Uit het geciteerde bericht hebben wij een passage verwijderd. Deze passage neigde meer naar laster en naar het uitvechten van een onderling geschil dan naar nuttige informatie voor andere consumenten. Voor die eerste twee zaken is ons forum niet bedoeld.Joep.sr schreef: ↑02 jan 2019 15:52Dank iedereen voor de aandacht en adviezen, ik snap ook wel dat het deelname aan dit forum niet voor een feitelijke oplossing kon zorgen maar er over schrijven geeft wat opluchting en dat voelt goed. Dat niet iedereen begrip heeft is logisch het is ten slotte ongelooflijk wat er gaande is, met normaal gezond verstand is het niet te vatten en ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het in moet schatten; is het kwaadwil of wellicht een (ouderdoms) ziekte of verslaving van m'n opponent? Er zijn ook positieve bijwerkingen, ik heb al veel geleerd en hier zal mogelijk nog het nodige bijkomen, zo heb ik dus geen saaie ouwe dag. AOW krijgt zo extra betekenis nl.: "Altijd Onder Weg".
Hieronder plaats ik het bericht aan de tegenpartij wat ik zonet verzonden heb, ben benieuwd wat hiervan komt maar erger dan het nu is kan het niet worden dus...……..!
[Tekst verwijderd]
Dan attendeer ik ieder graag op m'n lijflied: "Niets te verliezen" van Stef Bos
(Als ik daar nu maar weer geen gelazer mee krijg)
Wij hebben dit ook via PB laten weten aan Joep.sr.