vroem schreef:
Persoonlijk ga ik er eigenlijk vanuit dat de tandarts het zelf best wel wist...
Overigens kan hij gezien de gelegde vullingen en de andere kanalen best wel wat, zijn grootste probleem is wellicht het toegeven dat het niet conform de standaard is. Persoonlijk zou ik hem het resultaat van die second opinion voorleggen, en hem de kans bieden het te herstellen. zonder extra kosten uiteraard. Andere optie als hij weigert is dan elders laten doen en hem gelijk verantwoordelijk houden voor de extra kosten...
Ik ben op consult geweest bij hem en heb het probleem voorgelegd,
hij was erg verbaasd bij het zien van de foto van de collega en snapte er helemaal niets van,
meteen ging die alles opnieuw nakijken en berekenen. hij snapte maar niet waar de fout zat,
hij vond wel dat hij moest proberen het beter af te sluiten maar heeft het niet over de kosten gehad,
dit moest nog besproken worden met de praktijk en zullen ze mij deze week nog laten weten,
ik vind het een beetje vreemd dat ze niet gelijk kunnen zeggen of er kosten voor mij op zullen komen of niet?
ook wilden ze foto's van de sinus ,die heb ik dan maar gelijk laten maken in het ziekenhuis, volgens de tandarts kon het ook zijn dat ik daardoor last had van de kies. maar kan je dan last hebben van 1 kies vraag ik mij af? want de andere kiezen ernaast zijn niet gevoelig..en de gevoeligheid aan betreffende kies is er al sinds er een endo is gedaan? of zoeken ze nu naar een excuus om te kunnen zeggen dat het niet aan de endo ligt maar aan iets anders zodat ze mij kunnen laten dokken?
ik ben dus ook even terug gegaan naar de andere praktijk waar ik de foto vandaan heb,en die zeiden dat er nooit geen garantie is bij de tandarts maar als een wortel door hun zelf zo kort gevult zou zijn,dat zij dat wel kostenloos zouden oplossen,
maar ik ga je advies opvolgen, als mijn tandarts praktijk de kosten voor het goed afsluiten van de endo niet op zich wil nemen ga ik naar de praktijk waar ze die foto hebben genomen.
het liefste zou ik daar sowieso al weg willen want ik heb nog steeds het idee dat mijn tandarts endodontologisch zijn boekje te buiten is gegaan aan de 34 en de 37 die hij niet had mogen ontzenuwen,