LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Maarten Banco
Berichten: 202
Lid geworden op: 15 jul 2003 12:31

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Maarten Banco »

Ik vind de lay-out van de website wel mooi. Lekker minimalistisch. Minimalistisch is ook de content maar dan wel in de andere betekenis van het woord.

groet Maarten

gast_58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast_58 »

Als je vrouw was, gaf ik je een dikke zoen
gast vier, wat ben jij een heleboel woorden met heel veel sterretjes,
zoals bijvoorbeeld:
sexist
(en wat blijkt: die blijft staan!)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

de spiegel,u loopt elke dag door de gang langs een spiegel om naar de voordeur te gaan.Elke keer als u dat doet kijkt u even in de spiegel heel snel maar wel doeltreffend en vanzelf sprekend van uit uw oog hoeken,zo gaat dat ook met nieuwe dingen of belevenissen elke keer maar even vlug maar niet bewust wordend van het feit dat het echt iets voor u kan betekenen.Dan komt er een moment in je leven vol tegen slagen en daar door komt er een moment dat je lang voor de spiegel blijft staan en er goed in kijkt om de gezichtsuitdrukkingen en gelaatstrekjes te bekijken.En dan zie je pas de betekkenissen van uw dagelijks sleur en het kringetje waar u zich in bevindt en wat voor impact dat geeft op uw gelaatsuitdrukking.U schrikt van u zelf door dit te zien en al gauw denkt u had ik dit maar jaren terug gedaan?.Gedupeerde blijf in je zelf geloven in voor en tegenspoed.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Hans A »

Maarten Banco

Jij was toch degene die ons altijd met raad en daad bij stond (samen met Sara) en in moeilijke gerechtelijke zaken de helpende hand bood? Of vergis ik mij?
Ik hoop dat je ons in deze moeilijke periode van onzekerheid over het verloop van de gerechtelijke procedures e.d. weer wat vaker van dienst wil zijn want mensen met kennis op het gebied van rechten/advocatuur missen we op dit moment. Er zitten veel vragen bij de gedupeerde waar niemand antwoord op kan vinden sinds Sara en jij van het forum zijn.
Daarom hoop ik weer wat vaker wat van je te vernemen.

Groeten Hans

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Hallo iedereen,

De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.

vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.

WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Wie betaald de advocaat?Wie betaald de restschuld als het mis gaat in het rechtsproces?(hoop het niet hoor),het enigste wat de verenigingen en stichtingen doen is het proces begeleiden tot de advocaat.behalve de vereniging schadeloosstelling want die gaat verder zowel fin.als restschuld en het is nog gratis ook kost niets alleen doorzettingsvermogen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling WWW.SCHADELOOSSTELLING.NL

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

waar blijft onze inzet van de strijders.Wie durft nu nog zonder om te kijken en een beslissing te nemen voor de toekomst.meld je aan bij schadeloosstelling vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

oke andre ik doe mee

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

fenneken003,het is een stap in de goede richting en de rust zal terug keren.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

croosjes, hoe meer reclame je maakt des te meer beginnen de twijfels over het nut van je vereniging te groeien. Heb je nu niets beters te doen dan jezelf zo de hemel in te prijzen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

jh,volgens mij weet jij niet hoe zulke dingen gaan.Een vereniging enz., maak je niet bekend met een uniek formule door je eigen stil en oppervlakige te houden dan krijg je juist twijfelaars (gedupeerde die geen beslissing durven te nemen omdat een mede gedupeerde er andere idee over heeft en verhalen vertelt bijvoorbeeld te zeggen uit eigen onderzoek dit en dat,terwijl dat onderzoek er nooit is geweest of de kwaliteit er voor heeft of de middelen om dit te onderzoeken.)
Maar als je regelmaat de gedupeerde laat horen van het formule en de aanwezigheid van je zelf op het forum ,dangeeft dat toch een gevoel van hij steund ons toch.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling meld je aan WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat vind ik niet Coosje, het begint irritant te worden.
Wel petje af voor je inzet en doorzettingsvermogen en niet te vergeten de tijd die je er insteekt, maar je reageert verdorie op IEDER forum met je reclame.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

janneke52,wijs mij die reclame eens aan in de laatste week over de sponsor.(ik heb het over een formule en mij site) Dat doet PAYBACK toch ook of de leden daar van. Niet met twee maten meten hé?.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
Laatst gewijzigd door croosjes op 24 mar 2004 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik bedoel alleen dat je niet op ELKE Topic met je ellenlange uiteenzetting moet komen. Dat je stijdt voor een goede zaak is prima!

gast_58

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast_58 »

Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.

Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
Reclame-uitingen bevatten.
Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.
Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd
.

Als het te erg wordt (van welke stichting of vereniging dan ook) zal er wel ingegrepen worden!
Ilse
Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders
.
:lol: dan houden we niemand meer over hier!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

sannie,wat wil je nog meer dat ze je het geld gratis geven en zonder verplichtingen of doorzettingvermogen?,Bij elke vereniging in Nederland ben je verplicht contributie te betalen""bij de vereniging schadeloosstelling niet.""Bij elke vereniging ben je verplicht deel te nemen aan de regels die deze vereniging voorschrijft bijvoorbeeld de tennis vereniging banen schoon houden en kantine beheer en wedstrijd telling te doen en zovoort.OOk nog registratie verplicht ondanks dat dit voor de lol is.En nou gaat het werkelijk om een schuld van vele duizende euro's en dan lopen jullie te klagen over gratis deelnamen,gratis schuld opgelost en 1xper maand geheel verzorgd een demonstratie en dan met gezellig sfeer waar ook in nederland.Sannie wil je het wel opgelost zien,of wil je de rest van de komende jaren je rest schuld afbetalen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Andre ik moet het allemaal nog zien of je dit kunt waarmaken
de meeste mensen op dit forum zijn over het algemeen nog al behoor-
lijk sceptisch en ook ik vraag me af in hoeverre je dit allemaal kunt
waarmaken. Het zou natuurlijk prachtig zijn als je gelijk zou hebben.
Maar vooralsnog blijf ik terughoudend.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Andre doet zijn uiterste best om dit voor elkaar te krijgen maar dan moeten de mensen natuurlijk wel massaal overgaan naar die telecom provider anders lukt het natuurlijk niet.

Maar ik heb wel respect voor hem.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

beste jl.
Ik ben net van Tele 2 overgegaan naar KPN

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

daar zit je niet aan vast hoor beste fenneken kun je nog een keer overstappen, dat gaat in 1 moeite door. Hoop wel dat je veel belt natuurlijk :)

Gesloten