![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cadeaubon kwijt geraakt
Re: Cadeaubon kwijt geraakt
Er is ook zoveel gezet (geschreven) dat ik het nu ook niet meer weet daarom doe ik het over, zie nieuwe topic jij en ik gaan het uitgebreid over onze onderneming hebben en onze klanten bijstaan. En we nodige als mede ondernemer Toolboy ook uit? ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik wil er even op ingaan.Het is dan ook heerlijk om alleen consument te zijn.
Als je alleen door de bril van de consument bekijkt, dan begrijp je veel zaken niet.
Neem nu de problemen met de laptopfabrikanten, de consument begrijpt maar niet waarom dat de laptopfabrikanten zo'n probleem hebben met de levering van de onderdelen.
Als de consument verder gekeken had, dan hadden ze kunnen weten waarom dat dergelijke zaken nu moeilijk gaan.
Nog iets:
In de gehele wereldmarkt vind nu een verschuiving plaats, qua gebruik van materialen.
Als je als consument zijnde verder gekeken had, dan had je kunnen weten wat er zich afspeeld.
Nog een ander punt:
Doordat veel consumenten alleen door de bril van de consumenten kijken, en veel consumenten dit ook stug blijven doen, is het gedonder van de Xbox 360 veel langer gaan duren dan echt noodzakelijk was.
En nee, ik kijk niet door de bril van de consument en ook niet door de bril van de winkelier.
Ik kijk naar het totale overzicht, zoals ik het zovaak aangeef.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
HAPhaphap ,heerlijk hoor .
Ik ben en blijf de consument die WAAR voor haar geld en ook nog een goede service wil hebben tegen een zeer betaalbere prijs.
Klant blijft koning.
Klopt, maar sommige klanten gedragen zich als hufters, en hufters behandelen de meeste winkeliers niet als koning.Ik ben en blijf de consument die WAAR voor haar geld en ook nog een goede service wil hebben tegen een zeer betaalbere prijs.
Klant blijft koning.
Als de klant als koning behandeld willen worden, moeten ze zich zo wel gedragen.
Tuurlijk is gezonde concurrentie niet verkeerd.
Maar wat heb ik eraan als steeds meer grote ketens elkaar de oorlog verklaard hebben en maar 5% winstmarge berekenen?
Ik denk dat je als consument dergelijke praktijken ook niet wilt hebben, want die lage prijs gaat heel vaak ten koste van de service en nazorg.
Als consument zijnde moet je niet alleen gefixeerd zijn op de prijs, maar ook op de andere zaken.
BBCS; wat heb ik er aan als steeds meer grote ketens elkaar de oorlog verklaard hebben en maar 5% winstmarge berekenen.
Nita; Helemaal niets dus ,da"s ook een " Dan heeft u pech gehad"
Nita; Helemaal niets dus ,da"s ook een " Dan heeft u pech gehad"
-
Ehhhhhhh. Wat heeft dit te maken met cadeaubonnen?? Geen hol!!!!!!!!
Wat heeft dit met de kadobonnen te maken??
"Dan heeft u pech gehad" deze dus.
"Dan heeft u pech gehad" deze dus.
BBCS heeft veel meegemaakt vandaar zijn reactie als ik dit zo mag verworden.Klopt, maar sommige klanten gedragen zich als hufters, en hufters behandelen de meeste winkeliers niet als koning.
Als de klant als koning behandeld willen worden, moeten ze zich zo wel gedragen.
Ik zelf ben ook 15 minuten consument en merk dat ik de klanten om mij heen gewoon een stel galbakken zijn als de verkoper even iets anders doet, je moet die koppen dan zien het wenken van wat duurt het toch lang, schiet toch op verd…
Ook hoor ik dan hun vriendelijk vragen of er ook korting is. Ja mensen jullie worden opgevoed door middenstanders die klagen over hun collega die rommel verkoopt uiteraard krijgt hij dan de vraag geeft u korting anders gaan wij naar die collega van u hahaha. En toch stiekem reken op korting. Walgelijk.
Korting geven is honger leiden en armoe bevechten.
Men vergeet dat onze winst nog geen rijkdom is. Wij kunnen bijna niet op vakantie en werken 6 dagen in de week. Wij worden gekort op onze omzet regel hier en regel daar je wil niet weten wat het is. Er werd al geopperd jij met regels en wetten toon maar eens aan. Doe je het hoor je hun niet meer. Wij worden verplicht de regels en wetten na te leven anders zijn wij de klos en u? u gaat doodleuk naar de collega en merkt er niets van.
BMS.
Kan er niet helemaal een brood van bakken maar ik begrijp, dat je als winkelier niet tevreden bent over koning klant.Wij "de klant dus"kunnen natuurlijk geen rekening houden met de regeltjes en wetten die de overheid jullie opdringt.Wat de klant wil is een goed,betaalbaar product aangerijkt door een vriendelijke verkoper die je niet met een kluitje het riet in stuurt en die niet op zijn achterste poten gaat staan als de klant VRIENDELIJK vraagt of hij korting kan krijgen.Als de winkelier hier niet mee om kan gaan dan is er maar 1 oplossing toko dicht en baantje zoeken.
Kan er niet helemaal een brood van bakken maar ik begrijp, dat je als winkelier niet tevreden bent over koning klant.Wij "de klant dus"kunnen natuurlijk geen rekening houden met de regeltjes en wetten die de overheid jullie opdringt.Wat de klant wil is een goed,betaalbaar product aangerijkt door een vriendelijke verkoper die je niet met een kluitje het riet in stuurt en die niet op zijn achterste poten gaat staan als de klant VRIENDELIJK vraagt of hij korting kan krijgen.Als de winkelier hier niet mee om kan gaan dan is er maar 1 oplossing toko dicht en baantje zoeken.
Vroeger ging men niet voor de prijs maar voor de service /after sales.
Nu gaat men voor de prijs en verwacht men voor de laagste prijs ook nog eens service/after sales.
Er moet het e.a veranderen wat betreft consumentenrechten denk ik.
T
Nu gaat men voor de prijs en verwacht men voor de laagste prijs ook nog eens service/after sales.
Er moet het e.a veranderen wat betreft consumentenrechten denk ik.
T
ECHT NIET ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nita Echt wel, kom een dagje achter mijn balie staan mag je koffie drinken en mee eten maar wel alles opschrijven en hier vermelden, doen?
BMS Jan,
Je denkt toch zeker niet dat ik een dag ga werken voor een kop koffie en een hap eten in een toko waarvan de baas de klanten behandeld als Zeikers.Ga lekker brommeren.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Je denkt toch zeker niet dat ik een dag ga werken voor een kop koffie en een hap eten in een toko waarvan de baas de klanten behandeld als Zeikers.Ga lekker brommeren.
Aha, dus jij bent het die mij via mijn website liet weten dat ik mijn klanten als zeikers zie?Je denkt toch zeker niet dat ik een dag ga werken voor een kop koffie en een hap eten in een toko waarvan de baas de klanten behandeld als Zeikers.Ga lekker brommeren
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Maar bij mij werkt niemand voor niets,
Dus een bevestiging van wat ik schrijf al hier en of op mijn website.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
BMS,Jan,
Jokken en iemand vals beschuldigen mag op dit forum ook niet.
Ik heb geen belang bij jouw website,ik heb niets met brommertjes oid.Als ik zoiets al zou doen zou mijn naam er bij staan,ben nl. geen stiekemerd.
Groeten.
Jokken en iemand vals beschuldigen mag op dit forum ook niet.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ik heb geen belang bij jouw website,ik heb niets met brommertjes oid.Als ik zoiets al zou doen zou mijn naam er bij staan,ben nl. geen stiekemerd.
Groeten.
Nita ik geloof je maar was wel toevallig niet dan.Zeikers
Maar even recht gezet er zijn zeikerts maar ik behandel hun normaal. Het is de kunst van benaderen en op te lossen in uiteraard mijn voordeel.
vraagt om uitlegJokken en iemand vals beschuldigen mag op dit forum ook niet.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Bedoel je deze als uitleg.
Aha,dus jij bent het die mij via mijn website liet weten dat ik mijn klanten als zeikers zie.
Even daar gelaten dat ik "niemand"verantwoording schuldig ben.
Ik gebruik niemand"s website en niemand"s envelopje.
3x gebruik gemaakt van envelopje waarvan 1x die van Tb ivm. gierende afzuigkap.1x Tinne en de derde was jij dus niet.
Is dit voldoende "eerlijke "info?
Aha,dus jij bent het die mij via mijn website liet weten dat ik mijn klanten als zeikers zie.
Even daar gelaten dat ik "niemand"verantwoording schuldig ben.
Ik gebruik niemand"s website en niemand"s envelopje.
3x gebruik gemaakt van envelopje waarvan 1x die van Tb ivm. gierende afzuigkap.1x Tinne en de derde was jij dus niet.
Is dit voldoende "eerlijke "info?
Hahaha Nita toch, zit je nog steeds op die kast
Nee meid, ik ben je aan het stangen.
Anders wordt Sybert boos en die wil ik de brommer nog verkopen hahaha
Nee meid, ik ben je aan het stangen.
Anders wordt Sybert boos en die wil ik de brommer nog verkopen hahaha
Iemand op een forum ergens van beschuldigen (er zijn nl.meer mensen die dit lezen) is iets anders dan iemand stangen.
Het verschil hier tussen is zelfs mij duidelijk.
Waarom zou Cybertje boos worden,ik kan mijn eigen boontjes wel doppen .Wat die brommer betreft die je wilt verkopen sc6 ermee.
Excuus zal ik aanvaarden.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Het verschil hier tussen is zelfs mij duidelijk.
Waarom zou Cybertje boos worden,ik kan mijn eigen boontjes wel doppen .Wat die brommer betreft die je wilt verkopen sc6 ermee.
Excuus zal ik aanvaarden.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)