LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door student26 »

Die ene keer dat Madeleine of ondergetekende een keer een opmerking maakt.............hmmmmm.
Of je bent verliefd en je ziet het niet, of je bent Madeleine onder een andere naam
Ik ken Madeleine helemaal niet, en daarnaast ben ik h0m0. En ik ben niet Madeleine, zoals ik al zo vaak heb gezegd.

Maar ik zie nog steeds geen quotes van je?

MicheLM

Ongelezen bericht door MicheLM »

Wat bedoel je met qoutes; gevleugelde uitspraken zit niemand op te wachten, bovendien ga je voorbij aan de bedoeling van dit forum
"uitleg aangaande MLM gevraagd", je dot hier prcies hetzelfde als op de andere forums. Je geeft je mening op wat jij vind. Je draagt niet bij aan wat er werd gevraagd.
Het is heel makkelijk om kritiek te leveren op wat anderen zeggen als je er zelf niet aan hoeft bij te dragen.
Ik heb van jou nog niets gezien over het onderwerp, behalve kritiek.
Wat is volgens jou een uitleg aangaande MLM. en kom niet met een lead naar een andere site.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Wat bedoel je met qoutes; gevleugelde uitspraken zit niemand op te wachten,
Een voorbeeld van de dingen die Madeleine dan gezegd heeft.
bovendien ga je voorbij aan de bedoeling van dit forum
"uitleg aangaande MLM gevraagd", je dot hier prcies hetzelfde als op de andere forums. Je geeft je mening op wat jij vind. Je draagt niet bij aan wat er werd gevraagd.
De hele thread gaat al niet meer om het oorspronkelijke bericht. Dat heb je in een discussie nou eenmaal. De oorspronkelijke uitleg is al gegeven, daar wordt weer op gereageerd, enzovoorts.
Het is heel makkelijk om kritiek te leveren op wat anderen zeggen als je er zelf niet aan hoeft bij te dragen.
Ik heb van jou nog niets gezien over het onderwerp, behalve kritiek.
Wat is volgens jou een uitleg aangaande MLM. en kom niet met een lead naar een andere site.
Misschien komt dat doordat je hier nog maar pas leest. Ik heb al bijzonder veel berichten hier geschreven betreffende het onderwerp en ik denk dat mijn mening hierover al bijzonder vaak aan bod is gekomen. Ik ga niet continu alles blijven herhalen, ik reageer op de berichten, dus als die inmiddels ergens anders over gaan, dan zij het zo. Je oordeelt veel te snel. Lees eerst maar eens wat andere threads, dan zul je zien hoe vaak ik al inhoudelijk gereageerd heb op de berichten en vragen.

Overigens ben ik zeer kritisch ten opzichte van MLM, dus verwacht van mij geen uitermate positieve uitingen, maar precies wat jij zegt: kritiek.

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hoi Madeleine,
Wie was Mr Gun?
Vr. gr. Jan v E.

Jan van Eechoud

En madeleine,
Zeg eens eerlijk...?
Vond je het zelf ook niet een beetje grappig...?
(did you put your foot in?)

Vr. gr. JvE.

Jan van Eechoud

Hééé,
Ton van MLM forum???
Jij hier. gebruik jij Buzz?
Oppassen hier hoor.
Het gaat er vrij grof aan toe en de humor is ver te zoeken.
Maar je weet nooit...
Blijven proberen de wereld te redden.
Er zitten toch leuke mensen bij.
Vr. gr. Jan van Eechoud

Jan van Eechoud

Hi Maarschalk,
Maar, waar slaat dit allemaal op? Dit zijn details.
En je struikelt makkelijker over een molshoop dan een berg!
En een geharde anti-mlm-er gaat toch weer wat anders lopen zoeken!
Dit heet m i e r e n n e u...
Je kunt geen negatief persoon veranderen in een positief persoon.
Vr. gr. Jan v. E.

Jan, jammer toch.
Het eerste stukje is prima. Je maakt (in ieder geval voor mij) iets duidelijk wat ik nog niet wist.
En plaatst MLM ten dele in een ander daglicht.
Maar dit moet je weer verknallen door mensen weer persoonlijk aan te vallen.
Ga je deze discussie nu ook sluiten?
Wie heb ik dan persoonlijk aangevallen? Ik zeg er wel een naam bij wanneer het zo bedoeld is.
En ik ben de enige op het hele forum die altijd vr. eindigt....
Vr. gr. JvE.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En ik ben de enige op het hele forum die altijd vr. eindigt....
Vr. gr. JvE.
Jongens, jan heeft het licht gezien.
Je valt mensen niet aan zolang je maar met vr. eindigt.
Als ik jouw redenering doortrek tot in het extreme mag ik iemand dood maken zolang ik maar eindig met "Vriendelijke bedankt dat u me deze kans heeft gegeven een misdaad te plegen".

Trouwens, ik zag hoe laat je nog postte.
Problemen in mlm land dat je zo laat nog moet doorwerken.

Hans de Bree

Ongelezen bericht door Hans de Bree »

Geplaatst op 17 Aug 2004 00:36 door Jimmie

--------------------------------------------------------------------------------

Juist...

http://home.casema.nl/w.vanderwolf/MLME ... ng_nl.html

Duidelijk toch!

Ik meen gelezen te hebben van een tegenstander van mlm, dat iedereen wel een website kan maken met een dom verzonnen, niet onderbouwt verhaal. Nou, dan is dit toch wel een zeer mooi voorbeeld van iemand die na de tweede wereldoorlog niet meer buiten is geweest!
Wat deze zoetzappige stumperd niet weet, is dat hij hiervoor aangeklaagt kan worden.

Jan van Eechoud

Is dit soms persoonlijk bedoeld, Verkenner? (je bent gedegradeerd!)
Is dit zo'n "persoonlijke aanval"?
Toch vr. gr. Jan van Eechoud (en sta niet tegen dat beeldscherm te meppen)

Jan van Eechoud

Hij meent misschien toch "goed" te doen, H. de Br.

Uit naam van "goed doen" zijn de grootste misdaden gepleegd.
Vr. gr. Jan v E.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

jan, wanneer ga je nu eens reageren op de vraag wat jij hebt geleerd van het onduidelijke sprookje van?

Jan van Eechoud

Verkenner,
Ikke tokkie tokkie. Oké?
Vr. gr. Jan van Eechoud

Henny E

Ongelezen bericht door Henny E »

Tja, helaas ontaardt de discussie weer in aanvallen op de personen :cry: :cry: De een wordt voor nog dommer uitgemaakt dan de ander, pfffffff. Jammer !!!!! (Oh tempora, oh mores !).

Al lange tijd liep ik met de gedachte om met MLM te beginnen.
Waarom zo lang gewacht ?? Heel simpel: De meeste MLM-bedrijven leveren produkten waar men niet echt op zit wachten: Gezondsheidspoeders en zalfjes, schoonmaakmiddelen, cosmetica, etc.
Daar wilde IK mijn "warme" relatiekring niet mee lastig vallen:Men moest immers altijd in de beurs tasten voor een aankoop die vaak uit "medelij" (= voor mij) werd gedaan!!
Toen ging de markt van de vaste telefonie open: De KPN kon niet langer misbruik maken van haar reeds 50 jaar durende machtspositie met veel te hoge telefoontarieven, waar de miljoenen bonussen (!!!) voor de Raad van Bestuur van werden betaald !!!
Reden voor mij om te starten bij een MLM-bedrijf dat wel een zinvol product (=zinvolle dienst) levert !!!
Namelijk een forse besparing op de telefoonnota !!!!
Bellen deed men immers toch al ??
Dat ik daar een entryfee voor moest betalen was vanaf het begin duidelijk en m.i. terecht daar men immers je hele administratie doet !!
Als zelfstandig verzekeringsagent moet ik de maatschappijen waar ik voor werk immers OOK betalen indien zij de premie-incasso voor mij doen. Geen verschil met MLM dus.
Verder loop ik als MLM-er excact dezelfde risico's als een verzekeringsagent: Risico van marktverzadiging, weinig rechten doch wel veel plichten (=omzeteis !!!), etc. Ook geen verschil met MLM dus.

Een aantal jaren geleden werkte ik in de buitendienst van een grote verzekeraar. Loondienstverband dus + provisie.
Wie werd er echter de hemel in geprezen toen de gehele buitendienst een omzetstijging realiseerde van bijna 30% ??? Juist: de Voorzitter van de Raad van Bestuur en NIET de buitendienst !! Tevens toucheerde de Voorzitter even een bonus van 2 miljoen, bovenop zijn toch al riante salaris van 3 miljoen !!! :evil: :evil: Bekend fenomeen dit ???
Zelf werd ik afgescheept met een jaarsalaris van amper 2 ton !
Is natuurlijk niet weinig, maar t.o.v. van 12 miljoen omzet (=40% winst) is het natuurlijk een fooitje.
In zijn toespraak zei de Voorzitter: " Met name de buitendienst had haar recht op hun 13de maand veilig gesteld". Jeeeeeeeeezzzzz.
Ik riep toen luid: "Ja, en tevens uw recht op 2 miljoen bonus!!!".
Dat ik met deze opmerking mijn doodvonnis tekende moge duidelijk zijn, helemaal toen ik ook nog weigerde de LegioLease-leugen te verkopen !

Kijk, dit soort uitwassen komt bij een bonafide MLM-bedrijf dus niet voor: Iedereen die riant betaald wordt heeft er ook voor gewerkt !!!
Dat niet iedere mlm-er succesvol is, is logisch: Dit geldt voor ieder beroep.
De minst succesvolle verzekeringsinspecteur had bij ons een basissalaris en een rijtjeshuis, de meest succesvolle ging met 8 x zo veel naar huis en kon zich een optrekje aan de Vinkeveense Plassen permitteren ! Geen enkel verschil met MLM dus.

Wat is dan wel het verschil tussen loondienst en zelfstandig mlm-er ???
De sociale zekerheid ???? Waaaaahhhhhaaaa, welke zekerheid: Je vliegt als je werkgever dit wil en dan 6 maanden WW en vervolgens Bijstand ???
Pensioenopbouw, dus nu sparen voor wat je na 2015 gekort wordt ???

Laat ieder lekker werken zoals hij/zij dat zelf wil, zonder het systeem te veroordelen waaronder hij wil werken !!!! Pecunia non olet !
"Jeder soll auf seiner Façon selig werden !!!! " (Wie zei dit ook alweer ?).

Henny E.

Jan van Eechoud

Gezondsheidspoeders en zalfjes, schoonmaakmiddelen, cosmetica, etc.
Henny,
Zit jij niet te wachten op zeep? Viezerik.
Vr. gr. JvE

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Henny,

Het zal mij zo benieuwen hoe student26, madeleine, maarschalk en die wijsneus hier weer 'vakkundig'overheen gaan l***ullen.

wijsneusje

Ongelezen bericht door wijsneusje »

Heeft niets met eroverheen L*ll*en te maken maar wat mij betreft de manier waarop e.e.a. tot stand komt. Daar is het mij om te doen !

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik kom net ergens achter. ACN betaald 8% fee over een omzet boven 10.500 per maand.

Ik heb 3000 klanten, bellen iedere maand voor 50€ = 150.000 € per maand x 8% = 12.000 fee per maand. Leuk inkomen, teken ik voor.

Potentiële klanten (vaste aansluitingen) 6 mio. Laat ACN de markt voor 25% veroveren, 1,5 mio klanten. 500 distribiteurs kunnen dan bovengenoemd salaris verdienen.

Nee, er moeten meer, meer, meer, meer, distribiteurs komen. Weet je, ik snap het niet helemaal meer. Met 500 man kun je toch leuk de markt bewerken?

Het is alsof ik een baan zoek, stel 4000 € verdien. Dan zoek ik 1 collega en die gaat de helft van mijn salaris verdienen, en ik hou nog maar 2000 over. Maar ik moet nog meer collega's zoeken, en nog meer collega's. Op een gegeven moment verdien ik nog 40€ per maand.

Volgens mij klopt er ergens iets niet helemaal met MLM. Kan iemand mij uitleggen WAT er niet klopt?

Hans de Bree

Ongelezen bericht door Hans de Bree »

Kan iemand mij uitleggen WAT er niet klopt?

Ja hoor, kan ik wel.
Wat er niet klopt is jouw kromme kortzichtigheid, voor de rest klopt alles.Volgens mij ben jij zo iemand die op een verjaardag iedereen duidelijk wil maken dat 3x2 8 is.

Gesloten