Dat noemen ze geloof ik grootheidswaanzin, joh geniet van cruisaders rol, ik laat jou verder voor wat je bent in je batcave.Een teken dat mijn pijlen doel treffen.
Enige objectiviteit is je vreemd, dus blijf maar kakelen als een kip zonder kop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat noemen ze geloof ik grootheidswaanzin, joh geniet van cruisaders rol, ik laat jou verder voor wat je bent in je batcave.Een teken dat mijn pijlen doel treffen.
Daar vergis je je dus duidelijk in, notenkraker/impact.Hoe meer jullie, raddraaiers en opnaaiers, klagen
Het heeft inderdaad weinig zin, zo'n poll, het strooit alleen maar zand in de ogen.Waarom verschijnen er polls op dit forum ???
Als de titel van deze poll er zo had gestaan, hoe zou er dan gereageerd zijn ??Wie van eegalease heeft niet WILLEN stemmen?
ik kan mij niet voorstellen dat die tunnelvisie is ontstaan door deze poll, volgens mij hebben jij en idaho die al langer....Geplaatst op 18 Sep 2005 14:44 door JH
Toch frappant dat de kleine groep van zogenaamde `opnaaiers` het voor elkaar krijgt elke keer weer reactie te krijgen van diegenen die menen recht en gelijk te hebben. Dan heeft men toch een zekere tunnelvisie Iets om over na te denken.
je mag er ook gewoon mee ophouden hoor jh .. laat je toch niet 'opnaaien'.de kleine groep van zogenaamde `opnaaiers` het voor elkaar krijgt elke keer weer reactie te krijgen van diegenen die menen recht en gelijk te hebben
Beste Idaho,
ook deze leugen zal weldra tot het verleden behoren,
na ocktober zal het duisenberg-plaatje er plotsklaps héél anders uit zien, rara, hoe zou dat komen?
Aert0001? Ik ben nog steeds reuze benieuwd naar jouw antwoord.Ik ben reuze benieuwd hoe jij met zo'n stellige zekerheid kan zeggen dat het hier om een leugen gaat beste Aert, baseer je dat op het verhaal in Must?
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieu ... rdriet.xml’Dexia-gedupeerden worden wederom gemanipuleerd’
Afgelopen weekend werd bekend dat Dexia in samenwerking met de stichtingen Leaseverlies en Eegalease een beroep gaat doen op de nieuwe Wet Collectieve Afhandeling Massaschade die op 1 augustus in werking treedt.
Opleggen
Dexia wil zo het Duisenberg-voorstel aan alle Dexia-klanten opleggen, ook aan leaseklanten die niet zijn aangesloten bij deze stichtingen.
Keus
Volgens Leaseproces, één van de belangengroepen die het opnemen voor leasebeleggers, denken Dexia-klanten ten onrechte dat ze geen keus meer hebben. Maar volgens Leaseproces is het gewoon nog mogelijk te procederen.
Jurisprudentie
Als voorbeeld noemt jurist Ger van Dijk een cliënt uit Hoorn die een bedrag van ruim € 42.000.- bij Dexia heeft ingelegd en die een restschuld heeft van bijna € 7.000,-. Zijn echtgenote heeft niet meegetekend. Bij de Duisenberg-regeling wordt de schuld van € 7.000,- kwijtgescholden, maar is hij zijn inleg kwijt. Bij de rechter krijgt hij echter, ingevolge de laatste jurisprudentie, het bedrag van € 42.000,- volledig terug en wordt zijn restschuld eveneens kwijtgescholden.
Overdonderen
,,Door de gedupeerden niet behoorlijk voor te lichten over hun mogelijkheden, maakt Dexia weer dezelfde fout als bij de verkoop van de aandelenleaseconstructie,” zegt Van Dijk in een persbericht. “In plaats van de mensen in de gelegenheid te stellen om advies in te winnen over een toch ingewikkelde materie, probeert zij hen te overdonderen.’’
.Aert0001? Ik ben nog steeds reuze benieuwd naar jouw antwoord
Dat zou ik ook wel eens willen weten, Janneke52Mensen, wie kweekt hier een bepaalde stemming???
Beste mevrouw Jannek52,Geplaatst op 19 Sep 2005 16:30 door Janneke52
--------------------------------------------------------------------------------
Mensen, wie kweekt hier een bepaalde stemming???
IDAHO - JH - HvdB - ANONIEM3 (de viespuk)
en niet te vergeten LOEKE (pas verschenen).