Mijn accountant lacht niet alleen, hij ziet met eigen ogen wat er maandelijks binnenkomt.Een echte accountant gaat hard lachen als hij met MLM wordt geconfronteerd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?
-
ondernemer_2004
Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?
-
ondernemer_2004
Heb ik gelezen. Lees de boeken van Robert Kiyosaki maar eens, staan wel op www.bol.comHet boek: Bereik uw eerste miljoen met Bodo Schafer.
Let op, ik zeg niet dat anderen het moeten lezen, ik zeg ook niet dat het werkt en ook niet dat je het moet kopen.
Een aantal concepten is goed, maar ieder voor zich moet bepalen welke voor hem/haar werken.
-
meelezertje
Weet je wat ik na het lezen van zo'n beetje alle threads hierover zo erg vindt? Dat de MLMers denk ik best wel weten hoe het nou eigelijk echt in elkaar zit, maar net doen alsof hun neus bloed.
-
Gast
Nee deze mensen lachen er juist niet om.!Een echte accountant gaat hard lachen als hij met MLM wordt geconfronteerd.
Overigens een huisarts die mlm doet zal zeker het niet aan jou vertellen wanneer hij zijn beroep als huisarts uitoefent.Overigens met geen enkele werk moet je het mixen. Daarom weet je het ook niet.maar zo''n reactie van madeleine had ik wel weer verwacht want hoe kun je in godsnaam zo'n domme reactie geven dat je denkt dat een huisarts aan zijn patienten vraagt om klant te worden,.(jij weet totaal niet wat hij NAAST ZIJN HUIDIGE WERKZAAMHEDEN DOET)
Omdat jij niet in de wereld van mlm zit weet je niet eens wie in die werel zit. Je huisarts vertelt zeker ook over dat hij aan beleggingen doet.???
wat zo'n beeld heb je van deze mensen,accountants , etc Het zijn gewone mensen... MAar goed jou beeld is verrot dat je denkt dat mensen met een geod beroep nooit mlm doen. De meest succesvolle mensen in mlm zijn vaak mensen met een goed beroep.
-
Maarschalk
Gast, ik ken verscheidene accountants, artsen etc vanuit de persoonlijke sfeer. Geeneen doet aan mlm.
Omdat ze er niet in geloven en omdat ze geen tijd hebben.
Een accountant of arts die zijn tijd steekt in mlm kan zijn vakliteratuur niet bijhouden en gaat dus nogal snel achteruit qua kwaliteit van zijn werk.
Jij zegt dat de meest succesvolle mlm-ers mensen met een goed beroep zijn. Maar hoe goed zijn ze in hun beroep?
Niet van belang voor de mlm discussie, maar wel van belang voor mij als patient of client.
Een accountant of arts die zijn tijd steekt in mlm kan zijn vakliteratuur niet bijhouden en gaat dus nogal snel achteruit qua kwaliteit van zijn werk.
Jij zegt dat de meest succesvolle mlm-ers mensen met een goed beroep zijn. Maar hoe goed zijn ze in hun beroep?
Niet van belang voor de mlm discussie, maar wel van belang voor mij als patient of client.
-
Maarschalk
Ondernemer_2004.
Dank voor de tip. Volgens mij zitten er wel enkele goede boeken bij.
Via de amazon site heb ik begrepen dat minstens 1 gaat over netwerkmarketing.
Dank voor de tip. Volgens mij zitten er wel enkele goede boeken bij.
Via de amazon site heb ik begrepen dat minstens 1 gaat over netwerkmarketing.
-
Gast
zegt ik dat ze het allemaal het doen?Gast, ik ken verscheidene accountants, artsen etc vanuit de persoonlijke sfeer. Geeneen doet aan mlm.
Geen tijd? mensen met de minste tijd zijn het beste in mlm. zij kunnen plannen. zij willen meer tijd creeeren dmv mlm.
-
Maarschalk
Oke, je zegt dus het volgende:zegt ik dat ze het allemaal het doen?
Geen tijd? mensen met de minste tijd zijn het beste in mlm. zij kunnen plannen. zij willen meer tijd creeeren dmv mlm.
1) Ze willen minder, dus part time gaan werken
2) Als iemand op zo'n mlm bijeenkomst zegt dat hij arts is dan gellof je dit, of controleer jij het.
Minder werken is 1 ding. Ik heb echter gezegd dat ze bij moesten blijven leren. DAAR hoor ik je niet over, dat is de echte reden dat ze weinig tijd hebben.
-
Gast
) Als iemand op zo'n mlm bijeenkomst zegt dat hij arts is dan gellof je dit, of controleer jij het.
Ja! ik denk dat de meest succevolle mlm-ers meer hebben gecontroleerd dan de mensen die hier roepen als tegenstander. laatstaan de kennis.
-
Meelezertje
MLM-ERS, STOP MET REAGEREN OP DIE EIGENWIJZE TEGENSTANDERS.iK LEES AL MAANDEN MEE, EN NIEMAND IS EEN STAP VERDER!!!!!
GEWOON STOPPEN......EN DOODBLOEDEN DEZE ONZIN ZOOI!!!!!!!
GEWOON STOPPEN......EN DOODBLOEDEN DEZE ONZIN ZOOI!!!!!!!
-
Gast
Wat bedoel je daarmee?laatstaan de kennis.
-
Slim
Het grote schelden is weer begonnen. Blij dat ik weg ben.
-
Politie
Aan hen die bedreigen: uw activiteiten worden gevolgd en u zult uw straf niet ontlopen wanneer u over de schreef gaat.
Met vriendelijke groeten,
Rijkspolitie
Met vriendelijke groeten,
Rijkspolitie
-
Minister Bronner
Haha geweldig Rijkspolitie ? Van welke planeet kom jij ? Die rijkspolitie bestaat al tig jaar niet meer. Jij belt zeker ook 06-11 in geval van nood.
Tatuut tatuut tauut

Tatuut tatuut tauut
-
a.v.e.d
Madeleine wordt gezocht wegens list en bedrog.
-
Bodosan
Ik stel voor dat alle aanhangers van MLM zich nu meteen daar hevig op storten en alle tegenstanders hier heel verre van blijven.
Heerlijk toch die keuze.
Mi is MLM oplichting, maar ik ben happy genoeg dit nog niet eens eindeloos te willen bewijzen aan mensen die wrs zelf een MLM schema exploiteren.
groet Bodosan
Heerlijk toch die keuze.
Mi is MLM oplichting, maar ik ben happy genoeg dit nog niet eens eindeloos te willen bewijzen aan mensen die wrs zelf een MLM schema exploiteren.
groet Bodosan
-
Gast
Dit is door Madeleine ZELF geschreven.Geplaatst op 18 Aug 2004 13:34 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
MADELEINE VETTE DIKKE SCHAAP!
Als ze het niet kan winnen, gaat ze de voorstanders op deze laffe wijze doen voorkomen of ze alleen maar kunnen schelden!
Dat je het ff weet, snappie.
-
G.Rapjurk
Kijk, dit is een slimme.Ik ben het niet helemaal met hem eens, maar wel dat het beter is om gewoon je snufferd te houden.Geplaatst op 18 Aug 2004 14:33 door Bodosan
--------------------------------------------------------------------------------
Ik stel voor dat alle aanhangers van MLM zich nu meteen daar hevig op storten en alle tegenstanders hier heel verre van blijven.
Heerlijk toch die keuze.
groet Bodosan
-
Madeleine
MADELEINE VETTE DIKKE SCHAAP!
Aan het taalgebruik te zien zal dit wel geschreven zijn door een van onze medelanders. Daar die dol zijn op schapen, vooral dikke (voor de bruidsschat) beschouw ik dit maar als een compliment.