| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bier kopen met kind onmogelijk bij Albert Heijn
Re: Bier kopen met kind onmogelijk bij Albert Heijn
bprosman schreef:Waarom dacht je dat het tussen aanhalingstekens stond ?Vind duperen een groot woord,
Gebruik dan een ander woord.
Ik vind coma zuipers een groot woord.ciske schreef:Vind duperen een groot woord, ze kunnen het niet kopen in de winkel en krijgen het niet in de kroeg. Maar dacht jij nou werkelijk dat de jeugd niet meer drinkt?? Alsnog hebben de "coma zuipers" dit soort dingen wel veroorzaakt.Het verlagen heeft niemand last van, het verhogen daarmee "dupeer" je 17 jarigen
Dat mag jij vinden Jolijn, waarschijnlijk leef je niet bij de tijd.
Nou, is niet een groot woord: meer een groot probleem.Ik vind coma zuipers een groot woord.
ciske Vind duperen een groot woord,ciske schreef:Dat mag jij vinden Jolijn, waarschijnlijk leef je niet bij de tijd.
pbrosman Waarom dacht je dat het tussen aanhalingstekens stond ?
ciske Vind duperen een groot woord, ze kunnen het niet kopen in de winkel en krijgen het niet in de kroeg. Maar dacht jij nou werkelijk dat de jeugd niet meer drinkt?? Alsnog hebben de "coma zuipers" dit soort dingen wel veroorzaakt.
Snappez vous?
tenormin schreef:Nou, is niet een groot woord: meer een groot probleem.Ik vind coma zuipers een groot woord.
Lees eens Jolijn:-)
ciske schreef:Lees eens Jolijn:-)tenormin schreef:Nou, is niet een groot woord: meer een groot probleem.Ik vind coma zuipers een groot woord.
Ja comazuipers ja, die hebben een boel verpest!! Moeilijk te begrijpen Jolijn?
Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?Lees zelf, gewoon rustig, onbevooroordeeld, en begin dan bij je eigen reactie op @pbrosman's "dupeer" (tussen aanhalingstekens " net als jouw woord "coma zuipers" )
Wij niet, wel vele cassiere's in de supermarkten.tenormin schreef:Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?
Daar gaat het niet om.tenormin schreef:Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?Lees zelf, gewoon rustig, onbevooroordeeld, en begin dan bij je eigen reactie op @pbrosman's "dupeer" (tussen aanhalingstekens " net als jouw woord "coma zuipers" )
Jij bedoelde jouw bericht letterlijk?ciske schreef:Ja comazuipers ja, die hebben een boel verpest!! Moeilijk te begrijpen Jolijn?
Zo ja, waarom zette je "coma zuipers"dan tussen aanhalingstekens?
Snappez vous nu?
Chocomelk schreef:Wij niet, wel vele cassiere's in de supermarkten.tenormin schreef:Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?
Die meiden kunnen er echt niks aan doen, dat wordt hun ook opgedragen.
Jolijn, je blijft een apart geval.
Tja, ciske, ik kan er ook niks aan doen dat jij het niet snapt/ niet goed kunt/wilt lezen. 
Tja, nogmaals jij blijft echt apart. Dan snap ik volgens jou het maar niet
triest hoor.
Triest? Wie? Hoezo?ciske schreef:Tja, nogmaals jij blijft echt apart. Dan snap ik volgens jou het maar niettriest hoor.
Apart? Hoezo? Omdat ik iets schrijft dat jij niet snapt?
Heb je dit gedaan?
Lees zelf, gewoon rustig, onbevooroordeeld, en begin dan bij je eigen reactie op @pbrosman's "dupeer" (tussen aanhalingstekens " net als jouw woord "coma zuipers" )
Alleen maar lezen, ongeacht de schadelijke gevolgen van coma zuipen.
Laatst gewijzigd door Jolijn op 12 jan 2014 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Van mij je er 1 openen/aanvragen.angel1978 schreef:Kletstopic?
Van mij mogen ze ze ( en alle pogingen ) direct sluiten ( en gebruikers bannen ).Jolijn schreef:Van mij je er 1 openen/aanvragen.angel1978 schreef:Kletstopic?
Breek me daar de bek niet over openWij niet, wel vele cassiere's in de supermarkten.