Hallo alle vroeg me af waar Merv. Minousch is...........
Ze is tenslotte dit topic begonnen maar reageerd niet meer,wat is hier de reden van ...................
Mvg wanya
@ seu
Zou van jou je rapporten willen zien dat dosier van 300 pagina,s dik wat je vertelde op poezenpraat want ik ben nergens van op de hoogte namelijk vanwege
Seponeren idd de zaak is GESEPONEERD WAAR IK OOK EEN BRIEF VAN HEB VAN DE GAB MET ORIGNELE HANDTEKENING VAN DE RECHTERCOMERSARIS..............
Met welke reden dat is geweest weet jij ook!!!(was je al gemeld dat JIJ niks hard kon maken) Dus als je dan tog over weerwoord begint zou ik dus jou weerwoord hier in willen hebben ??
Voor mijn is ook deze zaak afgerond zoals jou ook is vermeld met als antwoord SEPONEREN ZONDER STRAFVERVOLGING(REMEMBER)!!!
..Maar jij hebt de behoefte om tog...deze lasterij elders over het net teverspreiden.....Dus is voor mijn zeer zeker een rede om er op in tehaken...Tog sue
Jij bent ook diegene die zelf met allerlei dingen gaat gooien zowel prive als openbaar over vanalles en nog wat wijkt uit naar links naar rechts blijf bij het feitelijke daar heb je meer aan denk ik zo....Je haalt zo jezelf hoe langer hoe meer door het slijk en wat doe jij je blijft maar doorrattelen en wijkt uit , maar er wat van leren ho maar ...
Dus graag realistische feiten graag...
Want ik deins niet terug voor een rechtzaak ,dus Maak je hard als jij denkt dat ik je bedonderd zou hebben ..Had je al eerder verteld en lees goed
Zoals Jullie
mij behandeld hebben die behandel krijg je net zo terug

..En je heb gewoon een plaat voor je hoofd denk want het bereikt je maar niet ...
Meid zet je erover heen ..Shirkan heb me kwa dierenarst al het dubbele gekost als jou prijs van 425euro(...Dus je heb niks gemist hoor aan geld.....want dat is blijkbaar jou zorg ) want het draaide niet om zijn (shirkans)welzijn want je was zelf niet eens geweest naar de da...dus geen reden van klagen want je weet precies hoe het zit...
Nu nog effe de zogenaamde kosten de pension en de dierenarstkosten die betaal ik niet nee...Hoog laag springen Niks nada krijg je want daar ben jij op berust je kon niet eens een rekening overleggen met de politie met stempel van de da en een rekening zonder stempel bewijs van behandeling vang jij niks van mij want ik wou nog persoonlijk komen mar je sommeerde de politie dat ik dat maar aangetekend moest doen...
Je ben
tog geen postorder bedrijf ofwel ik kan je recht aankijken hoor en heb in deze kwestie niks teverbergen
Dus nogmaals feiten graag ..........................
Hoop dat je nu wel me nederlands begrijpt want jij vond dat ik wel scholing nodig had....Anders ikke ook jou kannen vragen jij kome met iets over de balk want ikke niet helemaal begrijpen wat jij willen...
Mvg wanya