Pagina 11 van 13

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 jun 2004 00:29
door Gast
Erg dat de problemen met upc soms zo erg lijken dat je het "haast" niet zou geloven!!!

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 jun 2004 07:07
door sdd
Vooral dat die judith hekker van upc mijmegen een paar weken opzout van de hekpdesk. kunnen ze daro eens normaal werken

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 jun 2004 15:00
door czegers
De redactie van Boycot.nu krijgt regelmatig klachten binnen van absurde prijsverhogingen van kabelexploitanten. Hier komen UPC en Casema veel in voor.

Boycot.nu is een onderzoek begonnen naar deze prijsverhogingen en de rol van betrokken gemeentes hierin. Graag willen wij uw ervaring, als consument, in dit onderzoek betrekken.

De monopoliepositie van betrokken kabelexploitanten en diverse gemeenten zijn discutabel. De consument is de dupe, om de prijsstijgingen door te kunnen voeren, betalen kabelexploitanten aan veel gemeentes miljoenen euro’s.



Wilt u hierop reageren stuur den een E-mail naar [email protected]

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 16 jun 2004 17:31
door hoffie
pfff rot ff op met rotzooi als boycot. nu oid dat net zo erg als UPC
proberen geld te scoren

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 25 jun 2004 19:46
door blah
Boycot ?

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 27 jun 2004 19:15
door Inter
Meneer boycot heeft wel gelijk .Boycotten dit bedrijf Is nog de enigste oplossing voor een bedrijf wat lak aan de klanten heeft.
En voor de degene die vinden dat deze mensen zeurpieten zijn is kwaliteit niet meer belangrijk.

[/quote]

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 02 jul 2004 11:40
door patrick_zaandam
Gaat het beter met UPC ??? :lol:

Ik heb ze net geprobeert te bellen ...na 52 minuten wachten (waar ik het geduld vandaan haalde ??) heb ik opgehangen. Dus beter NEE ZEKER NIET :!:

Groeten,
Patrick

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 02 jul 2004 11:58
door Stingray
Ik krijg vanochtend een mailing dat als ik overstap op Chello classic ik gratis gebruik kan maken van Kabel TV op de PC. Gelukkig heb ik al chello classic dus ik bel op voor mijn gratis pakketje.

Eerst weer eens 37 minuten in de wachtrij om vervolgens te horen dat ze een verkeerde mailing hebben weggestuurd. De door mij ontvangen mailing was bedoeld voor chello light abonees.

Maar als ik telefonie via de kabel aanvraag of digitale televisie krijg ik het natuurlijk ook gratis.

Het is weer de grootste miskleun van het laatste jaar! Hebben ze bij UPC ooit gehoord van het verbod op misleidende reklame????

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 02 jul 2004 12:22
door patrick_zaandam
HOi,

Ik had dus het zelfde ...ik heb er een appart onderwerp voor aangemaakt op het forum !

Groeten,
Patrick

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 06 aug 2004 09:38
door Gast
Nou nou steeds beter ???

Merk er nog weinig van en het aantal klachten blijft maar groeien.

KOM MET ANTI UPC?CHELLO SPANDOEKEN NAAR DE TRIATLON IN ALMERE EN LAAT OP TV ZIEN HOE JE OVER DEZE MALAFIDE HOOFDSPONSOR DENKT :!:

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 06 aug 2004 13:03
door Gast
KOM MET ANTI UPC?CHELLO SPANDOEKEN NAAR DE TRIATLON IN ALMERE EN LAAT OP TV ZIEN HOE JE OVER DEZE MALAFIDE HOOFDSPONSOR DENKT
Upc maakt je net zo moe als die sporters. :lol:

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 06 aug 2004 23:36
door Gast
Mijn buurvrouw in Almere heeft Chello.Zij krijgt al geruime tijd geen internetontvangst.Het schijnt een technische storing te zijn, die UPC niet kan verhelpen.Ik heb haar een tijd geleden al gewaarschuwd, dat UPC alleen maar hun zakken vult en de klant verwaarloost.
Nu ervaart ze het zelf.Ze vraagt zich af of ze op de een of andere manier
een vergoeding kan eisen voor de dagen dat ze geen Internet ontvangt.
Kan dat verrekend worden met haar maandnota.
Ik heb haar toegezegd, dat ik voor haar op het forum ga, want zelf zit ze nu met een probleem.

Groeten Mart

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 07 aug 2004 08:44
door Gast
Geniet nu lekker van mn Demon Adsl lijntje van 8192/1024 voor maar 65 euro in de maand zonder downloadlimiet (nu ong 120 gig gedownload in 10 dagen zonder irritante meel). Heerlijk genieten voor minder geld.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 07 aug 2004 20:12
door Keesjan
Planet Internet had gister ook een grote storing in de ADSL dienst en op dit moment ligt hun POP3 server plat. Storingen komen bij elke provider voor.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 07 aug 2004 23:06
door Gast
Maar d'r is maar 1 kampioen in storingen. we noemen geen namen maar.......... 3 letters,.............begint met een u en eindigt op een c........... 8)

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 07 aug 2004 23:30
door Reink
Elke provider heeft last van storingen dsaar kan je niet omheen. Maar de manier waarop er omgegaan word met storingen is het verschil.

Elke goede provider heeeft meerdere storingen in de week als meding staan op hun status-pagina. UPC heeft echter voor haar omvang veel te weinig storingen. Er worden er veel ontkent.

Ook bij onderhoud gaat je lijn er zonder vooraankondiging gewoon uit, waarbij je er via een 0900 nummer achter moet komen dat het gewoon onderhoud is.

Is er wel degeljik een storing en is daar een telefonische bevestiging van verschijnt deze ook niet op de statuspagina van UPC/Chello. Dat is wel makkelijk verkopen dat er geen/weinig storingen zijn bij UPC.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 08 aug 2004 00:46
door Keesjan
Geloof het of niet: er zijn gebieden waar de dienst nooit off gaat. Mensen lijken te vergeten dat je met het internet veelal afhankelijk bent van externe servers. Vaak is een storing opgelost voordat het noodzakelijk is om te bellen. Ik doe dat ook niet meer.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 08 aug 2004 07:28
door Gast
Geloof ik niet jantje. vervelende ervaringen met upc en helpdesk

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 08 aug 2004 09:46
door Gast
Planet Internet had gister ook een grote storing in de ADSL dienst en op dit moment ligt hun POP3 server plat. Storingen komen bij elke provider voor
Die ik heb niet maar over het algemeen zijn de storingen bij ADSL wel snel opgelost .Zo wordt dat bij Zonnet ,uitgezonderd hele korte storingen , allemaal vermeld op hun homepage.Uiteraard kan je dat op dat moment niet zien me je ADSL verbinding .Je zal dan moeten inbellen met een 56K.

Maar het is nu éénmaal moeilijk om bij UPC de waarheid te zeggen dus dit zullen ze nooit doen.

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Geplaatst: 08 aug 2004 16:52
door Keesjan
Geloof ik niet jantje. vervelende ervaringen met upc en helpdesk
Ben jij er ook zo 1 die de helpdesk belt als je ergens niet op kan?
"Ik kan niet op MSN. Doe er wat aan."
"Maar meneer, MSN is van Microsoft. Wij kunnen daar niks aan doen."
"Niks mee te maken. UPC is slecht en traag. Ik wil op MSN."

:roll: