Een groot deel van de bevolking voelt zich door de aanwezigheid van grote groepen allochtonen vreemdeling in eigen land.Zeg het maar ...
Echt geen inschrijving in een andere provincie of in een andere plaats in Nederland. Het samenwonen op een adres kan uitstekend buiten de landsgrenzen. Is voor zowel de niet Nederlandse partners als voor Nederlanders uiteindelijk de beste optie. Zeuren niet Nederlanders of degenen die zich daarmee verwant voelen ook niet over de regels die er nou eenmaal bestaan in een gastland met betrekking tot de komst van een niet Nederlandse partner. Er zijn grenzen aan wat een land aan kan wat betreft migratie en in de ogen van velen is die grens aardig bereikt.Bij een huwelijk of wat voor relatie dan ook, is het meestal de gewoonte dat je allebei op 1 adres woont. Maar als ik uw lijn nu doortrek, dan gaan we in Nederland verplicht stellen dat je partner elders is ingeschreven, bij voorkeur op 300 km afstand, minimaal in een andere provincie, sorry, polder. J
Boete geldt ook bij het verzaken van de informatieplicht door de werkgever.Deze boete geldt voor niet aangemelde werknemers en wordt slechts incidenteel opgelegd. Het is vrij eenvoudig om onder deze boete uit te komen, maar die gevallen komen niet in de publiciteit.
Als de opvatting van een meerderheid slecht uitkomt, dan heeft men het mis? Zoiets kan men ook struisvogelpolitiek noemen. En wat betreft de stemmingswisselingen: zowel het referendum als de laatste verkiezingen gaven een vergelijkbare uitslag te zien. Tussen beide gebeurtenissen zat toch wel enige tijd.De grote groep Nederlanders kan het mis hebben. Wat mij altijd is opgevallen aan dit land: de stemmingswisselingen. Vandaag vindt 90% dit en morgen is de stemming helemaal omgedraaid omdat ergens andere informatie bekend is geworden. Persoonlijk zie ik alweer de eerste tekenen dat Nederland minder inzichzelf gekeerd wordt, dus ergens in 2008 komt de omslag en wordt Nederland vriendelijker voor buitenlanders en zichzelf.
Tegenspraak en tegenargumenten zijn soms vervelend en lastig. Daar heb ik begrip voor.Prima dat u geen zin heeft in het buitenland en buitenlanders, nog beter dat u dit toegeeft. Kunnen we ervan uitgaan dat u nu stopt met deelname aan deze discussie