@ Gast:
Zucht. De dooddoener waar ik op duidde is 'zucht'.
Whahaha, ow ok, ik dacht dat je zucht schreef om je gevoel weer te geven, precies zoals ik mijn zucht bedoelde. Nog nooit gehoord trouwens dat "zucht" een dooddoener is, maar goed, als jij dat wil, jij je zin hoor.
terwijl je daarvoor nog stug beweerde dat je nooit had geimpliceerd dat 'teun' MLM'er is.
En dat deed ik nu nog steeds niet. Het voorbeeld teun sloeg namelijk niet terug op het kleml*llen door MLM'ers, maar op klemlullen in het algemeen. Dat jij dingen anders leest dan ze er staan is jouw probleem.
En daarmee bewijs je juist het tegengestelde; ook jij valt onderbewust voor de valkuil die je voor anderen probeert te zetten.
Ik zet hier nooit vooraf een valkuil op. Ik vraag mensen om uitleg bij hun stellingen en als ze zich dan kleml*llen dan is dat niet omdat ik dat vooraf had voorzien, maar puur omdat ze zelf niet slim genoeg zijn om vooraf te bepalen wat hun standpunt is en waarom dat hun standpunt is. Ik ben geen helderziende!
Door nooit impliciet te zeggen dat teun MLM'er is anderen (en nu dus ook jezelf) wel tot die conclusie te laten komen.
Je bedoelt expliciet, maar dat terzijde. Ik heb nooit gezegd dat teun MLM'er is, ook niet impliciet.
Da's toch echt geheel nieuw voor mij.
Dat verbaast mij niet echt. Zoek de cijfers van bijvoorbeeld Amway er eens bij, zie je het mooi in terug. Zo'n beetje iedere verkopende danwel distribuerende partij ondervindt hier hinder van, MLM evengoed. Men heeft minder te besteden, maar jij denkt dat de omzet van MLM's wel gewoon doorgroeit? Wake up.
Gelukkig ben jij de expert die er niks mee verdient
Niet met MLM gelukkig nee.
En jij kent tal van topverdieners?! Denk dat jij een andere voorstelling hebt van topverdienen dan ik.
Ik denk dat jij zo sterk in je sprookjeswereld gelooft dat je jezelf eens de vraag moet stellen of je nou ons of jezelf voor de gek aan het houden bent.
Wat betreft die vrienden van jou; soort zoekt soort en als ze net zo koppig en halstarrig zijn als jij dan is het geen wonder dat ze er niks van brouwen.
Gut gut, niet van die kort-door-de-bocht conclusies gaan trekken hoor.
Omdat de cijfers dat helemaal niet aantonen, maar jullie dat krampachtig proberen door allerlei aannames die gebaseerd zijn op jullie totaal gebrek aan kennis.
Mooi, kom maar met betrouwbare bronnen die de werkelijke aantallen of percentages geven.
@ teun:
Nou ,wetenschapper je weet nu dus inmiddels ook dat er ladingen in het lichaam bestaan.
Nou is het lichaam één groot chemisch fabriek waar constant chemische reakties plaatsvinden, (dus elektronenoverdracht).
Heb ik gezegd dat dat niet zo is dan? Nee, maar dit is totaal iets anders dan magneetjes die stroom in je lichaam op zouden wekken.
Precies, met Wikipedia en een HTS elektronica opleiding.
Misschien moet je die opleiding maar eens gaan aanklagen wegens wanprestaties dan.
Overigens zijn mensen zoals jij de dooddoener voor het bedrijfsleven. Een kortzichtig kuddedier, met het typische gedrag overal redenen (uitvluchten) zoeken , waarom iets niet kan werken. Terwijl men juist de redenen moet onderzoeken waarom of hoe iets wel kan werken.
Dat is afhankelijk van het onderwerp. Ik ben sowieso een wetenschapsman: ik wil bewijzen zien dat iets WEL werkt, resultaten dus. Verder zullen sommige dingen nooit werken, zoals de hele discussie hier over magneetkettinkjes. Niet omdat ik niet wil dat ze niet werken, maar omdat het volgens de natuurwetten onmogelijk is dat het wel zou werken. Ga jij maar fijn uitvinden hoe je water tegen de zwaartekracht in kunt laten stromen, ben je de rest van je leven wel zoet mee.
Gelukkig bestaan deze mensen er ook, anders hadden we nu nog met een knots achter de mammoets aan gerend.
Je haalt toch echt een paar dingen door elkaar. De mannetjes met de knotsen probeerden iets. Werkte het, dan gingen ze er mee door, werkte het niet dan stopten ze daarmee en gingen ze iets anders zoeken. Zo ontdek je, min of meer bij toeval, of dingen werken of niet. De ene keer doen ze dat, de andere keer niet. Dus als 90% van de MLM'ers faalt, wat is dan de logische conclusie? Volgens de MLM'ers hier: "losers", volgens iedereen met wat meer verstand: "er is iets mis met MLM". Simpel toch?
Je maakt hier een cruciale fout, wetenschapper. Jouw verhaal gaat over lading in lucht (=Isolator). We hebben het over ladingen in een vloeistof (=geleider)
Nee, jij hebt het over atomaire deeltjes waarop de lading gescheiden is. Als je stroom door een geleider wilt laten lopen moet er een meetbare afstand zitten tussen plus en min, stroom zoekt immers de kortste weg. Daarom stelde ik mij op het standpunt dat zo gauw het deeltje uit het magnetisch veld verdwijnt ook de lading verdwijnt (immers, de kracht die in eerste instantie voor de scheiding zorgde is er niet meer). Het is dus onmogelijk dat "de magnetische kracht meegenomen wordt in de bloedbaan", waar deze hele discussie over begon. Met mijn voorbeelden (zoals onweer) wilde ik overigens enkel aangeven dat een lading een op zichzelf staand verschijnsel is, dat statisch (in de zin van niet dynamisch) is en derhalve iets anders is als stroom. Zoals een ander al opmerkte: een batterij is ook niet magnetisch, terwijl er toch duidelijk sprake is van lading. Laat je opleiding je toch weer in de steek?
En ook ik mis overigens nog steeds het antwoord op mijn simpele vraag.
@ nuchter:
Die "enkeling" kan alleen een gigantisch inkomen verdienen, wanneer er in zijn downline voldoende succesvolle verkopers zijn, want over hún omzet krijgt hij de provisie waaruit zijn "gigantisch inkomen" bestaat.
Totaal niet nodig. Zorg gewoon dat je genoeg distributeurs hebt die het spul voor eigen gebruik aanschaffen en je bent er al.