En andere zaken. De Rabobank gaat dat niet vrijwillig verduidelijken.tttlocke schreef:....want die data bevatten ook de naam van de dochter?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter
Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter
Ze zullen wel moeten.BBrugman schreef:En andere zaken. De Rabobank gaat dat niet vrijwillig verduidelijken.tttlocke schreef:....want die data bevatten ook de naam van de dochter?
Nogmaals: vertel mij eens hoe degelijke bedrijven achter de gegevens van een verse baby kunnen komen...?BBrugman schreef:En andere zaken. De Rabobank gaat dat niet vrijwillig verduidelijken.tttlocke schreef:....want die data bevatten ook de naam van de dochter?
Je tweede zin is weinig nuttig: ze zullen wel moeten.
Waar leest u dat de naam via diverse instanties bij de Rabo terecht kwam? Met een klein beetje speurwerk zijn de instellingen te vinden die data verzamelen om klantprofielen te verrijken. Met een beetje extra speurwerk is te vinden wat hun bronnen zijn. Aan de slag!Moneyman schreef:Blijft de vraag hoe de naam van een vers geboren baby al via diverse instanties bij de Rabo terecht komt.
Jij bent volgens mij degene die net nog het onderstaande schreef...BBrugman schreef:Waar leest u dat de naam via diverse instanties bij de Rabo terecht kwam?Moneyman schreef:Blijft de vraag hoe de naam van een vers geboren baby al via diverse instanties bij de Rabo terecht komt.
BBrugman schreef:Er zijn diverse credit rating services die data verzamelen om door te geven aan...
Woef.BBrugman schreef:Aan de slag!
Iets wat met doofpot te maken heeft misschien.tttlocke schreef:Betalen waarvoor?atlas1302 schreef:Of de Rabo betaalt @Tack en doet een leuk voorstel.
Heb PF een bericht gestuurdBob Schurkjens schreef:Ik zou de kwestie gewoon aan Privacy First voorleggen. Dan kunnen zij het verder uitspitten. Rabo geeft zelf aan geen correct antwoord te kunnen geven op de vraag hoe ze aan de naam zijn gekomen. Ze zijn niet in staat om transparant te zijn over deze privacyschending. Dat is de tweede fout die ze hebben gemaakt. Het is toch een keer klaar?
Laatst gewijzigd door Tack op 26 aug 2018 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ik ook een bericht gestuurdMoneyman schreef:Dan eerder de AP. Die kan tenminste optreden.
-
Voor zover ik weet, publiceert het bevolkingsregister (Gemeente) elke geboorte en overlijden
Waarschijnlijk haalt de bank deze gegevens van internet
-
Deze gegevens publiceren is sinds mei 2018 bij wet verboden inzake de AVG.de onnozele schreef:Voor zover ik weet, publiceert het bevolkingsregister (Gemeente) elke geboorte en overlijden
En áls sat al de bron zou zijn, zou de Rabo dat natuurlijk gewoon gezegd hebben.Bob Schurkjens schreef:Deze gegevens publiceren is sinds mei 2018 bij wet verboden inzake de AVG.de onnozele schreef:Voor zover ik weet, publiceert het bevolkingsregister (Gemeente) elke geboorte en overlijden
-
En daarnaast makkelijk te controleren, want topicstarter hoeft alleen maar de naam van zijn dochter te googlen.
Bob Schurkjens schreef:En daarnaast makkelijk te controleren, want topicstarter hoeft alleen maar de naam van zijn dochter te googlen.
Niks te vinden op google
Kan ook niks vinden dat ze geboren is op het net.
-
Ze zal inderdaad niet op het net geboren zijn.Tack schreef:Bob Schurkjens schreef:En daarnaast makkelijk te controleren, want topicstarter hoeft alleen maar de naam van zijn dochter te googlen.
Niks te vinden op google
Kan ook niks vinden dat ze geboren is op het net.
Toch gebeurt het nog....Bob Schurkjens schreef:Deze gegevens publiceren is sinds mei 2018 bij wet verboden inzake de AVG.de onnozele schreef:Voor zover ik weet, publiceert het bevolkingsregister (Gemeente) elke geboorte en overlijden
Voorbeeld; https://www.zaanstad.nl/mozard/!suite86 ... 465&mLok=1
Welke gemeente woont de TS?
In iedergeval niet in de zaanstad.
Je zit hier maar op dit forumpje, herken je je dochter je nog wel ?
Laatst gewijzigd door BL2 op 27 aug 2018 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
En ook niet in een andere gemeente die er nog dezelfde praktijken, toegestaan of niet, als de Gemeente Zaanstad op nahoudt?Tack schreef:In iedergeval niet in de zaanstad.
Leuk, die inmiddels verboden publicaties, maar daar heeft de Rabo het in ieder geval niet vandaan.
Want anders hadden ze het wel gezegd?Moneyman schreef:Leuk, die inmiddels verboden publicaties, maar daar heeft de Rabo het in ieder geval niet vandaan.
Ze hoeven het er ook niet rechtstreeks vandaan te hebben. Wellicht heeft de leverancier van informatie haar bestand 'verrijkt' met informatie uit dit soort publicaties.