Pagina 11 van 14

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 02:55
door Maarschalk
Bovenstaande was dus van mij.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 03:09
door Gast
*** toch op met je acn..je kunt wel zien wat er in finland is gebeurt
Vertel eens! 8)

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 09:38
door E-nergetix
ver·za·di·gen (ov.ww.)
1 naar begeerte, ten volle voeden
2 [nat.] (een damp, oplossing) de hoogst mogelijke dichtheid of concentratie laten krijgen
3 [scheik.] neutraliseren
Definitie die op de MDS gegeven wordt - vak Commerciële vorming leerjaar 1:

"Verzadiging is het punt waarop een aanbieder zijn produkten niet meer kan verkopen aan de consument."

Dus zolang er iets van een produkt verkocht wordt is betreffende markt niet verzadigd! M.a.w. zolang er nog Coca Cola verkocht wordt is betreffende markt niet verzadigd, het zelfde geldt voor PC's, digitale camara's, Mobieltjes, Auto's, koelkasten, Herbalife, MW, TV's, snoep, chips, luiers, toiletpapier, koekjes, brood, autoradio's, boeken, software, cd's, Zelfs de LP wordt nog verkocht, sokken, lingerie, ondergoed, schrijfwaren, video's, printers, kasten, keukens, en noem ze maar allemaal zelf op.

En volgende keer je eigen postings op dit forum eens beter lezen. Kijk maar eens naar de antwoorden die je gegeven hebt aan Osiris in Aug. September 2004!

Groet en een fijne zondag.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 11:24
door student26
@ E-nergetix:
Coca Cola, Unilever, Heineken, Amstel, Toyota, Tv's, Koelkasten, kleding, Pc's, GSM, internet aanbieders, enz., enz.
Heb ik gezegd dat ik het over productverzadiging had????
Zoals jezelf weet is TIJD de belangrijkste factor. Het is nl. onmogelijk om binnen 1 jaar alle bewoners in Nederland in te schrijven. Of de gehele wereldbevolking.
Binnen 1 jaar is onmogelijk? We beginnen met 1. Die houdt precies over 1 week een presentatie voor 5 man, dat lijkt me toch redelijk te doen, nietwaar? De inhoud voor de presentatie staat immers al vast, het enige wat hij moet doen is een aantal mensen bellen en vertellen dat hij een presentatie gaat houden over iets waarvan hij nu nog niet precies kan uitleggen wat het is.

Goed, volgende week heeft ie dus 10 man gebeld, en aan 5 man de presentatie gegeven. Er zijn immers altijd mensen die geen zin, tijd of interesse hebben, lijkt me ook een redelijke aanname, toch?

Affijn, die 5 mensen doen een week later precies hetzelfde. Enzovoorts. Na een jaar zijn er dus 52 presentaties gegeven, steeds aan 5 man. Dan zijn er dus na dat jaar 444089209850063000000000000000000000
mensen die naar de presentatie zijn geweest. Ik ga me er maar niet aan wagen om dat getal in letters te schrijven.

@ tevreden MLM'er:
Ook is het zo dat er van verzadiging (...) absoluut geen sprake kan zijn omdat onze produkten blijven veranderen.
Ik had het niet over productverzadiging.
Over die 5000 huishoudens dat is dus ook bull want je gaat terug naar die huishoudens, omdat we dus elke keer andere produkten aanbieden kan je ook teruggaan.
Je snapt duidelijk niet waar het over ging. Ik zei dat iedere distributeur gemiddeld X huishoudens kan hebben, omdat er nou eenmaal een bepaald aantal huishoudens is. Een simpele deling, dat lijkt me wel te volgen, nietwaar? Een reactie iets verderop in je bericht gaat dus ook niet op:
Dat Kleeneze nog niet zo bekend is: daar zijn wij voor he, de distributeurs die nu beginnen moeten ervoor zorgen dat straks elk huishouden weet wie Kleeneze is en wat wij doen. Daarom zal het in de toekomst ook alleen maar makkelijker worden om de catalogi en orders op te halen.
En dan met name de laatste zin. Want op het moment dat Kleeneze zo heerlijk bekend is in Nederland, zijn er dus bijna geen huishoudens te vinden die nog nooit zo'n ding in de bus hebben gehad. Met andere woorden, er is verzadiging opgetreden; een nieuwe distributeur zal een behoorlijk vervelende periode tegemoetgaan omdat zo'n beetje ieder huishouden al wordt bediend.
En nog even over die 50 tot 100 boeken dat is per dag. Zoals ik al eerder heb aangehaald is de gemiddelde bestelling (bij mij tenminste) tussen de 25 en 75 euro. De ene dag heb je meerdere bestellingen dan de andere maar gemiddeld heb je op 50 boeken toch wel 7 a 8 bestellingen.
Ok, dat eerste had ik verkeerd begrepen. Kun je een gemiddelde bestelgrootte voor 1 ronde geven? Tussen de 25 en 75 zegt te weinig, als er van de 8 bestellingen 7 voor 25 euro bestellen en 1 voor 75 euro dan is het gemiddelde niet zo hoog. Overigens zet ik vraagtekens bij je eerlijkheid hierin, als ik zo hoor over welke typen producten we het hebben moet er behoorlijk wat besteld worden. Ook het aantal bestellingen lijkt mij vrij hoog. Je praat namelijk over een marktaandeel van 14% of meer wat mij voor een onbekend bedrijf erg veel lijkt.
Ondernemerschap is gebaseerd op creativiteit en onafhankelijkheid zeg je, daarmee zeg je dus dat een eigenaar van een Mcdonalds of domino`s of BurgerKing geen ondernemers zijn, ook zij hebben zich aan een systeem te houden.
Zoals gezegd zijn hier al eens discussies over geweest. Ik ben het dan ook met je eens dat het eigenlijk geen echte ondernemers zijn. Het zijn eerder managers en het zou me ook niet echt verbazen als dat hun titel is, in plaats van directeur of iets dergelijks.
Ik heb ook niet gezegd dat een aanbieder van abbonementen geen ondernemer is ik zei als je goedkoper bellen aanbied.
Dit houd dus in dat je 1 aanbieder aanprijst ( Euphony Bijv.)
Dit heb je wel degelijk gezegd zoals je in je eigen bericht kunt terugvinden. Mijn vraag blijft derhalve staan.

Wat betreft je reactie op de berekeningen van Maarschalk (dacht ik), de zaken die jij noemt zorgen er volgens mij met name voor dat zijn berekeningen chronisch te hoog uitkomen.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 12:14
door tevreden mlm-er
Tja, als jullie lezen wat jullie willen inplaats van wat er staat dan is dit dus een oneindige discussie.

Over die telefoonaanbieder zei ik dus EEN AANBIEDER VAN GOEDKOPER BELLEN!!!! dit is NIET hetzelfde als EEN aanbieder van goedkoper bellen ( waarmee ik dus 1 aanbieder bedoel) of moet ik het uittekenen.

Over de berekeningen, zoals ik al zei verdiep je nou eerst eens in het beloningssysteem voor je met allerlei zgn slimme berekeningen komt.
Daarbij is niet elke distributeur bezig met bijv. netwerken er zijn er die dik tevreden zijn met alleen hun 24% winst van de verkopen endus gaan zij niet voor de bonussen.
Ook zitten er verschillende lagen in het beloningssysteem met dus verschillende percentages.
Ook is al eerder gezegd dat de 24% geen omzet van Kleeneze is.
De omzet die jullie dus voorspiegelen daar hoeft dus alleen de bonus af voor de distributeurs ( die dus actief zijn).

En dat geouwerhoer over die nagelschaartjes, klaarblijkelijk hebben jullie nog nooit in de catalogus gekeken anders zouden jullie toch echt weten dat in de tweede catalogus op dit moment 400 produkten staan.
Het assortiment van de volgende catalogus zal uit 1200 produkten staan. Van nagelschaartjes tot digitale camera`s. van vitaminen tot tuinslangen van speelgoed tot sieraden enz. enz.

En heel die discussie over het ondernemersschap slaat ook weer helemaal nergens op, het ging erom dar er werd gezegd dat een mlm-er geen ondernemer is, daar reageerde ik op door te zeggen dat niet ELKE mlm-er (in mijn ogen ) ondernemer is.
Maar zoals al vaker gezegd is kun je niet elk MLM-systeem of MLm-bedrijf over 1 kam scheren. Net zo goed dat niet elke sponsor een goede sponsor is.Als sponsor ( vind ik dus ) hoor je je mensen te ondersteunen met bijv. het vinden van mensen of het opzetten van zijn "zaak" (zullen we maar zeggen). Ik loop zelfs mee met mijn nieuwe downlines om ze te laten zien hoe het gaat en hoe makkelijk het eigenlijk is.Ook schrijf ik vaak mensen in onder de naam van mijn downlines die laten zien dat ze er echt tegen aan willen gaan, zodat ze sneller op de ladder klimmen. Voor mij maakt het weinig uit of ze nu onder mijn naam staan of onder die van een downline, wel is het zo dat ik die mensen zelf blijf sponsoren totdat ik zie dat er nieuwe en goede sponsors zijn die het zelf wel kunnen regelen. We komen ook zeer regelmatig bij elkaar om van alles te bespreken ( en voorde lol).

Een presentatie is ( bij ons in ieder geval) niet alleen maar om mensen in te schrijven het is ook een stukje training.
Ook is het zo (wat alweer eerder is gezegd) dat van de 10 mensen die worden ingeschreven er maar 1 is die daadwerkelijk doorgaat en over een jaar nog actief is Dit heeft te maken met heel veel factoren, wat dus vanalles kan zijn.
Ons systeem word zo uitgelegd dat je 200 boeken per week wegbrengt, maar we hebben mensen die 1500 boeken wegbrengen of zelfs 5000 in een week. In Engeland zijn er distributeurs die voor 60.000 euro in een periode van 4 weken verkopen, maar er zijn er ook die voor 50 euro in 4 weken verkopen. Waardoor? Ik zou het niet weten.
Je kan dus nooit een kloppende berekening maken hoe graag ik dat ook zou willen. Ook is niet elke periode hetzelfde januari was een slechte maand terwijl door onze kerstartikelen december weer een topmaand was.

Die bestelgrootte van 1 ronde, afgelopen donderdag 350 euro, vrijdag 160 euro, de rest van de week heb ik niet gelopen omdat ik veel afspraken had door heel Nederland en mijn vrouw ziek was.
Daarbij heb ik donderdag 50 boeken opgehaald en vrijdag maar 36 omdat ik er maar 36 had weggebracht.
Dat het bderijf onbekend is heeft er weinig mee te maken, het is vooral de kracht van het feit dat mensen kunnen bestellen zonder risico, als ze de produkten niet goed vinden dan hoeven ze niet te betalen dan neem ik zegewoon weer mee. Het is dus meer een kwestie van service.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 12:29
door Gast
Net zo goed dat niet elke sponsor een goede sponsor is.Als sponsor ( vind ik dus ) hoor je je mensen te ondersteunen met bijv. het vinden van mensen of het opzetten van zijn "zaak" (zullen we maar zeggen). Ik loop zelfs mee met mijn nieuwe downlines om ze te laten zien hoe het gaat en hoe makkelijk het eigenlijk is.Ook schrijf ik vaak mensen in onder de naam van mijn downlines die laten zien dat ze er echt tegen aan willen gaan, zodat ze sneller op de ladder klimmen. Voor mij maakt het weinig uit of ze nu onder mijn naam staan of onder die van een downline, wel is het zo dat ik die mensen zelf blijf sponsoren totdat ik zie dat er nieuwe en goede sponsors zijn die het zelf wel kunnen regelen
Sorry maar ik vind jou een hele slechte MLM-er! Hoe zou jij je voelen als je weggegeven was door jouw sponsor... Niet echt een gevoel dat je in iemand geloofd is het wel?! Je praat teveel in de "ik" vorm kortom jij moet nog een hoop leren! Hoelang doe je al MLM.


Een ervaren MLM-er ;-)

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 12:54
door Gast
Definitie die op de MDS gegeven wordt - vak Commerciële vorming leerjaar 1:

"Verzadiging is het punt waarop een aanbieder zijn produkten niet meer kan verkopen aan de consument."
Dit is om het de scholieren van de MDS, een opleiding waarvan ik overigens ten zeerste betwijfel dat jij deze met jouw verstandelijke vermogens met bevredigend resultaat gevolgd hebt, de stof tot op hun niveau in een begrijpelijke context aan te bieden. Feitelijk is het verzadigingverhaal nog wel een stukje gecompliceerder. Niet alleen aan de vraagkant, maar ook aan de aanbodzijde wordt de verzadiging geëffectueerd. Hoewel bijvoorbeeld paperclips, nietjes of lucifers bij miljoenen per dag worden verbruikt, zal iedereen met enig verstand het wel uit zijn hoofd laten een paperclip-, nietjes- of luciferfabriek uit de grond te stampen. Deze zijn er namelijk al, en zullen desgewenst de dagelijke produktie kunnen opvoeren naar zulke astronomische hoogtes dat je er duizelig van wordt. In dat klimaat is het onverstandig om tot deze markt als aanbieder toe te treden. Ook dat is verzadiging, en ja, er worden elke dag paperclips nietjes en lucifers verkocht.
Laat dit nou exact de situatie zijn op welke wijze mlm met verzadiging te maken heeft. Een bedrijf zoals cleeneze dat op dit moment in de discussie actueel is, met 385 miljoen omzet is op geen enkele wijze in staat 24.000 modale inkomens uit hun turnover te kunnen financieren. Toch lopen er zoals gezegd zoveel mannetjes en vrouwtjes rond die daar wel op uit zijn en hun baas willen kunnen ontslaan. Bij 10% personeelskosten, en een modaal salaris van 25.000 euro kan zo'n bedrijfje er slechts 1500 personeelsleden op na houden; 500 voor de productie en administratie, 1000 voor de aquisitie en verkoop. De overige 23.000 doen hun bezigheidjes gewoon voor eigen rekening. Alle 23.000 denken aan het begin te staan van een grote carrière terwijl de situatie klaarblijkelijk zo is dat deze club aan het eind van zijn life-cycle zit. Bespaar me de uitvlucht dat deze mensen het allemaal maar part-time doen. Want 1000/24000, oftewel 0,04 fte, is nu niet direct een dienstverband waar 24.000 mensen op af zullen komen.
Zijn er nog belangstellenden om als 24.001-ste vertegenwoordiger aan de slag te gaan?

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 13:26
door tevreden mlm-er
Ik "geef" niemand weg ik ga met de downline mee naar eenafspraak en laat die degene inschrijven, hiervan zijn de nieuwe mensen op de hoogte en weten daarbij gelijk dat ik ook hun help met het verwerven van nieuwe mensen.Daarbij vraag ik de mensen die op mijn website reageren toestemming om dit te doen, iedereen is dus op de hoogte.
Het gaat er dus meer om dat de mensen weten dat ze er niet alleen voor staan.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 13:37
door Gast
Je maakt je organisatie en mensen zwak. Mensen moeten het zelf doen met de hulp van hun upline. Mensen plaatsen in korte termijn visie. Op lange termijn bouw je nooit een solide basis op want daar waar jij ze erin stopt vallen ze aan de andere kant weer af. 80/20 you know ;-)

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 13:48
door Gast
alle ACN mobiele klanten in Finland zijn verkocht aan tele finland....ACN is er geen eigenaar meer van!!!!!

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 14:01
door Gast
alle ACN mobiele klanten in Finland zijn verkocht aan tele finland....ACN is er geen eigenaar meer van!!!!!
Hoe kom je aan die wijsheid ?

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 14:11
door student26
Over die telefoonaanbieder zei ik dus EEN AANBIEDER VAN GOEDKOPER BELLEN!!!! dit is NIET hetzelfde als EEN aanbieder van goedkoper bellen ( waarmee ik dus 1 aanbieder bedoel) of moet ik het uittekenen.
Je probeert je er nu uit te kletsen, maar zelfs dat lukt je niet helemaal lekker ;-)

Lees eens wat je zelf schrijft:
- een aanbieder van goedkoper bellen
is niet hetzelfde als
- één aanbieder van goedkoper bellen

Terwijl je nu eigenlijk wil zeggen:
- een distributeur die verkoopt voor één aanbieder

Dan nog, jij zit voor je producten toch ook vast aan Kleeneze? Dus aan 1 aanbieder. Dus ben jij ook geen ondernemer, en daarmee geen enkele MLM'er, want ze zijn ALLEMAAL gebonden aan 1 aanbieder. Dus nu spreek je alweer jezelf tegen...
Over de berekeningen, zoals ik al zei verdiep je nou eerst eens in het beloningssysteem voor je met allerlei zgn slimme berekeningen komt.
Als je nu eens zou stoppen met dit soort opmerkingen, en gewoon eens het compensatieplan van Kleeneze hier zou plaatsen? Dan kan Maarschalk zich eens op dat systeem storten zonder dat je hem kunt verwijten dat hij zich er niet in heeft verdiept. Lijkt me toch een vrij simpele oplossing?
Daarbij is niet elke distributeur bezig met bijv. netwerken er zijn er die dik tevreden zijn met alleen hun 24% winst van de verkopen endus gaan zij niet voor de bonussen.
De typerende MLM-uitvlucht voor deze schijnbare impasse. Aan de ene kant roepen dat je extreem "kunt" verdienen met MLM, en dat velen dat ook doen, maar als je erop wordt aangesproken plots de boel omdraaien en zeggen dat er veel zijn die niet voor het grote geld gaan.

Het leuke daarvan is dat ze daarmee meteen hun eigen systeem de grond in boren. Immers, als velen tevreden zijn met een leuk extraatje, dan wordt er in al die lijnen niet gewerfd, komt de cumulatie niet op gang, en blijken die geweldige verdiensten voor de betreffende upline ook ineens zwaar tegen te vallen.

Nogmaals, ik ken het specifieke systeem dat Kleeneze gebruikt niet, maar voor telecom-MLM's is dit meteen de doodsteek voor het systeem. Zoals je met een realistische netwerkberekening kunt laten zien (en zo'n berekening heb ik in het verleden hier al eens gemaakt) blijkt keer op keer dat het grootste deel van de inkomsten uit de onderste lijnen komt (vanwege het uitdijen van het netwerk). Als dat niet op gang komt, dan verdient de upline aanzienlijk minder.
En dat geouwerhoer over die nagelschaartjes, klaarblijkelijk hebben jullie nog nooit in de catalogus gekeken anders zouden jullie toch echt weten dat in de tweede catalogus op dit moment 400 produkten staan.
Kan best zo zijn, ik heb het ding inderdaad nog nooit gezien (jammer, want ik zou hem ook in de oud-papierbak kieperen). Dan nog vind ik het bestelbedrag en het aantal bestellingen erg groot voor zo'n onbekend bedrijf.
En heel die discussie over het ondernemersschap slaat ook weer helemaal nergens op, het ging erom dar er werd gezegd dat een mlm-er geen ondernemer is, daar reageerde ik op door te zeggen dat niet ELKE mlm-er (in mijn ogen ) ondernemer is.
Ik heb het eens voor je nagekeken. Bij McDonalds heet het inderdaad "manager". Dus Mac is het er ook mee eens dat hun franchising systeem anders is dan ondernemen.
Maar zoals al vaker gezegd is kun je niet elk MLM-systeem of MLm-bedrijf over 1 kam scheren.
Het leuke is nou juist dat dat WEL kan. Omdat de basis voor IEDER MLM systeem hetzelfde is. Ongeacht het precieze compensatiesysteem en de precieze percentages, bonussen en uit de lucht gegrepen benamingen voor topdistributeurs, het komt altijd op hetzelfde neer.
Je kan dus nooit een kloppende berekening maken hoe graag ik dat ook zou willen. Ook is niet elke periode hetzelfde januari was een slechte maand terwijl door onze kerstartikelen december weer een topmaand was.
Dat laatste is simpel op te lossen door over langere tijd te kijken wat er gebeurt, dan neem je dergelijke seizoensgebonden bewegingen mee in je berekeningen. Blijft over dat zo'n berekening nooit voor iedereen opgaat. Dat ben ik met je eens. Maar het geeft wel een redelijke indicatie in termen van kans op succes en verwachte opbrengst en dergelijken. Bij zulke berekeningen kom je overigens ook altijd op hetzelfde uit (hier al meermalen gezegd): het gemiddelde is laag, en aangezien er een paar topverdieners zijn is het onvermijdelijk dat er dus een grote groep moet zijn die er bar slecht mee verdient.
Die bestelgrootte van 1 ronde, afgelopen donderdag 350 euro, vrijdag 160 euro, de rest van de week heb ik niet gelopen omdat ik veel afspraken had door heel Nederland en mijn vrouw ziek was.
Daarbij heb ik donderdag 50 boeken opgehaald en vrijdag maar 36 omdat ik er maar 36 had weggebracht.
Dus men bestelt zo even voor een 100 ouderwetse guldens uit een catalogus? Het gaat er bij mij nog niet in hoor.
Dat het bderijf onbekend is heeft er weinig mee te maken, het is vooral de kracht van het feit dat mensen kunnen bestellen zonder risico, als ze de produkten niet goed vinden dan hoeven ze niet te betalen dan neem ik zegewoon weer mee. Het is dus meer een kwestie van service.
Die service krijg je inmiddels al jaren bij iedere winkel, wettelijk verplicht.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 14:15
door Maarschalk
Over de berekeningen, zoals ik al zei verdiep je nou eerst eens in het beloningssysteem voor je met allerlei zgn slimme berekeningen komt.
Daarbij is niet elke distributeur bezig met bijv. netwerken er zijn er die dik tevreden zijn met alleen hun 24% winst van de verkopen endus gaan zij niet voor de bonussen.
Ook zitten er verschillende lagen in het beloningssysteem met dus verschillende percentages.
Ook is al eerder gezegd dat de 24% geen omzet van Kleeneze is.
De omzet die jullie dus voorspiegelen daar hoeft dus alleen de bonus af voor de distributeurs ( die dus actief zijn).
Dit is nou datgene wat me zo tegenstaat aan al die "eerlijke" mlm-ers.
Nee, je kan geen berekeningen maken, ieder is anders. Je kent het systeem niet. Op die manier kan je alle kritische vragen afwimpelen en zoveel mogelijk mensen belazeren.
Waarom moet iemand toch steeds naar een meeting komen? Zodat ze geisoleerd en de hersenspoelsessie kan beginnen. Kritische vragen willen we niet, dan gaan mensen nadenken en zeggen ze nee.

Maar ondanks al dat gejank van die "eerlijke" mlm-ers heb ik nog geen een berekening gezien die toont dat ondanks de totale omzet, en het grote aantal deelnemers, wat de omzet per persoon en dus ook de inkomsten sterk verlaagt, mensen toch heel leuk verdienen. En dat niet Jan *** uit land x, maar alle mensen die meedoen.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 14:20
door Gast
Finland: ACN to transfer customers to Tele Finland
Telecom&Mobility news
Helsinki, 1 February, 2005 — In Finland, mobile service operator ACN Communications will cease to transmit calls under its own brand and will market Tele Finland's mobile phone services instead. (Tele Finland is a subsidiary of TeliaSonera Finland.) According to TeliaSonera Finland, Tele Finland will not acquire ACN's business operations, staff or assets.

ACN's customers may continue as Tele Finland's customers, and during a transition period ACN's customers will pay ACN's prices for calls.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 14:21
door Gast
TeliaSonera Finland and ACN Communications Finland Enter into Agreement on Co-Operation
Monday January 31, 10:12 am ET


STOCKHOLM, Sweden, Jan. 31, 2005 (PRIMEZONE) -- TeliaSonera Finland Oyj, its subsidiary Tele Finland Oy and ACN Communications Finland Oy have concluded a co-operation agreement. According to the agreement, ACN Communications Finland discontinues its own branded mobile service and starts marketing Tele Finland's mobile service offering through its existing sales channel -- Independent Representatives. ACN's Finnish customers can continue as customers of Tele Finland Oy. ACN's assets, personnel, agreements or other business operations are not assigned to Tele Finland by the agreement.
ADVERTISEMENT


``We decided to start the co-operation with ACN, since the company has operated as a service provider in our network and we want to ensure continuity of service for ACN's customers,'' says Janne Vainio, Senior Vice President of TeliaSonera Finland's Consumer Customers Segment.``

``This extension of our relationship with TeliaSonera offers both our customers and our representatives significant benefits,'' says David Colley, CEO of ACN's European Operations.

Under the agreement concluded between the companies, Tele Finland will offer ACN's customers a chance to continue effortlessly as Tele Finland's customers. For the duration of the transition period, Tele Finland will provide ACN's customers with similar pricing as they have been offered by ACN. (ACN's customers will receive more detailed instructions and further information by mail within the next few days.)

``We have made the transition as easy as possible. All the customer's subscriptions will be transferred free of charge at one go, and the service will continue without any interruption despite the transfer. The customers need not exchange their SIM cards, so their subscription numbers will not change and the telephone numbers saved on the SIM cards, for example, remain unchanged,'' says Arto Heimonen, Managing Director of Tele Finland.

Tele Finland Oy is a mobile service provider owned by TeliaSonera Finland and operating in its network. The company provides subscriptions for basic communications, fair and straightforward pricing, and well-functioning monthly invoicing

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 14:35
door Gast
Kan jij wel lezen gast ? Er staat namelijk nergens dat de klanten verkocht zijn.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 18:10
door tevreden mlm-er
Tja blijkbaar was ik nog niet helemaal wakker met die opmerking van de telefoonaanbieder maar als je even teruggebladert had had je kunnen snappen dat ik bedoelde dat een aanbieder van abonnementen niet hetzelfde is als een aanbieder van iemand die 1 te;lefoonaanbieder aanprijst alszijnde goedkoper.

Dat je twijfelt aan mijn verkopen, ik wil je de bestelbonnen wel even doorfaxen.
Daar wij nog maar kort in Nederland actief zijn kan ik nog geen gemiddelde over een lange tijd geven.

Ook is het zo dat Kleeneze gewoon een winkel aan huis is, het MLm-verhaal is een bijkomstigheid. Het is absoluut niet de hoofdzaak.
Wij bieden iedereen aan om een eigen "winkel" te beginnen, klaar.
Dat er daarnaast een beloningssysteem is waarbij je word beloont om nieuwe "winkels" te beginnen is mooi meegenomen.
Vergelijk het maar met een eismann of iets dergelijks alleen op een totaal ander gebied. Het verschil zit er gewoon in dat je dus beloont word voor het vinden van nieuwe"vertegenwoordigers" als je het zo wilt noemen. En dan word je dus niet beloont voor het alleen vinden van ze, maar wel voor het ondersteunen en op de rails krijgen van ze. Je krijgt immers alleen een beloning als ze omzet draaien.(endus als zijzelf ook geld verdienen).
Het feit dat er telkens word gezegt dat je naar een meeting moet komen heeft in mijn geval niets met hersenspoelen te maken, het heeft namelijk weinig zin om mensen alleen maar in te schrijven, het heeft meer te maken met het feit dat wij dan alles kunnen aantonen en elke vraag direkt kunnen beantwoorden en niet zoals bij dit forum dat er allerlei mensen tussendoor komen of heel veel tijd in gaat zitten met welles en nietes opmerkingen.

Ik it inderdaad met Kleeneze produkten vast aan Kleeneze maar ik bied niet maar 1 produkt aan, dat bedoelde ik er dus mee.
We hebben een assortiment met voor ieder wat wils.

En over die zogenaamde impasse, niet iedereen hoeft extreem te verdienen er zijn zat mensen in mijn downline die tevreden zijn met bij. 250 euro in de maand. Er zijn zelfs mensen die zich inschrijven omdat ze dan de produkten zelf kunnen kopen met een korting van 24%.
En dat dan volgens jou de cumulatie niet opgang komt is natuurlijk afhankelijk van de upline, als je een paar mensen inschrijft hoef je zelf natuurlijk niet te stoppen met inschrijven. Het kan maar hoeft niet, waarom zou je meer mensen betekent namelijk nog steeds meer verkopen en dus ook meer inkomsten.
Het grootste deel komt voor heel veel mensen dus niet van de onderste lagen zoals je zegt maar van je eigen verkopen (als je je niet met netwerken bezig houd tenminste)
Waar jij het over hebt is weer het pyramidespel en dat is iets heel anders.
Dat de service volgens jou al jaren verplicht is wil blijkbaar niet zoveel zeggen, hoeveel winkels heb je niet dat je de goederen alleen maar kan ruilen bij. en krijg je je geld dus niet terug.
Hoeveel winkels ken je die 30 dagen niet goed geld terug garantie geven en daarbij de goederen ook nog eens aan de deur aflevert.

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 18:15
door Gast
Ben jij zo dom?Weer zo mlm-er die juridisch het niet snapt. Of het niet wil inzien. Dus ze vermarkten nu tele finland. Maar de klanten zijn van ACN nog en niet van tele finland???. De klanten moeten reageren op hun website (telefinland) op hun callcenter. Tarieven worden bepaald door Tele finland. Orders moeten naar Telefinland
EN JIJ ZEGT DAT ZE NOG VAN ACN ZIJN....!!!!!

of kom je weer met een gezegde Ligt er aan waar je in gelooft

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 18:55
door Gast
Ze zijn gaan samenwerken om verschillende procedures te versnellen en daarmee de concurentie een slag voor tezijn. Niks meer niks minder.

Jij bent blijkbaar geen fan van ACN. Ik ben geen fan van jou gast ! Je lult namelijk maar wat!

Re: Fisher Kings

Geplaatst: 27 feb 2005 19:23
door Gast
Mogen ze wel een samenwerking aan gaan.maar de klanten zijn niet meer van ACN. Ze vermarkten nu telefinland. Geen ACN. Anders hadden ze wel hun eigen label toch gehouden? Dat kon ook onder hun eigen naam om een samenwerking aan te gaan. Waarom moeten de vertegenwooridgers een formulier invullen van tele finland?

En gast ,jij moet bij de vraag blijven. He.he Dat zie ik ook dat ze een samenwerking aan zijn gegaan. Maar de vraag was, ZE ZIJN GEEN EIGENAAR VAN DE KLANTEN. acn is nu alleen aan het werven en krijgt ervoor betaald en de vertegenwoordigers krijgen een deeltje mee in een andere commissie vorm wat altijd geachreeuwd wordt in hun compensatieschema. Dus geen 1-10%. Een flat commissie van 0,25 eurocent per klant per maand.

Ze hebben toch altijd geschreeuwd ,dat ze het altijd onder hun eigen naam willen houden ,anders hebben ze geen controle meer op hun klanten.

Telefinland kan doen wat ze willen. Wanneer er geen samenwerking meer is dan is het voorbij .

ACN kan er beter van worden. De klant kan er beter van worden.

De vertegenwoordiger wordt niet beter van. Ze hebben nu nog iets.

Begint niet te draaien met je verhaal GAST