LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Hengelhoef is een bende.....huurchalets zijn ellendig slecht van onderhoud, zwembad oogt leuk en netjes, maar schoonmaken is daar niete cht wat ze vaak doen.
De campingplekken zijn redelijk...velden op zich best gezellig. Maar zit je in de nabijheid van het honden-uitlaatpad in de zomer? Dan verga je van de stank en de vliegen.

Nee...ons zien ze bij Oostappen NOOIT meer, al hun campings zijn ruk! Vergane glorie

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper schreef:Hengelhoef is een bende.....huurchalets zijn ellendig slecht van onderhoud, zwembad oogt leuk en netjes, maar schoonmaken is daar niete cht wat ze vaak doen.
De campingplekken zijn redelijk...velden op zich best gezellig. Maar zit je in de nabijheid van het honden-uitlaatpad in de zomer? Dan verga je van de stank en de vliegen.

Nee...ons zien ze bij Oostappen NOOIT meer, al hun campings zijn ruk! Vergane glorie

Huurchalets ken ik niet met m,n caravan
De staanplaatsen zijn netjes en je weet van te voren waar de honden komen.
Zwembad is netjes en schoon
Cafetaria is matig incl de market

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Matig is dus niet goed genoeg, simpel!

Ik heb er met onze caravan 1 keer 3 weken (willen) staan...maar ben na 2 weken vertrokken. Wat een puinhoop zeg!!
Sanitairruimtes waren een bende en werd maar zeer matig schoongemaakt (hoogseizoen). Over het humeur van het personeel zeg ik beter niets...want er wás geen humeur. Poolse schoonmaakstertjes van 16-17 jaar, die strak, als robots, voor zich uit kijken en nog geen "goedemorgen" kunnen zeggen.
Animatieteam deed hun best, maar ik las hiervoor iets over dat ze kinderen van de opblaas-attracties wegjoegen, om zelf te kunnen spelen? Dat heb ik inderdaad letterlijk ook zien gebeuren!!

Dat het honden-uitlaat terrein er is, is prima. Ook mensen met honden moeten op campings kunnen komen. Maar die stank op warme dagen? Dat is werkelijk belachelijk! Hondenbezitters laten maar buiten de camping hun beesten uit. Zo is dat op de meeste campings het geval en daar ruik je niks. Het hondenuitlaatpad, ligt hier vlak naast de grootste velden...en je zal er maar zitten in een hete zomer....

Nee...feit dat deze camping inmiddels al 4 keer op tv is geweest bij consumentenprogramma's (en dan heb i khet niet eens over al die andere Oostappen-ellende), met klagende mensen, zegt genoeg. De hele Oostappen Groep is overigens pet.
Henri = Har ...nou zie ik het :)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper vreemd verhaal:

Je begint over huurchalets en eindigt in een caravan, ben je echt op dat park geweest?.

De Berckt is op de TV geweest.

De toiletgroepen worden 2* p/d schoon gehouden, bij nat weer en hoog seizoen is het lastig om de kleine kinderen eruit te houden.

Wij zijn in totaal op 4 parken van de Oosstappen groep geweest en hebben die parken verder links laten liggen,het park in Houthalen vonden het minst slech :oops: ste

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Ik ben daar met MIJN caravan geweest ja..niks vreemd aan Har (of nee, je noemt jezelf tegenwoordig Henri).
Onze vrienden logeerden daar in een chaletje...tegelijk met ons. Vandaar dat ik die chalets ken. Geen idee overigens, waarom ik jou daarvoor verantwoording afleg. Niets vreemds aan mijn verhaal!!

Je zegt het gelukkig zelf al...Hengelhoef is het MINST SLECHT...wat pretendeert dat ze inderdaad allemaal slecht zijn...en dat de "beste" van dat Oostappen-zooitje, Hengelhoef is. Beste van allemaal slechten.
We zijn het dus eens :)
En dat schoonmaklen? OP PAPIER vindt dat 2 daags plaats ja....op papier. Ik heb gezien hoe het in het hoogseizoen gaat: de meisjes (want dames kan ik het niet noemen) lopen binnen, kijken rond en als de stront (bij wijze van!) niet op de muren uitgesmeerd is, maken ze rechtsomkeert, want dan vinden ze het netjes genoeg. (ja, ik chargeer ietwat). Ik heb met eigen ogen meegemaakt, dat ze zo handelen: even kijkje nemen, niet echt vuiligheid (in hun ogen) en gewoon wegrijden met het karretje, om bij het volgende toiletgebouw exact hetzelfde te doen!). Dit heb ik destijds gemeld bij de receptie, samen met een man met wie ik toen op het toilet was...en pas TOEN kwamen de Poolse-poetsmeisjes mokkend terug om alsnog te poetsen. De receptie beaamde overigens, dat die klacht vaker kwam en dat echt niet kon, de receptie was toen in elk geval wel daadkrachtig.

Wat eerder vreemd is.....is dat jij kennelijk aandelen Hengelhoef hebt, want werkelijk niets aan kritiek op Hengelhoef kan jou (Har of Henri) kennelijk bekoren. Je bent hartgrondig in het goedpraten van alles wat er op Hengelhoef speelt. Lachwekkend en zelfs een beetje zielig (zeker gezien het feit dat je in dit topic al sinds 2005 aan het reageren bent).

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Henri=Har vindt je dat moeilijk te vertalen/begrijpen ?.

Ook Poolse dames behandel je met respect Streper, bij de toiletgroep hangt een papier met poetscontroles en een phonenummer voor klachten, heeft Strieper ernaar gebeld ? :shock:
Mij hoef jij niets te verklaren,jouw taalgebruik verklaart genoeg.
Vermoedelijk zijn wij in 2005 voor de 1* keer naar de Hengelhoef gegaan met de kleinkids die deze camping fantastisch vonden, een later bezoek haalde de 7+ nog, de overige campings: De Berckt Zilverstrand etc vonden wij minder goed tot matig, ergo op de Ooststappen campings komen we niet meer. :oops:

Wij gaan in het voorjaar met 2 kleinkids naar Florida VS, na een bezoek in Miami waar een zoon van ons woont,dus de Ooststappen parken slaan we zo wie zo over :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door nevermind »

Henri42 schreef:
De Berckt is op de TV geweest.

Ook Hengelhoef is op de TV geweest.
Was niet zo een mooie reportage. :mrgreen:

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

secondadvies schreef:
Henri42 schreef:
De Berckt is op de TV geweest.

Ook Hengelhoef is op de TV geweest.
Was niet zo een mooie reportage. :mrgreen:
Verre van :)
Deugde, ook op TV, helemaal niets van....maar dat zal Henri/Har vast gaan ontkennen :)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper schreef:
secondadvies schreef:
Henri42 schreef:
De Berckt is op de TV geweest.

Ook Hengelhoef is op de TV geweest.
Was niet zo een mooie reportage. :mrgreen:
Verre van :)
Deugde, ook op TV, helemaal niets van....maar dat zal Henri/Har vast gaan ontkennen :)

Waarom zou ik dat ontkennen Streper?, ik heb die uitzending niet gezien, kun je me de link geven als Streper de uitzending gezien heeft ?? :lol:

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Dank voor je bijdrage Henri/Har...ik kan 'm alleen niet lezen...je naam staat in mn vijandlijst: dan hoef ik je onzin niet te lezen :)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Strieper schreef:Dank voor je bijdrage Henri/Har...ik kan 'm alleen niet lezen...je naam staat in mn vijandlijst: dan hoef ik je onzin niet te lezen :)

Strieper annex Streper, vijandlijst ? vreemd gedrag van ene ??? :mrgreen:

Anous1976
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:50

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Anous1976 »

Strieper schreef:Hengelhoef is een bende.....huurchalets zijn ellendig slecht van onderhoud, zwembad oogt leuk en netjes, maar schoonmaken is daar niete cht wat ze vaak doen.
De campingplekken zijn redelijk...velden op zich best gezellig. Maar zit je in de nabijheid van het honden-uitlaatpad in de zomer? Dan verga je van de stank en de vliegen.

Nee...ons zien ze bij Oostappen NOOIT meer, al hun campings zijn ruk! Vergane glorie
Een aantal chalets zijn oud, maar ook redelijk veel nieuwere.
onderhoud laat te wensen over..maar wat wil je als men zo weinig tijd ervoor krijgt.
de prijs ligt nog steeds behoorlijk onder die van bijv centerparcs...dus vele nemen dat dan maar voor lief.

zwembad is niet vies..tja zand op de bodem..maar welk zwembad heeft dat niet??

en wbt honden..je weet waar hondenplaatsen zijn..dus daar moet je dan maar niet gaan staan

Anous1976
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:50

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Anous1976 »

Strieper schreef:En dat schoonmaklen? OP PAPIER vindt dat 2 daags plaats ja....op papier. Ik heb gezien hoe het in het hoogseizoen gaat: de meisjes (want dames kan ik het niet noemen) lopen binnen, kijken rond en als de stront (bij wijze van!) niet op de muren uitgesmeerd is, maken ze rechtsomkeert, want dan vinden ze het netjes genoeg. (ja, ik chargeer ietwat). Ik heb met eigen ogen meegemaakt, dat ze zo handelen: even kijkje nemen, niet echt vuiligheid (in hun ogen) en gewoon wegrijden met het karretje, om bij het volgende toiletgebouw exact hetzelfde te doen!
wel eens gevraagd waarom het komt dat ze zo 'werken'?
ik wel.. ze krijgen echt minimale tijd ervoor.. dus als iets schoont oogt dan ben je geneigd het zo te laten omdat je anders in tijdnood komt.
de meisjes kunnen er niks aan doen..das het beleid van hogerop.
tja daar komt het dus vandaan dat het goedkoper is dan bijv CP

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Jolijn »

Anous1976 schreef:
Strieper schreef:Hengelhoef is een bende.....huurchalets zijn ellendig slecht van onderhoud, zwembad oogt leuk en netjes, maar schoonmaken is daar niete cht wat ze vaak doen.
De campingplekken zijn redelijk...velden op zich best gezellig. Maar zit je in de nabijheid van het honden-uitlaatpad in de zomer? Dan verga je van de stank en de vliegen.

Nee...ons zien ze bij Oostappen NOOIT meer, al hun campings zijn ruk! Vergane glorie
Een aantal chalets zijn oud, maar ook redelijk veel nieuwere.
onderhoud laat te wensen over..maar wat wil je als men zo weinig tijd ervoor krijgt.
de prijs ligt nog steeds behoorlijk onder die van bijv centerparcs...dus vele nemen dat dan maar voor lief.

zwembad is niet vies..tja zand op de bodem..maar welk zwembad heeft dat niet??

en wbt honden..je weet waar hondenplaatsen zijn..dus daar moet je dan maar niet gaan staan
Wie moet daar wel gaan staan dan? Zal toch iemand moeten staan....

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Anous1976 schreef:
Strieper schreef:En dat schoonmaklen? OP PAPIER vindt dat 2 daags plaats ja....op papier. Ik heb gezien hoe het in het hoogseizoen gaat: de meisjes (want dames kan ik het niet noemen) lopen binnen, kijken rond en als de stront (bij wijze van!) niet op de muren uitgesmeerd is, maken ze rechtsomkeert, want dan vinden ze het netjes genoeg. (ja, ik chargeer ietwat). Ik heb met eigen ogen meegemaakt, dat ze zo handelen: even kijkje nemen, niet echt vuiligheid (in hun ogen) en gewoon wegrijden met het karretje, om bij het volgende toiletgebouw exact hetzelfde te doen!
wel eens gevraagd waarom het komt dat ze zo 'werken'?
ik wel.. ze krijgen echt minimale tijd ervoor.. dus als iets schoont oogt dan ben je geneigd het zo te laten omdat je anders in tijdnood komt.
de meisjes kunnen er niks aan doen..das het beleid van hogerop.
tja daar komt het dus vandaan dat het goedkoper is dan bijv CP
Wat de reden is, doet niet ter zake...er wordt niet of slecht gepoetst, klaar! En daar zit het probleem. Ik zeg ook niet dat die Poolse kindjes er iets aan kunnen doen....en daar gaat het ook niet om.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

Strieper schreef:
Anous1976 schreef:
Strieper schreef:En dat schoonmaklen? OP PAPIER vindt dat 2 daags plaats ja....op papier. Ik heb gezien hoe het in het hoogseizoen gaat: de meisjes (want dames kan ik het niet noemen) lopen binnen, kijken rond en als de stront (bij wijze van!) niet op de muren uitgesmeerd is, maken ze rechtsomkeert, want dan vinden ze het netjes genoeg. (ja, ik chargeer ietwat). Ik heb met eigen ogen meegemaakt, dat ze zo handelen: even kijkje nemen, niet echt vuiligheid (in hun ogen) en gewoon wegrijden met het karretje, om bij het volgende toiletgebouw exact hetzelfde te doen!
wel eens gevraagd waarom het komt dat ze zo 'werken'?
ik wel.. ze krijgen echt minimale tijd ervoor.. dus als iets schoont oogt dan ben je geneigd het zo te laten omdat je anders in tijdnood komt.
de meisjes kunnen er niks aan doen..das het beleid van hogerop.
tja daar komt het dus vandaan dat het goedkoper is dan bijv CP
Wat de reden is, doet niet ter zake...er wordt niet of slecht gepoetst, klaar! En daar zit het probleem. Ik zeg ook niet dat die Poolse kindjes er iets aan kunnen doen....en daar gaat het ook niet om.

Strieper(T) blijft onjuist prikken:
kindjes? het zijn volwassen mensen van 18 jaar of ouder,zowel mannen als vrouwen.
wordt goed gepoetst,het zijn juist de gebruikers a la ?/ die een zooitje van maken door hun kinderen zonder toezicht hun gang laten gaan,daar kan niemand tegenaan poetsen :wink:

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Heerlijk...als je Henri/har (want zo noemt hi jzich) niet hoeft te lezen :)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

Strieper schreef:Heerlijk...als je Henri/har (want zo noemt hi jzich) niet hoeft te lezen :)

Natuurlijk lees jij of je zou moeten lezen om te weten dat het geen poolse kinderen zijn maar volwassenen (vrouwen-mannen) die goed poetsen en gecontroleerd worden,dat kinderen die de toiletgroepen als speelplaats gebruiken de zaak bevuilen is eveneens evident :lol:
een prikker plaatsen van : ik lees niet ?? geeft weinig toegevoegde waarde

Strieper

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Strieper »

Jummie...nu noemt ie zich weer Har...dag Henri ;)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

Strieper schreef:Jummie...nu noemt ie zich weer Har...dag Henri ;)
Strieper/Tennis voor de laatste keer Henri=Har06 is en was duidelijk, ik noem me niet zo in ben het gewoon tres simplement

Gesloten