Zie topic hoeveel verdien je of iets dergelijks...Zo, dit zijn de antwoorden op jullie vragen, wanneer antwoorden jullie MLM'ers? Johnny? Sobeit? Energetix? Alex? Ray-Dorco? ReneW? Introlife? Bart1970? En al de andere MLM'ers op dit forum?
Hoeveel verdien je, per maand, netto?
Hoeveel uren per week steek je in je MLM business?
Hoelang ben je al actief?
Heb je extra legale voordelen zoals auto, gsm, betaalde vakantiedagen, hospitalisatieverzekering, pensioensparen of andere?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] definitie MLM
-
Re: definitie MLM
Heeej.Jouw beroepsgroep staat in ieder geval hoog op de fantasielijst van de Engelsen.
Dat is niet in geld uit te drukken natuurlijk.
Wie weet kan ik dit uitbuiten.
Haal ik misschien die €6000,= netto ook wel.
Ja ja, en ik switch dus direct naar dat bewuste topic........Zie topic hoeveel verdien je of iets dergelijks...
........
....
...
..
?
Tja, zou het nog minder zijn dan een baan in de zorg?
Is er ook een bevolkingsgroep met fantasieën over MLM-ers?
-
het antwoord staat er idd in... € 1500,- gemiddels per maand, 45% ervan afkomstig van downline..
Nu ja daar doe ik het niet voor, ga ik de vrijdagochtend er wel bijwerken 1x p mnd.
Nu ja daar doe ik het niet voor, ga ik de vrijdagochtend er wel bijwerken 1x p mnd.
Alex,
€1.500/maand bijverdienen met 20 uur werken per week is mooi.
Met twee personen, dus beide werken ze 10 uur extra per week en dus verdienen ze beide €750 per maand extra.
Bovenop een baan waar je 36 of 40 uur per week werkt? Of is MLM je enige bron van inkomsten?
Walter, heb jij een job waarmee je op 1 vrijdagochtend €1.500 netto kan verdienen?
€1.500/maand bijverdienen met 20 uur werken per week is mooi.
Met twee personen, dus beide werken ze 10 uur extra per week en dus verdienen ze beide €750 per maand extra.
Bovenop een baan waar je 36 of 40 uur per week werkt? Of is MLM je enige bron van inkomsten?
Walter, heb jij een job waarmee je op 1 vrijdagochtend €1.500 netto kan verdienen?
-
Arbeidstijd is ongeveer 20 uur per maand. de ene maand iets meer dan de ander. We spreken dus over een gemiddeld..
Een nettoverdienste van € 75,- per uur is niet slecht... En het leuke is dat het op dit moment iedere maand groeit...
Mijn eerste "uurloon" met Energetix was €0,46. 2 jaar geleden...
Wie maakt er tegenwoordig nog zo'n loonsverhoging door in 2 jaar?
Een nettoverdienste van € 75,- per uur is niet slecht... En het leuke is dat het op dit moment iedere maand groeit...
Mijn eerste "uurloon" met Energetix was €0,46. 2 jaar geleden...
Wie maakt er tegenwoordig nog zo'n loonsverhoging door in 2 jaar?
Dus enkel MLM is je enige bron van inkomsten?
-
ah was die 1500 dan netto??
nee 1500 op 1 vrijdagochtend is wat overdreven, was niet geheel serieus.
Ik vind het bij inkomens ook erg lastig netto bedragen te bepalen, de een heeft een hurrwoning, de ander koop, tevens heb ik te maken met diverse verzekeringen die ik particulier betaal maar die wel fiscaal aftrekbaar zijn etc.
bruto omzet per dagdeel als het goed loopt 1000,=, dus volle dag 2000,=. Om daar een netto verhaal van te maken is als zelfstandige beetje lastig ook ivm diverse aftrekposten etc.
Maar losse pols zeg maar voor 1500 netto moet ik 2 volle goed lopende dagen draaien (zeg maar 16 produktieve uren).
En die kan ik niet 12 maanden in het jaar draaien, want mijn vakanties zijn niet doorbetaald... ga maar uit van 10 maanden productief...
nee 1500 op 1 vrijdagochtend is wat overdreven, was niet geheel serieus.
Ik vind het bij inkomens ook erg lastig netto bedragen te bepalen, de een heeft een hurrwoning, de ander koop, tevens heb ik te maken met diverse verzekeringen die ik particulier betaal maar die wel fiscaal aftrekbaar zijn etc.
bruto omzet per dagdeel als het goed loopt 1000,=, dus volle dag 2000,=. Om daar een netto verhaal van te maken is als zelfstandige beetje lastig ook ivm diverse aftrekposten etc.
Maar losse pols zeg maar voor 1500 netto moet ik 2 volle goed lopende dagen draaien (zeg maar 16 produktieve uren).
En die kan ik niet 12 maanden in het jaar draaien, want mijn vakanties zijn niet doorbetaald... ga maar uit van 10 maanden productief...
-
aanvulling..
Deze inkomsten zijn bovenop mijn 36 urige baan...
Hier houd ik ook ongeveer € 1510,- netto per maand over.. Hangt af van bepaalde percentages die ik moet betalen ivm de nieuwe wetgeving..
Deze inkomsten zijn bovenop mijn 36 urige baan...
Hier houd ik ook ongeveer € 1510,- netto per maand over.. Hangt af van bepaalde percentages die ik moet betalen ivm de nieuwe wetgeving..
-
waarmee nog steeds niet bewezen is dat dit door die magneten gebeurt...dus nog steeds geen BEWIJS.Dat het "genezingsproces" (Let op tussen aanhalingstekens) met ondersteuning van magneten sneller gaat heb ik bij diverse klanten/ dragers van onze magneetsieraden zelf gezien..
Ik heb zelfs verklaringen van klanten dat het met hun nu beter gaat dan zonder het dragen van onze sieraden.
kan heel goed placebo-effect zijn! en was hetzelfde resultaat bereikt met een pilletje waar niets in zit..
En natuurlijk voelen mensen die graag sieraden dragen zich beter met dan zonder...
maar dat zit allemaal tussen de oren!
Tevens is er nog een extra gevaar: wanneer mensen zich al dan niet terecht beter gaan voelen, lopen ze misschien ook nog eens langer door met vervelende klachten die anders in het reguliere medische circuit nog op tijd behandeld hadden kunnen worden...en nu met later (te laat?) ingrijpen extra vervelend geworden zijn.
@ de mlmFOUTIVEVERTELLER mlmangel,
Enige uittreksels uit het regelement van Amway, waaruit bijv. blijkt blijkkt dat je NAAST de door hun geleverde produkten, mag verkopen wat je wil!
En wanneer je het over DIT bedrijf uit je duim zuigt, kan ik aannemen dat je dat ook over andere bedrijven doet.
So be it...... en wat doet het pijn hè?
Enige uittreksels uit het regelement van Amway, waaruit bijv. blijkt blijkkt dat je NAAST de door hun geleverde produkten, mag verkopen wat je wil!
Regel 4.14
Andere verkoopactiviteiten: Een IBO die persoonlijk producten verkoopt die niet van Amway zijn,---------of die diensten verkoopt (bijvoorbeeld belastingadviezen, verzekeringen, investeringen, enz.) zal een andere IBO die hij of zij niet persoonlijk heeft geregistreerd niet overhalen tot het verkopen van dergelijke producten,------of diensten te koop aanbieden aan een IBO, behalve die persoonlijk door hem zijn geregistreerd.
Telkens blijkt weer dat dit bedrijf de rechten van ALLe distributerus wil beschermen!IBO's mogen betrokken zijn bij andere verkoopactiviteiten betreffende niet door Amway goedgekeurde of geproduceerde
producten en diensten als zij dit zelf willen, maar zij mogen om hun andere verkoopactiviteiten aan te bevelen en uit te breiden geen gebruik maken van activiteiten die zijn georganiseerd om de producten
van Amway of Amway zelf uit te dragen, noch van inspanningen of hulpmiddelen van andere IBO's of van hun kennis van of relatie met andere IBO's, met name die IBO's die zij niet hebben geregistreerd. Dit
vormt een ongeoorloofde en onredelijke inbreuk op de zakelijke activiteiten van andere IBO's.
Telkens wordt je ontmaskerd als een praatjesmaker, mlmangel.4.14.2 Een echtpaar wordt geacht hun IB als een enkele eenheid te beheren, ongeacht of de IB op beide namen staat. Daarom is ieder
verantwoordelijk voor de activiteiten van de ander voor zover het deze Zakelijke Voorwaarden van Amway betreft.
En wanneer je het over DIT bedrijf uit je duim zuigt, kan ik aannemen dat je dat ook over andere bedrijven doet.
So be it...... en wat doet het pijn hè?
Laatst gewijzigd door So be it op 23 aug 2006 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mlmangel, So be it, S., Walter, Alex en anderen,
Vanmiddag is er, mede op mijn verzoek, een stuk van dit topic verwijderd omdat er op beschamend laag niveau naar elkaar geschreeuwd werd, dat hoef ik Mlmangel, So be it, S., Walter & Alex niet uit te leggen.
De eerste de beste reactie daarna is het weer direct raak. Probeer eens een reactie te plaatsen die voor de verandering niet twee of drie forumregels overtreed. Je kunt óók inhoudelijk scherp zijn.
Kunnen we dat met elkaar afspreken
So be it; pas jij je reactie aan?
Vanmiddag is er, mede op mijn verzoek, een stuk van dit topic verwijderd omdat er op beschamend laag niveau naar elkaar geschreeuwd werd, dat hoef ik Mlmangel, So be it, S., Walter & Alex niet uit te leggen.
De eerste de beste reactie daarna is het weer direct raak. Probeer eens een reactie te plaatsen die voor de verandering niet twee of drie forumregels overtreed. Je kunt óók inhoudelijk scherp zijn.
Kunnen we dat met elkaar afspreken
@ Azalea,
Doet geen vlieg kwaad.
Hij werd even pissig dat hij voor bedrieger werd uitgemaakt.
Maar het druist niet in tegen je rechtvaardigheidsgevoel wanneer iemand gewoon stelt:
"Je bent een bedrieger...., maar vertelles...... hoe laat is het?"???
Want dat is niet één keertje hoor! Gewoon standaard.
Helemaal waar...., (Maar bewijs het eens? Sorry, flauw grapje..., maar wél een standaard vraag hier.)
Steeds weer, telkens in andere woorden te moeten horen:"Juliie zijn boeven. Bewijs maar het tegendeel!", daar word ik een beetje triest en opstandig van.....
Had ik niet al geschreven:
Haal jij "bedrieger" weg, dan haal ik het andere weg?"........?
Wel tof dat je mij even apart aanspreekt!
So be it.
Ga ff kijken wat er weg moet......
Vind dat je Energetix hier buiten kunt laten.Mlmangel, So be it, S., Walter, Alex en anderen,
Doet geen vlieg kwaad.
Hij werd even pissig dat hij voor bedrieger werd uitgemaakt.
Maar het druist niet in tegen je rechtvaardigheidsgevoel wanneer iemand gewoon stelt:
"Je bent een bedrieger...., maar vertelles...... hoe laat is het?"???
Want dat is niet één keertje hoor! Gewoon standaard.
Helemaal waar...., (Maar bewijs het eens? Sorry, flauw grapje..., maar wél een standaard vraag hier.)
Steeds weer, telkens in andere woorden te moeten horen:"Juliie zijn boeven. Bewijs maar het tegendeel!", daar word ik een beetje triest en opstandig van.....
Natuurlijk....Kunnen we dat met elkaar afspreken
Had ik niet al geschreven:
Haal jij "bedrieger" weg, dan haal ik het andere weg?"........?
Wel tof dat je mij even apart aanspreekt!
So be it.
Ga ff kijken wat er weg moet......
Graag gedaan So be it. Ik had begrepen dat E-nergetix overdag Alex heet, toch? Hoop dat ik ‘m niet vergeten ben, anders bij dus
Bewijzen doe ze maar bij de rechter. Op een forum kun je dat beter anders doen; de bedoeling is niet om elkaar te overtuigen, want dan is de lol er af, maar om begrip voor elkaar en dus inzicht te krijgen. Dat geeft je verrijking en lijkt me zinvoller dan over en weer schreeuwen
Enfin, genoeg Freud voor vandaag
Bewijzen doe ze maar bij de rechter. Op een forum kun je dat beter anders doen; de bedoeling is niet om elkaar te overtuigen, want dan is de lol er af, maar om begrip voor elkaar en dus inzicht te krijgen. Dat geeft je verrijking en lijkt me zinvoller dan over en weer schreeuwen
Enfin, genoeg Freud voor vandaag
Dat spreekt wel aan in deze topics.Dat geeft je verrijking
Is de dubbele agenda ook van Freud?
Op dit forum blijkt overduidelijke dat de vermelde bedrijven hun producten verkopen op basis van misleiding.
... bedoeling is niet om elkaar te overtuigen, want dan is de lol er af, maar om begrip voor elkaar en dus inzicht te krijgen...
Inzicht krijgen dat bedrijven die hun producten verkopen aan de hand van misleiding gebaseerd op ongefundeerde uitspraken van personen die er voordeel bij hebben de producten te ondersteunen omdat ze deze zelf verkopen EN gebaseerd op studies die niet gerelateerd zijn aan de producten die ze verkopen. Dit streven naar dergelijk inzicht ondersteun ik.
Bedrijven die verkopen op basis van misleiding, zijn oplichters.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 24 aug 2006 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
goed gewoon dus weer verder gaan waar we gebleven waren! ik sluit mij aan bij de kritiek op de toonzetting, maar tja vaak is er sprake van actie>reactie.
En tros radar heeft zelf niet ingegrepen..(toch?)
In hoeverre is dit bescherming?? leg eens uit?
Ik vraag mij ook af of deze clausule rechtsgeldig is!!
In een huwelijk op basis van huwelijkse voorwaarden moeten beiden namelijk wel getekend hebben hiervoor! anders denk ik dat als puntje bij paaltje komt de rechter het zal verwerpen.
En tros radar heeft zelf niet ingegrepen..(toch?)
Dit is geen bescherming, maar juist beperking van mogelijkheden. Betekent namelijk dat binnen een echtpaar je niet de keuze hebt eventueel iets anders te doen! Het is dus niet zo dat de een Amway kan "doen" en de ander Nikken! Echt zelfstandigen hebben die keuze vrijheid wel!Telkens blijkt weer dat dit bedrijf de rechten van ALLe distributerus wil beschermen!
Quote:
4.14.2 Een echtpaar wordt geacht hun IB als een enkele eenheid te beheren, ongeacht of de IB op beide namen staat. Daarom is ieder
verantwoordelijk voor de activiteiten van de ander voor zover het deze Zakelijke Voorwaarden van Amway betreft.
In hoeverre is dit bescherming?? leg eens uit?
Ik vraag mij ook af of deze clausule rechtsgeldig is!!
In een huwelijk op basis van huwelijkse voorwaarden moeten beiden namelijk wel getekend hebben hiervoor! anders denk ik dat als puntje bij paaltje komt de rechter het zal verwerpen.
En om te misleiden, geven deze "oplichters" de zeer uitgebreide teruggave-garantie van wel 3 maanden na aanschaf van het betreffende produkt.Op dit forum blijkt overduidelijke dat de vermelde bedrijven hun producten verkopen op basis van misleiding.
Inzicht krijgen dat bedrijven die hun producten verkopen aan de hand van misleiding gebaseerd op ongefundeerde uitspraken van personen die er voordeel bij hebben de producten te ondersteunen omdat ze deze zelf verkopen EN gebaseerd op studies die niet gerelateerd zijn aan de producten die ze verkopen. Dit streven naar dergelijk inzicht ondersteun ik.
Bedrijven die verkopen op basis van misleiding, zijn oplichters.
WAT een oplichters!
Iemand 3 maanden de tijd geven overal info in te winnen en zich te bedenken! (Het zijn dan wel erg domme "oplichters"...! )
Vertel, Azalea..., hoe moeten we met zulke stupide opmerkingen omgaan?
Let wel.... De OPMERKING is stupide....., misschien niet degene de hem plaatst?
Wel, een stukje humor is wel eens leuk op zijn tijd......
So be it
Sobeit,
Bij Amway, Nikken, Herbalife en FLP mag je geen gelijkaardige producten verkopen van andere MLM's.
Bij Amway en Herbalife mag je wel voor een andere bedrijf werken, zolang het maar geen producten zijn die concurrerend zijn.
Heb ik ook nooit ontkent, de vraag was of je als Amway IBO'er voor een andere, concurrerende MLM mag werken; niet dus.
Trouwens, betreffende FLP heb ik overduidelijk gelijk, maar dat vermeld je niet. Elke keer als je ergens ongelijk hebt, zwijg je erover.
Bij Amway, Nikken, Herbalife en FLP mag je geen gelijkaardige producten verkopen van andere MLM's.
Bij Amway en Herbalife mag je wel voor een andere bedrijf werken, zolang het maar geen producten zijn die concurrerend zijn.
Heb ik ook nooit ontkent, de vraag was of je als Amway IBO'er voor een andere, concurrerende MLM mag werken; niet dus.
Trouwens, betreffende FLP heb ik overduidelijk gelijk, maar dat vermeld je niet. Elke keer als je ergens ongelijk hebt, zwijg je erover.
Juist, elke keer wordt inhoudelijk aangetoond dat MLM gebaseerd is op misleiding door het verstrekken van informatie die een vertekend beeld geeft van de waarde en werking van de producten, of informatie die ronduit fout is. Verkopen op basis van misleiding is oplichting.Je kunt óók inhoudelijk scherp zijn.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 24 aug 2006 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je even aangeven waar dat staat, mijn beste Walter?Betekent namelijk dat binnen een echtpaar je niet de keuze hebt eventueel iets anders te doen! Het is dus niet zo dat de een Amway kan "doen" en de ander Nikken!
So be it
(Af en toe word ik ZO moe....... )
Telkens tonen we aan dat mensen zoals mlmangel "oplichters" zijn omdat ze een verkeerde voorstelling van zaken geven.......
Laat even zien waar dat staat........
Want ik weet BIJNA zeker dat er helemáál niet staat "andere mlmbedrijven'', maar bedrijven met een gelijkluidend assortiment producten...... Of het nu mlm is, of niet!
ELKE distributeur WERKT al vóór een ander bedrijf, want IEDEREEN begint parttime!
Men werkt ook niet "voor" een mlmbedrijf!
Het hele liedje begint weer van voor af aan!!!
Leugens, verdraaiingen, misleidingen......
(Dit is toch niet te geloven....! )
Vertel eens mijn beste...., Hoe had je gelijk? Mag je het zelf vertellen, want ik weet niet waar je het over hebt!
Jullie blijven TOCH alles over een kam scheren...!
So be it........
Laat even zien waar dat staat........
Want ik weet BIJNA zeker dat er helemáál niet staat "andere mlmbedrijven'', maar bedrijven met een gelijkluidend assortiment producten...... Of het nu mlm is, of niet!
DAT geef je nu eindelijk toe? Bravo! WAT een prestatie!Bij Amway en Herbalife mag je wel voor een andere bedrijf werken, zolang het maar geen producten zijn die concurrerend zijn.
ELKE distributeur WERKT al vóór een ander bedrijf, want IEDEREEN begint parttime!
Men werkt ook niet "voor" een mlmbedrijf!
Het hele liedje begint weer van voor af aan!!!
Leugens, verdraaiingen, misleidingen......
Graag even laten zien waar dat staat dan.....!Heb ik ook nooit ontkent, de vraag was of je als Amway IBO'er voor een andere, concurrerende MLM mag werken; niet dus.
(Dit is toch niet te geloven....! )
Vertel eens mijn beste...., Hoe had je gelijk? Mag je het zelf vertellen, want ik weet niet waar je het over hebt!
Jullie blijven TOCH alles over een kam scheren...!
So be it........