LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Wie van eegalease heeft niet kunnen stemmen?

Ik heb ook niet kunnen stemmen.
22
42%
Ik heb NEE gestemd.
24
45%
Ik heb JA gestemd.
7
13%
 
Totaal aantal stemmen: 53

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Een teken dat mijn pijlen doel treffen.
Dat noemen ze geloof ik grootheidswaanzin, joh geniet van cruisaders rol, ik laat jou verder voor wat je bent in je batcave.

Enige objectiviteit is je vreemd, dus blijf maar kakelen als een kip zonder kop.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

Hoe meer jullie, raddraaiers en opnaaiers, klagen
Daar vergis je je dus duidelijk in, notenkraker/impact.
De enigen die klagen en zeuren en anderen de schuld geven van jullie handelwijze zijn jullie als PAL-aanhanger en gelegenheidsgedupeerde.

En ik hoop voor je dat je eigen bank jou niet belazerd. Helaas, het blijven financiele instellingen, die graag clienten binnenhalen met mooie praatjes maar later toch weer de nodige kanttekeningen plaatsen bij eventuele transacties etc. :!:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Waarom verschijnen er polls op dit forum ???
Het heeft inderdaad weinig zin, zo'n poll, het strooit alleen maar zand in de ogen.
Indien men aan een poll op dit forum veel waarde hecht, moet men beseffen dat hier maar een zeer selectief groepje mensen deelneemt aan zo'n poll en dus zeker niet representatief is voor alle gedupeerden.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

Wie van eegalease heeft niet WILLEN stemmen?
Als de titel van deze poll er zo had gestaan, hoe zou er dan gereageerd zijn ??

Toch frappant dat de kleine groep van zogenaamde `opnaaiers` het voor elkaar krijgt elke keer weer reactie te krijgen van diegenen die menen recht en gelijk te hebben. Dan heeft men toch een zekere tunnelvisie :wink: Iets om over na te denken.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Quod erat demonstrandum (hetgeen te bewijzen was).

Een duidelijker demonstratie van mijn bewering dat de opnaaiers geagiteerd zijn door mijn tegenaanvallen, is overbodig.

:lol: De sluipwespen van Dexia zijn aardig onrustig geworden! :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 18 Sep 2005 14:44 door JH

Toch frappant dat de kleine groep van zogenaamde `opnaaiers` het voor elkaar krijgt elke keer weer reactie te krijgen van diegenen die menen recht en gelijk te hebben. Dan heeft men toch een zekere tunnelvisie Iets om over na te denken.
ik kan mij niet voorstellen dat die tunnelvisie is ontstaan door deze poll, volgens mij hebben jij en idaho die al langer....

... een paar dexia getrouwen die ontkennen dat hier gewone mensen op dit forum komen en dat elke dag blijven herhalen..
de kleine groep van zogenaamde `opnaaiers` het voor elkaar krijgt elke keer weer reactie te krijgen van diegenen die menen recht en gelijk te hebben
je mag er ook gewoon mee ophouden hoor jh .. laat je toch niet 'opnaaien'.

Wat een betrouwbare en eerlijke stemming was het toch SLV..

geniet maar van die 5 miljoen ...

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste Idaho,

ook deze leugen zal weldra tot het verleden behoren,

na ocktober zal het duisenberg-plaatje er plotsklaps héél anders uit zien, rara, hoe zou dat komen?
Ik ben reuze benieuwd hoe jij met zo'n stellige zekerheid kan zeggen dat het hier om een leugen gaat beste Aert, baseer je dat op het verhaal in Must?
Aert0001? Ik ben nog steeds reuze benieuwd naar jouw antwoord.

Idaho

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Dit is wat dexia, idaho, SLV, jh en nog een paar trachten te bereiken bij de vele mensen die zich geen raad meer weten en die dreigen door het lange, lange wachten, terwijl ze hun geld hard nodig hebben, de moed totaal te verliezen en dan maar toe te geven aan chantage en bedreigingen...
’Dexia-gedupeerden worden wederom gemanipuleerd’
Afgelopen weekend werd bekend dat Dexia in samenwerking met de stichtingen Leaseverlies en Eegalease een beroep gaat doen op de nieuwe Wet Collectieve Afhandeling Massaschade die op 1 augustus in werking treedt.

Opleggen
Dexia wil zo het Duisenberg-voorstel aan alle Dexia-klanten opleggen, ook aan leaseklanten die niet zijn aangesloten bij deze stichtingen.

Keus
Volgens Leaseproces, één van de belangengroepen die het opnemen voor leasebeleggers, denken Dexia-klanten ten onrechte dat ze geen keus meer hebben. Maar volgens Leaseproces is het gewoon nog mogelijk te procederen.

Jurisprudentie
Als voorbeeld noemt jurist Ger van Dijk een cliënt uit Hoorn die een bedrag van ruim € 42.000.- bij Dexia heeft ingelegd en die een restschuld heeft van bijna € 7.000,-. Zijn echtgenote heeft niet meegetekend. Bij de Duisenberg-regeling wordt de schuld van € 7.000,- kwijtgescholden, maar is hij zijn inleg kwijt. Bij de rechter krijgt hij echter, ingevolge de laatste jurisprudentie, het bedrag van € 42.000,- volledig terug en wordt zijn restschuld eveneens kwijtgescholden.

Overdonderen
,,Door de gedupeerden niet behoorlijk voor te lichten over hun mogelijkheden, maakt Dexia weer dezelfde fout als bij de verkoop van de aandelenleaseconstructie,” zegt Van Dijk in een persbericht. “In plaats van de mensen in de gelegenheid te stellen om advies in te winnen over een toch ingewikkelde materie, probeert zij hen te overdonderen.’’
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieu ... rdriet.xml

dezelfde fout..?

Ja! Keer op keer op dezelfde manier geld proberen afhandig te maken van heel veel mensen die daar hard voor hebben moeten werken.
Maar ook van gezinnen die diep in de zorgen zitten, zoals alleenstaande moeders, WAO-ers, zelfs bejaarden.. het maakt dexia niet uit... !

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Aert0001? Ik ben nog steeds reuze benieuwd naar jouw antwoord
.

hahaha, beste idaho, ik kan mezelf niet herinneren dat ik ergens enige uitleg noch verantwoording schuldig ben aan u persoon!

T 8) n

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Dat ben je ook helemaal niet Ton, maar jij reageerde op mij middels een posting waarop ik jou om een antwoord vroeg.

Aangezien je je beschuldiging inzake de Duisenberg-schikking, niet met bewijzen wilt/kunt staven, ga ik er maar vanuit dat het allemaal weer op een vermoeden danwel een wens van jezelf gebaseerd is.

Kortom wederom enigzins een bepaalde stemming kweken inzake die schikking, in de ijdele hoop dat hij door deze insinuaties niet doorgaat.
Laatst gewijzigd door Idaho op 19 sep 2005 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door aert0001 »

beste Idaho,

iedere aanname/keuze staat je vrij,

T :wink: n

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste Ton,

Voorlopig neem ik dan maar aan dat je hier enigzins onjuiste postings plaatst, of deze opzettelijk zijn, of gewoon door laksheid laat ik maar in het midden.

Fijne dag nog verder en succes met de strijd!

Idaho

Loeke de Waal
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:43

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Loeke de Waal »

Idaho als je hier een vraag stelt dan krijg je soms de raarste reacties ik had gisteren zo iets met ene Piet.

Vragen staat vrij denk ik dan maar want dat is toch de bedoeling van een forum :wink:

Loeke

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door empie »

Ook wij hebben maar 1 stemkaart ontvangen n.l. van Leaseverlies, nee gestemd. Geen stemkaart van Eegalease, dus geen nee kunnen stemmen.

Empie.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Dat idee had ik ook Loeke............ :wink:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Pardon Janneke52???? Waar baseer je dit op en dan wil ik het alleen even over de "stemmingmakerij" van mijzelf hebben.

Ohhh wacht ff, je doelt natuurlijk op mijn vraag en antwoord op jouw Aert001, ja sorry dat zal wel niet goed bij je vallen, maar het is wel de waarheid natuurlijk, tenzij hij alsnog met bewijzen komt dat de Duisenberg-schikking een leugen is, die snel achterhaalt zal worden.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

Mensen, wie kweekt hier een bepaalde stemming???
Dat zou ik ook wel eens willen weten, Janneke52 :roll:
Misschien doe je er goed aan om eens wat objectiever om te gaan met berichten van forumbezoekers die hier vorige week posten.
Of ben je alleen maar geinteresseerd in nieuws van het plaatselijke sufferdje :lol:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Van jou bedoel je??

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door JH »

nee hoor janneke52, je hoeft mijn postings niet te lezen, alhoewel uit je vorige posting blijkt dat je dat wel doet, anders reageer je niet :wink:

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=32856

Lees deze topic maar eens door, janneke52
Laatst gewijzigd door JH op 19 sep 2005 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Loeke de Waal
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:43

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Loeke de Waal »

Geplaatst op 19 Sep 2005 16:30 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

Mensen, wie kweekt hier een bepaalde stemming???

IDAHO - JH - HvdB - ANONIEM3 (de viespuk)
en niet te vergeten LOEKE (pas verschenen).
Beste mevrouw Jannek52,
Ik zal éénmalig reageren op het bovenstaande bericht van U. Als U het antwoord van uw baas eens goed bestudeert dan zult U tot de conclusie komen dat het een enigszins vreemd antwoord was.

Verder vind ik Uw reactie uitlokkend en de opmerking (pas verschenen) raakt kant noch wal.

Groeten,

Loeke

Gesloten