JanTiel Een stafford moet ten alle tijde aagelijnd,gemuilkorft en geholpen zijn,stamboom of niet!!!!
FOUT, verdiep je eens in de wet voor je jezelf zo voor schut zet.
Jan Tiel Dit is een antwoord op Babs@dieszel,een stuk terug, die het zo goed schijnt te weten met haar 3 chiwawa's!
Wat hebben mijn 3
chihuahua's (schrijven is lastig he Jan) hiermee te maken? En ja, ik ken de wet
Jan Tiel De baasjes zijn net zo verkeerd bezig als de honden zelf,want weet jij wat de achtergronden van de ouders en voorouders van de pups zijn?????Allemaal vechthonden en daarom horen ze hier in NL ook niet thuis!!!!!!!!!!!!!!Ze geven alleen maar ellende en mensen en kinderen die door dit "ras"gebeten zijn/worden,dragen de littekens hun hele leven mee en vindt dan dat de hond moet inslapen een goede optie!!!
Zullen we de Airedale Terriër van mijn moeder ook maar in laten slapen dan? Die is gefokt om te jagen... Toch jaagt ie niet, hmmz, vreemd, zou een hond die door een paar idioten misbruikt wordt om te vechten dan misschien ook een fijn karakter kunnen hebben?? Enne.... ik draag littekens van compleet andere rassen op mijn lichaam!!
En aan Kittek*t, jij bent degene die hier bezig is met dreigementen hoor. Wat een triest figuur ben jij!! Kan je niet samen met Janneman ergens onder de grond gaan zitten??