LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 14 Apr 2009 09:46 door riddertje

Forever living in 2008 2,5 miljard omzet en 20% meer dan jaar er voor.

Zie www.foreverliving.com
Een directe link naar de pagina waarin de omzet staat zou wel zo handig zijn.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Pfff, alles moet voorgekauwd worden: http://image.foreverliving.com/2008Sale ... Chart.html

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 14 Apr 2009 10:22 door jor Bewerk/Verwijder dit bericht
Quote:
Geplaatst op 25 Aug 2007 13:50 door So be it
Quote:

Nu ben je een beetje aan het "jokken", Riddertje, want dan zouden ze net zoveel omzet draaien als Herbalife..., en dat klopt niet...

Hem, vreemd dat So be it toch een hele grote voorstander er anders over denkt/dacht.

graag een directe link en niet opnieuw de website spammen hoor.Ik mag hopen dat je niet het bar slecht werkende filmpje(2008 sales chart) bedoelt?.
Als je ook mijn reactie had gelezen ipv van gelijk weer zo een hoge rug op gaat zetten kon je zien dat ik die allang gevonden had. En dat Halfbakken reclame filmpje is is het bewijs? Vreemd blijft het dat iemand als SBI de cijfers dik in twijfel trok.

antileugens

Aha Jor, dus als het je uitkomt is de mening (want meer is het niet, het word niet eens onderbouwd) van een van je tegenstanders ineens waardevoller dan de informatie die op de officiele site te vinden is?!

Ik hoop maar dat je een bijzonder gevoel voor humor hebt want als je je reactie als een serieuze reactie wilt zien zou ik haast gaan denken dat je schuldig maakt aan waar je riddertje van beschuldigd...jokken! ;-)

We zijn inmiddels al heel wat gewend op het gebied van je 'onderbouwing'. Ik kan me niet meer dan bij riddertje aansluiten:
....dat oeverloos gezwam en telkens weer van de zelfde pipoos. Als je toch niets te doen hebt ga dan wandelen.
;-)

En
ipv van gelijk weer zo een hoge rug op gaat zetten
zou je, als je mijn reactie goed gelezen had, gezien hebben dat ik reageren op onze toponderzoeker mlmangel, die niet weet hoe hij een link onder een link moet vinden.

jor

SBI onderbouwde het wel degelijk hoor,hij zocht zelfs de JUISTE getallen erbij en vroeg om die te verbeteren. Dat is nooit gebeurd!Alleen al het feit dat een harde voorstander als SBI zo wantrouwend was en met hele andere getallen kwam $1.15 bil e ( niet van HUN website) is een reden om een onderbouwing te vragen buiten hun eigen omgeving.maar ja. het is mlm en dan mag het wel.
Geplaatst op 25 Aug 2007 13:59 door riddertje
even kijken!

http://distrib.foreverliving.com/market ... anguage=en
Naar boven

So be it

Geplaatst op 25 Aug 2007 14:01 door So be it
Zal het ff nakijken.
Volgens mij klopt het nog steeds niet......

SBI
Naar boven

So be it

Geplaatst op 25 Aug 2007 14:12 door So be it
http://www.forbes.com/lists/2006/21/biz ... _4L21.html

Verbeter het maar......

SBI
Naar boven

So be it

Geplaatst op 25 Aug 2007 14:54 door So be it
En hier kan ik ook niet ál te enthousiast over worden.... Confused
Quote:
Operating in the US and over 110 countries with over 8 million distributors worldwide 2005

Ik weet dat het bijna allemaal parttimers zijn... en dat er geen grote omzetten nodig zijn.... en dat er gemiddeld ook weinig tijd aan wordt besteed..., maar dit zijn vreemde getallen.... Confused

So be it

jor

De reactie van riddertje blijven ook al jaren gelijk, tegenstand? wegwezen!
Geplaatst op 07 Sep 2007 11:56 door kanovaarder
glucosaminen.

Dit jok je Riddertje en DAT zou je zelf moeten (kunnen) weten!!!
Antwoord.
Geplaatst op 26 Aug 2007 01:22 door riddertje
Dat geneuzel was mijn bedoeling niet dus terug naar de eerste die iets vroeg. Daar gaf ik antwoord op. Verder doe ik aan deze onzin van wat mensen die te veel tijd hebben niet meer meer.

Gegroet en leuter maar wat verder met niets zeggende prietpraat.
http://www.forbes.com/lists/2006/21/biz ... _4L21.html

Of,
Geplaatst op 26 Aug 2007 01:17 door riddertje
geweldig dat er mensen zijn die hun tijd verdoen met dergelijke onzin, maar ja ik stop hier dus mee.

grtz en het beste
En nu dus voor de zoveelste keer gestopt met reageren.

ook zo een slimme opmerking.
eplaatst op 25 Aug 2007 13:56 door riddertje
Een zo'n groot bedrijf liegt niet.

antileugens

Aha, jij wilt aan de hand van cijfers uit 2005 'bewijzen' dat de cijfers over 2008 op de officiele site van Forever Living Products niet kloppen? Cijfers die je moet krijgen van een van je grootste tegenstanders, iemand van wie je alle andere uitspraken in twijfel trekt?!

;-)

jor

#340 Forever Living Products Intl
11.09.06, 6:00 PM ET
De cijfers werden inderdaad in het vierde kwartaal 2006 neergezet!. Echter nu de bedragen meer dan verdubbeld zijn komen ze nu niet meer voor in de lijst van Forbes. Ik ga hier verder niet met jou in discussie, deze was tussen riddertje en mij . dat ik hier SBI zo vertrouw komt omdat deze heel goed op de hoogte was en nooit een mlmér ( die de waarheid sprak ) zo zou aanpakken.Van SBI wist je in ieder geval waar hij stond en dat is heel wat meer dan men van jou kan zeggen ( zogenaamd onpartijdig ). :idea:
Zonder reactie van bv riddertje mag jij jezelf vermaken in dit topic.

antileugens

Leuk hoe je toch nog een wanhoopspoging doet om te doen voorkomen dat het om cijfers uit 2006 gaat. Het gaat om de cijfers uit 2005 en dat staat er duidelijk.
Ook leuk die wanhoopspoging om te doen voorkomen dat de cijfers niet kloppen omdat ze dit jaar niet in de Forbes lijst voorkomen. Je doet het voorkomen als een feit terwijl het niet meer dan een insinuatie is die je met geen enkel feit onderbouwt.
Ook is het grappig hoe je het opneemt voor SBI die toch heel duidelijk heeft laten zien elke MLM'er die iets negatiefs over Amway zei aan te vallen. Je stelling dat hij nooit een MLM'er zo zou aanpakken is dus al direct aan diggels.

En tot slot is het heel grappig hoe je je weer eens schuldig maakt aan de dingen die je anderen verwijt:
En nu dus voor de zoveelste keer gestopt met reageren.
Is het feit dat je zo makkelijk opgeeft misschien de echte reden van je falen met Amway? Je weet wel, van die SBI met wiens uitspraken je nu zo loopt te pronken.

;-)

jor

Op jou wel. :D
Ik ga hier verder niet met jou in discussie,
Op de rest niet. :D

antileugens

Jij gaat helemaal met niemand in discussie al denk je dat wel. Jij ageert enkel zonder ook maar iets aan onderbouwing te doen en je ontvlucht mensen die dat wel doen.

Zoals hierbij: http://www.medibix.com/company.jsp?company_id=10014938

Feiten die jij maar niet op tafel kunt leggen. Maar wel op anderen hakken en zodra het je te warm onder voeten word peer je hem met een rotsmoes.

Geef het maar toe Jor, jij valt alleen opgevers aan (zelfs als je daarvoor zo ver moet afzakken dat je je hulp moet zoeken bij je aartsvijanden); diegenen met een echt weerwoord ontvlucht je.

:lol:

jor

Ik peer hem helemaal niet, alleen ga ik niet in op jou oeverloos gelul en vragen om bewijzen(waar je zelf nooit mee komt). Je hebt in dit hele mlm-topic vrijwel geen eigen bijdrage en je vind het gemakkelijker om op de anderen te reageren met je gezeur.Nu dat mag, maar zonder mij.Wel valt je zielige gedrag weer op om elke dag af te sluiten met het laatste woord,So Be It.

PS ik ben niet gevlucht maar op een mooie dag als deze kan ik mijn tijd beter verdoen dan te reageren op je gewauwel.

antileugens

Ha, je bent me de komiek wel. Mij aanvallen dat ik nooit met bewijzen kom in reactie op een post waarin juist dat bewijs word gegeven.
En natuurlijk ga je niet op op mijn vraag aan jou om bewijzen omdat je die bewijzen gewoon niet hebt. Je valt maar aan maar als de bal word teruggekaatst peer je hem wel degelijk.

Hoe vaak heb je nu al anderen beschuldigd van zaken waar je je zelf schuldig aan maakt?! Je hebt of een volkomen verkeerd zelfbeeld of je bent een hypocriet.

The asgard

Ongelezen bericht door The asgard »

Hallo, Ik stel me even voor: Ik ben Lambert en sinds 2 maanden ben ik een distributeur van Forever Living Products.

Ik doe het met heel veel plezier en hou er al een heel aardig bedrag aan over, hoewel ik nog steeds aan het leren ben.
Ik snap eerlijk gezegd wel waarom mensen zo moeilijk doen.
Vaak wordt er onduidelijk gedaan over de stappen die genomen moeten worden.

Ten eerste en belangrijkste is het dat mensen die hiermee beginnen er wel de tijd voor moeten willen nemen. Regelmatig kom ik mensen tegen die wel voor het geld willen gaan, maar er niks voor willen doen.
Lukt het hun dan niet binnen een paar weken, dan beginnen de vervelende verhalen te komen, dat ze opgelicht zijn, dat het systeem niet werkt etc. etc. Wat ze echter niet beseffen is dat het systeem wel werkt, alleen zij niet. Het is toch overduidelijk: overal zul je voor je geld moeten werken.
Bij Forever kun je goed tot heel goed verdienen vergelijkbaar met andere bedrijven voor een fractie van de tijd.

Ten tweede is het inderdaad zo dat je een starterspakket neemt als je begint. Ook dat lijkt me niet geheel onlogisch. Elke beginnende ondernemer moet wat geld in zijn eigen zaak stoppen wil hij iets kunnen leveren. Bovendien is de kracht van Forever dat je door de producten zelf te gebruiken en te ondervinden wat de positieve werking hiervan is, jijzelf de beste reclame bent voor jouw product.
Over de producten die je levert aan je klanten ontvang je een royale winst: Forever keert ruim 50% van de omzet uit aan de distributeurs.

Wat betreft de garantie: Nieuwe distributeurs hebben het recht om tot 1 jaar na aanschaf alle producten terug te sturen en hun geld terug te ontvangen mochten ze willen stoppen. Zonder vragen

En wat dacht je van deze garantie voor de nieuwe gebruikers:
30 dagen niet tevreden geld terug Probeer dat maar eens in een winkel als je een lotion, tandpasta of drank hebt gekocht.

Forever Living is een wereldbedrijf dat al ruim 30 jaar bestaat met vestigingen in meer dan 130 landen . Het is een volledig zelfstandig bedrijf en dus niet afhankelijk van krediet crisissen of beurskoersen.
Het is een Amerikaans bedrijf met ook een Amerikaanse instelling: Als je hard werkt, krijg je meer. Dit gebeurt in de vorm van internationale reizen, bonussen en zelfs een carplan.

Need I say more.

Met vriendelijke groet

Lambert
Laatst gewijzigd door The asgard op 04 jun 2009 23:15, 2 keer totaal gewijzigd.

jor

Het is fijn dat je zo enthousiast bent maar de forumregels zijn ook voor jou van belang..
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

The asgard

Hallo Jor,

Bedankt voor het attenderen op de gedragsregels. Ik heb, zoals je ziet, de tekst wat aangepast en de reactie in de andere pol verwijderd. Mocht het nog niet naar de regels zijn hoor ik het graag. Al moet ik wel toegeven dat het moeilijk is een positief oordeel over je marketing te geven zonder daarbij positief te zijn (zodat het op reclame lijkt) :D :D :D

Met vriendelijke groet,

Lambert

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Een paar opmerkingen:
Bovendien is de kracht van Forever dat je door de producten zelf te gebruiken en te ondervinden wat de positieve werking hiervan is, jijzelf de beste reclame bent voor jouw product.
Je zou ook kunnen stellen dat je hiermee niet meer onbevooroordeeld bent. Je bent nu geen onafhankelijk gebruiker meer.
Over de producten die je levert aan je klanten ontvang je een royale winst: Forever keert ruim 50% van de omzet uit aan de distributeurs.
Dan zijn de proudcten royaal duur. Van elke 100 euro gaat 50 euro naar de distributeurs, en hoeveel euro naar FLP? Voor mij als klant gaat de prijs dan hoeveel maal over de kop?
Forever Living is een wereldbedrijf dat al ruim 30 jaar bestaat met vestigingen in meer dan 130 landen .
Ja en? Wat heeft een distributeur daaraan? Is het dan ineens beter dan een bedrijf wat 40 jaar bestaat, of 20 jaar? En vestigingen heeft in 120 landen?
Het is een volledig zelfstandig bedrijf en dus niet afhankelijk van krediet crisissen of beurskoersen.
Heb jij ooit wel eens economie les gehad? De kredietcrisis betekent dat mensen minder uit gaan geven. Elk bedrijf heeft daar last van. Porsch is ook niet afhankelijk van beurskoersen, maar zit wel in de ****. Wat wil dit dan zeggen?
Het is een Amerikaans bedrijf met ook een Amerikaanse instelling: Als je hard werkt, krijg je meer.
Draait het nu om verkopen of om veel uren maken? Als je dat tenminste onder hard werken verstaat.

The asgard

Je zou ook kunnen stellen dat je hiermee niet meer onbevooroordeeld bent. Je bent nu geen onafhankelijk gebruiker meer.
Moet dat dan? Een goede handelaar weet wat zijn producten doen en kunnen. Ik kan nu uit ervaring spreken dat in ieder geval de producten die ik zelf gebruik goed werken. En dat merk ik niet alleen, maar ook mensen uit mijn omgeving die mij kennen.
Dan zijn de producten royaal duur. Van elke 100 euro gaat 50 euro naar de distributeurs, en hoeveel euro naar FLP? Voor mij als klant gaat de prijs dan hoeveel maal over de kop?
We praten hier over omzet hè. Ik heb je de prijs per artikel niet gegeven dus kun je in dit geval ook niet beoordelen of het product royaal duur is.
Bij MLM marketing is de hele tussenhandel weg. Er zijn geen groothandelaren, geen winkels die de spullen verkopen en er wordt geen duurbetaalde reclame gemaakt. De distributeur koopt de artikelen rechtstreeks bij de leverancier. Doordat de tussenhandel er niet is hoeft er maar 1x een marge opgezet te worden.
Ja en? Wat heeft een distributeur daaraan? Is het dan ineens beter dan een bedrijf wat 40 jaar bestaat, of 20 jaar? En vestigingen heeft in 120 landen?
Wat je nu zegt is natuurlijk klinkklare onzin en muggezifterij. Het gaat er niet om of het bedrijf 20 of 30 of 40 jaar bestaat en of het in 100,120 of 150 landen zit. Ik geef alleen de gegevens zoals ze in werkelijkheid zijn. Had er 20 jaar gestaan had ik dat doorgegeven. Het gaat erom dat een bedrijf dat al zolang bestaat toch een bepaalde reputatie heeft. Als een product niet werkt of de wijze van distribueren niet correct is dan houd een bedrijf het doorgaans niet zolang uit.

Heb jij ooit wel eens economie les gehad? De kredietcrisis betekent dat mensen minder uit gaan geven. Elk bedrijf heeft daar last van. Porsch is ook niet afhankelijk van beurskoersen, maar zit wel in de ****. Wat wil dit dan zeggen?
Jazeker heb ik economie les gehad. Daarin leerde ik dat vooral de luxe artikelen daarin moeten afzien. Over het algemeen worden de algemene gebruiksgoederen daarin wat minder geraakt. Zie bijvoorbeeld de omzetten van bijv. een AH van de afgelopen periodes.
Verder bedoel ik er vooral mee te zeggen dat FLP geen aandelen heeft en de complete productie en distributie in eigen beheer heeft en daardoor van de zakkende koersen op de beurs geen of zeer weinig effecten ondervind.

Draait het nu om verkopen of om veel uren maken? Als je dat tenminste onder hard werken verstaat.
Natuurlijk draait het om de omzet, zoals bij elk bedrijf. Je bepaalt zelf hoeveel tijd je erin steekt. Als je een goede omzet met weinig uren behaalt, prima. Als je meer uren wilt maken om je omzet te verhogen, prima. Je handelt zelf, dus je bepaalt zelf wat je wilt verdienen en hoeveel tijd je erin steekt, net als met een regulier eigen bedrijf.
Als je met je omzet bepaalde marges bereikt, dan krijg je extra's van het Amerikaanse moederbedrijf als beloning en niet zoals hier in Nederland een armzalig schouderklopje.

Het was een heel typewerk Kuklos, maar ik heb het met plezier gedaan en ik hoop jou hiermee naar tevredenheid beantwoord te hebben en misschien ook de sceptische mensen een helder beeld van de gang van zaken gegeven te hebben.

Mocht je onverhoopt toch nog vragen en/of opmerkingen hebben dan beantwoord ik ze (voor zover mogelijk) met veel plezier.

Met vriendelijke groet

Lambert :D :D
Een zeer tevreden klant én distributeur van Forever Living Products

antileugens

@Kuklos: Het zou zeer verhelderend werken als je jouw vragen eens toepaste op een regulier bedrijf. Ik ben benieuwd.

jor

Toch ben ik wel blij met de normale reacties van Lambert. Hij verdedigt hier zijn MLM- handel met verve en dat is natuurlijk prima.Ook in zijn voordeel is dat de zaken die er niet in thuis hoorde zonder gezeur zijn verwijderd en dat geld ook voor het dubbelposten.Voor ik iets zeg over het onderwerp ga ik eerst eens op de website van FLP gluren. :wink:

Gesloten