Re: At Home Klachten
Geplaatst: 03 apr 2007 16:19
Ik ben vandaag naar het hoofdkantoor van @HOME in Groningen geweest en ben daar eindelijk serieus genomen. Ik heb weer telefoon .
Alles wat de helpdesk dus vertelde klopt niet.
Wat werkte wel: Ik moest het modem van de netstroom halen, de telefoonstekker eruit halen en 20 seconden wachten. Vervolgens eerst de resetknop met een balpen een paar keer indrukken en daarna de netstroom weer inschakelen. Na ongeveer 30 seconden de telefoonstekker er weer in doen. En................. ja hoor!! Ik heb een kiestoon en kan weer bellen.
Ook krijg ik de kosten die ik met mijn mobiele telefoon heb moeten maken om de klantenservice van @HOME dagelijks te moeten bellen vergoed en worden de abonnementskosten over de periode dat ik geen aansluiting had verrekend op de eerstvolgende nota.
Doe het volgende als je klachten hebt over @HOME:
1. Stuur een gedetailleerde klachtenbrief naar de direktie van @HOME in Groningen en stel een ultimatum waarin het probleem moet zijn.
2. Stuur een kopie van de brief naar TrosRadar, Vara Kassa, Consumentenbond en het Dagblad van het Noorden. Vermeld ook in de brief aan direktie van @HOME dat je de brief naar deze organisaties zendt.
Vara Kassa heeft een contactpersoon bij @HOME die zij ook de brief toezenden.
3. Ga na afloop van het ultimatum naar het hoofdkantoor in Groningen (ook als het probleem is opgelost om gemaakte onkosten vergoed te krijgen).
Hopenlijk hebben andere slachtoffers van @HOME hier wat aan.
Alles wat de helpdesk dus vertelde klopt niet.
Wat werkte wel: Ik moest het modem van de netstroom halen, de telefoonstekker eruit halen en 20 seconden wachten. Vervolgens eerst de resetknop met een balpen een paar keer indrukken en daarna de netstroom weer inschakelen. Na ongeveer 30 seconden de telefoonstekker er weer in doen. En................. ja hoor!! Ik heb een kiestoon en kan weer bellen.
Ook krijg ik de kosten die ik met mijn mobiele telefoon heb moeten maken om de klantenservice van @HOME dagelijks te moeten bellen vergoed en worden de abonnementskosten over de periode dat ik geen aansluiting had verrekend op de eerstvolgende nota.
Doe het volgende als je klachten hebt over @HOME:
1. Stuur een gedetailleerde klachtenbrief naar de direktie van @HOME in Groningen en stel een ultimatum waarin het probleem moet zijn.
2. Stuur een kopie van de brief naar TrosRadar, Vara Kassa, Consumentenbond en het Dagblad van het Noorden. Vermeld ook in de brief aan direktie van @HOME dat je de brief naar deze organisaties zendt.
Vara Kassa heeft een contactpersoon bij @HOME die zij ook de brief toezenden.
3. Ga na afloop van het ultimatum naar het hoofdkantoor in Groningen (ook als het probleem is opgelost om gemaakte onkosten vergoed te krijgen).
Hopenlijk hebben andere slachtoffers van @HOME hier wat aan.