LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitten gereserveerd bij een cattery

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Ze is zich wederom aan het indekken en heeft vlug haar verhaal over Gandor aangepast. In plaats van dat haar pa allergiesch was staat er nu dat het zo lastig was heen en weer te reizen met vakanties ed :lol:
Verder is ze nu medebeheerster van een forum en stelt ze zich weer eens tentoon als zijnde een betrouwbare liefhebber/fokster.
http://www.cattery-derona.nl/forum/view ... ghlight=#7
Het jammere is dat ze daarbij een andere beginnende cattery die (tot nu toe) niks van haar afwist meesleurt doordat zij uiteraard door samen te werken met haar geassocieerd zal worden met haar praktijken.
Het mooie daarvan echter is dat mensen die bezig zijn zoveel mogelijk gedupeerden te voorkomen nu veel meer mensen die via die site ingeschreven zijn kunnen bereiken met de links waar de praktijken van deze oplichtster beschreven staan door gedupeerden 8)

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Het verhaal is nog steeds hetzelfde hoor.
Gandor hoeft nu met vakantie's ed niet meer overgehuist te worden naar hier.
Zag toevallig je reactie, dus vandaar het antwoord.

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Jij en toeval?? Heb je "toevallig" ook mijn vorige bericht gelezen over het oplossen van alle problemen rondom degenen die door jou opgelicht zijn?
"Toevallig"weten wij dat Gandor altijd bij jou geweest is!
Wel "toevallig"dat je eerdere berichten rondom gandor op jouw site die van geen meter klopten en hier gepost zijn en op www.opgelicht.net
ineens "aanneembaarder"veranderd zijn.
Ook "toevallig"dat steeds meer mensen er achter komen wie je werkelijk bent, gestaafd aan feiten en bewijzen en door jouw doorzichtige leugens en verklaringen op internet.
"toevallig"val je weer eens door de mand :lol:

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Jij en toeval??
"Toevallig"weten wij dat Gandor altijd bij jou geweest is!


Vreemd dan dat hij niet als MIJN kater staat geregistreerd, denk je ook niet?

Wel "toevallig"dat je eerdere berichten rondom gandor op jouw site die van geen meter klopten en hier gepost zijn en op www.opgelicht.net
ineens "aanneembaarder"veranderd zijn.


"Toevallig" is daar niets aan veranderd of gewijzigd.
Is nog steeds hetzelfde gebleven.

"toevallig"val je weer eens door de mand

Als mensen eens goed zouden lezen en misschien zelfs bij deze 2 afspraken rondom de desbetreffende kittens zouden zijn geweest, dat ze dan toch eens zouden aanvaarden wat de waarheid is.
Helaas is de waarheid bij jullie de mening van de meerderheid.
Die allemaal achter elkaar aanlopen.
Jammer dat zulke mensen bestaan.

Ohwja, als ik niet eerlijk zou zijn, waarom zou er dan in godsnaam alle zaken over de kittens vermeld worden?
Iets wat ik op andere site's eigenlijk zelden of nooit zie is dat er een kitten overlijd of ziek word.
Zijn die diertjes daar nooit ziek, of word er gewoon niet over geschreven / gesproken, omdat er een taboe op rust?

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Je kan je verdedigen zoveel je wilt maar de feiten blijven;
Je hebt al meerdere malen politie over de vloer gehad in verschillende zaken rondom je kittenverkoop.
Er is een groeiend aantal gedupeerden.
Er is een groeiend aantal fokkers die jou en je mooie praatjes doorzien.
Je bent geroyeerd bij neocat voor jouw bewezen oplichterij en DAARDOOR uitgeweken naar Belgie op je moeders naam,heeft niks met langhaar te maken maar met jouw inmiddels beruchte naam waardoor je in Nederland niet meer aan de bak komt doordat je op een zwarte lijst staat!
Gandor is door jou gekocht, is altijd bij jou geweest,bij een aankoop wordt er in de regel geen legitimatie vereist dus niet vreemd dat hij niet op jouw naam staat.
En inderdaad zal het best voorkomen in catteries dat kittens ziek worden maar die verhalen worden in de regel niet gebruikt zoals jij doet op je site om aan te tonen hoe betrouwbaar en begaan je bent als fokker en om anderen zwart te maken en niet zoals jij suggereerd uit oneerlijkheid of taboe.Dit wordt besproken onder andere fokkers op oa kattenpraat om er van te leren onderling en niet om er goede sier mee te maken.Daarom vindt je dit in de regel niet op de site van een cattery,de meesten gaan niet letterlijk en figuurlijk over lijken!
En jij wilt naar show??
Geloof niet dat je bepaalde mensen daar tegen wilt komen :roll:
Jij hebt echt geen plaat voor je hoofd maar een flatgebouw, werk voor een psychiater.

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Het verhaal rondom Gandor is NIET hetzelfde meer zoals het op je site stond die heb je wel degelijk veranderd nadat er hier over gepost is!
Eerst was het verhaal dat de kater bij je moeder was en van je moeder,waarop bewezen werdt dat dat niet zo was,TOEN kwam het verhaal dat pa allergiesch was en Gandor bij jou kwam wonen en toen dat wederom aan de kaak gesteld werdt en je zag dat dat verhaal wel weer erg doorzichtig was heb je het weer aangepast op je site en nu staat er dat het heen en weer reizen in de vakanties bladiebliedebla en geen allergiesche pa meer(omdat dat verhaal weer niet kan kloppen met het verhaal op opgelicht over de kattenopvang van je ouders??),nog even de stamboom op jouw naam laten zetten(hahaha)en klaar is verhaal Gandor(denk jij nou echt dat mensen ZO dom zijn om hier allemaal in te trappen??),het enigste wat er van je vorige verhaaltje over was zijn de aanpassingen......je geeft zelf steeds de bewijzen van je leugens doordat alles over jou en op je site in de gaten gehouden wordt en gekopieerd/opgeslagen :lol:

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Dus nu zijn mijn ouders ineens wel weer mijn ouders!?
Blij dat jullie er nu achter zij dat ik geen weeskind ben, want dat is wat er feitelijk gezegd word door jullie.
Misschien moet je eens contact opnemen met de gemeentelijke basis-administratie en daar navraag doen (voor zover ze informatie geven.
(dat is iets waar ik geen invloed op heb)
Verder kun je misschien eens navraag doen in het ziekenhuis hier in Tilburg bij de longarts of de huisarts in Haaren over de gezondheid van mijn vader.
Dan weet je ook hoe dat zit.

Overigens ga ik zelf NOOIT op vakantie.
Mijn laatste keer dat ik zelf weg ben geweest is in 2002 geweest.
Na die keer laat ik de zorg voor mijn dieren aan niemand anders meer over.

Verder kun je misschien nog navraag doen bij Neocat van wie Gandor is.
Ik heb de wijziging namelijk nog niet doorgegeven.

Groetjes Suus,

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Je raakt een beetje in de war geloof ik,je postings worden steeds maffer,kan ook haast niet anders maar allez.
Er is alleen twijfel uitgesproken of degene van het artikel wel jouw moeder is en als dat inderdaad zo is jouw verhaal over allergie wat inmiddels aangepast is dan wel erg vreemd wordt.
Er zijn inmiddels trouwens weer andere bronnen die zich gemeld hebben met nieuwe ontwikkelingen die binnenkort als ze geverifieerd zijn gepost worden op www.opgelicht.nl daar gaan we vanaf nu ook verder.Tot daar :wink:
Have a nice day!

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Zoals menig mens die zich in gezondheid verdiept zal weten, kan een allergie zich in de loop der tijd pas openbaren.
Bij ons zit het in de familie en ook ik ben officieel allergisch voor honden en katten.
Een ieder die het artikel van de dierenbescherming goed leest, zal kunnen zien dat het een artikel is van December 2003.
Wil je nou beweren dat mensen in 3 jaar tijd niets kunnen mankeren?

Ikzelf heb nog maar beperkt last van mijn allergieën en heb weinig medicatie nodig.
Mijn vader heeft er echter wel erg veel last van gezien zijn longziekte.

Maar blijkbaar mag en kan iemand bij jullie niet ziek worden.
Ik wens je dan ook bijzonder veel sterkte met je gezondheid, want dan volgt er bij jou in ieder geval nooit een ziekmelding! (UWV ook weer blij!)

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Anastasia »

Beste Shiva en Kittekat,

willen jullie niet zo doorgaan, wie er nu gelijk heeft wil niemand meer weten , het verhaal is te lang....

beantwoord liever andere, zoals mijn 24 katten die hulp nodig hebben, het elkaar afkatten is onzin, niemand zal nu jullie nog geloven, en aanpassen, ja, ik maak als russinnetje ook wel eens een taalfout, en dan mag het, maar zomaar inhoud veranderen?

Als jullie hier doorgaan komen nieuwe vragen niet meer in de top 5 en zullen andere eerder ontevreden afhaken, en berijk je het tegenovergestelde, langdurige discussie is saai, en U maakt mijn vraag zo onvindbaar, of moet ik elk uur op mezelf reageren en aanpassen zodat ik bovenaan blijf in de top 5?

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Nee hoor Anastacia
dat hoef je niet
zal eens even naar je vraag gaan kijken.

En inderdaad, je hebt gelijk met je antwoord

Groetjes Suus,

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Via www.opgelicht.net is er te lezen dat er zich ALWEER een gedupeerde gemeld heeft. Dus t houdt maar niet op. Daarbij heb ik de site van mevrouw haar cattery, Alyderos, eens bekeken en vergeleken met vorig jaar, en inderdaad zijn er een aantal zaken die ze niet op haar site vermeld. Zo staan lang niet alle geboren kittens op haar site, en ook niet alle kittens die overleden zijn. Tuurlijk, want anders krijgen mensen door dat ze het maximum van 20 kittens per jaar al lang overschreden heeft. En dan al die ziektes. Niesziekte al diverse keren, vlooienplaagjes ook hoor! En dan niet te beginnen over het katertje Shirkan, dat toen door ene W. is gekocht, nou dat beest mankeert van alles. De ouders werden tenslotte pas getest NADAT er al meerdere keren een nestje was ontstaan. Verder sterven er in haar cattery wel een opvallend veel aantal kittens. Alleen deze gegevens maken al dat er weinig betrouwbaarheid vanuit gaat. En er is nog zoveel meer ellende te melden over deze dame. Maar dat laat ik maar over aan alle gedupeerden en anderen die inmiddels net zo, n bloedhekel aan haar hebben gekregen als ik! En IK ben NIET EENS een gedupeerde , hahaha, dus kun je nagaan zeg!

groetjes Sahima

Poesje_
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2007 21:22

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Poesje_ »

Hallo..ik lees tot mijn verbazing dat mijn kitten hier vernoemd word..nog voordat ik hier geregistreerd was.
Nou wil ik toch wel weten of Gandor in Mei Juni Juli Augustus 2006 getest is?????
Ik heb mijn kitten gekocht en toen waren de ouders niet eens Fiv en Felv getest door Mevrouw want zoals ze vertelde waren haar kinderen ziek..maar volgens mij zijn ze nog steeds ziek..arme kindertjes.
Ik heb mevrouw een boze mail gestuurd met de mededeling dat ik niks meer met haar te maken wilde hebben, nadat ik al verschillende keren gemaild had om naar de uitslag van de testen te vragen, ook heb ik toen even vermeld dat het kitten onder de vlooien zat.
Maar bij haar waren geen vlooien mailde ze me terug..hoe komt mijn kitten dan aan vlooien??
Tot mijn verbazing lees ik overal dat mevrouw verteld dat haar poezen wel getest zijn..dan zou ik hier wel eens de testen willen zien.
Want zoals ik er over denk, liegt mevrouw al als ze haar mond opent.
Over de stamboom denk ik ook dat je iemand die er nog niet zoveel verstand van heeft moet helpen.
Ze heeft met geen woord gerept over de tabby point en choc wat er in de lijn zit.
Maar haar combi met de poes en kater is niet echt een prima combinatie dan verbeter je niet het ras.
Ik heb nu een kater creme tabby maar hij moet eigelijk creme zijn
Wie heeft er nu verstand van fokken?
Ze heeft me zelfs gevraagd of ik er mee wilde fokken en dat heb ik bevestigd dan had zij als ze er zoveel verstand van heeft tegen mij moeten zeggen dat het niet verstandig was om dit kitten te kopen.

Cattery Jofra1
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2007 21:32

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Cattery Jofra1 »

Hallo Allemaal

Ik denk dat het een goed idee is, om zoveel daadwerkelijke bewijzen tegen Suus te verzamelen.
Als er dan daadwerkelijk meerdere bewijzen zijn, het liefste zwart op wit, en politieaangiftes (enkele hebben we al), van meerdere gedupeerden, dan waar we nu al de bewijzen van hebben, dan kan ze misschien op de juiste manier worden aangepakt.
Ik neem aan dat als ze haar katten op alles heeft laten testen, dus ook op HCM en PKD, dit ook netjes heeft verzonden aan de landelijke site HCMtest.com, zodat dit ook hier vermeldt staat.

Ook denk ik dat het voor diegenen die ooit een kitten van een ras, welke dan ook willen kopen, het beste alles nazoeken op internet, dus ook nakijken ofdat de dieren daadwerkelijk zijn getest.
Ik kan me niet indenken dat er een fokker bestaat, die alles netjes testen, er niet trots op is om deze testen aan kittenkopers te tonen, dus vraag hier ook om.

Joke

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Hoi allemaal. Als reactie op het voorgaande bericht ben ik op de genoemde site gaan kijken. maar kan geen testresultaten vinden van cattery Alydero' s.
En volgens Sue r postings heeft ze de kater en poezen toch al enige maanden geleden laten testen. En aangezien er al testresultaten bij staan uit januari 2007, mogen we aannemen dat Mevr. Pelders de beestjes dus nog steeds niet heeft laten testen????

Groetjes Sahima.

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Heb je al ooit een 2 pagina-dik testrapport op welke site dan ook gezien?
Waarschijnlijk niet, anders wist je vast al dat het zeer fraude-gevoelig is om juist dat soort zaken op internet te zetten.
En als je het nog niet wist, is het om dezelfde reden dat ik geen scans van stambomen op mijn site heb staan.

Overigens heb je niet echt goed op onze site gekeken, anders had je wel de juiste datums geplaatst lijkt mij.
Er is namelijk helemaal niet getest in Januari van dit jaar.
De testsen zijn van December en Februari, dus waar jij Januari vandaan haalt????
Overigens met mooie uitslagen!

Groetjes Suus,

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Sue/Ser/Suus/Suzanne, etc

elke cattery die trots is op zn beestjes zet de testen ook op t net neer, behalve vermeld op de site. En r zijn cattery's die testresultaten van deze maand er al op hebben staan.
'over de fraudegevoeligheid: ja, daar weet JIJ ALLES van, tenslotte licht je continue mensen op. en als je de testen op t net zet, ziet IEDEREEN dat je oa je dekkater pas liet testen nadat je al aardig met m doorgefokt had, met alle uitval en ziekten in zn nakomelingen van dien.
dus snap nu inderdaad waarom je t niet gewoon in de openbare lijst kenbaar maakt. overigens staan je andere poezen r ook niet bij, voor alle cattery's waar je je beestjes onder valse voorwenselen vandaan hebt, ook weer een duidelijk inzicht van je motivaties om te gaan fokken. Simpel, om de POEN! Want geen enkele cattery verkoopt zn kitten met de wetenschap dat de nieuwe eigenaar t beestje nest op nest laat krijgen door een kater die niet eens op ziektes getest wordt VOORDAT de dekkingen plaatsvinden.
En wie wil daar nu nog een kitten van???
In mijn kring niemand, en in hun kringen ook niemand meer, en..enz enz. Laat je poezen toch gewoon steriliseren, dan is iedereen van dat door jou gecreerde "probleem" ook af, en kunnen ze gaan zoeken naar een cattery, die wel zn verplichtingen nakomt, en voldoet aan de eisen van de rasvereniging.

groetjes, Sahima

Poesje_
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2007 21:22

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Poesje_ »

Ik dacht je dat vorig jaar Mei al wilde testen!

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Ha, inderdaad, wat je zegt, Poesje.

In hoeverre kunnen we haar strafrechtelijk aanklagen voor alle kittens die ze heeft verkocht voordat de kater getest werd, in het bijzonder de kittens waarmee wat aan de hand is?
Er zij al misvormde kittens geboren, doodgeboren kittens, kittens "gewoon verdwenen in huis", kittens die ziek werden vlak NA verkoop, etc etc.
Zijn er regels t. a. v catteryhouders die deze verplichten de beestjes eerst te testen, alvorens ermee te fokken?
z ja, heeft ELKE nieuwe eigenaar van 1 van haar kittens dan het recht om het koopcontract te ontbinden op grond hiervan?
Ze verzint elke keer wat.
Enne, ook testresultaten kun je "bewerken, knippen, plakken, etc", en dr dan forokopieen van maken. En juist daarin is Sue een ware meesteres, vooral met het fotobewerkingsprogramma Paint Shop Pro, waar ze de foto van Shirkan zn plek op de rug mee heeft "weggewerkt"!

groetjes Sahima

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

Hallo alle vroeg me af waar Merv. Minousch is...........
Ze is tenslotte dit topic begonnen maar reageerd niet meer,wat is hier de reden van ...................

Mvg wanya

@ seu
Zou van jou je rapporten willen zien dat dosier van 300 pagina,s dik wat je vertelde op poezenpraat want ik ben nergens van op de hoogte namelijk vanwege
Seponeren idd de zaak is GESEPONEERD WAAR IK OOK EEN BRIEF VAN HEB VAN DE GAB MET ORIGNELE HANDTEKENING VAN DE RECHTERCOMERSARIS..............

Met welke reden dat is geweest weet jij ook!!!(was je al gemeld dat JIJ niks hard kon maken) Dus als je dan tog over weerwoord begint zou ik dus jou weerwoord hier in willen hebben ??
Voor mijn is ook deze zaak afgerond zoals jou ook is vermeld met als antwoord SEPONEREN ZONDER STRAFVERVOLGING(REMEMBER)!!!
..Maar jij hebt de behoefte om tog...deze lasterij elders over het net teverspreiden.....Dus is voor mijn zeer zeker een rede om er op in tehaken...Tog sue :o
Jij bent ook diegene die zelf met allerlei dingen gaat gooien zowel prive als openbaar over vanalles en nog wat wijkt uit naar links naar rechts blijf bij het feitelijke daar heb je meer aan denk ik zo....Je haalt zo jezelf hoe langer hoe meer door het slijk en wat doe jij je blijft maar doorrattelen en wijkt uit , maar er wat van leren ho maar ...


Dus graag realistische feiten graag...

Want ik deins niet terug voor een rechtzaak ,dus Maak je hard als jij denkt dat ik je bedonderd zou hebben ..Had je al eerder verteld en lees goed
Zoals Jullie :arrow: :arrow: :arrow:

mij behandeld hebben die behandel krijg je net zo terug :idea: ..En je heb gewoon een plaat voor je hoofd denk want het bereikt je maar niet ...
Meid zet je erover heen ..Shirkan heb me kwa dierenarst al het dubbele gekost als jou prijs van 425euro(...Dus je heb niks gemist hoor aan geld.....want dat is blijkbaar jou zorg ) want het draaide niet om zijn (shirkans)welzijn want je was zelf niet eens geweest naar de da...dus geen reden van klagen want je weet precies hoe het zit...
Nu nog effe de zogenaamde kosten de pension en de dierenarstkosten die betaal ik niet nee...Hoog laag springen Niks nada krijg je want daar ben jij op berust je kon niet eens een rekening overleggen met de politie met stempel van de da en een rekening zonder stempel bewijs van behandeling vang jij niks van mij want ik wou nog persoonlijk komen mar je sommeerde de politie dat ik dat maar aangetekend moest doen...
Je ben
tog geen postorder bedrijf ofwel ik kan je recht aankijken hoor en heb in deze kwestie niks teverbergen
Dus nogmaals feiten graag ..........................

Hoop dat je nu wel me nederlands begrijpt want jij vond dat ik wel scholing nodig had....Anders ikke ook jou kannen vragen jij kome met iets over de balk want ikke niet helemaal begrijpen wat jij willen...

Mvg wanya

Gesloten