LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door rene117 »

ja henrie ik geloof hem wel je borg heeft hij nooit terug gehad
en de zijn wel meer mensen die het niet terug hebben gehad
dus het is een balle bedrijf

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Edwin , jij gelooft zelf wat je neerschrijft
Sorry Henri/Laurent

Als er hier ééntje altijd uit zijn nek l.lt ben jij het wel.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Als je een naam probleem hebt , moet je bij de webmaster zijn.


Jouw jullie namen voeg ik ook niet samen hoewel de kreten synoniem zijn.

Jouw Rene117 weet zelfs dat het geld voor een of andere versleten modem van UPC-Edwin niet terug gestort is, het is wel een innige band tussen de geroyeerde UPC,s :D :D :D :D :o :?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Henri/Laurent, je blijft uit je nek l.....n.
Onze kreten zijn absoluut niet synoniem, die van jou en wijlen Laurent echter wel, je hebt het even volgehouden maar bent allang door de mand gevallen, je hele schrijfstijl en opruiende teksten zijn 100% identiek.
Punt twee slaat je kreet geroyeerd helemaal nergens op, ik ben voor kabeltelevisie nog steeds klant bij UPC omdat ik (nog) geen zin heb in investeringen en werkzaamheden betreffende schotels/decoders e.d., andere UPC diensten heb ik zelf opgezegd.
Ook de andere "geroyeerde" UPC klanten hebben allang aangegeven zelf opgezegd te hebben.

Het enige waar jij lol uit haalt is het op de kast jagen van anderen, gezien de verschillende ellenlange discussies lukt je dit helaas aardig, jammer genoeg zit er op dit forum geen "ignore" mogelijkheid :cry:

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

jawel hoor, gewoon niet op hem reageren, its simpel :)

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

jawel hoor, gewoon niet op hem reageren, its simpel
Ja, maar je ziet hem nog wel, dat is zo storend :lol:

edwin024
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2007 22:31

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door edwin024 »

Edwin , jij gelooft zelf wat je neerschrijft ?
Natuurlijk. Maar ik hoop vooral dat jij jezélf gelooft, niemand anders doet dat als ik het zo allemaal lees op dit forum.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Henri heeft maar 1 heilig geloof, dat is een bedrijf met 3 letters, beginnende met een U.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

Uzijdeglorie

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Uzijdeglorie


mooie reclame slogan voor UPC :) :D :)

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik denk eerder Unico Glorie op de Ceintuurbaan in A'dam :lol:

Stapeltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2007 17:22

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Stapeltje »

Schattebout, heel erg bedankt voor je tip om Dhr. van Aart te mailen. Wij zijn al een jaar bezig met UPC en na vele brieven en dreigbrieven van Intrum Justitia via UPC met deurwaarder en rechter is het nu opgelost. Gisteren gemaild en vandaag een brief in de bus met excuses en creditering van al onze kosten!!!!

josnixs
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 15:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door josnixs »

Wanneer je alles kan oplossen met 1 telefoontje dan heb je alles opgezegd want verder lossen ze niets op de een weet van de ander niet wat ze doen een aanrader is neem het gesprek op zodat je de naam hebt van de mede werker`s
Ik heb alles opgezegd per 1 jan dus sluit dit forum ook voor mij ik wens iedereen veel succes toe.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Goh ga jij weer met de postduif aan de gang ?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Goh ga jij weer met de postduif aan de gang
Alles is beter dan het upc gespuis.

march1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 12:30

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door march1979 »

Zucht.... ik wordt zo moe van UPC.
Na een tijd lang tevreden klant geweest te zijn kwamen de problemen. Toen deze na 2 maanden, verschillende monteurs en diverse telefoontjes met hun geweldige servicedesk van minimaal 30 minuten omdat je 25 minuten in de wacht hebt gehangen, eindelijk opgelost waren was ik het al helemaal zat geworden. Ik wilde er vanaf.
Dus tijdens mijn één-na-laatste telefoontje heb ik gemeld dat ik al mijn diensten bij UPC wilde beeindigen. Helaas was dit niet mogelijk. Mijn abonnement was net 2 maanden daarvoor weer met een jaar verlengt. Prima zei ik, dan wil ik aan het einde van dit contract (15 maart 2008) alles beeindigen. Dit is in het systeem genoteerd als: afgekocht.

Gisteren met upc gebeld omdat ik nog steeds geen bevestiging had gekregen wanneer mijn abonnement beeindigt zou worden. Bleek dat ik mijn aavraag om te beeindigen te vroeg had ingedient. Ik mocht dit niet 10 maanden van tevoren doen, maar had dit tussen maximaal 2 en minimaal 1 maand van tevoren moeten doorgeven.
Zoals ik al zei, gisteren gebeld. Gisteren was het 25 februari. Dus binnen 1 maand van 15 maart wanneer mijn abonnement zou aflopen. Zou aflopen want ik zit weer een jaar aan UPC vast...

Mijn ADSL afgezegt (gelukkig kon dat nog, anders zat ik met nog een abonnement van 30 euro p.m.) en ik denk dat ik ook digitenne maar weer op ga zeggen. Ik heb toch nog een jaar upc.

Vreemde was..... waarom had die vrouw gisteren het over afgekocht??? Klinkt in mijn oren als, afkopen / beeindigen. Blijkbaar is dat bij UPC dus niet zo.

Ik heb bijna een jaar moeten wachten om van UPC af te komen, nu moet ik weer een jaar wachten. Heeft iemand nog tips? Ik dacht zelf aan mij even uit te laten schrijven op mijn adres, inschrijven bij een maat van me waar upc niet mogelijk is, hiervan een kopie naar upc sturen en om me dan 1 minuut later weer in te schrijven op mijn eigen adres. Is zoiets mogelijk?
Ik doe alles om er vanaf te komen.

Het lijkt nu alsof ik niet kwaad ben, ik ben ook vrij rustig nu, maar van binnen kook ik. Ik ben zeer teleurgesteld in bedrijven die je op deze manier geld proberen af te troggelen.

Alvast bedankt voor de reacties.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Stuur een mailtje en ik stuur je wel terug hoe je er vanaf kan komen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

[Stuur een mailtje en ik stuur je wel terug hoe je er vanaf kan komen.]

Agro toch: jij ligt nog te stoeien met ons aller UPC, ga geen mensen hetzelfde pad opsturen,als je wilt helpen adviseer dan mensen om bij UPC te blijven en niet naar de verlakkerij OnsBrabantNet te gaan, 40000 Brabanders hebben geen verbindingen (*-*) 8) :? [/quote]

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

als je wilt helpen adviseer dan mensen om bij UPC te blijven
Iemand die te kennen geeft dat hij/zij weg wil van het gespuis dat upc heet die ga je toch niet adviseren om daar te blijven.
en niet naar de verlakkerij OnsBrabantNet
Ik adviseer niemand om waar dan ook naar toe te gaan, maar alles is beter dan de firma list en bedrog.
40000 Brabanders hebben geen verbindingen
Das maar tijdelijk, en allemaal ex "tevreden" klanten van de firma list en bedrog. :lol: :lol: :lol:
De firma list en bedrog heeft al meer dan 10 jaar aanloopproblemen. :cry: :lol: :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

leuk dat 4000 mensen tijdelijk geen tv telefoon en internet hebben door het overspannen bedrijf OnsNet, hunklanten komenvoornamelijk van KPN Planet vandaan (*-*)

Gesloten