Voor dit bericht had iemand al uitgelegd dat een prijs afhangt van de doelstelling van de klant en het daarop afgestemde programma.
Een vraag die bol staat van aannames, beweringen en conclusies. En het dan vreemd vinden dat er "kregelig" wordt gereageerd.....
Goed antwoord. Wat voor computer ik ga kopen bij de plaatselijke computer winkel hangt ook af van wat ik nodig heb, en toch kan men mij een prijslijst geven. Alleen bij onze geweldige transparante mlm bedrijven komen we weer met een ontwijkend antwoord. Waarmee we een prijsvergelijking onmogelijk maken, om dan vervolgens te antwoorden dat je voor kwaliteit dient te betalen. Kwaliteit die we trouwens maar dienen aan te nemen van tante Jannie die er baat bij heeft gehad.
ik heb gelezen dat: er geen speciale stofjes in zitten ( zoals b.v. ephidrine, wat in de foute afslankpilletjes zit waar mensen aan doodgaan), maar dat het een calorieen verhaal is.
m.a.w. hoe minder calorieen je tot je neemt, des te meer je afvalt, net als in welk ander dieet dan ook.
Doch waarom die tante Jannie, die voor ons het bewijs zou moeten zijn dat hbl werkt, nu precies is afgevallen, aangekomen, of wat voor doel ze dan ook had, hbl nodig heeft gehad wordt weer niet beantwoord. Er zitten immers geen speciale stofjes in die je helpen afvallen o.i.d. Met andere woorden, gewoon je leefgewoonten aanpassen is voldoende. Toch wordt op dit forum door hoog en laag beweerd dat ik hbl nodig heb. Maar waarom dan? Die vraag blijft onbeantwoord.
Er wordt gevraagd naar "onderzoeken" en "wetenschappelijke bewijzen" over zaken die elk mens in deze maatschappij via de media dagelijks over zich heen krijgt. Zijn julie "anti's" dan ineens blind en doof ??
Als iets (nog) niet "wetenschappelijk" is onderzocht of bewezen, bestaat het dan dus niet ? Al die mensen met goede resultaten met Herbalife liegen of zijn ingehuurde acteurs ?
Om tenslotte maar met de vergelijking van de dommen aan te komen. Bovenstaande stelling is nooit gebezigd of gebruikt, maar dat zien we maar even over het hoofd. Waar wel om gevraagd is zijn die onderzoeken en bewijzen die schijnbaar bestaan dat melk slecht is, of dat de moderne voedingsmiddelen te weinig vitaminen en dergelijke bevatten. Die worden niet gegeven, nee die moeten we maar zoeken. Waarmee we uiteraard de hele wetenschap gaan omdraaien. Iedereen mag wat roepen en anderen moeten maar bewijzen dat het wel of niet zo is. En als dan al iemand met een "bewijs" aankomt is het de site van een of andere meneer wiens kwalificaties volstrekt onduidelijk, alsmede de grondslag voor zijn beweringen.
Waarmee we weer terugkomen op de wetenschappelijke bewijzen die de "anti's" (kritiek wordt duidelijk niet geduld) willen zien want anders is het immers niet waar.
Of toch niet. Het probleem met onze tante Jannie is namelijk dat zij beweert dat ze er baat bij heeft gehad. Maar hoe weten we dat dit zo is? Omdat ze het zegt. Als ik zeg er geen baat bij te hebben gehad heb ik het verkeerd gebruikt. Terwijl zefls de verkopers van dit wondermiddel hier roepen dat hbl geen werkzame stoffen bevat. En we ons dus afvragen waar tante Jannie dan door is afgevallen, aangekomen, of wat ze dan ook wilde. Ook weten we niet hoe haar leven er hiervoor uitzag, waardoor we niet weten of ze werkelijk baat heeft gehad of dat ze inderdaad een ingehuurde acteur is. Wat natuurlijk nooooooit gebeurt, kijk maar naar Bruno en Tineke.
Maar belangrijker nog is dat tante Jannie als ze inderdaad is afgevallen dat heeft gedaan in een niet gecontroleerde omgeving waardoor we geen zicht hebben gehad op het proces. En daardoor weten we niet wat nu precies de oorzaak is geweest van de verandering bij haar.
Nu is het cirkeltje rond en zitten we bij de beginvraag: waarom zou ik herbalife gebruiken?