LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

ik durf wel te beweren dat wij in dat geval ECHTE volksvertegenwoordiggers zouden zijn......
Ja, deze mening deel ik met je. Omdat we betrokken genoeg zijn en het bij ons om het volk gaat, de mens dus.

Maar om daar iedere dag duf te moeten zitten en voornamelijk een hoop gebla bla moeten aanhoren eer er iets concreets uitkomt en men daadwerkelijk overgaat naar de uitvoering ervan :shock:
Dan al het idee om iedere dag naarbepaalde gezichten te moeten kijken, zoals JPB en WB :? Zou ik niet Heppy van worden, eerder van over mijn nek gaan. Kom je een teiltje aan het neerzetten.

Wet en regelgeving is ook zo een mooie, waarom zijn ze er en komen er steeds meer bij en wat hebben we er eigenlijk aan? Want mensen welke zich niet aan wet en regelgeving houden komen er toch maar mooi mee weg of komen er voor een hele lange peroiode mee weg, of men gooit weer een ander regel er tegenop zodat men er alsnog mee weg kan komen. Goed voorbeeld is de schuldhulpverlening, bijvoorbeeld dhr B van VSNP. De termijnen van het aanvragen van Wwb etc. Hier neemt men de wettelijke regeltjes ook niet zo nauwkeurig en komen de mensen in de problemen. En waar horen deze instanties allemaal bij en zijn ze een onderdeel van? Ik wil het niet alweer zeggen, je weet wel wie ik bedoel. Weer een teiltje pakken :wink:

Heppy

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ heppy ......
Wet en regelgeving is ook zo een mooie, waarom zijn ze er en komen er steeds meer bij en wat hebben we er eigenlijk aan? Want mensen welke zich niet aan wet en regelgeving houden komen er toch maar mooi mee weg of komen er voor een hele lange peroiode mee weg, of men gooit weer een ander regel er tegenop zodat men er alsnog mee weg kan komen.
Ik neem aan dat je wel weet dat we niet HELEMAAL ZONDER kunnen ???
Maar de wet en regelgeving is idd een groot bij elkaar geraapt zooitje.
Het zou een idee zijn om de hele mikmak opnieuw te schrijven,
met beide voeten in de moderne, taboeloze 24 uurs samenleving.

Maar ik ben naast idealist soms ook realist en zie dat dat onbegonnen
werk is waar niemand ooit aan zal durven beginnen ......
daar zal een zondvloed , een meteoriet inslag , een invasie van aliens
of een nucleaire ramp/oorlog voor nodig zijn denk ik.
Simpelweg omdat er dan of:
te weinig mensen over zijn om het oneens te zijn als we als soort willen
overleven...
of:
Er iets wezenlijks verandert als we ALS SOORT een gesamelijke vijand
zouden hebben ... liefst een die sterker en/of slimmer is :twisted:

>cybertje< (en nu weer terug naar de "echte wereld" ... )

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Tuurlijk moet er wet en regelgeving zijn, anders word het helemaal een puinhoop. Denk dat er veel weg kunnen en de wet en regelgeving strenger mag in Nederland. Er komen alleen maar wetten en regels bij en dit lijkt mij niet de juiste oplossing. Maar ja, wie ben ik. Verder kan ik me alleen maar bij je bericht aansluiten Cyber

Heppy

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ heppy ......

Erg he ... wel willen maar niets kunnen tot anderen het ook willen ???

@ donkere donderwolk ......

Ben je al een stapje verder ???
Wat word de volgende stap ???

@ alle andere VSNP "klanten" ......

Hoe zit dat bij jullie ???
Geen nieuws = goed nieuws ???

>cybertje<

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Erg he ... wel willen maar niets kunnen tot anderen het ook willen ???
JOA :?

Laten we hopen dat i.v.m. VSNP gedupeerden, geen nieuws goed nieuws is. Al denk ik dat enige zorgvoldigheid en zwijgzaamheid op dit gebied wenselijk en denk zelfs met momenten noodzakelijk.

Soms moet men toch geen slapende honden wakker maken he!
Laat ze nog maar slapen, voor nu dan en dan Tjakka.....WAKKER :D

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

We wachten af ......
meer kunnen we voorlopig niet.

>cybertje<

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

was dat maar waar .....geen nieuws goed nieuws.....
maar ik ben even heel druk bezig geweest met andere dingen.
nee ik heb niks meer gehoord niks meer gezien, ik kan niks meer doen.
ik heb geen geld (wie wel ) om een rechtzaak te gaan beginnen, heel jammer ik heb wel nog andere dingen geprobeerd om mijn recht ergens te halen, maar helaas, ook daar geen gehoor, dus het ziet er naar uit dat het busje kan blijven rijden knap werk he vinden jullie ook niet.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

He Donkere wolk,

Dat meen je niet, goh hoe is het toch mogelijk hier in Nederland.
En de advocaat van jullie, heeft die geen advies meer? Hebben jullie geen recht op een akte van onvermogen? Hij lijkt me een creatieve man. Toch blijf ik erin geloven dat het busje niet kan door blijven rijden en dat hij uiteindelijk gestopt wordt. Op welke wijze dan ook.
Misschien door zijn toe doen of door het toe doen van een ander. Laten we het hopen want dit alles klopt niet. De gedupeerden, zijn nog meer gedupeerd en degene welke de gedupeerden nog meer in de problemen heeft gebracht er mee weg komt. De politiek hoor je er ook niet meer over. Zal wel ter sprake komen als we een jaar of 80 zijn. Mijn geloof in de politiek als in de rechtspraak hier in Nederland is nu al ver beneden peil. Donkere wolk, waarom stap je niet naar de krant met je verhaal? Meer heb je naar mijn mening niet te verliezen, toch?

Wens jou en je gezin veel sterkte, kracht en wijsheid toe

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Ik ben het inmiddels ook wel goed zat .
Ik merk dat ik weer een beetje depri-neigingen krijg
(zou het een winterdip zijn ??? nooit gehad,geen idee.)
en dat ik meer en meer afstand neem van mensen om mij heen.

Je gaat niet meer naar verjaardagen ...
want je wil niet zonder kado, in je oude kleren komen...
nog los van het feit dat je het (openbaar) vervoer vaak niet eens
(meer) kunt betalen.

De winter komt er aan ( sinterklaas, kerst , oud & nieuw )
Gelukkig hebben we een paar tientjes gespaard.
Maar :
Durfen we de kachel aan te zetten ??? JA ??? NEE... ???
of toch maar een extra trui ... slapen in je kleren/pyama,
met een extra dekentje.
Je partners ijskoude voeten tegen je aan misschien ...
op zoek naar wat warmte.

De kerstkaarten/nieuwjaarswensen doen we via de mail ...
tenminste ...
als dat uitkomt in de "begroting" die wij altijd opmaken zo
rond begin december.

Want SIGARETTEN,TV en INTERNET ,in die volgoorde...
(sigaretten zeggen we trouwens elke december :lol: )
zijn de laatste punten waar we nog op kunnen bezuinigen,
behalve dan voedsel en onderdak.
maarja ... er zijn grensen natuurlijk (in dit geval rechten).

En dan zijn mijn vrouw en ik (en dochtertje) mensen die
"teveel verdienen" voor SCHULDHULPVERLENING.
Ik houd mijn hart vast voor al diegenen die dus
NOG MINDER HEBBEN als wij...
en wens jullie bij voorbaat al VEEL STERKTE met de naderende

"prettige feestdagen"

We zullen het nodig hebben.

>cybertje<

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hoi donkere Wolk,

Heb even liggen brainstormen of ik niet nog een goed advies voor je had. Wat je kunt doen is een brief schrijven aan de staatssecretaris van Economische Zaken, zet hier precies de gang van zaken in, de feiten. Hoe er gewerkt wordt etc. Deze hebben op gebied van schuldhulpverlening ook hun taak hierin en zullen dit waarschijnlijk ook oppakken en anders doorsturen naar een andere tak van hun, waar men verder onderzoek verricht.
Heb even gezocht, zag dat VSNP zich had gericht tot onderstaande persoon.
T.a.v. Dhr. F. Heemskerk
Postbus 20101
2500 EC DEN HAAG
Ik hoop dat je er iets mee kunt, niet geschoten is altijd mis. Toch?

Nu Cybertje,

Winterdip? Of gewoon afgebrand? Wat ik me goed kan voorstellen als je voordurend tegen een gesloten deur aanloopt of juist bij een verkeerde schuldhulpverlener terecht komt. Welke beweerd dat hij een bonifide bedrijf voert. Jaja. Jammer genoeg is dit in de meeste gevallen niet zo en worden de mensen nog meer gedupeerd.
Toch heb ik even een vraag, je zet:
En dan zijn mijn vrouw en ik (en dochtertje) mensen die
"teveel verdienen" voor SCHULDHULPVERLENING.
Heeft niet ieder mens recht op schuldhulpverlening? Men streeft er toch naar dat er voldoende inkomen word gegenereed in een schuldentraject? Of zit ik er nu naast?
Want dit blijkt bij jullie het geval te zijn. Het onderhandelen met schuldeisers zou dan toch ook beter gaan dan iemand met een uitkering? Snap er niks meer van :? Ik denk dat ze jaren te lang hebben geslapen op dit gebied. Nu mogen ze van mij wel eens wakker worden. In mijn ogen laten ze hun eigen mensen in de steek en geven dit liever aan andere landen uit. Maar ja, wie ben ik. Slechts een mens met mijn mening en mijn eigen denken.

Kan alleen maar zeggen hoe erg ik het voor alle gedupeerden vind. Want in veel gevallen zijn ze de dupe geworden van uitkerende instanties welke op zich lieten wachten. Uiteraard zijn er ook mensen welke het zelf hebben gedaan. Toch ook heeft dit meestal een oorzak en het word de mensen wel erg gemakkelijk gemaakt. Ook hierin ligt wederom een taak van de overheid. Kijk eens hoe gemakkelijk je bij een postorder bedrijf iets kunt lenen, zelfs geld. Dit zou niet mogen want men kijkt niet eens naar het inkomen van de mensen. Hoe komen de mensen in de problemen?

Verder ben ik van mening dat de politiek nog op veel meer andere dingen kan bezuinigen waardoor ze meer geld zouden kunnen vrij maken voor deze doelgroep. 1 optie zou zijn om de troepen uit Irak te halen, dit zou een hele hoop geld schelen en ook mensenlevens.
Ons mooie democratisch Nederland, neu, Bureaucratisch want het grootste deel was tegen deelname.

Ik wens ondanks alle sh it dat jullie toch fijne feestdagen zullen krijgen en dat men op korte termijn iedereen welke zich in deze situatie verkeerd een helpende hand toe reikt.

Veel sterkte en wijsheid en vooral hopelijk snel rust
Heppie

spatietrut
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2007 19:55

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door spatietrut »

jaaa ik heb bij vsnp gezeten noujaa, klopt dus wel he.
ik heb meer schulden erbij dan ik al had.
ja verder geen leefgeld oke maar dan wel iets laten weten, maarja dat doen ze dus niet. anders had ik andere oplossingen moeten zoeken.

en ga zo maar door, 1e jaar ging goed mocht niet klagen,
2e jaar stuk minder.
3e jaar kan ik beter zwijgen anders komen er trubbels ( zo erg dus)

maarja ben eindelijk weg daar, en heb hele goede hulp gevonden. :D :D

laat je niet gek maken, dat heeft vsnp wel bij mij bereikt.

maar ik ben terug en sterker als ooit. (lol)

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Beste Spatietrut,
maarja ben eindelijk weg daar, en heb hele goede hulp gevonden.
Het is inderdaad bekend dat dit bedrijf bij veel mensen de fout is ingegaan. Helaas is het zoeken voor een oplossing voor de gedupeerden niet eenvoudig en weten niet waar ze terecht kunnen om verder geholpen te worden.

Zou jij voor deze gedupeerden jouw handelswijze en degene welke jullie een reikende hand heeft aangeboden hier willen posten?
Wie weet hebben deze er iets aan zodat ook hun verder kunnen.
Zou toch mooi zijn voor deze, toch? Zo is er misschien toch nog hoop voor deze mensen en geeft het ze meer kracht en hoop om verder te komen.

Het blijft in en in triest dat het nog altijd mogelijk is bij dhr B.

Hoop verder dat het een beetje met de rest gaat welke hier eerder gepost hebben en door gaan met de weg welke ze zijn ingeslagen.

Groet,
Heppy

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

hoi alle allemaal daar ben ik weer eens.

@ heppy ik heb nog niks gedaan met de info wat je geven hebt, maar dat ben ik wel van plan, ik hou je nog wel op de hoogte.

en voor de rest, tja het blijft............ we zijn nu zelf bedrijven aan het schrijven en de situatie aan het uitleggen, en ik moet zeggen dat er toch wel wat bedrijven zijn die er begrip voor kunnen opbrengen en die dan ook een normale regeling willen treffen.
maar het loopt nog altijd niet zoals als het zou moeten.
ik ben blij dat we de sint nu achter de erug hebben, en dat de kids tevreden waren met dat wat ze hebben gekregen, pfffffffff.
het is ook voor een grrot deel hoe je zelf z'n avond invult, maar dan nog er blijft toch nog altijd iets knagen.

@ cyber, laat je niet gek maken en maak jezlef ook niet gek, ooit komen er betere tijden ook voor ons allemaal. maar op dit moment valt het niet mee, we kennen het allemaal, je werkt je kapot je je loopt iedere x weer tegen de muur, en je schiet er niks mee op. nog even vol houden, en het nieuwe jaar ingaan. :roll:


ik heb laats een verhaal gelezen van een vrouw die stond er alleen voor met haar 3 kids, ze is gaan werken zodat ze niet meer afhankelijk zou zijn van de sociale dienst, maar ze had wel geen recht meer op de bepaalde voordelen, die vrouw had soms zelf al 3 dagen niet gegeten, en moest haar kinderen onderbrengen bij vriendjes zodat ze daar wat te eten konden krijgen.
maar daar mag je allemaal niks van zeggen want hier in dit geweldige land kennen ze geen armoede.
en ondertussen gaan bedrijven maar door met hun rare praktijken.
maar ik probeer me nog altijd hard te maken voor de mensen die het nog slechter hebbne als wij.
want wij hebben onze kids wel nog een cadeautje kunnen geven met sinterklaas.........je betaald gewoon een rekening niet........
maar er zijn ook gezinnen die het echt helemaal niet kunnen en wat is echt niet, echt niet is als je nog geen eten meer kunt kopen voor je kids.
hier moet echt iets aan gedaan worden, wie helpt en wat kunnen we doen.

stumper
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2007 12:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door stumper »

wil even reageren wij zitten ook bij vsnp en alles liep lekker hadden op tijd ons leefgeld.
maar toen kregen we een brief van de deurwaarder voor ontruiming van het huis
dat heb ik dus zo snel mogelij opgestuurd en is oor hun advocaat tegengehouden en ik dacht dat alles goed was maar een paar maanden later wer hetzelfde van de deurwaarder en weer opgestuurd maar ze deden er alles aan maar 1 dag van te voren kreeg ik te horen dat ze niks konden doen dus wij stonden op straat met 2 kleine kinderen.
hun hadden verzuimd om de maandelijs aflossing te betalen maar daar geef je het toh voor uit handen dat alles betald wordt en het belangrijkste is toch de vaste lasten om woninguitzetting tegen te gaan.
ik zit nu even in een diepe put maar ik weet ik kom er sterker uit dan ooit en dan ga ik er weer tegenaan.

spoorkees
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jan 2008 10:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door spoorkees »

hallo ik lees erg negatieve berichten over VSNP van xxx. Wat mij aangaat is dat niet helemaal terecht. Ik heb inderdaad ook startproblemen gehad met het leefgeld en ze zijn erg moeilijk telefonisch bereikbaar, maar sinds mijn geld bij hun op de rekening komt zijn alle rekeningen netjes betaald tot de laatste twee maanden de verzekeringen.Ik heb daar mailcontact over gehad en het is weer netjes opgelost. Inderdaad je moet zelf erg alert blijven en af en toe checken of alles nog keurig betaald wordt. Dat doe ik door af en toe de Nuon en de woningbouwvereniging te bellen en dat loopt allemaal prima.xxx geeft als excuus dat het enorm druk ik met aanvragen zodat er soms iets mis gaat, dus over het algemeen ben ik niet echt enthousiast, maar ook niet zo negatief als hier geschreven wordt.

johannes1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:01

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door johannes1964 »

'spoorkees', je bent nog fris. je komt er waarschijnlijk net in!
ik herken een heleboel van voorgaande, en heb ook de heer Snijders in de arm genomen. ik kan een heel verhaal doen van wat hier allemaal is voorgevallen, maar dan ben ik morgen nog bezig.
het zal een herhaling zijn van de meest erge dingen die hier geschreven zijn. ik heb alle vertrouwen in de advocaat.
hopelijk lezen we nog terug van de anderen die al veel eerder meneer Snijders ingeschakeld hebben?

mvg
Johan

spoorkees
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jan 2008 10:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door spoorkees »

Hallo Johan, Ik ben inderdaad nieuw op deze site en zit sinds augustus in de sanering bij VSNP. Had wat startproblemen, maar het leek goed te gaan. Nu gaat het weer wat minder en ik moet overal achteraan, uiteindelijk betalen ze wel alles, alleen de schuldsanering bij de schuldeisers is nog steeds niet rond. Iedere keer wordt er gezegd dat nog niet alle kredietnemers bericht hebben terug gestuurd. Ik ga nu wel erg aan het twijfelen. Kun je me zeggen waar en hoe ik die advokaat Snijders kan bereiken, dan kan ik vast wat dingen vragen. Alvast bedankt

johannes1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:01

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door johannes1964 »

hoi,

de gegevens van de heer snijders staan eerder in dit onderwerp vermeld.
ik zou als ik jou was alles doorlezen wat de mensen hier zeggen
en zeer alert zijn. een gewaarschuwd mens telt voor 2..... succes.

johannes1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:01

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door johannes1964 »

en trouwens, bij mij duurde het een half jaar voordat er bericht was van alle schuldeisers. toen duurde het nog eens een half jaar alvorens een voorstel ingediend kon worden, die 2 keer herziend is, al met al 5 maand aan kwijt per keer...... dus tel uit de tijd... :?

Dreintje
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 jan 2008 17:12

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Dreintje »

Hallo allemaal

Over dit onderwerp wil ik in ieder geval vast één ding zeggen:

A.u.b. als u hulp gaat zoeken bij een schuldhulpbureau, particulier, commercieel, onder budgetbeheer, via VKB of via de gemeente of waar dan ook:

Zorg a.u.b. dat u áltijd zélf de controle houdt over uw eigen administratie!

Zorg al bij aanmelding voor een overzichtelijke kopie van al uw inkomsten, vaste lasten, andere uitgaven, betalingsachterstanden en leningen.
Het beste is om hier een complete kopie-administratie van te maken en zo weet u zelf al precies hoe het overzicht eruit ziet.

Komt u onder inkomensbeheer (budgetbeheer; in ieder geval als u uw administratie en betalingen over moet dragen), eis maandelijks een overzicht van alle inkomsten en uitgaven. Zo kunt u niet snel voor verrassingen komen te staan en op tijd ingrijpen.

Het eerste wat er gebeurt als u (waar dan ook) hulp krijgt, is dat al uw schulden in kaart worden gebracht.
Aan alle schuldeisers wordt dan een brief gestuurd waarin gevraagd wordt naar het openstaande saldo van dat moment en wordt hen op de hoogte gebracht dat u schuldhulpverlening krijgt. Vanaf dan betaalt u geen maandelijkse aflossingen meer aan de schuldeisers, maar wordt u verzocht dit bedrag op een speciale rekening te storten van het schuldhulpbureau dat speciaal voor u geopend is of dat u dit bedrag zelf apart houdt.
Wel betaalt u zelf uw huur/hypotheek, ziektekostenverzekering en energiekosten (als het goed is wordt u dit ook aangeraden)
laat u niet bedreigen of intimideren door incassobureaus of deurwaarders die zich, na de aanmelding voor schuldhulp, plotseling melden! Vaak gebeurt het dat schuldeisers 'nattigheid' voelen en proberen het volledige openstaande bedrag te innen voordat de schuldhulp met een schikkingsvoorstel komt. Ga hier niet op in en stuur hen door naar de schuldhulp of stuur de betreffende brief zelf door en neem telefonisch contact op met uw schuldhulpverlener als er gedreigd wordt met uitzetting, afsluiting of beslaglegging.

De periode van het verzoek voor het openstaand saldo door de schuldhulp duurt maximaal 6 tot 8 weken.

Daarna berekent de schuldhulp wat uw aflossingscapaciteit over drie jaar is.
Dat bedrag wordt evenredig verdeeld over de schuldeisers en dan wordt er een brief gestuurd naar de schuldeisers met het verzoek akkoord te gaan met de (minnelijke)schikking: het totaalbedrag wat u de desbetreffende schuldeiser over drie jaar kunt bieden tegen kwijtschelding van het restbedrag.
Deze procedure duurt ook gemiddeld 6 tot 8 weken en kan uitlopen tot drie maanden, als de schuldeiser moeilijk doet.
Sinds januari 2008 zal het de schuldeisers door de wet echter steeds moeilijker gemaakt worden als zij niet akkoord willen gaan met de minnelijke schikking. Dit omdat het aantal WSNP-aanvragen moet gaan afnemen.

Blijf in nauw contact met uw schuldhulpverlener met in acht neming van de termijnen waarvoor die correspondentie voor staat. En als het mogelijk is, ook met uw schuldeisers. Dan wéét u wat er gebeurt!

Dus Johannes1964, dat eerste half jaar had eigenlijk alles al rond kunnen zijn, áls dit bureau gewoon zijn werk had gedaan. :wink:

Ik hoop dat deze informatie iemand kan helpen. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dit graag.

Vriendelijke groet

Dreintje
(In februari komen wij, als het goed is, na drie jaar uit de WSNP met een 'Schone Lei'!!! :D )
www.bewindvoerders.net

Gesloten