Ik heb zo'n vermoeden dat jij Jolijn niet echt begrijpt.GTR schreef:Als ik een huis krijg, moet ik nu dus ook van bijna 0 beginnen. Eigenlijk heb je dus wel gelijk. 8.000 die ik gokte is niet veel. Ik maak dit al 2 jaar mee. en loop er dus ook 2 jaar mee. Ik ben afgezet/opgelicht/niet geholpen doordat zij zich niet aan hun verlichtingen en verantwoordelijkheden hielden..Opgenomen wetten door het huurecht en hun eigen onderhouds regelementen werden dik geschonden en ze deden er ook niks tegen. Dit alles weten ze al zo lang en doen zoals iedereen het hier ook allang heeft ingezien, niks hiertegen. Ik weet het niet, maar als de uitvoerende macht, hier een beslissing over gaat doen, vraag ik ook vergoeding omdat voor emotionele dingen. Ik kan het nu even niet verwoorden. En een hogere schadevergoeding dan nu ook, ik vraag gewoon 25.000euro extra vergoeding dan dat ik wil, die zij naar goede doelen die ik aangeef moeten overmaken. 10.000 naar het L.D.H in ieder geval. Voor daklozen. En dan is het aan de rechterlijke macht, of ik wel met dit alles in mijn recht sta of niet. En waar ik wel recht op heb.
Dankjewel Jolijn, je doet precies wat ik van je verwacht. Ik tikte dit alles een uurtje geleden al en wachtte op je reactie
Dat jij bij 0 moet beginnen dat is bij ieder die een andere woning gaat wonen, daar ben
jij niets aparts in.
Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.