteld. Met mijn nog niet wakkere hoofd het verkeerde zag ik later.
Nu ik deze ervaringen lees ben ik toch wel een beetje bang dat ik mijn geld weg heb gegooid.
Of ze moeten natuurlijk het tegen deel bewijzen?
Maar telefoon word niet opgenomen, mailtjes tja daar zal ik ook wel niets op horen? :roll:
Gewoon proberen..En als je niets hoort en het artikel toch thuis krijgt: gewoon terugsturen.

AnitaE

Dat is waar.
Maar eerlijk als ik zie hoeveel mensen hier gedupeerd door zijn word je toch niet blij?

bokkel

:mrgreen: Tja, er wordt geprobeerd mensen te behoeden voor de fouten van deze webshop. Maar dan moet je wel eerst googlen vóórdat je gaat bestellen. Niet achteraf..Dus in jouw geval: hopen dat het goed gaat, contact opnemen via de mail, artikel terugsturen en de juiste bestellen. En hopen dat iemand die mail ook leest, want die shop is nog moeilijker te bereiken dan het koningshuis... :lol:

AnitaE

Ik hoop met jou mee dat het goed komt haha. Maar als ik deze ervaringen hier lees denk ik dat ik naar mijn product en/of geld kan fluiten.
Ik heb ze ook al via facebook benaderd. Ik ben een vol houder :-)

Jermaine2014

Ongelezen bericht door Jermaine2014 »

Als je je in het ootje genomen voelt, Niet te lang wachten bij geen antwoord direct aangifte doen via mijnpolitie.nl net zoals ik en de rest van de gedupeerden

AnitaE

Ik wacht het vandaag en morgen nog af. Zo niet ga ik aangifte doen.
Die persoon denkt zeker slapend rijk te worden, nou niet over mijn rug in ieder geval!

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

AnitaE schreef:Ik wacht het vandaag en morgen nog af. Zo niet ga ik aangifte doen.
Die persoon denkt zeker slapend rijk te worden, nou niet over mijn rug in ieder geval!
Zal ( achteraf ) wel weer opgelost worden dus aangifte lijkt mij prematuur.
Het is net een klucht als het niet ten koste van zijn klanten ging. In 2 dagen (van 11 tot 13Jan) 7 nieuwe klachten is natuurlijk te gek voor woorden.
Laatst gewijzigd door trail46 op 15 jan 2014 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.

bokkel

Ik denk dat die webshop beter klachten kan gaan verkopen. Verdient-ie er tenminste nog iets aan :lol:

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Hij zou beter de informatie op zijn site kunnen aanpassen, zoals de levertijden die hij noemt. En eens iets gaan doen aan de klachten die hier worden genoemd, zoals het niet reageren op email en telefoon.

SanderRv

Ongelezen bericht door SanderRv »

Ik kan melden dat ik vandaag mijn batterij binnen heb gekregen. Netjes verpakt en een kaartje van Laderwebshop voor een eventuele volgende bestelling (niet dus).

Ik heb zoals velen mijn klacht hier neergezet en via een PB bericht gehad van Laderwebshop. Ik heb toen mijn gegevens doorgegeven van de desbetreffende bestelling en er was volgens Laderwebshop iets verkeerd gegaan (zoals bij iedereen hier). Na een mail te hebben gehad 'shipped', werd de batterij verstuurd en is deze vandaag binnen gekomen.
Op 4 december 2013 besteld en op 14 januari 2014 ontvangen, dat zijn iets meer dan 24 uurtjes (om precies te zijn +/- 1001 uren).

Ik adviseer iedereen die een klacht heeft deze hier te plaatsen, de eigenaar van Laderwebshop kijkt blijkbaar alleen naar deze meldingen. Ik heb zelf contact gezocht dmv;
Telefoon: Een 0900 nummer doorgelust naar een normaal telefoonnummer die je niet kunt achterhalen en je begint met betalen vanaf dat de telefoon over gaat, per gesprek kost je dit weer een aantal euro's en er zal nooit opgenomen worden.
Email (contactformulier website): Diverse mailtjes verstuurd maar nooit antwoordt gehad.

Ik zal het topic nog wel volgen maar echt nooit meer iets daar bestellen want dit is niet de manier van zaken doen.

Misschien is alles wel verklaarbaar omdat de shop in china zit, telefoon staat aan maar eigenaar slaapt, lange verzending ivm overschepen en mail contact omdat hij nederlands niet kan lezen...

Succes iedereen, ik ben tevreden klant...

trail46

SanderRv schreef:Ik kan melden dat ik vandaag mijn batterij binnen heb gekregen. Netjes verpakt en een kaartje van Laderwebshop voor een eventuele volgende bestelling (niet dus).

Ik adviseer iedereen die een klacht heeft deze hier te plaatsen, de eigenaar van Laderwebshop kijkt blijkbaar alleen naar deze meldingen. Ik heb zelf contact gezocht dmv;
Telefoon: Een 0900 nummer doorgelust naar een normaal telefoonnummer die je niet kunt achterhalen en je begint met betalen vanaf dat de telefoon over gaat, per gesprek kost je dit weer een aantal euro's en er zal nooit opgenomen worden.
Email (contactformulier website): Diverse mailtjes verstuurd maar nooit antwoordt gehad.

Ik zal het topic nog wel volgen maar echt nooit meer iets daar bestellen want dit is niet de manier van zaken doen.

Misschien is alles wel verklaarbaar omdat de shop in china zit, telefoon staat aan maar eigenaar slaapt, lange verzending ivm overschepen en mail contact omdat hij nederlands niet kan lezen...

Succes iedereen, ik ben tevreden klant...
Je bent een tevreden klant maar je zult er dus nimmer meer iets bestellen. :wink: Succes met je batterij trouwens.

bokkel

SanderRv schreef:... verklaarbaar omdat de shop in china zit, telefoon staat aan maar eigenaar slaapt, lange verzending ivm overschepen en mail contact omdat hij nederlands niet kan lezen...
Nou, volgens site gewoon helemaal hollands, alleen de waar niet >
uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop.
Kamer van Koophandel: 53561953

Laderwebshop
Het Zonnehof 242
2632BN
Pijnacker-Nootdorp
èn
Onze laders zijn merkloos en ingekocht via Nederlandse groothandels, de producten passen op de in de titel aangegeven telefoons

Jermaine2014

Ongelezen bericht door Jermaine2014 »

Nou mensen, na vele dagen geen oplader te hebben gehad, geen contact te hebben gehad, geen antwoord te hebben gekregen is de dag zowaar aangebroken. Ik heb de lader binnen. 1 x en nooit meer weer voor mij.

trail46

Jermaine2014 schreef:Nou mensen, na vele dagen geen oplader te hebben gehad, geen contact te hebben gehad, geen antwoord te hebben gekregen is de dag zowaar aangebroken. Ik heb de lader binnen. 1 x en nooit meer weer voor mij.
Gelukkig voor u opgelost, de 13 !! nieuwe klachten nog uit de laatste 4 dagen.

De meeste zijn weer opgelost.Je vraagt je af waarom niet direct de aankopen correct afgewikkeld.
Laatst gewijzigd door trail46 op 15 jan 2014 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten