Pagina 11 van 24
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 06 mar 2008 13:41
door herhil9736
ik werd ook gebeld. pakket gewonnen. Toen ik zei dat ik het raar vond te moeten betalen (verzendkosten) voor een prijs werd de meneer erg kortaf. Toen ik naar het bedrijf vroeg en hoe ze aan mijn tel kwamen , wist hij niet hoe snel hij op moest leggen. door naar de volgende slachtoffers. Wat een gemene praktijken. ik laat dus nergens mijn telnr meer achter ook niet op zgn betrouwbare sites.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 11 mar 2008 13:02
door Ano87
Na ontvangst van het blad, gelijk via de mail abbonnement stop gezet.
Geen reactie ontvangen.
Na enige dagen wachten klantenservice gebeld, abbonnenment was stop gezet via de mail. Gelukkig dus allemaal goed gegaan.
Moet alleen wel zeggen dat de klantenservice niet behoorlijk vriendelijk is en ook vindt ik het vreemd dat ik geen reactie ontving dat mij abbonnement was stop gezet.
Wat ik mij nu ook afvraag, ik ga natuurlijk die puzzels wel even oplossen, maar wordt je nou weer automatisch aangemeld bij het inzenden van de antwoordkaart?
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 12 mar 2008 16:11
door Belmeisje
Nee natuurlijk niet, je hebt alles toch stop laten zetten?
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 13 mar 2008 21:27
door Hoshi
Nou ik werk zelf in het call center,
En ook wij verkopen de Hoshi Sudoku.
Wij ligten geen mensen op.
We hebben een voicelog en daarin vermelden wij ook DUIDELIJK!! dat het om een abbonementsdienst gaat.
TENZY je het opzegt.
Dus dat jullie zelf te stom zijn om het op te zeggen..
1 tip voor jullie weer gaan zeuren ''we zijn ergens ingetrapt''
luister naar wat ze zeggen aan de telefoon.
Alles word duidelijk vermeld..
Dus het ligt gewoon aan jullie zelf.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 14 mar 2008 13:41
door Mulder.leon
Ook hier het zelfde probleem,
Alleen door mijn nalatigheid in mijn eigen administratie heb ik al toegestaan dat ze drie keer 29,95 van mijn rekening af hebben kunnen halen
Terwijl ik toestemming had gegeven om eenmalig 4.95 van mijn rekening te halen voor het opsturen van een duurder magazine, heb nooit toegezegd op een abonnement op dat waardeloze blad. Er werd mij verteld door een mevrouw dat die 4,95 eenmalig van mijn rekening afgeschreven zou worden voor de verzend kosten.
En daar heb ik een akkoord voor gegeven NIET VOOR EEN ABONNEMENT!!
Ik heb vandaag het laatste bedrag terug geboekt en de rekening laten blokkeren bij de Postbank.
Daarna trachtte ik Hoshi te bereiken.
Je krijgt eerst een keuze menu.
Eerst vragen ze waarvoor je belt.
Toets een 3
Daarna;
Toets 2
Daarna vragen ze de reden waarom je je abonnement wil opzeggen, en ik quote
''Als u van mening bent dat u nooit een abonnement bent aangegaan toets 5''
Als je uiteindelijk 5 toetst moet je je klantnummer bij de hand houden.
die heb ik zelf niet want ik deponeer dat blad als reclame materiaal.
Tot overmaat van ramp kost het je nog eens 20 cent per minuut.
Helaas moet ik later nog een keer terug bellen wanneer ik het klantnummer heb.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 14 mar 2008 13:46
door Mulder.leon
En peterscouting.
Ik zou graag dergelijke stappen ondernemen maar ik durf niet in zekerheid te zeggen of het geen wat ze doen juridisch gezien niet mag. ik moet eerst de opnames horen die zijn gemaakt.
greetz.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 14 mar 2008 13:52
door Hoshi
Er word in de bandopname DUIDELIJK vermeld dat als je het NIET opzegt het om een abbonementsdienst gaat.
Zeg het gewoon op en dan ontvang je ook niets meer.
En nee je kunt geen stappen ondernemen want je gaat er zelf mee akkoord.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 mar 2008 13:12
door Belmeisje
Eindelijk versterking, thanx Hoshi, mijn collega!
Deze mensen lijken het niet zo te begrijpen ook al leg je het 100x
uit.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 mar 2008 13:40
door Hoshi
Hahaha ja nogal domme mensen.
Jij belt ook inbound ofwat?
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 mar 2008 13:53
door van der ent
deze mensen begrijpen het maar al te goed!
jullie zijn dom dat je voor zo'n bedrijf gaat werken mensen oplichten maar ja als je niet meer in je mrs hebt dan ben ik blij dat jullie toch een baantje hebben!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 mar 2008 14:05
door Hoshi
Hahaha, als jij dat denkt.. dan moet je dat denken.
Dat je zelf zo'n kneus bent en erin trapt kan ik ook niks aan doen he..
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 mar 2008 14:07
door van der ent
ik ben er niet ingetrapt
was jullie te slim af maar om te voorkomen dat andere mensen erin zouden trappen heb ik op radar gereageert!!
dus er zijn zeker mensen slimmers als jullie!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 mar 2008 14:09
door Hoshi
Haha nou slimme man hoor..
Koop een lolly en vier het..
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 16 mar 2008 19:30
door xxtriesjexx
Ook ik ben er ingetrapt!
Wat nu?
voor zover ik kan zien is er nog geen geld van mijn rekening gehaald
ik heb echter wel ingestemd met de 4.95 verzendkosten.
maar wil er dus echt niet langer aanvast zitten!!!!
wat adviezeren jullie?
enne, is het bij iemand al gestopt, of blijft het aan de gang...
alsjeblieft z.s.m. reageren!!!
heel veel dank!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 16 mar 2008 19:30
door xxtriesjexx
Ook ik ben er ingetrapt!
Wat nu?
voor zover ik kan zien is er nog geen geld van mijn rekening gehaald
ik heb echter wel ingestemd met de 4.95 verzendkosten.
maar wil er dus echt niet langer aanvast zitten!!!!
wat adviezeren jullie?
enne, is het bij iemand al gestopt, of blijft het aan de gang...
alsjeblieft z.s.m. reageren!!!
heel veel dank!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 16 mar 2008 19:46
door van der ent
nu al bellen en je abonnement stop zetten die 4,95 moet je wel betalen want daar ben je mee akkoord gegaan. of via mail stopzetten. bij het boekje zit een brief waarin staat dat je binnen tien dagen op moet zeggen maar ze zijn niet zo snel met verzenden dus als je dan belt zgegen ze dat je tien dagen verstreken zijn!!
dus zet het gelijk stop nu!!!!!!! het is zo slim hoe ze te werk gaan het is jammer dat iedereen er in trapt hun lachen zich rot!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 16 mar 2008 19:56
door xxtriesjexx
ben afgelopen zaterdag pas gebeld ben ben inderdaad benieuwd of ze het lef hebben om te zeggen dat mijn 10 dagen al voorbij zijn.
heb nog geen boekje ontvangen (logisch het is weekend).
maar wat nu als ze vragen om een klantnummer dat heb ik natuurlijk niet.....
hoop echt zo dat het op een goede manier afgehandeld kan worden... lees SNEL
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 17 mar 2008 08:53
door xxtriesjexx
Ik heb inmiddels dit mailbericht opgesteld en verzonden.
Ik ben zeer benieuwd wat de uitkomst hiervan is.
Ik denk ook dat ik voor de zekerheid maar het rekeningnummer laat blokkeren van Hoshi zodra de 4.95 van mijn rekening is afgehaald.
Zal dit voldoende zijn, of is er nog meer actie nodig?
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen zaterdag ben ik telefonisch benaderd door 1 van uw medewerkers voor een proefexemplaar van Hoshi Sudoku. Ik ben hiermee akkoord gegaan en zou deze binnen 2 weken thuis krijgen, waarna ik mij kon afmelden om niet maandelijks dit blad thuisgestuurd te krijgen en zo vast te zitten aan uw abonnement.
Vanwege het feit dat ik uit diverse bronnen in de media gehoord heb dat er dikwijls vertraging optreedt in het versturen van deze boekjes en de verwerking van de opzegging, wacht ik echter niet op uw opzeggingsbrief aangezien het dan al te laat is om mijzelf hiervoor af te melden.
Ik wacht op mijn proefexemplaar en zal de €4,95 automatisch laten incasseren.
Ik wens echter geen verdere afschrijvingen van mijn rekening omdat ik mij bij deze heb afgemeld voor uw abonnement.
Mocht dit echter wel gebeuren, zal ik mijn bank hierover inlichten.
Ik vraag u dan ook vriendelijk om mij uit uw systeem te verwijderen!
ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht op uw bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Patricia Hoekmeijer.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 17 mar 2008 21:00
door Hoshi
Wat doen jullie allemaal moeilijk?
Jullie gaan allemaal ZELF accoord.. en je kan het gewoon opzeggen.
Dus vraag me af wat nou het probleem is.
Want wij zijn helemaal geen oplichters.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 19 mar 2008 15:08
door ThijsDeMan
Ik heb al 4 keer telefonisch proberen op te zeggen, en krijg nog steeds acceptgiro's van jullie, dus zeg niet dat je het gewoon kan opzeggen...
ik krijg net weer zo'n flut blaadje met acceptgiro van 59,85 binnen. omdat ik al 3 keer niet betaald heb.
ik heb het nu maar per email geprobeerd. en dadelijk ga ik nog een keer bellen, want de lijnen zitten overvol.