LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multi level marketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Niks neppen...GAST. mijn klanten gaan heus geen plotselinge "openbaring" krijgen omdat ik informatie verschaf op één of ander forumpje.

De andere mlm'ers zeggen niks meer omdat jij overduidelijk geen flauw benul hebt van waar je over kletst, dat heb je net weer bevestigd door jouw berichtje.
nee maar er staan al wel 3 HL-klanten in de rij die het helemaal niet leuk vinden om te lezen dat jouw product voor jou alleen al een winstmarge van 50% oplevert! En dan heb ik het nog niet eens over de rest van die kerstboomconstructie die ook allemaal wat eraan verdient

Overal in deze topic wordt door MLM-ers gezeurd dat ze géén klanten zien hier, nou, er ZIJN klanten en dan wordt daar niet op gereageerd.

En wat je met die laatste zin bedoeld, dat weet je zelf niet eens! dat is gewoon weer Kristina die in blinde paniek om zich heen trapt. daar ben jij de hele tijd al goed in. Met domme opmerkingen proberen een ander de grond in te boren. staat je netjes......

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

nee maar er staan al wel 3 HL-klanten in de rij die het helemaal niet leuk vinden om te lezen dat jouw product voor jou alleen al een winstmarge van 50% oplevert! En dan heb ik het nog niet eens over de rest van die kerstboomconstructie die ook allemaal wat eraan verdient

Overal in deze topic wordt door MLM-ers gezeurd dat ze géén klanten zien hier, nou, er ZIJN klanten en dan wordt daar niet op gereageerd.

En wat je met die laatste zin bedoeld, dat weet je zelf niet eens! dat is gewoon weer Kristina die in blinde paniek om zich heen trapt. daar ben jij de hele tijd al goed in. Met domme opmerkingen proberen een ander de grond in te boren. staat je netjes......
Mmmmm, 3 klanten maar liefst. Dacht dat ik alleen een muriel zag??
Goed nog even herhalen:
Jij hebt geen flauw benul van waar jij over kletst..."kerstboomconstructie"
????
Blinde paniek.....????? :lol: Ja, je weet het wel leuk te verzinnen.

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

en nou nog een antwoord graag?????

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb geen zin in terugbladeren, één is muriel, twee is iemand met alleen voorletters en drie is gast.....

maar zelfs al zou het om één ontevreden klant gaan, dat is een goed ondernemer (hahaha) altijd een onderbouwd antwoord waard.
PR heet dat, dat leer je op een managementscursus.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Ik heb wel teruggebladerd...alleen muriel hoor.
Ik heb haar trouwens niet meer gezien..terwijl ze toch een leuk antwoord heeft gekregen van martin D. Inderdaad niet tevreden, geld terug (30 dagen)


En de vraag is....????

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

De vraag is:

Als alleen 1 distributeur al 50% winst overhoudt aan die producten van herbilife, en we mogen aannemen dat er nog veel meer mensen in die keten aan zoiets verdienen, zou het dan niet zo zijn, dat dit zelfde product via reguliere distributiekanalen, veel en veel goedkoper bij de klanten terecht zou kunnen komen?

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Als alleen 1 distributeur al 50% winst overhoudt aan die producten van herbilife, en we mogen aannemen dat er nog veel meer mensen in die keten aan zoiets verdienen, zou het dan niet zo zijn, dat dit zelfde product via reguliere distributiekanalen, veel en veel goedkoper bij de klanten terecht zou kunnen komen?
Je elimineert alle 'tussenschakels' (waar Maarschalk het over had)

Voorbeeld Detailhandel:
Producent --- importeur --- groothandel --- winkel --- consument

Voorbeeld Netwerk marketing:
Producent --- netwerk distributeurs --- consument

Het product zou in de winkels veel duurder zijn, omdat alle tussenschakels ook moeten verdienen.

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Voorbeeld Netwerk marketing:
Producent --- netwerk distributeurs --- consument
Oh, dus jij beweert nu dat jullie produkten niet geïmporteerd worden? Dat er geen logistieke bewegingen zijn om de produkten bij de distributeur en vervolgens bij de klant te brengen? Dat jullie geen voorraden hebben (= dood geld). En ergens moet er ook in Nederland een groothandel zijn waar de distributeur de produkten van betrekt.

De winkel valt er tussenuit, inderdaad. Maar in een winkel is een keuze te maken uit verschillende produkten én verschillende prijzen. Daarom blijft het voor een consument veel aantrekkelijker om in een winkel te kopen. En als ik behoefte heb aan iets, kan ik het onmiddelijk halen zonder veel rompslomp.

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zou niet zoveel kosten, en een heleboel van die kosten heeft HL nu zelf. De producten zullen toch minimaal verplaatst dienen te worden, he?

Bovendien....
Jij krijgt 50% korting op wat jij koopt en aan klanten doorverkoopt.
Maar jij krijgt ook nog eens een percentage van wat jouw downliners aan hun klanten verkopen.
Er krijgt misschien boven jou ook nog een supervisor een percentage van wat jij verkoopt.

Ik denk niet dat jij één voorbeeld kunt noemen van een vergelijkbaar product, waarvan de kostprijs (all-in, dus inclusief transport, productiekosten, verpakkingskosten enzo) minder bedragen dan 40% van wat de consument ervoor betaalt!

En die 40% is nog maar een schatting, gebaseerd op de aanname dat er maar 10% bij anderen dan bij jou een de HL-strijkstokken blijft hangen. Een onwaarschijnlijke stelling, want HL zelf doet het ook niet voor niks. Ik denk dat 30% reeler zou zijn......

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Oh, dus jij beweert nu dat jullie produkten niet geïmporteerd worden? Dat er geen logistieke bewegingen zijn om de produkten bij de distributeur en vervolgens bij de klant te brengen? Dat jullie geen voorraden hebben (= dood geld). En ergens moet er ook in Nederland een groothandel zijn waar de distributeur de produkten van betrekt.
Andere gast was me voor. Hoef ik nog maar weinig aan toe te voegen. De kostprijs is i.d.d. inclusief alles.
Wij kopen rechtstreeks bij HL in en bezorgen het vervolgens bij de consument.

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

ja hallo mevrouw Kristina LEER EENS LEZEN!

Je wordt door twee mensen die GAST heten aangevallen!

En je doet nota bene net alsof er een van de twee op jouw hand is!!

Mooi niet!

je zet je eigen weer eens lekker voor schut, is het niet!

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Je hebt gelijk...niet goed gelezen.!

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Oh, dus jij beweert nu dat jullie produkten niet geïmporteerd worden? Dat er geen logistieke bewegingen zijn om de produkten bij de distributeur en vervolgens bij de klant te brengen? Dat jullie geen voorraden hebben (= dood geld). En ergens moet er ook in Nederland een groothandel zijn waar de distributeur de produkten van betrekt.

De producten worden wel geïmporteerd. ja. Wij (distr.) worden in de gelegenheid gesteld ze zelf te halen of te laten bezorgen. (bezorgkosten overigens wel voor rekening distr.) voor de rest alles inclusief.
Dat wij geen voorraad hebben...hoe bedoel je??

Bart1999

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Kristina, jij bent volgens mij wel de enige "voorstander"
die op een beetje fatsoenlijke manier de discussie
gaande houdt. Hulde.

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Kristina, jij bent volgens mij wel de enige "voorstander"
die op een beetje fatsoenlijke manier de discussie
gaande houdt. Hulde.


Ja.....en al die andere duizenden mlm-ers die NIET op dit soort fora verschijnen.

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

ja, daar heeft Bart wel gelijk!

(en nou ni meer schelden!! dan gaan we je dadelijk nog AARDIG vinden ook.......)

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

:) :)

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol:

Bart1999

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Bart1999 »

:D :D

Bart1999

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Valt er tenminste ook nog wat te lachen!

Gesloten