bprosman schreef:Waarom dacht je dat het tussen aanhalingstekens stond ?Vind duperen een groot woord,
Gebruik dan een ander woord. Zoonlief van je zal toch wel zijn biertje krijgen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
bprosman schreef:Waarom dacht je dat het tussen aanhalingstekens stond ?Vind duperen een groot woord,
Ik vind coma zuipers een groot woord.ciske schreef:Vind duperen een groot woord, ze kunnen het niet kopen in de winkel en krijgen het niet in de kroeg. Maar dacht jij nou werkelijk dat de jeugd niet meer drinkt?? Alsnog hebben de "coma zuipers" dit soort dingen wel veroorzaakt.Het verlagen heeft niemand last van, het verhogen daarmee "dupeer" je 17 jarigen
Nou, is niet een groot woord: meer een groot probleem.Ik vind coma zuipers een groot woord.
ciske Vind duperen een groot woord,ciske schreef:Dat mag jij vinden Jolijn, waarschijnlijk leef je niet bij de tijd.
tenormin schreef:Nou, is niet een groot woord: meer een groot probleem.Ik vind coma zuipers een groot woord.
Lees zelf, gewoon rustig, onbevooroordeeld, en begin dan bij je eigen reactie op @pbrosman's "dupeer" (tussen aanhalingstekens " net als jouw woord "coma zuipers" )ciske schreef:Lees eens Jolijn:-)tenormin schreef:Nou, is niet een groot woord: meer een groot probleem.Ik vind coma zuipers een groot woord.
Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?Lees zelf, gewoon rustig, onbevooroordeeld, en begin dan bij je eigen reactie op @pbrosman's "dupeer" (tussen aanhalingstekens " net als jouw woord "coma zuipers" )
Wij niet, wel vele cassiere's in de supermarkten.tenormin schreef:Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?
Daar gaat het niet om. Maar het lijkt idd een heel probleem te worden als mijn eerste reactie niet gesnapt wordt.tenormin schreef:Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?Lees zelf, gewoon rustig, onbevooroordeeld, en begin dan bij je eigen reactie op @pbrosman's "dupeer" (tussen aanhalingstekens " net als jouw woord "coma zuipers" )
Jij bedoelde jouw bericht letterlijk?ciske schreef:Ja comazuipers ja, die hebben een boel verpest!! Moeilijk te begrijpen Jolijn?
Chocomelk schreef:Wij niet, wel vele cassiere's in de supermarkten.tenormin schreef:Tjeetje, wat gaan we nou moeilijk doen. bprosman zelf maakt van het bier drinken met zijn zoon geen probleem verder; gaan wij het toch niet een probleem maken. Toch?
Triest? Wie? Hoezo?ciske schreef:Tja, nogmaals jij blijft echt apart. Dan snap ik volgens jou het maar niet triest hoor.
Van mij je er 1 openen/aanvragen.angel1978 schreef:Kletstopic?
Van mij mogen ze ze ( en alle pogingen ) direct sluiten ( en gebruikers bannen ).Jolijn schreef:Van mij je er 1 openen/aanvragen.angel1978 schreef:Kletstopic?
Breek me daar de bek niet over open . Voor 1 Jan, 2014, mijn zoon wordt om zijn legitimatie gevraagd in de (AH) supermarkt. Hij legitimeert zich met zijn (bromfiets) rijbewijs... de cassiere zit echt een minuut daar dat ding te staren. Vraagt ie vriendelijk... "lukt het ?", zegt ze "ja ik moet even rekenen hoe oud je bent". Vraagt mijn zoon, "ehhh is het niet zo dat je al 16 moet zijn voor je ueberhaupt je rijbewijs kunt halen".... "Oh ja !!!"Wij niet, wel vele cassiere's in de supermarkten.