Argumenten op Student ??
Als iemand nog met inhoudelijke punten voor de discussie komt, heb ik mijn argumenten klaarliggen hoor, dus nee, niet op. Bovenstaande was een (aangekondigde!!!) inschatting, niet meer en niet minder.
Valt het tegen als er iemand iets anders beslist dan jij gehoopt had ? Dan worden de feiten ineens leugens !!!
Nee, het valt mij tegen dat iemand, nogmaals zoals ik het inschat, hier doodleuk komt doen alsof ie er nog niets vanaf weet, om dan vervolgens na 2 dagen de oordelen te vellen die betreffende persoon hier heeft geplaatst.
Om jouw taktiek te gebruiken, bewijs dan eens dat deze persoon al bij HM werkzaam is !!
Als je dat mijn tactiek vindt kan ik dat alleen maar als een compliment beschouwen. Het lijkt mij namelijk niet meer dan logisch dat je de ander vraagt zijn stellingen met bewijzen en feiten te ondersteunen. We vinden allemaal wel iets, veel belangrijker is waarom we iets vinden, toch?
Nogmaals, ik maakte puur een inschatting, een aanname. Ik kan natuurlijk totaal niet bewijzen dat deze persoon nog niet bij HM werkt, tenminste niet zolang ik niet weet wat zijn echte naam is zodat ik het na zou kunnen vragen. Overigens heb ik ook niet gezegd dat hij al bij HM werkt! Ik zei dat hij er al te ver ingetrokken was, waarmee ik bedoelde dat hij minimaal contact heeft gehad met iemand die voor HM werkt, waarbij de laatste persoon de bedoeling had onze schrijver warm te maken om zich bij HM aan te sluiten.
Er zijn wel een aantal signalen op basis waarvan ik mijn uitspraak deed. Zo kun je m.i. niet binnen 2 dagen van onbeschreven blad veranderen in een HM-enthousiasteling. Daarnaast ben ik persoonlijk van mening dat ieder normaal mens wel ziet wie er redelijk normaal reageert en wie "onbeschoft" of hoe het ook werd omschreven. Onze schrijver was minimaal al op de hoogte van hoe het systeem van HM eruitziet, anders kan het hem nooit een goed bedrijf lijken toch? Hij moet op de hoogte zijn geweest van hoe het er binnen HM aan toe gaat en dergelijken.